Sari la conținut

MZ


alexandru1771
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut iubitori ai motocicletelor comuniste MZ.Postez si eu poze cu mz-urile mele,si daca doriti exprimati-va parerile despre acestea.

 

Parfum!

 

Cu răbdare, ceva bani,

Vei avea în vreo doi ani,

Două clasice ca noi,

Să moară dușmanii tăi!

 

http://www.youtube.com/watch?v=CqgSZI7A5E8&feature=related

Editat de petcudan55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect, frumoase exemplare....dar necesita ceva banuti

 

... pricepere și timp.

 

Eu mi-am luat o piatră de pe inimă. Am reparat bușeala din botul atașului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-am luat o piatră de pe inimă.

Azi mi-am luat altă piatră de pe inimă.

 

Soția lui Ionuț îmi spunea că atunci când era mică, tatăl ei o punea pe rezervor și ea manevra cu cea mai mare plăcere maneta șocului, pentru că era o chestie mică, pe măsura puterilor ei.

 

Din fiarele mele vechi i-am făcut una, să o aibă în casă și să o folosească în caz de urgență (când o supără copilul, soțul etc.).

 

Când eram eu mic, mă fascina presa de pus petice calde, pe care tatăl meu o fixa pe portbagaj. În amintirea acelor vremuri, cu chiu cu vai am făcut rost de o asemenea presă și am pus-o la locul ei de drept.

 

Cum pe criza actuală nu se mai găsesc petice calde, presa se poate utiliza pentru rezolvarea problemelor curente în loc de teslă, diferența constând în faptul că, în timp ce la teslă efectul este instantaneu și de scurtă durată, la presa de petice calde efectul este continuu și de lungă durată, funcție de cât te țin mădularele.

 

Editat de petcudan55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi mi-am luat altă piatră de pe inimă.

 

 

Când eram eu mic, mă fascina presa de pus petice calde, pe care tatăl meu o fixa pe portbagaj. În amintirea acelor vremuri, cu chiu cu vai am făcut rost de o asemenea presă și am pus-o la locul ei de drept.

 

Cum pe criza actuală nu se mai găsesc petice calde, presa se poate utiliza pentru rezolvarea problemelor curente în loc de teslă, diferența constând în faptul că, în timp ce la teslă efectul este instantaneu și de scurtă durată, la presa de petice calde efectul este continuu și de lungă durată, funcție de cât te țin mădularele.

 

De aceasta "unealta' imi aduc aminte cu nostalgia vremurilor trecute. Am folosit si eu si cumparam petice de langa "Aroma".

Acum ne-am tehnologizat si nu mai ne pretam la activitati dintr-astea si in final totul este ca .....

post-28174-0-27324500-1309367534_thumb.jpg

 

:unsure: eiiiiiii.....nostalgia vremurilor trecute.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu vreo 2 sau chiar trei prese din astea

sunt de la moto pe care am luato, si cred ca mai pot face rost de 2 sau chiar 3 daca fac vreo 2 drumuri pana la niste cunostinte

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu trebuie sa vina presa la cluj, trebuie sa vina robert bk 350 la siriu si are o presa de la mine

e bina asa?

ce zici

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu trebuie sa vina presa la cluj, trebuie sa vina robert bk 350 la siriu si are o presa de la mine

e bina asa?

ce zici

 

Edi, nu mai da cu presele în stânga și-n dreapta. Cu Robert e OK, dar dacă ai mai multe, întreabă-ne și pe noi dacă vrem.

Eu spre exemplu am una pentru în față după cum ai văzut în poză, dar aș vrea una și pentru spate.

 

Nu uita! Azi la ora 19:00

Editat de petcudan55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu trebuie sa vina presa la cluj, trebuie sa vina robert bk 350 la siriu si are o presa de la mine

e bina asa?

ce zici

multumesc.

de plecat la siriu,nu pot.am scos concediu pt adunarea din ungaria.4-10 iulie.si nu mai pot schimba data.daca se anunta mai devreme,putea fi vorba.distanta e acelas de parcurs.asa ca , daca tot ai o presa de aruncat dupa mine,fa cumva sa ajunga in cluj.ma revansez cumva. :cheers: chiar imi trebuie o presa din asta.toti prietenii mei au prese.si taicamio are presa.prese visez.deci e clar.am nevoie de o presa :scratch:

Editat de robert bk350
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chiar mi'as dori sa ajung cu batranica la intrunire.... insa as avea mare nevoie de un piston + bolt+ bucsa+segmenti noi daca se poate... pt mz 125.RT3. (52.7) PLATESC TOT.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suntem cel puțin 2, red bandit și subsemnatul care dorim să "adaptăm" atașe de Simson Sport pentru MZ. Mai este cineva care a legat la Gât de Lup barcă de Simson Sport? M-ar interesa niște păreri legate de prinderea atașului la motocicletă. Este mai recomandată modificarea cadrului atașului după cadrul bărcii de MZ, sau mai bine adaptez prinderile de pe motocicletă după cadru (dacă e posibil)?

 

 

 

 

 

Cu toate că nu e comunistă, ne-am împrietenit...

post-61874-0-01869200-1309455726_thumb.jpg post-61874-0-34328800-1309455760_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O presa poate ajunge si la mine ...:unsure: ?

cu rabdare se rezova tot

duminica am achizitionat un ij cu atas si omu avea si o presa dar nu am luato, cand fac actele cu el o sa ii cer si presa aia, si vedem care iese primu la mal :))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suntem cel puțin 2, red bandit și subsemnatul care dorim să "adaptăm" atașe de Simson Sport pentru MZ. Mai este cineva care a legat la Gât de Lup barcă de Simson Sport? M-ar interesa niște păreri legate de prinderea atașului la motocicletă. Este mai recomandată modificarea cadrului atașului după cadrul bărcii de MZ, sau mai bine adaptez prinderile de pe motocicletă după cadru (dacă e posibil)?

