Sari la conținut

Postări Recomandate

"Viel Wunderdinge melden

die Mären alter Zeit Von preiswerthen Helden,

von großer Kühnheit, Von Freud und Festlichkeiten,

von Weinen und von Klagen,
Von kühner Recken Streiten

mögt ihr nun Wunder hören sagen. "

 

Die Nibelungenlied

 

Der Zweite Tag,

 

Jawohl meine Herren und Damen, azi a fost o zi de blitzstreaptease cum nici nu visam. Imi propusesem sa-i desfac cate ceva pe ici pe colo insa in mai putin de trei ore ma uitam la trei cutii de piese, la doua roti si la un cadru gol. Luni il decapez, il slefuiesc si incerc sa-i repar cele cateva zgarieturi prezente pe dansul ca sa-l pregatesc de vopsit apoi ma apuc de motor. Il desfac bombonele ca sa-i evaluez starea in cele mai mici detalii apoi il curat, il polisez pana-l fac oglinda si strang intr-un cosulet toate piesele care trebuiesc cromate ca sa le si livrez... Nu m-am asteptat sa fie atat de rapid...cele mai pretioase piese in clipa de fata sunt rezervorul si cele doua aripi care se cer vopsite cu mare talent...pin striping si tot tacamul iar pentru asta trebuie sa ma documentez serios asupra tipului de vopsea folosit in 38 si altele ca s-o reconditionez "a la carte"... apoi comand cabluri, manete si pedale pentru ca ale mele lipsesc sau sunt busite...

 

O sa fie ein weekend interesant

 

Auf wiedersehen.... und astalt uscat

 

post-70651-0-02866400-1400266182_thumb.jpg

post-70651-0-29447400-1400266186_thumb.jpg

post-70651-0-52848800-1400266189_thumb.jpg

post-70651-0-37029000-1400266178_thumb.jpg

post-70651-0-93519200-1400266196_thumb.jpg

post-70651-0-32248500-1400266201_thumb.jpg

post-70651-0-62906400-1400266205_thumb.jpg

post-70651-0-37745400-1400266209_thumb.jpg

post-70651-0-37029000-1400266178_thumb.jpg

post-70651-0-49205000-1400266192_thumb.jpg

 

 

 

 



Guten Tag,

 

Sambata m-am bucurat de cateva ore de permisie de la sotia mea si cu ocazia asta am dat o fuga la atelier unde m-am infipt cu lacomie in blocul motor pe care inca nu-l desfacusem pentru a-l cerceta in amanunt, asa cum obisnuiesc la fiecare achizitie, constatand cu ocazia asta ca in 76 de ani nu s-a prea umblat intr-ansul. Seria de pe bloc confirma ca e vorba de o motocicleta BMW care a vazut lumina zilei in anul de gratie 1938 si ca nu-i nici vorba de un EMW asa cum mi-a trecut la un moment dat prin minte, iar asta m-a linistit nesperat de mult deoarece exista suspiciunea ca exemplarul achizitionat de mine ar fi fost scos de pe banda de productie de catre rusnaci, dupa incheierea Razboiului Mondial, ca parte a unui program de atragere de valuta. In 1945 americanii au pus mana pe fabricile de la Munchen si Eisenach, ma rog, pe ce mai ramasese dupa carpet bombing, au pradat tot ce insemna planuri, schite, solutii tehnice, retete de aliaje, etc ca mai apoi sa cedeze rusilor fabrica din Eisenach aflat in ceea ce urma sa devina DDR. Tor rodul gandirii inginerilor germani a ajuns la Harley Davidson si la alte cateva companii sub forma de compensatii de razboi iar rusilor le-au lasat caramizile si fabrica din Eisenach. Desigur, BMW n-a fost singura victima a eliberatorilor. Toata industria germana a fost supusa unui program de copy-paste intensiv de catre aliati, iar unde nu s-a putut, s-a pus mana pe personalul tehnic care sub amenintarea cu Nuremberg a acceptat bucuros stramutarea in USA. BMW R35 s-a fabricat incepand cu 1937 pana pana in 1956, insa mai intai exclusiv sub sigla de BMW ca dupa incheierea razboiului sa continue productia in paralel cu Blocul Estic sub denumirea de Eisenacher Motor Werke, sau EMW...schimbare care a avut loc fortat dupa ce s-au balacarit ani buni prin tribunale pe dreptul de a folosi sigla. Lucruri fine, ce mai... d'astea.

 

In vederea unei mai bune intelegeri a mobrei mele am licitat pronto pe Ebay un manual de reparatii si dupa ce mi-am tras doua site-uri tzatza cu piese de R35 m-am pus pe facut socoteli... Ei bine, nu-i rau deloc. In fapt, e mult mai bine decat speram iar asta mi-a dat un entuziasm vecin cu orgasmul. Norocul meu e ca partea scumpa e reparabila, slefuibila si functionala si ca am nevoie doar de manete, pedale, cabluri si alte cateva chestii care tin de electrica pentru ca altfel era destul de piperat s-o fac ca noua. Evacuarea nu e originala si e ceva care pute in zona aripilor...nu pica neam ca-n pozele de pe net. E ceva care ma deranjeaza si nu stiu exact ce. E vorba de forma insa fiind vorba numai de asta, nimic nu e de nereparat; o sa le trec prin masina de sablat apoi le scot din ciocan cum vrea muschii mei pentru ca tablaria este domeniul in care ma simt cel mai in largul meu. Stopul de pe spate e clar de undeva din Est asa ca punand toate cap la cap trag concluzia ca, in timp, cineva s-a straduit s-o puna pe picioare cu ce s-a descurcat. Norocul meu e ca, asa cum mai spuneam, motorul e beton si ca nimeni n-a prea avut de ce sa umble pe la dansul, prin maruntaie... Totodata s-ar putea sa ma insel pentru ca este posibil, daca ma gandesc mai bine, ca aripile sa arate usor diferit pentru ca R35 s-a fabricat in mai multe versiuni si fiecare cu scopuri diferite. Versiune de strada pentru larg consum, versiune militara, versiune pentru curierat, versiune pentru scoala moto militara s.a.m.d., ma rog, stiti voi, astfel ca nu pot baga mana-n foc ca toate aratau la fel si ca ce am eu nu e o versiune neumblata. Ideea e ca informatiile astea nu sunt de gasit pe toate drumurile si asta face ca lucrurile sa devina uberinteresante pentru mine... Ce sa-i fac, imi place misterul. :)

