Sari la conținut

MZ


alexandru1771
 Share

Postări Recomandate

Sigur, nou nout undeva la 175 - 185 ron :what: (fara cot) daca am calculat eu bine.

 

post-28174-0-74726400-1308596119_thumb.jpg

 

Salut!

Unde ai găsit asta? La tipul din Tg Mureș?

Știi ca e identică cu cea originală (mă refer la dimensiunile interioare) sau e doar asemănătoare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut!

Unde ai găsit asta? La tipul din Tg Mureș?

Știi ca e identică cu cea originală (mă refer la dimensiunile interioare) sau e doar asemănătoare?

 

Cred că găsit-o aici:

http://www.ost2rad.de/MZ-Ersatzteile/Auspuff/Auspuff-MZ-ES-und-ETS-125---150.html

 

sau asta mai exact

http://www.ost2rad.de/MZ-Ersatzteile/Auspuff/Auspuff-MZ-ETZ-125-und-150.html

Editat de petcudan55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bine, multumesc baieti, care ii tipul din targul mures? are cineva numarul lui, sau (sper sa nu fac o blasfemie) are site?

 

Sigur ca DA. Szoli - 0747106860

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motor-line tg.mures - Okanyi Zoli/Zoltan, telefon la magazin : 0747 106860

se pot comanda piese si pe e-mail, office@motor-line.ro ; Avantajul e ca daca nu stii sa explici ce piesa vrei, pui link in e-mail la o poza de pe ost2rad, de exemplu.

 

 

0744814408 - sc oregano srl din oradea

piese mz etz sunt in oradea pe bd Cantemir firma oregano

 

ORADEA POPA VIOREL 0745 811 481

 

REGHIN si Cluj VULTUR NICOLAE 0744 607 480(piese f. bune am luat de la el chiar daca 30% mai scumpe decat la Zoli, pacat ca nu aduce decat subansamble mai mari)

 

oarece piese, si aici: http://www.piese-scutere.net/categories/Piese/Piese-scutere/ETZ/ unele mai scumpe, altele mai ieftine

 

 

Ca sa nu se zica ca am vrut doar corectie de nume :-)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Două poze:

1. Doi monștrii mecanici născuți la 43 ani diferență.

 

2. Together Again este o piesă de jazz interpretată la soxofon alto de Dave Koz și care mie îmi place tare mult, numai că de data asta Together Again reprezintă faptul că în boxa mea de la Socrello s-au reunit 4 ES-uri din anii '60.

 

 

 

Editat de petcudan55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te-am prins! De ce nu ti-ai completat profilul? Daca nu ma bagam ca musca, comandai piese de departe, cu magazinul langa tine. Sa ne spui si noua care e miscarea pe acolo, nu stiu cati au mai comandat de la Oradea.

 

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum starea tehnică a mz-urilor mele îmi permit să le duc RAR și să le trec pe numele meu chiar înainte de a fi restaurate, am ales această opțiune. Astfel pot să mă apuc liniștit de lucru, fără să am grijă de faptul că vreunul dintre foștii proprietari - toți în vârstă - se lasă bătut de greutățile vieții în timp ce eu sablez, vopsesc etc.

De ce mi-a fost teamă am scăpat azi: MZ ES 250/2 cu ataș este autentic.

post-61874-0-02753800-1308766717_thumb.jpg

post-61874-0-61182000-1308766744_thumb.jpg

Urmează ES 250/1 Solo, și pe urmă Es 250/1 cu ataș, dar deja cu motorul restaurat.

Săptămâna viitoare duc ES-ul solo la autentificare, așadar azi l-am pornit, motorul merge bine, însă desfăcând generatorul am observat că lipsesc cele două arcuri de readucere ale regulatorului de avans centrifugal. Știți cumva unde găsesc așa ceva?

post-61874-0-64973600-1308767150_thumb.jpg

În drum spre casă de la RAR în vreme bună, pe drum proaspăt asfaltat, stând în atașul SuperElastik.

post-61874-0-77274800-1308767243_thumb.jpg

Editat de Vitos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lipsesc cele două arcuri de readucere ale regulatorului de avans centrifugal. Știți cumva unde găsesc așa ceva?

Astea le faci tu din sârmă de oțel de 0,4 - 0,5 mm, având ca model unul de pe celelalte motoare.

 

Strangem randurile si daca tot se face reorganizare regionala, propun sa facem un mic DDR numai al nostru.

 

Azi am rezolvat câteva probleme la MZ-ul lui Ionuț.

1. etanșarea cotului cu toba (elegant pe elevator; ăia care s-au băgat prin poze ca musca'n lapte n-au avut nici o treabă; lucrarea eu am făcut-o)

2. etanșarea chiulasei, că pufăia și motorul mergea prost (observați în ultimele 3 poze din colaj, cu câtă eleganță și talent utilizez degetele mijlocii la strângerea piulițelor chiulasei).

