Sari la conținut

Kalashnikov545

Super Membru
  • Număr conținut

    740
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male

Kalashnikov545's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. @ALPIN nu merita. Sunt optiuni mai bune din ce s-a scris in paginile anterioare - sjcamurile la care gasesti accesorii baterii compatibile. Mai sunt variante pana la gopro care e ca pret la extrema cealalta. @ Tornada poti folosi adaptor pentru prinderile gopro, daca acea gaura e pt surub standard foto video http://www.f64.ro/cullmann-cross-cx126-adaptor-gopro.html
  2. Tipic romanesc este principul "lasa ba ca merge asa". Probabil ca si patronii de la Colectiv gandeau la fel ca ce ba va dati numai prin Saint Tropez si Ibiza ...Intentia si investitia sunt laudabile, nu critica nimeni asta. Nu cunosc si nu ma intereseaza cine, cat, cine a proiectat. Sa fie sanatosi, succes!
  3. goldfren sunt niste mizerii, ieftine si bune de aruncat. Am testat si eu pe cele mov din gama lor. Mergi pe CL xbk5 - cele mai bune, sau brembo - bune dar mai putina carne se duc mai repede.
  4. In prima poza, pe langa denivelarea pistei se vede un canal in relief. Poate tine de safety - in poza trei se observa ca acele cauciucuri de pe margine sunt umplute cu pietre Asta e vreo gluma ca mingea umpluta cu pietre. Cladirea arata ca un fost grajd CAP, nicidecum ca ar fi fost proiectata de la zero ca linie a boxelor. Bani aruncati, munca in zadar, costa mai mult sa repari.
  5. :-) depinde, fiecare "piesa" cu clientii ei. @Arthur E Apropo de acest interes, era un banc cu o blonda buna, sani mari etc. Un student politehnist ii spune unui coleg: ba am vazut o blonda aseara, se plimba pe bicicleta prin politehnica. Am vorbit cu ea si mi- a spus ca pot sa-i fac orice. -Celalat intreaba: Si?" Primul raspunde: I-am luat bicicleta. A gasit si honda o strategie de marketing :-)
  6. Eu am servisat la XTR si am reusit cu o coada din lemn luata din hornbach. Am pus poza in topicul de xt la adventure pag 153. /index.php?/topic/126433-yamaha-xt-si-yamaha-tenere-600660/page-153 Imi aduc aminte ca am pus paharul sprijinit in lemn si am tinut contra cu o cheie fixa mare pe baza paharului unde e acel surub. Numai stiu de cat era cheia, dar se potriveste cu aproximatie pe cele doua laturi drepte. Legat de tija metalica (damper rod) dupa cum se vede in poza, nu poti baga cap surub hexagon M16 (cred) cum vazusem si eu ca era la XTurile vechi. Eu zic sa incerci cu o cheie fixa si sa tii paharul in jos infipt bine in tija de lemn. » Post actualizat in 29 Apr 2016 07:43 Update daca nu reusesti poti sa folosesti pistol de impact pentru acel surub. La o servisare anterioara iti confirm ca a mers - metoda folosita in service. Daca nu ai compresor duci telescoapele unde gasesti si ti le desface. Despre unealta yamaha la modelul asta de damper rod, nu am info.
  7. le-am pus si in topicul de poze smaeb, dar locul lor e aici de urcat pe ea nu se putea, dar se faceau inscrieri pentru ride test
  8. Dobitocul din primul filmulet al topicului nu are scuza. Nu era decopertat sensul lui de mers, nu depasea nimic si nici volan pe dreapta nu avea. Lo fi crescut coana Elisabeta in batatura la Buckingham si o ardea englezeste pe contrases. O fi si asta vreun sindrom raducioiu in soferie. Poate daca au mai multi motociclisti camere, s-ar abtine de la astfel de "glume".
  9. In primul rand vezi ce ti-a zis TNG. Pe urma daca nu se rezolva mai vezi, dar putin probabil. Oricum daca zici ca ai deja cauciucurile luate, nu-ti ramane decat sa le schimbi. Anvelopa din 2004 e foarte veche, incerca sa te desparti de ea. Daca si furca e neatinsa tot de pe vremea aia, nu cred ca mai are vreo zeama in ea. Deci pasul doi ar fi sa servisezi si furca chiar daca nu curge, masori arcurile, inspectezi cuzinetii. 3 rulmentii. 4 alte scenarii - ceva stramb, daca nu se rezolva cu mentenata /consumabile normale. Poti verifica daca ghidonul (sau semighidoanele) sunt stranse bine, daca telescoapele sunt stranse egal (aici trebuie cu simt de raspundere sau dinamometrica).