 

Azi am cateva rahaturi de facut apoi ma reped la atelier ca sa ma apuc de cadru.

 

Pe mai tarziu

 

Tchuss

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Vierte Tag

 

Guten morgen meine Herren,

 

Diese Zuschrift trebuia scrisa ieri insa cum aseara ma durea mana dreapta de nu mai puteam, abia de acu pot asterne pe hartia jurnalului de bord cele intamplate mai anțărț. Azi postasul va suna de doua ori, c-asa-i in tenis.

Cu 24 de ore in urma, asa cum promisesem la ultima mea postare, am pus mana pe cadru si i-am "Fick Dich" un decapant de zile mari crezand ca scap fluierand in maxim doua ore, dar cum banuiti deja, lucrurile n-au stat intocmai asa. Bag pensula in recipient, o umplu cu smacolina, o aplic mit Grosse elan pe cadru si ma pun pe asteptat reactii chimice. Nu astept mult, vad clabuci, bulbuci si rosu sangeriu si cu un ranjet de zile mari imi zic in barba: "ce trei ore? poate doua, si asta cu multiple pauze sindicale de strigat yoddlere cu tot"... Pun mana pe spaclu si cand dau sa racai vopseaua de pe otelul cadrului...pauza. Vopseaua se racaia cu usurinta dar sub dansa se dezvaluia un strat gros de chit betonat care astupa un alt strat de vosea, neagra de data asta. Intrigat incep sa ma proptesc in chit care se desprindea, insa cioburi si nu de peste tot. Incredibil! Sapte ore mai tarziu, cu incheietura mainii drepte inflamata, dadeam gata doar exteriorul cadrului si partial interiorul tablei ambutisate si asta numai cu ajutorul unui flex cu sarma, a unuia cu disc de slefuit si a unei bormasini cu perie mica... Verdammt und unglaublich!!! Schwanz, Arschkriecher Mutterficker idiott! Das ist eine Sabotage!

Aveam sacaz pe brate, in par, in nas, pe fata, pe haine, pe peste tot de la combinatia aia draceasca de chit asternut "idiott" intre doua randuri de vopsea veche de cand era bunica fata... Cum treceam cu flexul cu perie de sarma peste vopseaua neagra, cum ma si traznea o putoare de vechi imbacsit in metal de nu-i puteam face fata nici cu doua ferestre deschise, in halul asta candea fratilor. Jurai ca dau cu peria peste posesiunile unei bunicute, toate imbacsite cu acel miros specific de mucegai, vechi, pipi, pensie, umed, moarte si ce pana mea o mai intra in compozitia aia mirobolanta de mireasma care ne incanta pe noi, toti, cand intram intr-o casa veche. Ce mai, a fost diabolic si azi urmeaza partea a doua. Daca nu mor de cine stie ce "febra spaniola" sau de vreun alt virus chipes altoit cu nus'ce tulpina nedescoperita inca si conservata sub stratul negru de vopsea originala, e mare lucru!

Partea buna a efortului depus a fost ca asa am mangaiat fiecare mm de tabla si spre satisfactia mea, n-am gasit pe cadru niciun loc suspect cu sudura sau cine stie ce alta improvizatie asa ca se confirma pana la urma vorba ca pana si-n iad gasesti un loc umbros, nu?...Astfel ca dam bataie inainte cu marsul "in pas de gasca" spre marea victorie finala.

 

Azi, daca nu mor cu peria in mana pe cadrul ala blindat cu arome, bag la sablat corpul cilindrului si alte cateva piese ca sa-i dau bice cu restaurarea pana-mi vin piesele comandate in "Die Mutterland".

 

Heil!

Editat de EssadBey
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa ai spor la treaba!Frumos proiect, esti un norocos din multe puncte de vedere!

 

Am 2 sfaturi pt tine:

1.intra la "Coltul iubitorilor de retro" aici pe forum - posteaza despre motocicleta si baietii te vor ajuta foarte mult cu sfaturi, piese, manuale etc...

2.NU polisa motorul...scade din valoare motocicletei...cel mult trage-l in perie,dar sa nu-l faci oglinda, nu asa a fost original - tot baietii de la topicul mentionat mai sus te vor invata cum sa procedezi

 

Spor la surubarit!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...cel mult trage-l in perie,dar sa nu-l faci oglinda, nu asa a fost original - tot baietii de la topicul mentionat mai sus te vor invata cum sa procedezi

 

Spor la surubarit!

