Sari la conținut

Mz-ul


Redresor
 Share

Postări Recomandate

Pai si daca o sa deschida cineva un topic de genul "Reglajul jocurilor supapelor la IJ jupiter" sper ca o sa ii explicati ca motoarele in 2T nu au supape, asa cum mi-au explicat si mie altii multe fara sa ma ia peste picior...Si eu i-am explicat cuiva ca nu poti sa pui demaror pe o motocicleta cu magnetou......fara sa il iau peste picior... Asa ca intrebari ciudate or sa apara de la cei si mai incepatori decat mine..... :bigstar: :bigstar: :bigstar: :bigstar: ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 155
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pai si daca o sa deschida cineva un topic de genul "Reglajul jocurilor supapelor la IJ jupiter" sper ca o sa ii explicati ca motoarele in 2T nu au supape, asa cum mi-au explicat si mie altii multe fara sa ma ia peste picior...Si eu i-am explicat cuiva ca nu poti sa pui demaror pe o motocicleta cu magnetou......fara sa il iau peste picior... Asa ca intrebari ciudate or sa apara de la cei si mai incepatori decat mine..... :bigstar: :bigstar: :bigstar: :bigstar: ..

Ai inteles gresit. Nu luam pe nimeni peste picior, faceam si eu un pic de bîză. Spor la munceala ca si eu acum stau cu motorul crapat si am sa fac un inventar de piese care trebuie inlocuite. :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sti cum facem? Merg eu la mine si il desfac fac poze, sau iti explic cum trebe prins, dar vezi ca ala nu intra pana unde ai hasurat tu, sta intre saiba aia si partea hasurata. desfac eu si vad cum ii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sti cum facem? Merg eu la mine si il desfac fac poze, sau iti explic cum trebe prins, dar vezi ca ala nu intra pana unde ai hasurat tu, sta intre saiba aia si partea hasurata. desfac eu si vad cum ii.

:D :kiss: Azi am facut prima iesire mai lunga cu ETZ. Poze gasiti pe forumu de CLUJ la topicul MZ-riders :hug: :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sti cum facem? Merg eu la mine si il desfac fac poze, sau iti explic cum trebe prins, dar vezi ca ala nu intra pana unde ai hasurat tu, sta intre saiba aia si partea hasurata. desfac eu si vad cum ii.

 

O sa strici filetul de cate ori ai desfacut pt mine :D :kiss:

 

Am vzut si pozele de la Cluj.......faine:)

 

--- Mesaj completat în 05 Feb 2008 13:51 -------------
Iata ce am observat : Cand era motorul la relanti se auzea un tacanit ritmat,dar destul de tare.Azi m-am gandit sa reglez surubul de aer si cand am pus mana pe carburator am simtit ca din carburator e tacanitul (se simtea la mana ) .......Am reglat aerul si m-am gandit sa umblu si la relanti. Am marit relanti-ul si tacanitul a disparut...........Ce o insemna asta ? Sa fie carburatorul defect ?

Editat de augustin87r
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si bujia neagra si m-am gandit ca s-ar putea sa fie din cauza cuiului pontou.In imaginea asta, cuiul pontou e la nr.8? Eu zic sa il cobor o gradatie sa vad cum se comporta.Avansul inca nu stiu sa il reglez, trebuie sa ma documentez sa vad daca are niste semne dupa care sa il reglez.......

post-9285-1202224138.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ala este acul de dozaj. cuiul pontou e la plutitor, regleaza nivelul. nu cobora acul de dozaj ca nu are treaba in relanti. joaca-te cu surubul de aer. stii sa faci un plug-chop?

 

 

Pardon, am gresit ca prostu.....Cuiul de dozaj trebuie sa il las mai jos pt ca bujia mea e neagra.......

 

Ce e un plug-chop?

