adidas Postat Noiembrie 23, 2014 Share Postat Noiembrie 23, 2014 (editat) Pentru inspiratie: » Post actualizat in 23 Nov 2014 14:01 Frumoasa motocicleta, un model celebru printre pasionati, dar cea din videoclip nu e cafe racer, e un scrambler sau un flat tracker. Oricum, e un custom foarte frumos facut. As vrea mai multe poze, daca s-ar putea. SI eu sunt de parere ca se putea si mai bine, dar e doar inceputul si ma bucur ca exista asemenea initiative si la noi. Felicitari si la cat mai multe. PS. Am unit aici toate topicurile cu si despre cafe racere, ca prea erau impanzite pe tot forumul. Editat Noiembrie 23, 2014 de adidas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1%1%1% Postat Noiembrie 23, 2014 Share Postat Noiembrie 23, 2014 poate-l termin si eu un cb 400f 77" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Noiembrie 23, 2014 Share Postat Noiembrie 23, 2014 poate-l termin si eu un cb 400f 77" Ai un CB400 Four?...presupun ca e F2. Pe rosu sau galben? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1%1%1% Postat Noiembrie 23, 2014 Share Postat Noiembrie 23, 2014 (editat) am un cb 400f din 77 rosu si va fi tot rosu numai rosu ) adica asta , dar am roti de CN -u frana dublu disc fata , Editat Noiembrie 23, 2014 de deceneu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Noiembrie 23, 2014 Share Postat Noiembrie 23, 2014 am un cb 400f din 77 rosu si va fi tot rosu numai rosu ) Frumos motor, poate pui si niste poze cu el...eu am un CB550K Four din 78. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1%1%1% Postat Noiembrie 23, 2014 Share Postat Noiembrie 23, 2014 Frumos motor, poate pui si niste poze cu el...eu am un CB550K Four din 78. poze am dar numai cum era, adica jalnic , l-am dat spre folosire la baieti in club ,si l-au cam folosit , acum tre sa repar si motor si rotii ,,voi pune ceva poze maine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Noiembrie 23, 2014 Share Postat Noiembrie 23, 2014 Sa ai spor la restaurare! Sunt motociclete bune si fiabile, ar fi pacat de ele sa se piarda... Daca esti din Bucuresti poate ne vedem odata. Ce ulei de motor folosesti, sau ai folosit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1%1%1% Postat Noiembrie 23, 2014 Share Postat Noiembrie 23, 2014 de folosit folosesc Motul dar am optiune pt un ulei nou ,ceva rusesc:) stiu multi cred ca este o prostie dar,, il voi folosi la cb da sunt din bucuresti, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Noiembrie 23, 2014 Share Postat Noiembrie 23, 2014 Organizam o iesire la primavara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1%1%1% Postat Noiembrie 23, 2014 Share Postat Noiembrie 23, 2014 vb despre asta ) mai este pin in primavara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Noiembrie 23, 2014 Share Postat Noiembrie 23, 2014 de folosit folosesc Motul dar am optiune pt un ulei nou ,ceva rusesc:) stiu multi cred ca este o prostie dar,, il voi folosi la cb da sunt din bucuresti, Nu folosi orice ulei iti iese in cale. E o vorba pe care o zic mereu „Uleiul e cel mai ieftin mecanic”! Motul folosesc si eu, mai exact Motul 3000 20W50 mineral. E o mare diferenta intre uleiuri pt aceste motoare. Nu recomand uleiul sintetic! Ramai pe Motul, 4 L de Motul 20W50 mineral gasesti la 110 lei, nu e asa mult, dar face bine motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1%1%1% Postat Noiembrie 23, 2014 Share Postat Noiembrie 23, 2014 nu folosesc sintetic decat daca este specificat pt motor , in general folosesc semisintetic . dar te asigur ca uleiul ala rusesc chiar merita, este semisintetic se comercializeaza sub sigla unei firme olandeze , laboratorul si fabricatia este sub controlul firmei olandeze deci, fara frica, ,acum tre sa plec la munca vb mai multe maine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Noiembrie 23, 2014 Share Postat Noiembrie 23, 2014 Organizam o iesire la primavara? vb despre asta ) mai este pin in primavara Aaaa...doar voi doi sau era la modul general?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Noiembrie 23, 2014 Share Postat Noiembrie 23, 2014 Oricine e pasionat de subiect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Noiembrie 23, 2014 Share Postat Noiembrie 23, 2014 poze am dar numai cum era, adica jalnic , l-am dat spre folosire la baieti in club ,si l-au cam folosit , acum tre sa repar si motor si rotii ,,voi pune ceva poze maine In cazul in care nu le ai deja: - manualul de utilizare: http://www.fileshare.ro/e31039514 - manualul de service: http://www.fileshare.ro/e31039522 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Noiembrie 23, 2014 Share Postat Noiembrie 23, 2014 un manual de GPZ550 are cineva? am gasti unul, dar este incomplet... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Noiembrie 24, 2014 Share Postat Noiembrie 24, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Noiembrie 24, 2014 Share Postat Noiembrie 24, 2014 N-am suportat niciodata parbrizele (de nici un fel) pe naked-uri (nici alea de pe monstere). Dar parbrizu de pe mobra asta din clip, are ceva aparte, mi se pare ca o completeaza superb. Are un alt unghi + forma.......ii da o dinamica aparte. Ar arata mai naspa fara el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Noiembrie 24, 2014 Share Postat Noiembrie 24, 2014 Cred ca depinde si de gusturi, nici mie nu-mi plac in general. Dar cica-s bune la drumuri lungi. Ma gandeam odata sa-mi montez si eu unul, dar am preferat sa ma lupt cu vantul, vorba aia It's better in the wind! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Noiembrie 24, 2014 Share Postat Noiembrie 24, 2014 Un parbriz e eficient daca vorbim de un V Strom si parbrizul cu care e echipat el . Cand vine vorba de un Monster, parbrizele alea micute is frectie, mai mult: pot muta curentul fix in mutra, si-ti face ''turbulente'' Daca vrei sa nu simti vantul, te urci pe o Busa, K1200S, etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Noiembrie 24, 2014 Share Postat Noiembrie 24, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1%1%1% Postat Noiembrie 25, 2014 Share Postat Noiembrie 25, 2014 (editat) mai am de munca in mod special la roti, ca nu toti inteleg ca levieru nu rezilva problema ) trebuie toba refacuta, ceasurile, garnituri ghiuloasa pinion spate,, bani adica . Editat Noiembrie 25, 2014 de deceneu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Noiembrie 25, 2014 Share Postat Noiembrie 25, 2014 cati bani implica punerea la punct a mobrelor ( mai ales transformari de genul asta), si daca vrei sa o dai ulterior, lumea se uita stramb la tine,daca ceri o suma anume, se asteapta sa o cumpere la pret de ''dumping''.... Numai gumele noi + ulei,filtre lichide si kit de lant deja trec de pretul uneia SH (neservisata). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Noiembrie 25, 2014 Share Postat Noiembrie 25, 2014 mai am de munca in mod special la roti, ca nu toti inteleg ca levieru nu rezilva problema ) trebuie toba refacuta, ceasurile, garnituri ghiuloasa pinion spate,, bani adica . Pare un inceput promitator! Rotile cu spite le mai ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Noiembrie 25, 2014 Share Postat Noiembrie 25, 2014 Recomandari de taire a cadrului spate (pro/contra/sugestii)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.