Salut,

 

Mersi de ponturi si de aprecieri. Mi-e cam aiurea sa postez in alta parte pentru simplul motiv ca aici ma simt cel mai bine. Aici sunt mai aproape de Cafe-ul facut de mine. Sunt un sentimental. Nu vreau sa polisez totul ci doar capacul de chiulasa care era candva mult mai lucios. Nu oglinda, e adevarat, insa lucios; insa n-as fi eu daca nu m-as baga nitel in estetica motocicletei. Pentru mine, acest BMW este un gentleman al unei epoci apuse si daca e sa-l privesti asa atunci trebuie sa-i dai Cezarului ce e al Cezarului incercand sa-i imprimi o eleganta mai aparte...cu alte cuvinte o sa-l imbrac intr-un smoking pentru ca, ce ma-sa, e o mobra respectabila... :)

Motorul va fi curatat si vopsit in argintiu-motor-nou-țiplă iar restul ist eine überraschung, placut...sper.

 

Mersi inc-odata si asfalt uscat

 

 

Der fünfte tag.

 

 

Guten Abend,

 

Am continuat sa curat cadrul de straturile betonate de vosea si de chit si dupa multa stradanie le-am venit de hac. Multa stradanie si 6 perii de sarma ca sa fiu mai exact. Am facut icter de la putoarea emanata de stratul vechi de vopsea neagra, un miros pestilential de asternuturi umede si vechi care mi-a contaminat pana si calculatorul, fratilor. Incredibil! Parfumul suav al vremurilor apuse? Pai nene, daca asa mirosea in 1938 nu-i de mirare ca i-au apucat pandaliile pe toti de s-au razboit atatia ani la rand cu atatea si atatea victime.

Ma rog, sa revin la oile mele. Si cum stateam io asea aplecat pe cadru cu peria de sarma la turatie maxima zaresc cu coada ochiului pe partea din spate a cadrului ceea ce mi se parea a fi o zgarietura. Intorc capul si ma uit atent la ea si ce sa fie? O serie poansonata pe tabla cadrului. Brusc mi-a batut inima de sa-mi sara din piept asa ca ma reped la dansa si incerc sa disting cifrele mai clar...Era o serie. Am citit-o cu greu si mi s-a parut familiara asa ca fug la motor si cand citesc seria de pe dansul realizez ca sunt identice. Wow! Seriile de pe sasiu si de pe motor sunt identice? Adica, mobra n-a fost refacuta niciodata si e originala? Am jubilat instantaneu uitand total de durerea de la incheietura mainii. In perioada interbelica, seria de pe motor servea drept identificare a vehicolului pentru ca sasiul era considerat piesa de schimb asa ca era si firesc ca seria de pe motor sa corespunda cu cea de pe cadru. Sunt extaziat. Asta da surpriza Kinder. Din acel moment am prins aripi si m-am infipt in cilindrul din fonta, l-am sablat, l-am spalat, l-am degresat apoi l-am tratat c-o substanta inhibatoare de rugina care se transforma in baza pentru vopsea si l-am lasat la uscat. Am comandat inca doua liste de piese si acum imi ramane sa le astept cu pumnii stransi. De maine am de finisat un proiect separat asa ca-mi iau o pauza de doua-trei zile pana-l termin si pun BMW-ul pe stand-by.

 

Pe mai tarziu. Bafta tuturor

 

Guten Morgen,

 

Azi ma-ntorc acasa. Proiectul de care va ziceam m-a purtat pe aripi pana in Albion si acu, ca am ispravit cu dansul, ma intorc in patrie. Au fost patru zile in care m-am tot framantat sa gasesc, printre altele, chestii utile BMW-ului de acasa insa n-am prea avut success cu asta. Nu tu literatura tehnica, nu tu piese usor de gasit...nimic notabil asa ca tot cu nemtii m-am descurcat; noroc cu internetul. Am reusit sa cumpar parte din piesele pe care nu le comandasem deja...Nu sunt toate. Nu inca, cel putin. Mai am. Tot cautand, dau peste site-uri obscure care ori ma mai lumineaza asupra modului in care se prezenta acu 76 de ani Fecioara mea de Fier, la norocul meu sunt informatii partiale, ori mai pun la vanzare cateva piese de care nici nu stiam c-ar exista... Frustranta situatie dar si motivanta deopotriva. Nu cedez, rascolesc lumea in continuare ca asta-i pana la capat farmecul, nu?

 

Ne mai auzim cand ajung in tara.

 

Asfalt uscat

Editat de EssadBey
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Der Sechste Tag...

 

Guten Abend meine Herren,

 

Meine Projektarbeit marsaluieste in pas vioi asemeni maretei Armate Germane in drumul ei catre Stalingrad...ma refer la dus, ca la intors stim cu totii cat de frumos si de strategic se mai replia dansa, cu calcaiele la ceafa si cu colbul ridicat in spate...Ma rog, das ist unwesentlich, important e ca azi am facut die Grosse progrese.