 

--- Mesaj completat în 06 Feb 2008 20:23 -------------
Uite ca eu vreau sa lucrez si am un coleg de camin care vine tot timpul langa mine si vorbeste de nu ii mai tace gura.Imi zicea sa scot tobele la Voshod ca sa consume mai putin.Acum mi-a spus ca ambielajul si colivia de la bolt isi trag ulei din cutia de viteze........bravo......asa o sa ajung departe.......am mai gasit eu destepti de mi-au spus porcarii ,dar asta chiar nu mai tace si uite ca m-a facut sa intru in camera :D :kiss: :hug: :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de kilometrajul tau, lucrurile sunt foarte simple, rotita aia dintata, este prinsa cu un cuisor in gaurica aia...

 

post-16893-1202326405_thumb.jpg gaurica vine in jos

 

uite aici, unde-i incercuit este cuiul indoit in jos si sageata iti arata directia in care intra cuiul

post-16893-1202326452_thumb.jpg

 

dupa care pui asta inapoi

 

post-16893-1202328260_thumb.jpg

Editat de Kiusro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este si vazelina acolo, la tine vad ca a fost curatat parca ar gatul unui tub cu oxigen :D

 

/index.php?...t&id=269673

asta este a ta

 

 

/index.php?...t&id=272762

asta este a mea :-) deschide-le pe amandoua si compara, la a ta este acoperit filetul, ca ai ridicat tu alea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E negru ca pacura.......nu stiu ce s-o fi intamplat..........

 

--- Mesaj completat în 07 Feb 2008 16:11 -------------
Uite ca am umblat la cuiul de dozaj.Acum e la a 2-a gradatie de sus.Inainte era la a 3-a gradatie de sus.

 

Astazi ploua si nu pot sa ies,sa vad maine cum se comporta si daca mai innegreste bujia.

 

--- Mesaj completat în 07 Feb 2008 20:08 -------------
Daca pornesc motorul si dupa 2 minute de mers la relanti ii desfac bujia si o gasesc uda ce inseamna asta? Ca merge inecat? Cum se remediaza?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E negru ca pacura.......nu stiu ce s-o fi intamplat..........

 

<small>--- Mesaj completat în 07 Feb 2008 16:11 -------------</small><br/>Uite ca am umblat la cuiul de dozaj.Acum e la a 2-a gradatie de sus.Inainte era la a 3-a gradatie de sus.

 

Astazi ploua si nu pot sa ies,sa vad maine cum se comporta si daca mai innegreste bujia.

 

<small>--- Mesaj completat în 07 Feb 2008 20:08 -------------</small><br/>Daca pornesc motorul si dupa 2 minute de mers la relanti ii desfac bujia si o gasesc uda ce inseamna asta? Ca merge inecat? Cum se remediaza?

:what: :kiss: Uda ce inseamna la tine: ca miroase a benzina, sau nu ? Vezi ca se poate intampla sa se acumuleze apa in carburator din benzina" inmultita" de la pompa de exemplu, si sa ajunga pana la bujie, e posibil, am patit-o si eu.... :eek: ;)

 

<small>--- Mesaj completat în 07 Feb 2008 23:34 -------------</small><br/>

E negru ca pacura.......nu stiu ce s-o fi intamplat..........

 

<small>--- Mesaj completat în 07 Feb 2008 16:11 -------------</small><br/>Uite ca am umblat la cuiul de dozaj.Acum e la a 2-a gradatie de sus.Inainte era la a 3-a gradatie de sus.

 

Astazi ploua si nu pot sa ies,sa vad maine cum se comporta si daca mai innegreste bujia.

 

<small>--- Mesaj completat în 07 Feb 2008 20:08 -------------</small><br/>Daca pornesc motorul si dupa 2 minute de mers la relanti ii desfac bujia si o gasesc uda ce inseamna asta? Ca merge inecat? Cum se remediaza?

