c0zmin Postat Noiembrie 17, 2007 Share Postat Noiembrie 17, 2007 (editat) exista o motocicleta 2t cu o capacitate cilindrica mai mare decat a acestei motociclete(jawa 510, 500 cmc)?? Editat Noiembrie 17, 2007 de c0zmin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 17, 2007 Share Postat Noiembrie 17, 2007 da, sunt crosuri japoneze 2t, parca de la kawasaki pe la 600 sau 650 cc monopiston. la 500 mullt mai raspandite sunt cr 500 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Noiembrie 17, 2007 Share Postat Noiembrie 17, 2007 2000cc NSU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0zmin Postat Noiembrie 17, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 17, 2007 ok, am dat cu google-ul si am gasit... nsu-ul ala e 4t... ms mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Noiembrie 18, 2007 Share Postat Noiembrie 18, 2007 (editat) exista o motocicleta 2t cu o capacitate cilindrica mai mare decat a acestei motociclete(jawa 510, 500 cmc)?? Maico 760 ISDE,monocilindru,2 timpi,racire cu aer,piston Porsche diam. 107,5 mm,43 cp la rota la doar 4000 rpm[deja dezvolta 26 cp la 1200 rpm].motorul a fost construit pe baza unui motor de 500 cm3,cu cilindru marit,iar cutia de viteze era cu 5 trepte preluata de pe un motor de 250.motocicleta a participat in competitia International Six Days Enduro la clasa 750,unde rege era BMW cu masivele lor motoare in doi cilindri boxer.au fost planuri de a reliza si variante de 840 si 920 cm3,dar nu s-au materializat ptr. ca deja cu acest 760 a fost atins un nivel monstruos! <small>--- Mesaj completat în 18 Nov 2007 10:00 -------------</small><br/> 2000cc NSU asta nu e 2t !!! Aa!Jawa a dezvoltat si un monocilindru de 580 cm3 tot ptr. competitiile enduro dar puterea dezvoltata era atat de mare si de greu de stapanit incat s-a revenit l cifre mai rezonabile. --- Mesaj completat în 18 Nov 2007 11:28 ------------- Maico 760 ISDE,monocilindru,2 timpi,racire cu aer,piston Porsche diam. 107,5 mm,43 cp la rota la doar 4000 rpm[deja dezvolta 26 cp la 1200 rpm].motorul a fost construit pe baza unui motor de 500 cm3,cu cilindru marit,iar cutia de viteze era cu 5 trepte preluata de pe un motor de 250.motocicleta a participat in competitia International Six Days Enduro la clasa 750,unde rege era BMW cu masivele lor motoare in doi cilindri boxer.au fost planuri de a reliza si variante de 840 si 920 cm3,dar nu s-au materializat ptr. ca deja cu acest 760 a fost atins un nivel monstruos! <small>--- Mesaj completat în 18 Nov 2007 10:00 -------------</small><br/> asta nu e 2t !!! Aa!Jawa a dezvoltat si un monocilindru de 580 cm3 tot ptr. competitiile enduro dar puterea dezvoltata era atat de mare si de greu de stapanit incat s-a revenit l cifre mai rezonabile. Mai nou[prin 2004]o firma americana ATK a inceput sa produca la comanda motociclete enduro de 620 si 700 cm3[monocilindru,2t,racire apa,5 trepte]bazate pe noile motoare Maico de 500 cm3.acestea dezvolta intre 60 si 70cp si costa cam 10000 USD. Editat Noiembrie 18, 2007 de kyvacka Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.