Am pus mana pe farul bulit fix in crestetul dansului unde prezenta urme clare de "turteala" cauzate (posibil) de greutatea bucilor Helgai, eine "kleine" Mädchen de 109kg, tip Bierfest, fata pe care Fritz a carat-o pe ghidonul BMW-ului in goana sa disperata s-o babardeasca undeva intr-o capita construita regulamentar (diam 3,8 x h 5,2m) aflata pe pasunea din spatele casei sale. Ja wohl. Trebuie sa mentionam ca, spre exasperarea celor doua vaci Milka primite de la muma-sa inainte de a se prapadi, Fritz nu era la prima sa abatere cu Helga deoarece drept marturie sta si aripa din spate care s-a evazat nefiresc catre exterior probabil carand-o pe biata fata pe scaunul pasagerului intr-o aventura similara...e de prisos sa mai mentionez ca seaua a si cedat dealtfel, nu?. Asta trebuie sa se fi intamplat ca altminteri nu-mi pot explica cum de naiba a reusit careva sa turteasca aripa spate, farul si rama groasa din otel pe care se sprijinea panza de camuflaj. Intrigant...Ma rog. Sa continuam. Deci farul... L-am desfacut piesa cu piesa apoi l-am dezmierdat cu sute de lovituri de ciocan pana l-am readus la o forma acceptabila pe care poimaine urmeaza s-o sablez, s-o mai bat nitel, s-o sudez pe ici pe colo apoi s-o dau la chituit si vopsit. Imbatat de succesul obtinut cu farul, m-am infipt cu baioneta la arma si in oglinda farului, damblagita la randul ei, oala pe care am gatat-o chiar elegant in aproximativ 10 minute. Incantat si inaripat m-am aplecat spre corpul cilindrului, care era tratat deja si care statea cumintel, si i-am tras "o vopseala" de zile mari... "Mein Gott, ich bin so eficient", mi-am zis io in barba apoi m-am apucat sa sortez piesele pe caprarii dupa cum urmeaza: gramada unu e pentru sablat, gramada doi e pentru cromare usoara iar gramada trei este pentru dat la curatat, spalat, frezat si vopsit. Ja wohl meine Herren, externalizez din treburi pentru ca mana mea dreapta nu e 100% recuperata si ma doare de fac "der clabuci" la gura dupa ce o fortez mai mult....si apoi mai castig timp pentru altele. Mi-am pastrat cateva chestii delicate pe care o sa le sablez personal. Asadar, poimaine sablez tot si apoi la vopsitor.

Vopsitor. Trebuie sa gasesc un vopsitor bun de tot...

 

Auf Wiedersehen und pe maine



Inainte

post-70651-0-03366900-1401142648_thumb.jpg

post-70651-0-43244400-1401142667_thumb.jpg

post-70651-0-81534700-1401142686_thumb.jpg

post-70651-0-37141100-1401142714_thumb.jpg

 

si dupa..

 

post-70651-0-45165500-1401142724_thumb.jpg

post-70651-0-72510300-1401142732_thumb.jpg

 

 


 

Der Siebte Tag

 

Gutte-m-as si nu am cui/ Gutte-m-as fix codrului

 

Buna seara,

 

Azi m-am plimbat prin oras si apoi am stat pe curu-mi. Cu folos, e drept. N-a fost o zi chiar monotona pentru ca principala mea preocupare in prima parte a ei a fost sa prestez slalom urias printre norii negri si incarcati care se fataiau haotic in salturi uriase dintr-un cartier intr-altul, prin toata capitala, ca sa ne puna pe jar ca poate eram prea linistiti in trafic. Intr-un final, incoltit de ploaie din toate directiile, am capitulat si m-am adapostit la biroul firmei unde asezat in fata calculatorului m-am pus cat se poate de serios pe documentat in vederea achizitionarii restului de piese trebuincioase tinerelei mele; ei bine, a fost un efort titanic pentru ca una la mana, nimeni nu vinde toate piesele de la A la Z si, chiar daca le ofera de principiu, nimeni nu are pe stoc toata lista si, doi la mana, nu stiam sigur ce caut pentru ca literatura tehnica pe care o posed e cel mult orientativa asa ca am asudat din plin facand pe Poirot. Am cautat piesa cu piesa, dupa poze de pe net, dupa diverse carti pe care le posed despre mobre istorice, dupa naiba sa ma ia, fiecare dintre piese ba dupa denumirea din catalogul downloadat de mine, ori dupa denumiri pescuite de pe forumuri din engleza si traduse in germana, asa ca nu-i de mirare ca am avut parte de tot felul de surprize; ori iesea ce cautam dar vanzatorul respectiv nu le avea pe stoc, ba ma trezeam cu nus'ce piese de autoturism BMW, ba ma pomeneam ca ma zgaiesc la Dzeu stie ce masinarii industriale. Si ca sa fie frumos de tot, printre toate cele descrise mai sus, un click aiurea si umpleam din senin ecranul urias al calculatorului meu cu fofoloance in bikini, toate tolanite, dupa criterii criticabile din punct de vedere anatomic daca nu estetic, pe tot felul de capote de masini. Toate tunate.. si ele si masinile... ce mai, eram terminat nervos si basca ma alesesem si c-o mandrete de erectie. Dupa trei cafele beute langa un pachet de tigari, plimbari pe Ebay.de/.co.uk/.com, site-uri din Polonia (!!!) si altele, in sfarsit dau de Jackpot, fratilor. Un site cu denumire total anapoda, care nu iesise neam la niciuna din combinatiile de cautare ce continea "BMW R35", sprinteaza ca ogarul in cursa de-mi umple ecranul, iar asta numai dupa ce dau intr-o doara un click pe o poza fasaita cu o piesa pe care o cumparasem de pe Ebay in prealabil. Nu-mi venea a crede ochilor cate putea avea omuletul ala...de toate! Mi-am suflecat manecile si da-i si lupta cu zecile daca nu cu sutele de repere, cu cardul, cu tigarile care se fumau singure in scrumiera s.a.m.d. pana mi-a dat cu "hai sictir" Mister Paypal, arza-l-ar focu' de bagabont, care m-a anuntat "caKAPUTT" cu banii. Asta ca sa ma dispere, nu alta. Aici un 0,1 euro, dincolo un 3,56 euro, ba 9,88, "decat" 22,15 euro si tot asa pana m-au executat de peste 3000 de roni. Cum pana mea, nu stiu! Si nu's cum dracu, dar am ramas si dator c-o factura pe care maine trebe musai s-o achit ca altfel ma fac de kakao. In urma genocidului financiar mi-am luat o gramada de garnituri si simeringuri si alte starpituri de piese pe care nici nu visam ca ar sta pe mobra mea pentru simplul motiv ca la receptia ei lipseau cu desavarsire si...un singur cauciuc din doua... De al doilea n-am mai avut bani asa c-am ramas ca idiotul intr-unul singur. Iar farul...hmmm...ce sa zic de far...ideea e ca trebe musai sa-l fac sa functioneze ca nou pentru ca altminteri e doar 500 euroi plus transport iar tahometrul, daca nu reusesc sa-l pun pe picioare, sigur imi trage o clisma de doua sute de euroi... Geșeft, nu gluma...Trecand peste asta, in clipa de fata sunt un car de draci pentru ca daca dadeam de site-ul asta mai devreme acu asteptam fix doua colete mari in loc de peste 15 marunte sau cate dracu or mai fi acum ca ma si ia cu ameteala daca ma gandesc sa le numar. Pana mea, o sa-mi deschid propriul oficiu postal. Fick dich viata! Maine fug la banca sa rezolv problema cu incaltarile mobrei apoi dau fuga la atelier unde ridic cadrul si restul de piese pe care le-am pregatit de dat la sablat si le fac giugiuc. Dupa ce termin cu sablatul dau o fuga la cromat sa vaz cat ma costa si cand sunt gata. Trebe' sa ma misc cu talent pentru ca acusica pica postasul si io raman restant... Moama, abia astept sa aud cum paraie baba mea!