3. am reglat ralanti-ul (surpiză mare; motocicleta a stat toată iarna în curte sub prelată iar sub carburator am găsit un mare zăcământ de sâmburi de prune)

4. am reglat microcontactul frânei din spate.

 

5. după amiază Corcodel a verificat uleiul din cutie la MZ-ul lui și la al meu, și a făcut câteva ture pe circuitul de la Socrello.

 

Editat de petcudan55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5. după amiază Corcodel a verificat uleiul din cutie la MZ-ul lui și la al meu, și a făcut câteva ture pe circuitul de la Socrello.

 

 

 

:unsure: si mai era ulei ?

ca nu este de mirare sa "dispara" - daca nu curge.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si mai era ulei ?

ca nu este de mirare sa "dispara" - daca nu curge.

La el era, la mine în 2700 km au dispărut cam 400 ml.

 

Pe circuitul de la Socrello a fost zi de relache; am ieșit cu MZ-urile la plajă și am făcut baie în piscine, pentru că la vârsta mea, am nevoie de două ...

 

După amiază, am avut o întrunire de comuniste și atașe și am dat o tură prin oraș. Am fost eu cu Corcodel, Iulian Voshod cu Claudia, Ionuț, fiică-mea Iulia Maria cu TZR-ul ei și pe drum ni s-a alăturat un chopperist.

 

 

Iată filmul

Editat de petcudan55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi am continuat cu lucrarile la MZ.

Am finalizat de montat vitezometrul cu legaturile aferente. Voi merge pe varianta originala cu indicator rosu pe (baterie - incarcare).

post-28174-0-78786900-1309032831_thumb.jpg

Am pregatit seile pentru montaj (protecta). Voi merge pe varianta originala cu arcuri.

post-28174-0-74618100-1309032952_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi am continuat cu lucrarile la MZ.

Și eu trebuie să-l bag pe al meu într-o revizie. S-a slăbit lanțul și nu mai am posibilitatea de a-l întinde; e la maxim. Trebuie să scot din el o pereche de zale și să înlocuiesc un burduf care s-a spart.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Și eu trebuie să-l bag pe al meu într-o revizie. S-a slăbit lanțul și nu mai am posibilitatea de a-l întinde; e la maxim. Trebuie să scot din el o pereche de zale și să înlocuiesc un burduf care s-a spart.

 

 

Eu zic sa convocam de urgenta o "reuniune" DDR si hai s-o facem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic sa convocam de urgenta o "reuniune" DDR si hai s-o facem.

 

Eu zic că ai luat-o pe arătură, ori era nevasta lângă tine și n-ai vrut să afle unde ai fost. La ora la care ai postat (2:08 PM) treaba era făcută deja. Am convocat de urgență la boxele de la Socrello o reuniune MZ-Cousins (eu, Corcodel și cu tine), am făcut treaba, am făcut testele de drum, Corcodel a mai meșterit ceva la al lui și a ieșit cu el pe drum iar la final, te-ai dat cu V-Stromul meu, ca să vezi cum e ...

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic că ai luat-o pe arătură, ori era nevasta lângă tine și n-ai vrut să afle unde ai fost. La ora la care ai postat (2:08 PM) treaba era făcută deja.

 

Am scris acest mesaj inainte sa vin la "boxe" si am lasat calculatorul deschis apoi am plecat repede spre d-voastra. Intre timp a picat conexiunea si mesajul nu s-a mai trimis, lucru ce l-am observat la intoarcere, dupa ce treaba era facuta. Cand am reluat conexiunea a plecat si mesajul. Asta a fost.:unsure:

 

Oricum ce mai conteaza. Treaba a fost facuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am scris acest mesaj inainte sa vin la "boxe" si am lasat calculatorul deschis apoi am plecat repede spre d-voastra. Intre timp a picat conexiunea si mesajul nu s-a mai trimis, lucru ce l-am observat la intoarcere, dupa ce treaba era facuta. Cand am reluat conexiunea a plecat si mesajul. Asta a fost.:unsure:

 

Oricum ce mai conteaza. Treaba a fost facuta.

Acum îmi dau seama că treaba putea fi făcută mult mai bine: să fi făcut schimb de pinioane între mine și Corcodel, să-i fi pus lui pinionul de viteză și să nu mai fi scurtat lanțul meu.

Next time comand un kit nou de pinioane.

Editat de petcudan55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Next time comand un kit nou de pinioane.

 

 

Scum domne, scump. In alta parte era mai ieftin!

 

Pai pinionul spate nu prea este sub 45 euroi :what: . Incercam prin alte surse.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...