Redresor Postat Ianuarie 30, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 30, 2008 Pai si daca o sa deschida cineva un topic de genul "Reglajul jocurilor supapelor la IJ jupiter" sper ca o sa ii explicati ca motoarele in 2T nu au supape, asa cum mi-au explicat si mie altii multe fara sa ma ia peste picior...Si eu i-am explicat cuiva ca nu poti sa pui demaror pe o motocicleta cu magnetou......fara sa il iau peste picior... Asa ca intrebari ciudate or sa apara de la cei si mai incepatori decat mine..... .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorj Postat Ianuarie 30, 2008 Share Postat Ianuarie 30, 2008 Pai si daca o sa deschida cineva un topic de genul "Reglajul jocurilor supapelor la IJ jupiter" sper ca o sa ii explicati ca motoarele in 2T nu au supape, asa cum mi-au explicat si mie altii multe fara sa ma ia peste picior...Si eu i-am explicat cuiva ca nu poti sa pui demaror pe o motocicleta cu magnetou......fara sa il iau peste picior... Asa ca intrebari ciudate or sa apara de la cei si mai incepatori decat mine..... .. Ai inteles gresit. Nu luam pe nimeni peste picior, faceam si eu un pic de bîză. Spor la munceala ca si eu acum stau cu motorul crapat si am sa fac un inventar de piese care trebuie inlocuite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Ianuarie 30, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 30, 2008 Ai inteles gresit. Nu luam pe nimeni peste picior, faceam si eu un pic de bîză. Spor la munceala ca si eu acum stau cu motorul crapat si am sa fac un inventar de piese care trebuie inlocuite. Ok, bafta la reparatii! Sper sa nu te coste prea mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kiusro Postat Februarie 2, 2008 Share Postat Februarie 2, 2008 Sti cum facem? Merg eu la mine si il desfac fac poze, sau iti explic cum trebe prins, dar vezi ca ala nu intra pana unde ai hasurat tu, sta intre saiba aia si partea hasurata. desfac eu si vad cum ii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
judas Postat Februarie 2, 2008 Share Postat Februarie 2, 2008 Sti cum facem? Merg eu la mine si il desfac fac poze, sau iti explic cum trebe prins, dar vezi ca ala nu intra pana unde ai hasurat tu, sta intre saiba aia si partea hasurata. desfac eu si vad cum ii. Azi am facut prima iesire mai lunga cu ETZ. Poze gasiti pe forumu de CLUJ la topicul MZ-riders Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Februarie 3, 2008 Autor Share Postat Februarie 3, 2008 (editat) Sti cum facem? Merg eu la mine si il desfac fac poze, sau iti explic cum trebe prins, dar vezi ca ala nu intra pana unde ai hasurat tu, sta intre saiba aia si partea hasurata. desfac eu si vad cum ii. O sa strici filetul de cate ori ai desfacut pt mine Am vzut si pozele de la Cluj.......faine:) --- Mesaj completat în 05 Feb 2008 13:51 -------------Iata ce am observat : Cand era motorul la relanti se auzea un tacanit ritmat,dar destul de tare.Azi m-am gandit sa reglez surubul de aer si cand am pus mana pe carburator am simtit ca din carburator e tacanitul (se simtea la mana ) .......Am reglat aerul si m-am gandit sa umblu si la relanti. Am marit relanti-ul si tacanitul a disparut...........Ce o insemna asta ? Sa fie carburatorul defect ? Editat Februarie 3, 2008 de augustin87r Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Februarie 5, 2008 Share Postat Februarie 5, 2008 arcul care impinge clapeta slabit sau aveai tu relanti-ul mult prea mic si nu presa arcul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Februarie 5, 2008 Autor Share Postat Februarie 5, 2008 Am si bujia neagra si m-am gandit ca s-ar putea sa fie din cauza cuiului pontou.In imaginea asta, cuiul pontou e la nr.8? Eu zic sa il cobor o gradatie sa vad cum se comporta.Avansul inca nu stiu sa il reglez, trebuie sa ma documentez sa vad daca are niste semne dupa care sa il reglez....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Februarie 6, 2008 Share Postat Februarie 6, 2008 ala este acul de dozaj. cuiul pontou e la plutitor, regleaza nivelul. nu cobora acul de dozaj ca nu are treaba in relanti. joaca-te cu surubul de aer. stii sa faci un plug-chop? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Februarie 6, 2008 Autor Share Postat Februarie 6, 2008 ala este acul de dozaj. cuiul pontou e la plutitor, regleaza nivelul. nu cobora acul de dozaj ca nu are treaba in relanti. joaca-te cu surubul de aer. stii sa faci un plug-chop? Pardon, am gresit ca prostu.....Cuiul de dozaj trebuie sa il las mai jos pt ca bujia mea e neagra....... Ce e un plug-chop? --- Mesaj completat în 06 Feb 2008 20:23 -------------Uite ca eu vreau sa lucrez si am un coleg de camin care vine tot timpul langa mine si vorbeste de nu ii mai tace gura.Imi zicea sa scot tobele la Voshod ca sa consume mai putin.Acum mi-a spus ca ambielajul si colivia de la bolt isi trag ulei din cutia de viteze........bravo......asa o sa ajung departe.......am mai gasit eu destepti de mi-au spus porcarii ,dar asta chiar nu mai tace si uite ca m-a facut sa intru in camera Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kiusro Postat Februarie 6, 2008 Share Postat Februarie 6, 2008 (editat) Legat de kilometrajul tau, lucrurile sunt foarte simple, rotita aia dintata, este prinsa cu un cuisor in gaurica aia... gaurica vine in jos uite aici, unde-i incercuit este cuiul indoit in jos si sageata iti arata directia in care intra cuiul dupa care pui asta inapoi Editat Februarie 6, 2008 de Kiusro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Februarie 6, 2008 Autor Share Postat Februarie 6, 2008 Bun,dar discul melcat sigur nu sta pe ceva? Chestia aia pe care am hasurat-o eu chiar e vaselina ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Februarie 6, 2008 Autor Share Postat Februarie 6, 2008 Bun,dar discul melcat sigur nu sta pe ceva? Chestia aia pe care am hasurat-o eu chiar e vaselina ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kiusro Postat Februarie 6, 2008 Share Postat Februarie 6, 2008 este si vazelina acolo, la tine vad ca a fost curatat parca ar gatul unui tub cu oxigen /index.php?...t&id=269673 asta este a ta /index.php?...t&id=272762 asta este a mea :-) deschide-le pe amandoua si compara, la a ta este acoperit filetul, ca ai ridicat tu alea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Februarie 6, 2008 Autor Share Postat Februarie 6, 2008 bun, mersi mult de efort.O sa vad si eu la fata locului cand termin sesiunea.........Atunci o sa desfac si capacul de la ambreiaj sa vad ce naiba e pe acolo.....si sa schimb uleiul ala ca e asa de negru ca la motoarele Diesel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kiusro Postat Februarie 6, 2008 Share Postat Februarie 6, 2008 Mult succes cu sesiunea si daca zici ca-i negru uleiul ar fi bine sa nu rulezi motorul cu uleiul ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Februarie 7, 2008 Autor Share Postat Februarie 7, 2008 E negru ca pacura.......nu stiu ce s-o fi intamplat.......... --- Mesaj completat în 07 Feb 2008 16:11 -------------Uite ca am umblat la cuiul de dozaj.Acum e la a 2-a gradatie de sus.Inainte era la a 3-a gradatie de sus. Astazi ploua si nu pot sa ies,sa vad maine cum se comporta si daca mai innegreste bujia. --- Mesaj completat în 07 Feb 2008 20:08 -------------Daca pornesc motorul si dupa 2 minute de mers la relanti ii desfac bujia si o gasesc uda ce inseamna asta? Ca merge inecat? Cum se remediaza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
judas Postat Februarie 7, 2008 Share Postat Februarie 7, 2008 (editat) E negru ca pacura.......nu stiu ce s-o fi intamplat.......... <small>--- Mesaj completat în 07 Feb 2008 16:11 -------------</small><br/>Uite ca am umblat la cuiul de dozaj.Acum e la a 2-a gradatie de sus.Inainte era la a 3-a gradatie de sus. Astazi ploua si nu pot sa ies,sa vad maine cum se comporta si daca mai innegreste bujia. <small>--- Mesaj completat în 07 Feb 2008 20:08 -------------</small><br/>Daca pornesc motorul si dupa 2 minute de mers la relanti ii desfac bujia si o gasesc uda ce inseamna asta? Ca merge inecat? Cum se remediaza? Uda ce inseamna la tine: ca miroase a benzina, sau nu ? Vezi ca se poate intampla sa se acumuleze apa in carburator din benzina" inmultita" de la pompa de exemplu, si sa ajunga pana la bujie, e posibil, am patit-o si eu.... <small>--- Mesaj completat în 07 