 

Pana atunci insa, Asfalt Numai Uscat dear Gentlemen!

Editat de EssadBey
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

le spune cafe racer ca iesi cu ele la terasa, la o cafea? :grinbandit:

 

Salut :)

 

Corect. Eticheta de "cafe racers" a fost atarnata in chip zeflemitor de catre ziarele britanice tuturor tinerilor motociclisti ai acelor timpuri pentru ca literalmente alergau motoarele de la o cafenea la alta pana se ispravea un disc din vinil cu Buddy Holly sau Elvis, nu conteaza. Ideea era sa castigi gonind "tigaile" la viteze de peste 100 mile/ora, adica "o tona" de unde si porecla de Ton-Up boys. Adevarul e ca nimeni nu s-ar aventura sa calatoreasca mai mult de cativa km/zi pe un cafe adevarat pentru ca si-ar asigura un drum constant la farmacii pentru a-si obloji fisurile anale care s-ar casca precum crevasele, ca sa nu mai pomenesc de rinichii care te-ar ura din tot sufletul lor...

 

Bafta si Asfalt Uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut :)

 

Corect. Eticheta de "cafe racers" a fost atarnata in chip zeflemitor de catre ziarele britanice tuturor tinerilor motociclisti ai acelor timpuri pentru ca literalmente alergau motoarele de la o cafenea la alta pana se ispravea un disc din vinil cu Buddy Holly sau Elvis, nu conteaza. Ideea era sa castigi gonind "tigaile" la viteze de peste 100 mile/ora, adica "o tona" de unde si porecla de Ton-Up boys. Adevarul e ca nimeni nu s-ar aventura sa calatoreasca mai mult de cativa km/zi pe un cafe adevarat pentru ca si-ar asigura un drum constant la farmacii pentru a-si obloji fisurile anale care s-ar casca precum crevasele, ca sa nu mai pomenesc de rinichii care te-ar ura din tot sufletul lor...

 

Bafta si Asfalt Uscat!

io am zis-o mai mult in gluma, dar na, daca asa si era .. :D

 

stiam ca se alergau cu ele, dar nu stiam de unde pana unde :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Fabienne: Wessen Motorrad ist das?

Butch: Es ist ein Chopper, Baby.
Fabienne: Wessen Chopper ist das?
Butch: Es ist Zed ist.
Fabienne: Wer ist Zed?
Butch: Zed ist tot, Baby. Zed ist tot."...
"Die Pulp Fiktion"

Achte Tag.

 

Wunderbar... Am dus piesele la sablat. Sunt 18 la numar. Daca vin mai multe inapoi inseamna ca am o mica problema asa ca strang din buci si ma uit in sus inspre Walhalla. Draga mea Eisen Mädchen e la mani pedi ca sa se faca giugiuc iar diseara se intoarce la mine in brate ca s-o pregatesc pentru dat cu oja si altele, frumoasa lui tati...

 

Maine duc cafe-ul la un electrician care a reusit sa-mi puna un zambet pe chip cand m-a asigurat ca mananca pe paine instalatiile de gen asa ca azi mi s-au aliniat toate planetele ca bilele pe masa de biliard, nene... ca puse cu mana. Sper sa fie asa cum m-a asigurat.

 

Pe mai tarziu, cu poze cu tot.

 

 

Asfalt uscat!



post-70651-0-02728400-1401277365_thumb.jpg

Editat de EssadBey
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Maine duc cafe-ul la un electrician care a reusit sa-mi puna un zambet pe chip cand m-a asigurat ca mananca pe paine instalatiile de gen asa ca azi mi s-au aliniat toate planetele ca bilele pe masa de biliard, nene... ca puse cu mana. Sper sa fie asa cum m-a asigurat.

E chiar asa priceput?

Am si eu o problema cu incarcarea la un CB550k din 78...in sensul ca imi baga sub 12 la relanti si 12.4 la 5.000 de ture. Bine, am facut verificarile in graba, azi poate am timp sa le fac mai in detaliu, de la alternator pana la baterie ( si cu bateria incarcata full). Mai trebuie umblat si pe la regulator, curatate toate contactele..cauzele pot fi multe, dar e bine de stiut daca exista vreun electrician priceput!

