pepsi Postat Noiembrie 2, 2007 Share Postat Noiembrie 2, 2007 Buna, am un suzuki sv 650s, model 99-2002. As dori un sunet mai adanc, mai puternic, insa nu prea i-mi permit o toba sport noua. Vreau sa scot filtrele din toba stock, cum se procedeaza? pe unde trebe taiat? trepe sa pun vata in ea? o sa-mi afecteze consumul? va trebui reglat carburatoarele? MS , asfalt uscat PS: eventual cumpar toba sport SH pt sv --- Mesaj completat în 03 Nov 2007 09:13 -------------nimeni nu zice nimic ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr.mengele Postat Noiembrie 3, 2007 Share Postat Noiembrie 3, 2007 Buna, am un suzuki sv 650s, model 99-2002. As dori un sunet mai adanc, mai puternic, insa nu prea i-mi permit o toba sport noua. Vreau sa scot filtrele din toba stock, cum se procedeaza? pe unde trebe taiat? trepe sa pun vata in ea? o sa-mi afecteze consumul? va trebui reglat carburatoarele? MS , asfalt uscat PS: eventual cumpar toba sport SH pt sv <small>--- Mesaj completat în 03 Nov 2007 09:13 -------------</small><br/>nimeni nu zice nimic ? salut pentru inceput trebuie sa stii k daca modifici tobele va creste shi consumul de benzina. modificarea lor se face in felul iurmator: 1. Toba sa decupeaza la ambele capete, atentie, pe partea cu diametru constant deoarece trebuie sa le sudezi inapoi. 2. Scoaterea sitelor. Sirele sunt prinse de peretele tobei prin puncte de sudura. gasesti punctele de sudura shi dai o gaura cu un burghiu prin acel punct, pt. a elimina sudura, apoi scoti sitele una cate una. Posibil sa fie necesar sa la fortezi un pic cu o tija de metal sa se desprinda din suduri.Apoi astupi gaurile prin sudura. 3. Cautzi tabla perforata de grosime 1-1,5 mm, gauriel sa aiba 2-3mm diametru. Tai o fasie lata de 50-60 mm. Infasori fasia de tabla perforata pe o tzeva de diametru de la 30 - 60 mm (acesta va fi diametrul interior al tobei, pe unde vor trece gazele) in asa fel incat sa obtzii o tzeava perfecta preforata, pe care o sudezi in puncte k sa isi psatreze forma.Trebiue sa fii atent sa tai fasia de tabla perforata destul de lunga k sa itzi ajunga. Daca vrei un sunet mai gros faci tzeava perforata de diametru mai mare. La moto tau cred ca 40-45 mm ajung. 4. Sudezi la cilindrut tobei capacul inferior(cel dinspre motor). Pe acel capac ,in interior, la multe modele este un trunchi de con. Pe acel trunchi de con fixezi tzeava facuta la pct.3. O fixezi bine, apoi ajustezi lungimea ei k sa se potriveasca shi celalalt capac al tobei. La fel shi pe acest capac trebuie sa ai o buza sau ceva asemanator sa poti fixa tzeava perforata. Tzeava perforata va fi fixata doar de cele 2 capace ( e bine sa fie un pic bagata fortzat k sa stea bine). 5. Cu tzeava fixata in interiorul tobei incepi sa bagi vata (vata de sticla sau orice vata ce rezista la temperatura, gasesti la magazinele Praktiker, vata de culoare verde 25 ron /8mp). Vata trebuie sa fie indesata cat se poate de bine,gramada, nu conteaza forma ei, cu ajutorul unei tije metalice sau ceva asemanator. Intra cam o plasa mare de vata intr-o toba.Folosaste o masca de aer cand lucresi cu vata. 6. Sudezi shi celalalt capac, finisezi sudurile, vopsesti cu vopsea rezistenta la temperatura (tot la Praktiker gasesti, negru mat sau lucios) 2-3 straturi de vopsea k sa arate bine shi gata. Dureaza cam 4 ore toata treaba. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Noiembrie 3, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 3, 2007 aprox cu cat creste consumul? 1L ? 2? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr.mengele Postat Noiembrie 4, 2007 Share Postat Noiembrie 4, 2007 depinde de cat ii dai tu gaz maxim 2 litri in schimb creste cuplul=acceleratie mai buna motorul va trage mai bine de la turatii mai mici daca nu exagerezi cu diametrul tobelor nu va creste mult la mers constant nu va creste consumul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Noiembrie 4, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 4, 2007 pai diametrul tobei va ramane ca aceasi nu? doar filtrele se inlocuiesc cu vata si acel cilindru plin de gauri, nu? PS: un lucru nu inteleg, cum e posibil, ca o evacuare libera sa-ti creasca consumul? doara nu o primeasca mai multa benzina, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 4, 2007 Share Postat Noiembrie 4, 2007 unii oameni n-au ce face. daca mergi cum ai mers pana acum consumul chiar o sa scada. infim dar o sa scada. lor le-a crescut consumul tragand de gaz in disperare sa se auda motoru' nah belea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.