petcudan55 Postat Iunie 16, 2011 Share Postat Iunie 16, 2011 (editat) Stie cineva in Bucuresti unde pot nichela si eu amortizoarele, toba si ochelarul de la far ??? bine inteles la un pret omenesc de criza. Știe Banditul. Prețurile nu sunt chiar de criză. La prețuri de criză, calitate de criză. Dacă vei vrea să-l înmatriculezi, mai ai multe de făcut până vei ajunge la cromaje. Editat Iunie 16, 2011 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli-voshod Postat Iunie 16, 2011 Share Postat Iunie 16, 2011 Pozele parcă sunt făcute în curte la Nea Fane. Ți-l face dânsul? Uite-l și pe-al lui Corcodel: Felicitari Corcodele! Tot respectul! Urmeaza atasul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Iunie 16, 2011 Share Postat Iunie 16, 2011 (editat) Felicitari Corcodele! Tot respectul! Urmeaza atasul! Tu chiar nu poți să înțelegi? Nu mai urmează nimic. Nu are ataș. Nici măcar el nu înțelege că are la ușă o "masterpiece" din anii '60. Editat Iunie 16, 2011 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Iunie 17, 2011 Share Postat Iunie 17, 2011 Cromajul de la OMDIC nu este deloc la un pret de criza, mai ales ca am fost anuntat ca se vor majora preturile datorita materialelor (crom German). Deci am demontat motorul de pe motocicleta si m-am dus cu el la atelier. Cauza....o saiba in plus pe trenul de pinioane. Deci nu tot ce este in plus este bun. Acum ca am trecut si de faza asta, motorul este din nou sus pe cadru... ...lantul si burdufele puse lucrarea contunua... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_ionut Postat Iunie 17, 2011 Share Postat Iunie 17, 2011 Am cumparat un MZ es 175 din 1962 si am vazut ca aripa din spate nu mai are acea balama ptr.rabatare cand scoti roata.La fel si protectia de la pinionul spate este metalica si nu din plastec.Este posibil sa fie cu modificari s-au s-a fabricat si astfel ?Motocicleta arata desul de bine si voi incerca sa pun si poze ulterior. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prist2006 Postat Iunie 17, 2011 Share Postat Iunie 17, 2011 am reusit sa pornesc mortul asa arata data depe poza nu este actualizata Stie cineva in Bucuresti unde pot nichela si eu amortizoarele, toba si ochelarul de la far ??? bine inteles la un pret omenesc de criza. un vopsitor bun.ca vreau sa o inscriu in circulatie pana in septembrie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubucatalin Postat Iunie 17, 2011 Share Postat Iunie 17, 2011 Vă salut. Am chemat 2 mecanici să îmi pună arcul la pedala de pornire.Nu au reuÂşit. Ba că este arcul decălit, ba că a fost tăiat din el....Vă rog să îmi spune-ți Âşi mie de unde Âşi cum pot cumpăra un arc nou sau unul mai bun ca al meu. Poate cunoaÂşte-ți pe cineva de pe raza jud. ArgeÂş, care poate să îl pună. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Iunie 17, 2011 Share Postat Iunie 17, 2011 (editat) Am cumparat un MZ es 175 din 1962 si am vazut ca aripa din spate nu mai are acea balama ptr.rabatare cand scoti roata.La fel si protectia de la pinionul spate este metalica si nu din plastec.Este posibil sa fie cu modificari s-au s-a fabricat si astfel ?Motocicleta arata desul de bine si voi incerca sa pun si poze ulterior. Modelele vechi din anii '60 aveau carcasa metalică. Ea prezintă dezavantajul că dacă se rupe lanțul în mers, o cam încurci. Mai nou, se găsesc de cumpărat din Germania carcase din plastic (vreo 35 euro bucata) care dacă se rupe lanțul, se descompun în factori primi, ceea ce permite lanțului să fie aruncat pe șosea. Balamaua trebuie să existe ca să poți scoate roata din spate. Dacă vrei să scoți roata fără să desfaci balamaua, îți trebuie un ajutor. Motocicleta trebuie să fie pe cricul central, ajutorul o înclină spre dreapta la 35 - 40 grade și tu scoți roata. Vă salut. Am chemat 2 mecanici să îmi pună arcul la pedala de pornire.Nu au reuÂşit. Ba că este arcul decălit, ba că