 

 

 

 

 

Cu toate că nu e comunistă, ne-am împrietenit...

post-61874-0-01869200-1309455726_thumb.jpg post-61874-0-34328800-1309455760_thumb.jpg

 

Nu, Nu. Eu nu adaptez nimic. Am in posesie un Atas STOYE EL-ES 1961 (adica ELASTIC pt ES) deci cu prinderile originale.

Am cautat cupla originala fata de pe cadrul motocicletei pentru a putea monta si aparatorile de vant (si am gasit).

post-28174-0-05444600-1309496209_thumb.jpg

cuplele de atas pentru ES :

post-28174-0-59699800-1309496298_thumb.jpg

Original se prinde in 4 puncte:

1. pe cadrul moto fata (cupla cu nuca)

2. pe axul basculei spate (cupla cu nuca)

3. pe cadru sub sei - reglabil (cupla cu pana)

4. pe urechea basculei spate - (cupla za) - oscileaza odata cu bascula spate

post-28174-0-72649700-1309496389_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chiar mi'as dori sa ajung cu batranica la intrunire.... insa as avea mare nevoie de un piston + bolt+ bucsa+segmenti noi daca se poate... pt mz 125.RT3. (52.7) PLATESC TOT.

Poți cumpăra de aici, dar nu găsești cu diametrul de 52,7 mm (52,50 sau 53,00 mm).

http://www.oldtimer-teileshop.de/mz/mz-rt-1250123/motorgetriebe-und-antriebsteile/kolben-passend-fuer-rt125-5300-komplett.html

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, Nu. Eu nu adaptez nimic. Am in posesie un Atas STOYE EL-ES 1961 (adica ELASTIC pt ES) deci cu prinderile originale.

Am cautat cupla originala fata de pe cadrul motocicletei pentru a putea monta si aparatorile de vant (si am gasit).

post-28174-0-05444600-1309496209_thumb.jpg

cuplele de atas pentru ES :

post-28174-0-59699800-1309496298_thumb.jpg

Original se prinde in 4 puncte:

1. pe cadrul moto fata (cupla cu nuca)

2. pe axul basculei spate (cupla cu nuca)

3. pe cadru sub sei - reglabil (cupla cu pana)

4. pe urechea basculei spate - (cupla za) - oscileaza odata cu bascula spate

post-28174-0-72649700-1309496389_thumb.jpg

 

Îmi cer scuze pentru confuzie. Știam că aveți un Stoye Elastic(roșu)cum am eu și eu, EL-SI.

post-61874-0-20016400-1309530353_thumb.jpg

Diferență între EL-SI și EL-ES este doar la prinderi. Zic bine?

Spuneți-mi cum ați proceda în locul meu? Ar fi indicat să facem prinderi noi după un set de prinderi de pe un EL-ES, sau să încerc să poziționez cele patru cuple (dacă e posibil) de pe motocicletă după prinderile atașului?

Dl. Petcu, m-ar interesa și părerea Dvs.!

Vreau să duc cadrul, cu prinderi cu tot, la sablat și în cazul în care am de făcut adaptări ar fi bine să le fac înainte.

 

Embleme de MZ pentru Stoye se găsesc undeva? Pe siteul stoyeseitenwagen.de am văzut doar pt. Simson...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spuneți-mi cum ați proceda în locul meu?

 

Eu mai întâi:

1. aș da barca jos de pe cadru.

2. aș monta pe cadrul atașului o roată de MZ pe 16 inch

3. aș da motocicleta jos de pe cric și aș lega-o cumva la verticală, în poziție de mers, cu niște chingi.

4. aș pune lângă motocicletă pe niște suporți cadrul atașului cu roata montată și umflată , așa încât să fie îndeplinite patru condiții:

_____4.1. țeava cadrului de care se prinde bascula să fie orizontală când te uiți din spate și la 90 grade față de axul motocicletei când te uiți de sus

_____4.2. roata atașului să fie decalată spre în față cu 100 - 150 mm în raport cu roata din spate a motocicletei.

_____4.3. distanța dintre motocicletă și ataș să-ți permită să bagi lejer piciorul drept cu care acționezi frâna spate, fără să te incomodeze ceva (la fel și pasagerul).

 

Din punctul acesta de vedere, vreau să precizez că deși atașul meu era original cu prinderi de MZ ES, piciorul meu drept abia încăpea și mă jena țeava verticală a cadrului. Eu am tăiat toate prinderile și am pus adaosuri de 70 mm, cu alte cuvinte, am depărtat cu 70 mm atașul de motocicletă și ca atare a trebuit să refac șurubul acela lung de reglaj care se prinde între rezervor și șaua șoferului.

_____4.4. roata atașului să aibă un unghi de cădere de vreo 2 grade, adică să fie înclinată spre dreapta.

 

5. abia după ce ai pus motocicleta și atașul în configurația de mai sus, iei câteva beri și câțiva prieteni de specialitate, vă uitați lung la arătarea rezultată și luați o decizie pertinentă în ceea ce privește realizarea conexiunilor.

Acestea trebuie gândite așa încât să ai posibilitatea de a regla unghiul de convergență al roții atașului și unghiul de cădere al motocicletei care trebuie să fie înclinată spre stânga (tot vreo 2 grade).

Baftă!

Editat de petcudan55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...