:kiss: :kiss: Uda ce inseamna la tine: ca miroase a benzina, sau nu ? Vezi ca se poate intampla sa se acumuleze apa in carburator din benzina" inmultita" de la pompa de exemplu, si sa ajunga pana la bujie, e posibil, am patit-o si eu.... Si as mai avea o intrebare : carburatorul tau se incalzeste de la cilindru? daca da, atunci poate sa apara si condensul,Ar fi bine in cazul asta sa verifici si garnitura dintre cilindru si gat-carburator.... :ok: :D

Editat de judas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De aici ai sa intelegi mai multe, eu l-am luat de pe FTP, dar acuma sunt in linux si nu stiu datele, eu il aveam pe comp, despacheteaza-l si acceseaza fisierul ala singur nu intra in folder ca acolo sunt fisierele lui, ii o pagina de net. Succes la dibuit :what:

 

 

diagnostic_bujii.zip

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi pentru diagnostic buji.E chiar foarte important. Dupa cate vad, la mine scrie ca trebuie sa refac motorul :what: :kiss:

 

A black wet glazed coloured plug is caused by the burned oil that is leaking past the piston rings or valve guides and burning in the cylinder. This engine will have blue smoke coming out of the exhaust. It is a sign that the engine will need rebuilding. Two strokes that have this colour spar plug are burning the transmission oil from the crankcase. If a new spark plug is installed it will foul and quit working. Common causes for this problem are:

Worn piston and rings.

Worn cylinder bore.

Worn valve guides.

Crankshaft seals are bad or cases that need lapping (if on a two stroke engine with a transmission).

 

Ma rog, eu mai incerc sa umblu la aer sau la la cuiul de dozaj sau chiar la avans ,poate pun cuiul de dozaj la prima gradatie daca chiar nu se rezolva cu bujia..........

 

Aici scrie ca poate sa traga ulei din cutie din moment ce scoate fum albastru....La mine nu trage din cutie.Curge din cutie........Oricum, cred ca daca ar trage din cutie ar scoate fum ca un camion...

 

 

Judas : bujia miroase a ars ca am mirosit-o :kiss:.......s-ar putea sa fie totusi si apa.Carburatorul nu se incalzeste de la cilindru,nu cred sa fie condens. Dupa ce epuizez varianta cu reglatul cuiul de dozaj si a surubului de aer, o sa verific daca avansul este bun. Nu m-am concentrat pe avans pt ca motorul porneste la pedala chiar daca e frig afara.....

post-9285-1202428962_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi pentru diagnostic buji.E chiar foarte important. Dupa cate vad, la mine scrie ca trebuie sa refac motorul :kiss: :kiss:

 

A black wet glazed coloured plug is caused by the burned oil that is leaking past the piston rings or valve guides and burning in the cylinder. This engine will have blue smoke coming out of the exhaust. It is a sign that the engine will need rebuilding. Two strokes that have this colour spar plug are burning the transmission oil from the crankcase. If a new spark plug is installed it will foul and quit working. Common causes for this problem are:

Worn piston and rings.

Worn cylinder bore.

Worn valve guides.

Crankshaft seals are bad or cases that need lapping (if on a two stroke engine with a transmission).

 

Ma rog, eu mai incerc sa umblu la aer sau la la cuiul de dozaj sau chiar la avans ,poate pun cuiul de dozaj la prima gradatie daca chiar nu se rezolva cu bujia..........

 

Aici scrie ca poate sa traga ulei din cutie din moment ce scoate fum albastru....La mine nu trage din cutie.Curge din cutie........Oricum, cred ca daca ar trage din cutie ar scoate fum ca un camion...

Judas : bujia miroase a ars ca am mirosit-o ;).......s-ar putea sa fie totusi si apa.Carburatorul nu se incalzeste de la cilindru,nu cred sa fie condens. Dupa ce epuizez varianta cu reglatul cuiul de dozaj si a surubului de aer, o sa verific daca avansul este bun. Nu m-am concentrat pe avans pt ca motorul porneste la pedala chiar daca e frig afara.....