a fost tăiat din el....Vă rog să îmi spune-ți Âşi mie de unde Âşi cum pot cumpăra un arc nou sau unul mai bun ca al meu. Poate cunoaÂşte-ți pe cineva de pe raza jud. ArgeÂş, care poate să îl pună. Dă-mi un telefon să-ți pun niște întrebări în legătură cu acel arc. 0721837672 Editat Iunie 17, 2011 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prist2006 Postat Iunie 17, 2011 Share Postat Iunie 17, 2011 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubucatalin Postat Iunie 17, 2011 Share Postat Iunie 17, 2011 Vă salut. Astăzi d-nul Bebe ,,Semafor", al treilea mecanic, a reuÂşit să îmi monteze arcul pedalei de pornire. A pus arcul pe ax, a montat axul în capac Âşi a tensionat arcul prinzând axul în menghină Âşi învârtind de capac, după care a montat capacul pe motor. Am pus 900 grame ulei de transmisie Âşi am pornit motocicleta. Problema este că de cum am pornit-o s-a auzit un huruit ca de rurment, parcă freacă ceva. Am mers puțin cu ea, intră în viteze, dar huruitul s-a auzit în continuare. Precizez că înainte să sară arcul nu s-a auzit acel huruit. Oare ce ar putea fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Iunie 18, 2011 Share Postat Iunie 18, 2011 Am găsit MZ-ul lui Corcodel, aÂşa cum era când l-am cumpărat cu 150 lei. Am găsit MZ-ul lui Corcodel ... ... într-unul dintre calculatoarele mele ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Iunie 18, 2011 Share Postat Iunie 18, 2011 Dupa cum am promis m-am apucat serios de treaba si am montat MZ-ul gata de pornire. Am montat dinamul si releul... am montat evacuarea si am pus o baterie de 6V ...si am dat pedala. http://www.youtube.com/watch?v=GtCsmc0wsBg Prima pornire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Iunie 18, 2011 Share Postat Iunie 18, 2011 Dupa cum am promis m-am apucat serios de treaba si am montat MZ-ul gata de pornire. Am montat dinamul si releul... am montat evacuarea si am pus o baterie de 6V ...si am dat pedala. ... și mai voiai să renunți la proiect pe termen nedeterminat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Iunie 18, 2011 Share Postat Iunie 18, 2011 (editat) ... și mai voiai să renunți la proiect pe termen nedeterminat. Am facut eforturi mari sa pot ajunge aici cu acest proiect, eforturi de toate felurile, timp, stres si nu in ultimul rand de bani. Recunosc ca sunt un tip perfectionist si fiecare mic detaliu care nu imi reuseste ma macina si nu-mi da pace. ...de exemplu acum ma tot roade ideea cu un set de carburator sau poate chiar un carburator. Ce am gasit in ele... nu-mi convine deloc, iar de reglaje ce sa mai vorbesc. M-am temut mai mult de sistemul de aprindere (dinam), dar se pare ca functioneaza bine (porneste la prima). Nu acelasi lucru pot spune despre carburator. Filete deteriorate, jiglere decalibrate, garnituri imbatranite, reglaje greu de facut...etc. ....si "mananca" benzina fulgerator. Apropos, am pus 30ml ulei la 1L benzina iar in carte am citit acum ca trebuie 25ml / 1L. Editat Iunie 18, 2011 de red bandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Iunie 18, 2011 Share Postat Iunie 18, 2011 Apropos, am pus 30ml ulei la 1L benzina iar in carte am citit acum ca trebuie 25ml / 1L. Din câte mi-aduc aminte în carte scrie 4% (adică 40 ml la litru), dar noi punem 3% pentru că se zice că uleiurile actuale sunt mai bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Iunie 19, 2011 Share Postat Iunie 19, 2011 Din cate stiu eu.........cantitatea de ulei din combustibil se calculeaza si in functie de uzura setului motor. Daca pui cu 5% mai mult ulei nu e un bai asa mare (ba dimpotriva-protejezi motorul pe o perioada mai indelungata), singurul "impediment" fiind norul de fum din spatele "mobrei" cand circuli cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Iunie 19, 2011 Share Postat Iunie 19, 2011 singurul "impediment" fiind norul de fum din spatele "mobrei" cand