 

Numai bine!

Editat de mihai.i
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frate, salutari si ridicari de palarie

 

Ce sa-ti zic... Vine cu niste recomandari betonate si armate cu fier de 21 asa ca nici nu-mi pot imagina c-ar fi mai putin bun decat se zice despre el. Azi i-am vizitat atelierul si m-a impresionat cu toate motocicletele alea imprastiate peste tot eviscerate de ti se facea parul maciuca in timp ce el valsa elegant printre ele... Instinctul nu-si pera bate joc de mine iar azi m-a calmat intr-asa hal incat am acceptat neacceptatul: sa-mi scot cafe-ul din atelier si sa-l duc la el pentru cateva zile... Nici nu visam asa ceva.

Lasa-ma sa trec Rubiconul si daca iese cum trebuie "alea iacta est" va dau de stire

 

Bafta



Dialogul citat de tine din Pulp fiction suna mukt mai bine in limba lui si purtat de varul bruce w. :) dar oricum genial ca de obicei.

:) Mersi de urari...

 

Stiu, in germana suna ca dracu dar pana nu-i Fräulein Concita Wurst a mea gata, cu bigudiurile scoase si cu rochia de bal pe dansa, nu-i vorbesc romaneste c-o sperii... :)

O alint ca sa se simta in largul ei, pupa-o-as in supape s-o pup, ca de cardan nu indraznesc sa ma apropii...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frate, salutari si ridicari de palarie

 

Ce sa-ti zic... Vine cu niste recomandari betonate si armate cu fier de 21 asa ca nici nu-mi pot imagina c-ar fi mai putin bun decat se zice despre el. Azi i-am vizitat atelierul si m-a impresionat cu toate motocicletele alea imprastiate peste tot eviscerate de ti se facea parul maciuca in timp ce el valsa elegant printre ele... Instinctul nu-si pera bate joc de mine iar azi m-a calmat intr-asa hal incat am acceptat neacceptatul: sa-mi scot cafe-ul din atelier si sa-l duc la el pentru cateva zile... Nici nu visam asa ceva.

Lasa-ma sa trec Rubiconul si daca iese cum trebuie "alea iacta est" va dau de stire

 

Bafta

Sper sa iesi la lumina cu el! Ar fi pacat, mai ales la cat suflet, munca si bani ai bagat in el.

 

Poate in timp ne poti da mai multe informatii in legatura mesterul electrican ( tarife, programul de munca, disponibilitate etc)

 

Multa bafta si spor in tot ce faci!

 

P.S. asta e una dintre fetitele mele:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mihai ma intereseaza cb-ul tau daca e de vanzare. Te rog da un post daca ai luat in calcul sa instrainezi o asa frumusete. Mai rar asa ceva in romania... Pastrata f bine felicitari.

Mersi,

Tocmai am achizitionat-o si nu e de vanzare. Am asteptat 7 luni sa o pot cumpara si chiar nu mi-a trecut niciodata prin cap sa o vand.

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Julia: O Romeo, Romeo – Warum bist du Romeo? – Verleugne deinen Vater und entsage deinem Namen – oder wenn du das nicht willst, so schwöre mir nur ewige Liebe und ich will keine Capulet mehr sein.

Romeo: Soll ich länger zuhören, oder auf dieses antworten?"

Wilhelm Scheksspier

 

 

Der Neunte Tag

 

In "das tages" raport se pot trece in revista nenumarate progrese "mit unsere project" datorate in exclusivitate excelentei superioritati a rasei ariene in absolut "alles" domeniile. Totusi, daca prin absurd incercam o comparatie cu proiecte similare initiate de "der untermensch" de pe restul meleagurilor, descoperim cum acestea, inevitabil esueaza lamentabil din motive lesne de inteles si mai ales foarte important, toate esecurile acestora sunt argumentabile stiintific de catre unsere Doktor de Unitate in mai putin de 5 minute cu un simplu bat la tabla in timp ce mesteca un mar. Dupa cum mi-am si notat in caiet, acesta sublinia analizand toate celelalte rase din punct de vedere antropologic und antropomorfic ca motivele sunt nu mai multe de 7 la numar: simpla inferioritate, lipsa de disciplina, trasaturi faciale inestetice, consumul de tarie, pistruii, desfraul iar peste toate troneaza eine komplett dezorganizare. Gut!

 

Also, sa incepem cu sablatul cadrului: "unglücklich" aici avem usoare intarzieri cauzate evident de "ein komplett sabotage" pus la cale de nenumaratii fosti proprietari, toti in mod cert "juden", care avand stiinta de excelenta designului nostru au decis sa intreprinda actiuni subversive prin care sa afecteze valorile dinamice ale BMW R35 prin adaugarea de multitudini de straturi de vopsea si de chit, ingreunand astfel in chip marsav motocicleta si umpland de ocara Mareata Natiune Germana. Facand "eine einfache Berechnung" consider ca prin acest act deliberat de sabotaj, motocicleta a castigat cel putin 4kg si minimum intre zwo und vier Millimeter in latime, und das ist de neacceptat deoarece performantele BMW R35 scad dramatic atat prin marirea masei cat si prin rezistenta la inaintare. Astfel, sablatul care era estimat sa dureze maxim cateva ore, acum incheie o a doua zi si se preconizeaza ca va dura pana maine pe la orele 14 ceea ce ne da peste cap planurile. Stim ca vom recupera pe parcurs inmiindu-ne eforturile asa cum ne-a invatat unsere Fuhrer. Heil!