:what: :kiss: Uitate la avans, dar as zice sa verifici si carburatorul, sa nu fie oarecumva decalibrat, caci sintomele pe care le-ai enuntat pana acum i s-au intamplat si prietenului nostru MACICASAN , care acum isi cumpara carburator nou-nout nemtesc de la Oradea { 480 roni }! :eek: :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bujia am rezolvat-o. Era de la acul de dozaj.Acum bujia e cafenie......

 

--- Mesaj completat în 08 Feb 2008 23:52 -------------
480 RON e cam mult pt banii nostri. Ma rog, e original......

 

--- Mesaj completat în 09 Feb 2008 00:09 -------------
Inca o chestiune: am avut nenorocul sa bag benzina proasta si ca sa desfund carburatorul am pus furtunul de la pompa de umflat pe stutul unde intra furtunul de benzina.Am suflat de cateva ori, benzina a iesit de gaurica de jos (pulverizata),apoi am acoperit gaurica de jos cu degetul si iar am suflat cu pompa.

 

S-ar putea sa aiba vreun efect asupra carburatorului?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:kiss: 480Lei un carburator de MZ250? :what: a innebunit lupul frate... dar daca nu a avut incotro sau il scot banii din casa... ma rog.

 

Sper ca nu trebe sa iti refaci motorul... mai fa reglajele de vigoare schimba uleiul ala, lasa bujia scoasa o zi dar nu mai mult sa iasa benzina nashpa din cilindru, pune bujie de 2T si ai grija cum suflii acolo sa nu distrugi plutitoarele, acolo mai bine tragi siguranta si scoti afara si cureti, dar tu trebe sa suflii gaurile din carb, folosesti benzina cu plumb? ulei de amestec cat pui 20-25? la rodaj se pune 30, 3 rezervoare pline... daca zici ca iti curge uleiul din motor inseamna ca nu a etansat bine cartelere intre ele. Asa este cand ne aruncam la primul lucru pe care il vedem.... cum am facut eu de altfel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai mie imi curge ulei pe la cutia de viteze.Nu e etansat bine (se vede garnitura cum iese) + ca era ulei mult prea mult decat trebuie........

 

Sper ca nu am distrus plutitoarele sufland cu pompa.......Ulei pun 30g /litru.Fostul punea 20g de ulei prost si am zis sa "recuperez" eu ,mai ales ca mi-a zis ca i-a schimbat setul..........

 

nu imi dau seama nici cum s-ar deregla avansul daca am desfacut platina sa o curat..........

 

--- Mesaj completat în 09 Feb 2008 16:29 -------------
Cu ce pot sa strang 'colierul' (nu e colier,dar ma rog) care strange cotul de evacuare? La voshod era altfel si il strangeam cu surubelnita si cu ciocanul. Aici nu as face la fel........Trebuie vreo cheie cu un fel de gheara,ceva ? :what:

post-9285-1202567370_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai mie imi curge ulei pe la cutia de viteze.Nu e etansat bine (se vede garnitura cum iese) + ca era ulei mult prea mult decat trebuie........

 

Sper ca nu am distrus plutitoarele sufland cu pompa.......Ulei pun 30g /litru.Fostul punea 20g de ulei prost si am zis sa "recuperez" eu ,mai ales ca mi-a zis ca i-a schimbat setul..........

 

nu imi dau seama nici cum s-ar deregla avansul daca am desfacut platina sa o curat..........

 

<small>--- Mesaj completat în 09 Feb 2008 16:29 -------------</small><br/>Cu ce pot sa strang 'colierul' (nu e colier,dar ma rog) care strange cotul de evacuare? La voshod era altfel si il strangeam cu surubelnita si cu ciocanul. Aici nu as face la fel........Trebuie vreo cheie cu un fel de gheara,ceva ? :kiss:

:what: :kiss: Da , se strange cu cheie cu gheara.In trusa de scule a MZ-ului se gasea o cheie de genul, care la celalalt capat se folosea ca levier pt. dat jos cauciucul de pe janta in caz de pana. :kiss: :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...