Sari la conținut

New Husaberg


Enduro Braesti
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 64
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

MOTORUL ALA STRAMB E VIITORUL

<small>--- Mesaj completat în 11 Nov 2007 11:57 -------------</small><br/>MOTORUL ALA STRAMB E VIITORUL

pe bune???? viitorul la ce?

Iar legat de pornira Bergilor... am auzit numai povesti de UE. Asa ca:

- ori au aprinderea de (cuvant urat),

- ori sunt prea meseriasi oamenii care se dau pe ele si avand in vedere bateria minuscula... ea se termina repede

- ori mecanicii de la noi sunt prea buni si le regelaza bine de tot de te rogi sa nu se mai opreasca motoru odata pornit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe bune???? viitorul la ce?

Iar legat de pornira Bergilor... am auzit numai povesti de UE. Asa ca:

- ori au aprinderea de (cuvant urat),

- ori sunt prea meseriasi oamenii care se dau pe ele si avand in vedere bateria minuscula... ea se termina repede

- ori mecanicii de la noi sunt prea buni si le regelaza bine de tot de te rogi sa nu se mai opreasca motoru odata pornit.

 

 

 

ORI te-a pacalit cineva,

 

ORI esti alambicat in exprimare,

 

ORI .........ai si tu o parere. pai ce?

 

daca numai ai auzit ce incerci tu sa spui acolo cineva te -a fentat.

eu le-am vazut la treaba si sunt super.

Editat de Rebelul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cursa a motorului mai scurta (stroke) care a scazut de la 100 la 96 mm - cu 4 mm. Asta defavorizeaza (teoretic) putin cuplul dar creste nivelul turatiei maxime - la aceeasi cilindree. Creste alezajul (bore) de la 57.2 la 63,4. Asta creste (teoretic si practic) puterea maxima.

Spatiu mai mult pentru sistemul de injectie si filtrul de aer.

Nu mai are kick findca nu-i mai trebuie - injectia compenseaza problemele de temperatura si presiune atmosferica.

Centrul de greutate este coborat si stabilizat in zona axei cu came - dar garda la sol este marita.

Rezervor de 8,5 l - ca incape fara a mai ingrosa motocicleta sus.

Filtrul de aer plasat si mai in fata - oricum era plasat mai bine ca la KTM in zona mai ferita de apa, aer cald sau praf.

 

Husabergul de distanteaza spre o nisa mai racing - unde KTM-ul in lupta cu fiabilitatea - a ramas ca putere in urma altora - ca Aprilia, Huskvarna, etc. Mai vine si Benelli cu o motocicleta superb construita...Se ingroasa gluma la enduro. Vad toti succesul KTM-ului ca nu mai pridideste cu piesele de schimb si se pun pe treaba...

 

Am pozat-o si eu...

post-2175-1194811448_thumb.jpg

post-2175-1194811475_thumb.jpg

post-2175-1194811499_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ORI te-a pacalit cineva,

 

ORI esti alambicat in exprimare,

 

ORI .........ai si tu o parere. pai ce?

 

daca numai ai auzit ce incerci tu sa spui acolo cineva te -a fentat.

eu le-am vazut la treaba si sunt super.

una am vazut-o eu la Buzau cum se chinuai omu sa o porneasca, si mai sunt cel putin 2 membri pe grup care pot confirma pornirea proasta. Si vorbesc de modele pana in 2003. Nu am zis ca nu merg bine, am zis doar ca nu pornesc. ATAT.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da' a mea porneste la primul impuls...pedala ori kick starter si e indestructibila :burnout:

 

 

--- Mesaj completat în 12 Nov 2007 11:45 -------------

una am vazut-o eu la Buzau cum se chinuai omu sa o porneasca, si mai sunt cel putin 2 membri pe grup care pot confirma pornirea proasta. Si vorbesc de modele pana in 2003. Nu am zis ca nu merg bine, am zis doar ca nu pornesc. ATAT.

Daca e sa ne gandim la motorete de prin 2003... am vazut la Buzau destule KTM, WR SI HONDE care nu porneau decat la sufe ori dupa o suta de pedale :cheers: . Depinde si cum ai grija de ea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Technical Specifications

 

Husaberg 450 FE

 

Engine 1-cylinder 4-stroke SOHC

Displacement 448.6 cc

Bore/Stroke 95/63.4 mm

Compression Ratio 11.9:1

Control 4 valves

Starter/Battery Electric starter only, 6 Ah :burnout:

Transmission 6-speed Enduro

Carburation Keihin EMS with EFI :cheers:

Engine Lubrication Pressure lubrication with 2 pumps :bounce:

Clutch Wet clutch, Magura hydr. activation

Frame Perimeter chrome-moly :P

Subframe Cross-linked polyethylene :P

Handlebars Tapered aluminium

Front Suspension WP USD 48, open cartridge

Rear Suspension WP PDS 5018 DCC

Suspension Travel Front 300 mm, rear 335 mm

Brakes Front/Rear Brembo

Rims Front/Rear 1.60 x 21"; 2.15 x 18" Excel

Tires Front/Rear 90/90-21"; 140/80-18“

Main Silencer Aluminium

Rake 63.5°

Wheelbase 1.470±10 mm

Ground Clearance 390 mm :P

Seat Height 930 mm

Fuel Capacity 8.5 l

Weight 112 kg :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

garda la sol de 39 e cea mai mare din cate stiu. KTM-ul are 37 iar japonezele 33-35 cm. Si asta in conditiile unei sei mai joase (93 cm fata de 93.5 la ktm, 97-99 la japoneze si chiar 100 la Yamaha.

Tineti minte din 2010 o sa vedem mult mai multe motoare oblice la capre. KTM-ul e destept - experimenteaza pe husa si bine face. Uitati-va prin reviste, pe toate pietele enduroaicele sunt in crestere. Si sunt bani buni in conditiile in care un enduro de 450 se vinde mai scump decat un Z1000 de la Kawa. un Bandit de 1200, un Transalp cu ABS etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...