 

Der motor. Azi am ordonat ca jumatate din motor sa treaca disciplinat prin urmatoarele Etappe dupa cum urmeaza: dezansamblare finala (suruburi, saibe, capace und restul de nimicuri), trecerea pieselor in cauza, una cate una, prin baie de disincromotor, eine frection cu peria de sarma pana va plange minereul din compozitia lor, eine duș cu apa rece, eine sedinta mit aer comprimat pentru uscare, o degresare impecabila, uscare cu aer comprimat, vopsire in trei maini la interval de 10 minute und odihna peste 12 ore. Ja wohl, sehr schon!!! Der rezultat ist wunderbar! Maine voi trece si cealalta jumatate prin acelasi tratament si nu-mi va ramane decat sa astept garniturile si restul de piese comandate care traverseaza Europa in chip rapid asa cum noi am traversat Belgia in drumul nostru catre Paris...

 

Piesele pentru cromare sunt stiintific catalogate si stau cumintele sa le vina randul.

 

Cu elan si multa incredere in ziua de maine, va saluta Hauptfeldwebel Essad Bey.

 

gute Nacht

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Weißwurst ist eine Brühwurst aus fein gekuttertem Kalbfleisch (heute auch Schweinefleisch), Schweinerückenspeck und Gewürzen. Weil das Brät nicht mit Nitritpökelsalz sondern mit üblichem Kochsalz gewürzt wird, hat sie eine helle grau-weiße Farbe."

 

Gute Appetit

.......................................................................................................................................

 

 

 

Zehnten Tag.

 

Azi am dus cafe-ul la doktor loc unde l-am si lasat pentru o perioada nedeterminata pana i-o gasi buba la fire. Ideea e ca o sa-i smulga toata instalatia si o sa-i croiasca una de la zero dupa specificatiile originale. Punct. O sa vad ce o sa iasa ca sunt tare curios...

 

Intorcandu-ma de la Herr Doktor m-am apucat de curatat si de sablat piese de motor pentru a le reda stralucirea de altadat asa ca nu prea am ce povesti. Poate maine. A! Era sa uit...am ridicat si piesele externalizate acu trei zile asa ca de azi inainte trebuie sa gasesc un vopsitor tzatza. In rest, astept. Verdammt!

 

Tschüss



Prima piesa sosita...

 

post-70651-0-01845700-1401525553_thumb.jpg



For Your Eyes Only - MI5

5 Noiembrie 1938 - Strict Secret - Raport MI5 Catre Cabinetul Majestatii Sale condus de catre Lordul A. Neville Chamberlain.

"Dear Sir, ca urmare a vizitei intocmite de catre Dvs in dubla calitate de emisar si de negociator special al Majestatii Sale, King George VI la "Conferinta de la Munchen privind Politicile de Securitate" tinuta in data de 25-30 Septembrie 1938, semnata in data de 30 septembrie, dar datata 29 septembrie din motive care ne depasesc, agentii nostri din teren au reusit sa obtina informatii noi cu privire la reactiile autoritatilor Naziste privind rezultatele acordului. Atfel ca, prin metode care tin de specificitatea muncii de teren ale MI5, agentul, pe care noi il vom numi aici, din considerente ce tin de securitatea nationala, Big. Dick a luat contact cu agentul dublu de sex feminin, nume de cod A. Lotta Fageaina care a reusit sa sustraga pentru noi coala de hartie pe care Adolf Hitler nota ideile exprimate in scris in timp ce Prim Ministrul Majestatii Sale George VI tinea discursul preliminar semnarii Acordului privind Politicile de Securite. Agentul Big. Dick a intrat in posesia hartiei, a aplicat tehnici evazive de calatorie prin teritoriu considerat potential inamic, a traversat astfel Elvetia, tot teritoriul Frantei, a ajuns la Calais port din care s-a imbarcat pe vasul de pescuit A. Hole, vas al "pravaliei" daca ne permiteti un asemenea limbaj, ambarcatiune care odata ajunsa la mijlocul Canalului Manecii a facut jonctiunea cu submarinul Falus al Amiralitatii Majestatii Sale, ambarcatiune care l-a transportat in siguranta pana la Dover, loc de unde a venit cu acceleratul de Londra, cel de 12:22. Odata ajuns la Londra, agentul a predat hartia obtinuta care a fost trimisa cu urgenta catre serviciile noastre de traducere care au redactat-o cu prioritate in limba engleza pentru a fi evaluata in acord cu importanta pe care o si prezinta dealtfel. Mai jos aveti traducerea, 5 fotografii ale desenelor anexate la dosar cu desene si scheme (toate interpretate) extrase de pe notitele lui Adolf Hitler.

For Your Eyes Only -

"Dieser Chamberlain ist ein kompletter Idiot. Im März werde ich sowieso Prag einmarschieren...Er wird nicht richtig verdauen sein Morgen Pudding und ich werde am Krizik Brunnen pissing werden" - trad: Acest Lord Chamberlain, Prim Ministru al Majestatii Sale George VI, om pe care il respect profund, este usor naiv. In Martie oricum atac Praga. Nici n-o sa-si mistuie bine pudingul de dimineata ca eu o sa ma ...hmm usurez... in fantana Krizik." ... continuam cu citate din sursa... "Großbritannien ist "dekadent" und es fehlt die Willenskraft, um das Britische Empire zu verteidigen " traducere: Marea Britanie este decadenta si ii lipseste puterea de a apara Imperiul... "Deutschland Rulz!!!"... Traducere: Germany Rules... Lordul Halifax ne-a mentionat ca paragraful scris ingrosat cu cerneala albastra din care spicuim expresia "arschloch" (gaoaza) mentionata langa cea a Primului Ministru Chamberlain a fost remarcata chiar de dansul in timp ce Hitler ii zambea emisarului nostru dupa care, mentioneaza Lordul Halifax, Hitler a continuat atat cu alte remarci in scris, unele legate de umbrela Lordului Neville Chamberlain, precum si cu niste desene extrem de grafice si de sugestive (anexa 1) cu privire la "fundul Lordului"...