Feb 2008 23:34 -------------</small><br/> E negru ca pacura.......nu stiu ce s-o fi intamplat.......... <small>--- Mesaj completat în 07 Feb 2008 16:11 -------------</small><br/>Uite ca am umblat la cuiul de dozaj.Acum e la a 2-a gradatie de sus.Inainte era la a 3-a gradatie de sus. Astazi ploua si nu pot sa ies,sa vad maine cum se comporta si daca mai innegreste bujia. <small>--- Mesaj completat în 07 Feb 2008 20:08 -------------</small><br/>Daca pornesc motorul si dupa 2 minute de mers la relanti ii desfac bujia si o gasesc uda ce inseamna asta? Ca merge inecat? Cum se remediaza? Uda ce inseamna la tine: ca miroase a benzina, sau nu ? Vezi ca se poate intampla sa se acumuleze apa in carburator din benzina" inmultita" de la pompa de exemplu, si sa ajunga pana la bujie, e posibil, am patit-o si eu.... Si as mai avea o intrebare : carburatorul tau se incalzeste de la cilindru? daca da, atunci poate sa apara si condensul,Ar fi bine in cazul asta sa verifici si garnitura dintre cilindru si gat-carburator.... Editat Februarie 7, 2008 de judas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kiusro Postat Februarie 7, 2008 Share Postat Februarie 7, 2008 De aici ai sa intelegi mai multe, eu l-am luat de pe FTP, dar acuma sunt in linux si nu stiu datele, eu il aveam pe comp, despacheteaza-l si acceseaza fisierul ala singur nu intra in folder ca acolo sunt fisierele lui, ii o pagina de net. Succes la dibuit diagnostic_bujii.zip Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Februarie 8, 2008 Autor Share Postat Februarie 8, 2008 Mersi pentru diagnostic buji.E chiar foarte important. Dupa cate vad, la mine scrie ca trebuie sa refac motorul A black wet glazed coloured plug is caused by the burned oil that is leaking past the piston rings or valve guides and burning in the cylinder. This engine will have blue smoke coming out of the exhaust. It is a sign that the engine will need rebuilding. Two strokes that have this colour spar plug are burning the transmission oil from the crankcase. If a new spark plug is installed it will foul and quit working. Common causes for this problem are: Worn piston and rings. Worn cylinder bore. Worn valve guides. Crankshaft seals are bad or cases that need lapping (if on a two stroke engine with a transmission). Ma rog, eu mai incerc sa umblu la aer sau la la cuiul de dozaj sau chiar la avans ,poate pun cuiul de dozaj la prima gradatie daca chiar nu se rezolva cu bujia.......... Aici scrie ca poate sa traga ulei din cutie din moment ce scoate fum albastru....La mine nu trage din cutie.Curge din cutie........Oricum, cred ca daca ar trage din cutie ar scoate fum ca un camion... Judas : bujia miroase a ars ca am mirosit-o .......s-ar putea sa fie totusi si apa.Carburatorul nu se incalzeste de la cilindru,nu cred sa fie condens. Dupa ce epuizez varianta cu reglatul cuiul de dozaj si a surubului de aer, o sa verific daca avansul este bun. Nu m-am concentrat pe avans pt ca motorul porneste la pedala chiar daca e frig afara..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
judas Postat Februarie 8, 2008 Share Postat Februarie 8, 2008 Mersi pentru diagnostic buji.E chiar foarte important. Dupa cate vad, la mine scrie ca trebuie sa refac motorul A black wet glazed coloured plug is caused by the burned oil that is leaking past the piston rings or valve guides and burning in the cylinder. This engine will have blue smoke coming out of the exhaust. It is a sign that the engine will need rebuilding. Two strokes that have this colour spar plug are burning the transmission oil from the crankcase. If a new spark plug is installed it will foul and quit working. Common causes for this problem are: Worn piston and rings. Worn cylinder bore. Worn valve guides. Crankshaft seals are bad or cases that need lapping (if on a two stroke engine with a transmission). Ma rog, eu mai incerc sa umblu la aer sau la la cuiul de dozaj sau chiar la avans ,poate pun cuiul de dozaj la prima gradatie daca chiar nu se rezolva cu bujia.......... Aici scrie ca poate sa traga ulei din cutie din moment ce scoate fum albastru....La mine nu trage din cutie.Curge din cutie........Oricum, cred