IonutNFS Postat Noiembrie 18, 2007 Share Postat Noiembrie 18, 2007 Am si eu niste intrebari Cum as putea sa am demarajul mai mare la el ? Si ce as putea sa ii fac sa fuga mai tare , adik m-am dus cu 85 cu toate k el are 80 pe bord dar vreau mai mult !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Noiembrie 18, 2007 Share Postat Noiembrie 18, 2007 Pai dupa cum stim toti,incepem cu toba...filtrul de aer...rolele....iar daca vrem cu adevarat putere kit de 70(sau 80) asta numai daca vrei sa umbli in motor,dar daca asta merge bine si nu e obosit nu iti recomand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IonutNFS Postat Noiembrie 18, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 18, 2007 pai motoru are facuti abia 1200 de km !!! si cam cat as castiga cu fiecare componeta adik cu filtru cat cu toba cat cu rolele cat , cu kitul si cum se instaleaza fiecare !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Noiembrie 18, 2007 Share Postat Noiembrie 18, 2007 Pai daca are 1200 nu are rost sa schimbi setul iar cat despre performanta oferita de fiecare componenta in parte nu ma intreba pentru ca nu vreau sa dau valori gresite... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dmt_ctl Postat Noiembrie 18, 2007 Share Postat Noiembrie 18, 2007 o prima investitie dupa mine...si cea mai importanta este schimbarea curelei de transmisie cu una malossi de kevlar....si niste role malossi....depinde de gramaj...in functie de optiunea ta demaraj/viteza/sau ambele...si un burete malossi in loc de cel existent...iti spun din experienta ca aceasta investitie este una f buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IonutNFS Postat Noiembrie 19, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 19, 2007 o prima investitie dupa mine...si cea mai importanta este schimbarea curelei de transmisie cu una malossi de kevlar....si niste role malossi....depinde de gramaj...in functie de optiunea ta demaraj/viteza/sau ambele...si un burete malossi in loc de cel existent...iti spun din experienta ca aceasta investitie este una f buna cat m-ar costa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Noiembrie 19, 2007 Share Postat Noiembrie 19, 2007 Cumpara-ti o toba si niste role... si eventual un filtru... Toba iti mareste viteza cu 5-10 km/h Rolele maresc demarajul ( P.S. : Sa fie de gramaj mic rolele 4,2 gm sau 4,5 gm . vezi de care gasesti ) De cati bani dispui? Si iti zic eu ce toba sa iti iei ca si eu is la aceeasi problema.. cu toba:) Am gasit toba Arrow si Leo Vince ZX Hand made pana in 130 Euro. Si role.. se gasesc in targ ( sunt.. baieti care aduc... din italia piese tuning noi sau sh , gasesti ) Bafta.. te astept pe messenger la id rqk_hack@yahoo.com daca vrei sa discutam mai multe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lifan Postat Noiembrie 19, 2007 Share Postat Noiembrie 19, 2007 exclusiv pt viteza, cumparati niste role mai grele. te costa cam 50 lei vezi la scuter centre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Noiembrie 19, 2007 Share Postat Noiembrie 19, 2007 Scarabeo ala al tau nu e in 4 timpi ??? io asa vazusem in poze ! daca da ... nu are rost sa cumperi toba sport ... si daia nici nu are demaraj : 4 timpi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dmt_ctl Postat Noiembrie 19, 2007 Share Postat Noiembrie 19, 2007 (editat) cureaua in jur de 130 ron si rolele 40 ron....km asa parca... Scarabeo ala al tau nu e in 4 timpi ??? io asa vazusem in poze ! daca da ... nu are rost sa cumperi toba sport ... si daia nici nu are demaraj : 4 timpi Editat Noiembrie 19, 2007 de baietzii_ctl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IonutNFS Postat Noiembrie 19, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 19, 2007 da e in 4 timpi !! deci daca e in 4 timpi nu am ce sa ii fac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dmt_ctl Postat Noiembrie 19, 2007 Share Postat Noiembrie 19, 2007 ba da...faza cu rolele si cureaua ramane valabila....am citit undeva pe forum aici ca la un motor in 4t daca ii scoti sitele din toba are demaraj mult mai bun...akum nush daca e adevarat...si pe mine ma tenteaza sa scot sitele din toba la scuter dar al meu e in 2t da e in 4 timpi !! deci daca e in 4 timpi nu am ce sa ii fac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius45jml Postat Noiembrie 19, 2007 Share Postat Noiembrie 19, 2007 Inainte sa-i faci toate modificarile pentru o viteza mai mare, eu te sfatuiesc sa-ti