Enduro Braesti Postat Noiembrie 9, 2007 Share Postat Noiembrie 9, 2007 Ce parere aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Noiembrie 9, 2007 Share Postat Noiembrie 9, 2007 Ce parere aveti? E noul model cu injectie si cadru de al. Asteptam date tehnice si .... ride test ce greutate o avea? Profesore, ia lumineaza-ne si pe noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MacLeod Postat Noiembrie 9, 2007 Share Postat Noiembrie 9, 2007 adica KTM.. ca parca asa scrie la voi in taloane Pana una alta astept ca si Ionut detalii si un ride test. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cetateanulx Postat Noiembrie 9, 2007 Share Postat Noiembrie 9, 2007 http://www.endureros.com/moto-enduro-postp376916.html uite si ceva date tehnice si mai multe poze tare sa vedem cat de repede porneste dupa ce a cazut de cateva ori --- Mesaj completat în 09 Nov 2007 11:03 -------------este si un pic mai grea --- Mesaj completat în 09 Nov 2007 11:04 -------------112 kg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EnduroMan Postat Noiembrie 9, 2007 Share Postat Noiembrie 9, 2007 Era vorba si de ceva 2t !?! A iesit ???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bibanu Postat Noiembrie 9, 2007 Share Postat Noiembrie 9, 2007 Bai dar bine mai arata!Imi face cu ochiul . Cand apare la noi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Noiembrie 9, 2007 Share Postat Noiembrie 9, 2007 Da, arata f bine. Poate scot si ceva mai mic de 450 sa avem o sansa si noi astia batranii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bibanu Postat Noiembrie 9, 2007 Share Postat Noiembrie 9, 2007 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rinno Postat Noiembrie 9, 2007 Share Postat Noiembrie 9, 2007 Mai multe poze si date : http://www.husaberg.org/index.php?name=PNp...c&start=285 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LO550 Postat Noiembrie 10, 2007 Share Postat Noiembrie 10, 2007 HUSABERG 2009 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Noiembrie 11, 2007 Share Postat Noiembrie 11, 2007 motorul ala "stramb" l-am vazut si noi profesore Zi-ne mai multe despre el ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LO550 Postat Noiembrie 11, 2007 Share Postat Noiembrie 11, 2007 MOTORUL ALA STRAMB E VIITORUL --- Mesaj completat în 11 Nov 2007 11:57 -------------MOTORUL ALA STRAMB E VIITORUL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Noiembrie 11, 2007 Share Postat Noiembrie 11, 2007 Mamaaaaa motoreta fara kick !!!! brrr .... o sa-mi pastrez actualul Husaberg. Porneste belea la pedala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MacLeod Postat Noiembrie 11, 2007 Share Postat Noiembrie 11, 2007 MOTORUL ALA STRAMB E VIITORUL <small>--- Mesaj completat în 11 Nov 2007 11:57 -------------</small><br/>MOTORUL ALA STRAMB E VIITORUL pe bune???? viitorul la ce? Iar legat de pornira Bergilor... am auzit numai povesti de UE. Asa ca: - ori au aprinderea de (cuvant urat), - ori sunt prea meseriasi oamenii care se dau pe ele si avand in vedere bateria minuscula... ea se termina repede - ori mecanicii de la noi sunt prea buni si le regelaza bine de tot de te rogi sa nu se mai opreasca motoru odata pornit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rebelul Postat Noiembrie 11, 2007 Share Postat Noiembrie 11, 2007 (editat) pe bune???? viitorul la ce? Iar legat de pornira Bergilor... am auzit numai povesti de UE. Asa ca: - ori au aprinderea de (cuvant urat), - ori sunt prea meseriasi oamenii care se dau pe ele si avand in vedere bateria minuscula... ea se termina repede - ori mecanicii de la noi sunt prea buni si le regelaza bine de tot de te rogi sa nu se mai opreasca motoru odata pornit. ORI te-a pacalit cineva, ORI esti alambicat in exprimare, ORI .........ai si tu o parere. pai ce? daca numai ai auzit ce incerci tu sa spui acolo cineva te -a fentat. eu le-am vazut la treaba si sunt super. Editat Noiembrie 11, 2007 de Rebelul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