  10. Am dat si eu de un astfel de dobitoc. De fapt era sa dea el peste mine, dar am rulat pe acostament. Imi aduc aminte perfect cum venea mertanul alb spre mine. Tin sa precizez ca nu era tigan. Era genul de meltean, cocalar de succes, genul de dobitoc ce se descurca si ajunge din ospatar caPul a ceva prin tara asta. Normal ca se inmulteste, doar e familist si crestin, pasionat de meciuri gen fc (cuvant urat) cu fc (cuvant urat) si cunoscator in toate. Ar fi prea multe de spus despre acesti dobitoci. Sub o forma sau alta dai de ei zilnic. Romania le apartine deja. Chestia e ca fac aceste faze intentionat si daca se intampla ceva oricum primesc ceva cu suspendare ca are familie si nu a "vrut". In curand cred ca o sa vedem filmulete postate de ei, amuzandu-se de faptul ca au mai speriat un motociclist. Adevarul e ca motociclistii in Romania nu au o reputatie de Hells Angels ca sa fie respectati de frica. Din contra daca ma gandesc la cazul din Tuzla (parca batuti cu ranga). In schimb s-ar spune ca motociclistii sunt satanisti si violatori de babe. Sper ca nu era motociclist cel care o violase pe baba aia nemultumita de viol
  11. E motor dry sump/ carter uscat. Uleiul se verifica la cald, dupa vreo 5 minute de cand opresti motorul. E normal sa-l arunce daca nu e busonul pus. La antigel trebuie sa vezi nivelul pe vasul de expansiune. Busonul e sub presiune, lasa-l sa se raceasca ininte sa-l desfaci. Ai surub drain pt schimbul de antigel. E normal sa se incalzeasca daca il tii pornit pe loc, intra ventilatorul. Deci if ain't broke don't fix it.
  12. eu am xtr are acelasi bord ca xtx. Comportamentul bordului: cand pui contactul se aprind toate beculetele si toate campurile de pe dispaly si se aude pompa ( trebuie). Dupa ce se termina sunetul facut de pompa, pe display ai 0 viteza, odo, trip si ceasul, iar becurile sunt stinse, eventual Neutru daca nu e in viteza (oricum ridici cricu, scoti din viteza sau tragi ambreiajul). Cand apesi pe start se aprinde becul engine scurt si porneste. Asta ar fi comportamentul normal. Daca zici ca ti-au oscilat becurile prin bord posibil sa fie cum ai banuit ceva de contacte. Am umblat sa dau rezervorul jos si radiatorul dar nu mai stiu vizual ca si pe unde era. Cum ti-a spus b374, masoara bateria, am patit-o si eu sa fie relativ descarcata. Desi bordul pornea nu era suficient pentru pornire. Cred ca avea 12.25 sau 12.30 pe acolo si nu era suficient. Am mai patit sa incerc sa pornesc si sa se auda iar pompa de benzina. Banuiesc ca e de la mizeria de prin rezervor sau benzina proasta. Am reusit sa plec tinand trasa putin aceleratia si apoi apasand butonul start. As sufla cu spray de contacte fisa de la bujie si sa te asiguri ca e bine impina, poti sa te inseli ca e impinsa pana in capat. Pe langa alte imbinati si ssenzori , poti verifica si contactele de la start kill switch, acolo de la poloaie e posibil sa oxideze. E bine sa mai dai cu spray de contacte uneori chiar fara sa desfaci.
  13. Stiu la ce te referi . Exista riscul ca autoritatile vigilente sa actioneze cu promptitudine. Daca baga acciza pe seminte, nu mai zic sa le interzica, consecintele se vor rasfrange si asupra cetatenilor corecti, care nu poseda motociclete. In schimb gauresc totata ziua cu bormasinile luate la promotie si seara nu se pot odihni. Sper ca stii de gluma. Acum serios, pentru privitorii televiziunilor un astfel de reportaj, nu face altceva decat sa creeze o imagine proasta si sa asmuta cetatenii impotriva motociclistilor. Partea cu interzisul este singura masura care ne-ar afecta pe toti, bucuresteni sau nu. Daca ajungi seara in bucuresti sa nu poti intra sa te duci acasa sau sa te cazezi undeva mi se pare o magarie realizabila prin astfel de campanii televizate.
×
×
  • Creează nouă...