imbunatatesti sistemul de franare. Sa nu crezi ca la 80-90 km/h opresti ca la 50 km/h. Fiecare km/h in plus poate sa devina fatal in caz de franare. Gandeste-te ca franele actuale sunt calculate pentru o anumita viteza maxima corelata cu o anumita greutate, cauciucuri, suspensii.......etc. Abia dupa ce imbunatatesti franele, poti sa treci la tuning. Dar daca stai si pui pe hartie toti banii necesari pentru toate astea...............ajungi la concluzia ca mai bine dai de permis si iti iei ceva mai mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IonutNFS Postat Noiembrie 19, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 19, 2007 am frane foarte , foarte bune !!! se mai intampla undeori sa nu simt cum ma duc taras chiar sunt bune franele ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Noiembrie 20, 2007 Share Postat Noiembrie 20, 2007 (editat) Deci faza cu franele va zic eu ca nu e valabila. Mai intrati si voi pe site-uri si vedeti la ce teste le supun astia de la aprilia pe circuit...cu ce viteze merg cu ele. Nu mai stiu pe unde am citit (tot pe forum) ca rs50 are recordul prezentat de ei 160 km/h...asa ca stati calmi cu viteza, va tin franele...bani sa fie pentru modificari Din punct de vedere fizic, da la orice cu cat viteza e mai mare, cu atat se franeaza mai lent, dar sigur franele dupa scuterele originale (nu china) se incadreaza in norme Editat Noiembrie 20, 2007 de Rolly Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Noiembrie 20, 2007 Share Postat Noiembrie 20, 2007 cureaua in jur de 130 ron si rolele 40 ron....km asa parca... Malssi din kevlar 130 ron ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dmt_ctl Postat Noiembrie 20, 2007 Share Postat Noiembrie 20, 2007 park asa mi`a zis un prieten ca a dat pe ea...de la scuter center din bucuresti...yo am dat pe o curea malossi de kevlar...165 ron....dar e de 125 al meu Malssi din kevlar 130 ron ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Noiembrie 23, 2007 Share Postat Noiembrie 23, 2007 merita banii o curea de kevlar.. la kti km se schimba cureaua.. ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Noiembrie 24, 2007 Share Postat Noiembrie 24, 2007 merita banii o curea de kevlar.. la kti km se schimba cureaua.. ? merita merita ... dar de unde stiu cand tre' sa i schimb ? daca o schimb acum castig ceva la performante ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dmt_ctl Postat Noiembrie 24, 2007 Share Postat Noiembrie 24, 2007 pai la curea iti dai usor seama....la plecare iti trepideaza bordul...si se simte ca patineaza....nu mai demaraj mai delok si nu mai ai nici aceeasi top speed...si la rolele le schimbi o data cu, cureaua merita merita ... dar de unde stiu cand tre' sa i schimb ? daca o schimb acum castig ceva la performante ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Noiembrie 24, 2007 Share Postat Noiembrie 24, 2007 a.. deci.. la primavara knd schimb rolele tre sa schimb si cureaua nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Noiembrie 24, 2007 Share Postat Noiembrie 24, 2007 a.. deci.. la primavara knd schimb rolele tre sa schimb si cureaua nu? nu vad rostul . doar daca e "dusa" o schimbi ps: si io vreau sa pun alte role ... de 6 gr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dmt_ctl Postat Noiembrie 24, 2007 Share Postat Noiembrie 24, 2007 yo zic ca asa este cel mai bine...acum faci cum vrei si in functie de ce posibilitati ai...yo am preferat sa maia stept inca o luna....sa strang bani si sa`mi iau ceva calumea....si iti zic eu ca merita din plin investitia a.. deci.. la primavara knd schimb rolele tre sa schimb si cureaua nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Noiembrie 26, 2007 Share Postat Noiembrie 26, 2007 (editat) deci sa `mi iau un malossi kevlar + role + burete malossi ? Mi-ar mari puterea? adica..na.. stiu ca mareste.. puterea.. dar... si in km/h sau doar demaraj? un PM cu id`ul tau baietii_ctl... merci Editat Noiembrie 26, 2007 de gileRik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Noiembrie 26, 2007 Share Postat Noiembrie 26, 2007 deci sa `mi iau un malossi kevlar + role + burete malossi ? Mi-ar mari puterea? adica..na.. stiu ca mareste.. puterea.. dar... si in km/h sau doar demaraj? un PM cu id`ul tau baietii_ctl... merci filtru zic sa-l lasi pe cel original ... rolele depinde de greutate - poti castiga vreo 5 km/h sau demaj , ce vrei si cureaua ... nu cred Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.