univet Postat Noiembrie 11, 2007 Share Postat Noiembrie 11, 2007 Cursa a motorului mai scurta (stroke) care a scazut de la 100 la 96 mm - cu 4 mm. Asta defavorizeaza (teoretic) putin cuplul dar creste nivelul turatiei maxime - la aceeasi cilindree. Creste alezajul (bore) de la 57.2 la 63,4. Asta creste (teoretic si practic) puterea maxima. Spatiu mai mult pentru sistemul de injectie si filtrul de aer. Nu mai are kick findca nu-i mai trebuie - injectia compenseaza problemele de temperatura si presiune atmosferica. Centrul de greutate este coborat si stabilizat in zona axei cu came - dar garda la sol este marita. Rezervor de 8,5 l - ca incape fara a mai ingrosa motocicleta sus. Filtrul de aer plasat si mai in fata - oricum era plasat mai bine ca la KTM in zona mai ferita de apa, aer cald sau praf. Husabergul de distanteaza spre o nisa mai racing - unde KTM-ul in lupta cu fiabilitatea - a ramas ca putere in urma altora - ca Aprilia, Huskvarna, etc. Mai vine si Benelli cu o motocicleta superb construita...Se ingroasa gluma la enduro. Vad toti succesul KTM-ului ca nu mai pridideste cu piesele de schimb si se pun pe treaba... Am pozat-o si eu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MacLeod Postat Noiembrie 12, 2007 Share Postat Noiembrie 12, 2007 ORI te-a pacalit cineva, ORI esti alambicat in exprimare, ORI .........ai si tu o parere. pai ce? daca numai ai auzit ce incerci tu sa spui acolo cineva te -a fentat. eu le-am vazut la treaba si sunt super. una am vazut-o eu la Buzau cum se chinuai omu sa o porneasca, si mai sunt cel putin 2 membri pe grup care pot confirma pornirea proasta. Si vorbesc de modele pana in 2003. Nu am zis ca nu merg bine, am zis doar ca nu pornesc. ATAT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
floricel Postat Noiembrie 12, 2007 Share Postat Noiembrie 12, 2007 Da, a mea nu poneste, dar e una singura si pot sa-ti dau si detaliile motivului pt. care se intampla. Pe PM. Dar p. la urmatoarea cursa o pun pe roti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduro Braesti Postat Noiembrie 12, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 12, 2007 Da' a mea porneste la primul impuls...pedala ori kick starter si e indestructibila --- Mesaj completat în 12 Nov 2007 11:45 ------------- una am vazut-o eu la Buzau cum se chinuai omu sa o porneasca, si mai sunt cel putin 2 membri pe grup care pot confirma pornirea proasta. Si vorbesc de modele pana in 2003. Nu am zis ca nu merg bine, am zis doar ca nu pornesc. ATAT. Daca e sa ne gandim la motorete de prin 2003... am vazut la Buzau destule KTM, WR SI HONDE care nu porneau decat la sufe ori dupa o suta de pedale . Depinde si cum ai grija de ea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Noiembrie 12, 2007 Share Postat Noiembrie 12, 2007 Multumim de detalii Univetule! Dom' profesor, sa-i dati o bere lu omu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ketemeu Postat Noiembrie 12, 2007 Share Postat Noiembrie 12, 2007 Technical Specifications Husaberg 450 FE Engine 1-cylinder 4-stroke SOHC Displacement 448.6 cc Bore/Stroke 95/63.4 mm Compression Ratio 11.9:1 Control 4 valves Starter/Battery Electric starter only, 6 Ah Transmission 6-speed Enduro Carburation Keihin EMS with EFI Engine Lubrication Pressure lubrication with 2 pumps Clutch Wet clutch, Magura hydr. activation Frame Perimeter chrome-moly Subframe Cross-linked polyethylene Handlebars Tapered aluminium Front Suspension WP USD 48, open cartridge Rear Suspension WP PDS 5018 DCC Suspension Travel Front 300 mm, rear 335 mm Brakes Front/Rear Brembo Rims Front/Rear 1.60 x 21"; 2.15 x 18" Excel Tires Front/Rear 90/90-21"; 140/80-18“ Main Silencer Aluminium Rake 63.5° Wheelbase 1.470±10 mm Ground Clearance 390 mm Seat Height 930 mm Fuel Capacity 8.5 l Weight 112 kg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MacLeod Postat Noiembrie 12, 2007 Share Postat Noiembrie 12, 2007 Technical Specifications Husaberg 450 FE Weight 112 kg Hai ca e bine ca greutate. Mai jos de atat iei un 2 timpi. dar de la KTM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduro Braesti Postat Noiembrie 12, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 12, 2007 Apropo...cine vine pe 1 dec la Campulung? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ketemeu Postat Noiembrie 12, 2007 Share Postat Noiembrie 12, 2007 Hai ca e bine ca greutate. Mai jos de atat iei un 2 timpi. dar de la KTM Gresit. Eu am un 550FE din 2005 si are 109 Kg. Si cel din 2006 tot 109 Kg. Si cel din 2007 tot 109 Kg In 2008 112 Kg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
univet Postat Noiembrie 13, 2007 Share Postat Noiembrie 13, 2007 garda la sol de 39 e cea mai mare din cate stiu. KTM-ul are 37 iar japonezele 33-35 cm. Si asta in conditiile unei sei mai joase (93 cm fata de 93.5 la ktm, 97-99 la japoneze si chiar 100 la Yamaha. Tineti minte din 2010 o sa vedem mult mai multe motoare oblice la capre. KTM-ul e destept - experimenteaza pe husa si bine face. Uitati-va prin reviste, pe toate pietele enduroaicele sunt in crestere. Si sunt bani buni in conditiile in care un enduro de 450 se vinde mai scump decat un Z1000 de la Kawa. un Bandit de 1200, un Transalp cu ABS etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.