ca daca ar trage din cutie ar scoate fum ca un camion... Judas : bujia miroase a ars ca am mirosit-o .......s-ar putea sa fie totusi si apa.Carburatorul nu se incalzeste de la cilindru,nu cred sa fie condens. Dupa ce epuizez varianta cu reglatul cuiul de dozaj si a surubului de aer, o sa verific daca avansul este bun. Nu m-am concentrat pe avans pt ca motorul porneste la pedala chiar daca e frig afara..... Uitate la avans, dar as zice sa verifici si carburatorul, sa nu fie oarecumva decalibrat, caci sintomele pe care le-ai enuntat pana acum i s-au intamplat si prietenului nostru MACICASAN , care acum isi cumpara carburator nou-nout nemtesc de la Oradea { 480 roni }! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Februarie 8, 2008 Autor Share Postat Februarie 8, 2008 Bujia am rezolvat-o. Era de la acul de dozaj.Acum bujia e cafenie...... --- Mesaj completat în 08 Feb 2008 23:52 -------------480 RON e cam mult pt banii nostri. Ma rog, e original...... --- Mesaj completat în 09 Feb 2008 00:09 -------------Inca o chestiune: am avut nenorocul sa bag benzina proasta si ca sa desfund carburatorul am pus furtunul de la pompa de umflat pe stutul unde intra furtunul de benzina.Am suflat de cateva ori, benzina a iesit de gaurica de jos (pulverizata),apoi am acoperit gaurica de jos cu degetul si iar am suflat cu pompa. S-ar putea sa aiba vreun efect asupra carburatorului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kiusro Postat Februarie 8, 2008 Share Postat Februarie 8, 2008 480Lei un carburator de MZ250? a innebunit lupul frate... dar daca nu a avut incotro sau il scot banii din casa... ma rog. Sper ca nu trebe sa iti refaci motorul... mai fa reglajele de vigoare schimba uleiul ala, lasa bujia scoasa o zi dar nu mai mult sa iasa benzina nashpa din cilindru, pune bujie de 2T si ai grija cum suflii acolo sa nu distrugi plutitoarele, acolo mai bine tragi siguranta si scoti afara si cureti, dar tu trebe sa suflii gaurile din carb, folosesti benzina cu plumb? ulei de amestec cat pui 20-25? la rodaj se pune 30, 3 rezervoare pline... daca zici ca iti curge uleiul din motor inseamna ca nu a etansat bine cartelere intre ele. Asa este cand ne aruncam la primul lucru pe care il vedem.... cum am facut eu de altfel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Februarie 9, 2008 Autor Share Postat Februarie 9, 2008 Pai mie imi curge ulei pe la cutia de viteze.Nu e etansat bine (se vede garnitura cum iese) + ca era ulei mult prea mult decat trebuie........ Sper ca nu am distrus plutitoarele sufland cu pompa.......Ulei pun 30g /litru.Fostul punea 20g de ulei prost si am zis sa "recuperez" eu ,mai ales ca mi-a zis ca i-a schimbat setul.......... nu imi dau seama nici cum s-ar deregla avansul daca am desfacut platina sa o curat.......... --- Mesaj completat în 09 Feb 2008 16:29 -------------Cu ce pot sa strang 'colierul' (nu e colier,dar ma rog) care strange cotul de evacuare? La voshod era altfel si il strangeam cu surubelnita si cu ciocanul. Aici nu as face la fel........Trebuie vreo cheie cu un fel de gheara,ceva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
judas Postat Februarie 9, 2008 Share Postat Februarie 9, 2008 Pai mie imi curge ulei pe la cutia de viteze.Nu e etansat bine (se vede garnitura cum iese) + ca era ulei mult prea mult decat trebuie........ Sper ca nu am distrus plutitoarele sufland cu pompa.......Ulei pun 30g /litru.Fostul punea 20g de ulei prost si am zis sa "recuperez" eu ,mai ales ca mi-a zis ca i-a schimbat setul.......... nu imi dau seama nici cum s-ar deregla avansul daca am desfacut platina sa o curat.......... <small>--- Mesaj completat în 09 Feb 2008 16:29 -------------</small><br/>Cu ce pot sa strang 'colierul' (nu e colier,dar ma rog) care strange cotul de evacuare? La voshod era altfel si il strangeam cu surubelnita si cu ciocanul. Aici nu as face la fel........Trebuie vreo cheie cu un fel de gheara,ceva ? Da , se strange cu cheie cu gheara.In trusa de scule a MZ-ului se gasea o cheie de genul, care la celalalt capat se folosea ca levier pt. dat jos cauciucul de pe janta in caz de pana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.