circuli cu ea. la care se mai adaugă reducerea performanțelor motorului precum și depunerile de calamină pe chiulasă, capul pistonului, bujie, tobă ... Raportul benzină/ulei este R=25:1 care amplificat cu 4 dă R=100:4, adică 4% cum am zis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Iunie 19, 2011 Share Postat Iunie 19, 2011 cumpar piston + bolt + segmenti noi. dimensiunea pistonului fiind 52.7 sau daca stie cineva un magazin de minsk il rog sa ma ajute . multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Iunie 19, 2011 Share Postat Iunie 19, 2011 Raportul benzină/ulei este R=25:1 care amplificat cu 4 dă R=100:4, adică 4% cum am zis. Deci nu am gresit cu cei 30 ml ulei / 1L benzina, mai ales ca am folosit un ulei de amestec mai bun (castrol), desi am inteles ca exista ulei de amestec 2T cu "fumare" redusa (repsol). Raman de facut reglaje si de montat restul de piese si accesorii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Iunie 19, 2011 Share Postat Iunie 19, 2011 (editat) Din cate stiu eu.........cantitatea de ulei din combustibil se calculeaza in functie de uzura setului motor ... ... iar uzura setului motor, se calculează în funcție de cantitatea de ulei din combustibil utilizată în ultimii 5 ani, utilizând o ecuație empirică care are la bază noțiuni elementare de teoria erorilor a lui Fourier din analiza numerică și care spune că dacă factorul de amplificare al erorilor este mai mare ca 1, ai încurcat-o. Lolo, scuză-mă, dar astea's frecții. Dacă iei la întrebări o sută de inși, fiecare va spune că motorul lui e cel mai puțin uzat, el utilizează cel mai bun ulei, amestecul lui de X% e cel mai bun, fumul lui e cel mai mic iar scula cea mai mare (adică motoreta) etc. Editat Iunie 19, 2011 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 ... iar uzura setului motor, se calculează în funcție de cantitatea de ulei din combustibil utilizată în ultimii 5 ani La mine nu este cazul, doar ce am alezat cilindrul. Intrebam cum este corect. Dacă mai există locul, peste vreo două luni vor fi mai multe Locul, dupa verificari exista dar datorita copacilor, cum am mai spus, nu prea permite un unghi apropiat de cel din 1968. Largimea cadrului este limitata (cel putin la prima incercare) si Hotel Ambasador se vede partial in imagine. Magheru - Cinema Patria - 1968 Magheru - Cinema Patria - 2011 Peste maxim 2 luni promit solemn ca vom incerca refarerea primei poze (cadru aproximativ) dupa 43 de ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 (editat) Locul, dupa verificari exista dar datorita copacilor, cum am mai spus, nu prea permite un unghi apropiat de cel din 1968. Largimea cadrului este limitata (cel putin la prima incercare) si Hotel Ambasador se vede partial in imagine. Peste maxim 2 luni promit solemn ca vom incerca refarerea primei poze (cadru aproximativ) dupa 43 de ani. Te mai duci odată și mai faci poze. În stânga pozei să fie cinema Patria iar în dreapta, clădirea pe care scrie Carpați. Și te dai mai în spate pentru că poza veche, e făcută de sub un acoperiș care se vede și care cred că mai există. Copacii actuali îi ștergem digital (adică cu degetul) și tot digital punem MZ-urile noastre sau chiar mai multe... Să moară nemții! Editat Iunie 20, 2011 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 Super tare ! Am sa fac munca de teren in aceasta saptamana, dar dupa gasirea unghiului vreau sa facem poza pe bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cel_ce-ti_distruge_ziua Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 salut, are cineva, de dat, de vandut, de donat, un esapament de ETZ 125/150? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 salut, are cineva, de dat, de vandut, de donat, un esapament de ETZ 125/150? Sigur, nou nout undeva la 175 - 185 ron (fara cot) daca am calculat eu bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.