Desenele din Anexa 2 ne arata un Himmler aplecat sub biroul dictatorului prestand diverse...Mussolini asezat fara pantaloni intr-o sticla de Limoncello, I. V. Stalin penetrat de catre o cizma germana, Roosevelt asezat c-o casca pe cap intr-un carucior de invalizi cu dungi racing pe scaun si cu ochelari de pilot de aviatie pe ochi in timp ce "goneste" catre o covata lasand in urma sa dare de material organic... etc

Schema din Anexa 3 ne arata un falus indreptat catre Franta si inca unul indreptat catre Rusia Sovietica. Schema din Anexa 4 ne arata un alt falus indreptat catre sanii voluptuosi ale unei anumite Helga, identificata de noi ca fiind o crasmarita din Munchen pe care o curteaza un fermier pe nume Fritz, fermier care si-a cumparat de curand o motocicleta BMW R35 de care este tare mandru. Ambii subiecti sunt tinuti sub observatia noastra.

Schema din Anexa 5 ne arata instalatia de gaze ale unui cuptor de pizza, de mari dimensiuni, cuptor pe care agentii nostri din teren il cauta asiduu pentru a se infiltra intr-ansul in calitate de bucatari. In acest scop ei au fost instruiti 6 luni in artele culinare chiar la Roma iar, odata identificata pizzeria, cu recomandarile pe care le-am obtinut noi suntem ferm convinsi ca vom culege toate informatiile de care avem nevoie"

 

Cu respect,

Al Dvs Comodor Ess. Ad. B.

MI5 intelligence

...............................................................................................................................................................

Eleventh day....

 

Good Day Sirs,

 

Cadrul si restul pieselor au fost duse cu mare pompa la vopsitor si la cromare. Trebuie sa astept in jur de 10 zile pana voi fi sunat sa le ridic...deci, am intrat in linie dreapta cu proiectul.

Azi au venit si o parte dintre piese, insa lipsesc doua dintr-un colet: manetele. LE-am frecat ridichea si acu le astept intr-altul pentru ca, nu-i asa, tot aveam putine colete de asteptat. Mi s-a raspuns ca pleaca cu un al doilea... Arschloch!

Ma voi concentra pe motor.

 

See you later Gents


post-70651-0-96999600-1401712587_thumb.jpg

 

:)



Buna seara Domnilor,

 

Povestioara de dinainte este una cat se poate de reala si a fost extrasa dintr-un articol din "The Telegraph". Ma rog, faza cu desenele si cu Helga nu, dar cine poate baga mana-n foc ca n-a fost asa, ha? Exact. Apoi, eu cred ca povestea mea e mai cool.

De maine incepe faza pe care personal o urasc din toti rarunchii: asteptarea. Asteptatul pieselor comandate; asteptatul cadrului de la vopsit; asteptatul pieselor date la cromat etc...apoi, inabitabila asteptare ulterioara dupa piesele care au fost omise in mod deliberat la primele comenzi sau care se vor cere imperativ dupa inceputul montajului final... Asteptatul nu e punctul meu forte insa inteleg ca este parte a oricarei intreprinderi de gen. Asteptarea este o virtute, nu?

 

Asfalt uscat



"Daca trebuie neaparat sa-ti exprimi opiniile, rogu-te, spune-mi doar lucrurile in care crezi cu adevarat. Am destule indoieli proprii chiar si asa."

 

Johann Wolfgang von Goethe

 

Zwölfte Tag

 

Buna seara.

 

 

Am sablat, am slefuit cu flexul, am slefuit cu mana si am transformat

 

post-70651-0-06916900-1401820672_thumb.jpg

 

in

 

post-70651-0-38769000-1401820684_thumb.jpg

 

Apoi m-am apucat de motor pe care l-am luat la peria de sarma pana am curatat aluminiul de oxizi apoi mi-a venit ideea sa merg un picut mai departe... rezultatul o sa fie interesant. Am mai vopsit cate ceva si am ridicat trei colete.

 

Pe maine. Asfalt uscat, Gents

 

Editat de EssadBey
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca esti pe cai mari, nu am ce zice si rezultatele se vad!

Cu Cb-ul si Bonnevile cum mai stai? Te intreb pentru ca vad ca esti foarte implicat in restaurarea bijuteriei, dar nu stiu daca mai ai timp sa te bucuri si de sentimentul drumurilor pe doua roti.

Nu vreau sa ma intelegi gresit, apreciez foarte mult ceea ce faci si stiu ca sentimentul de a aduce ceva frumos la bun sfarsit e unul grozav, dar sa nu uiti sa-ti faci timp si de o iesire din cand in cand.

Ca veni vorba...cum te mai simti, ti-ai revenit complet?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Ma plimb, ma plimb. Mai putin ca altadata cand faceam cel putin 100km/zi, dar asta pentru ca locuiam la 40km de Bucuresti si din start ardeam 80 numa' ca sa plec si sa ma-ntorc acasa. Dupa accident mi-am luat un apartament in oras pentru ca trebuia sa bifez doua vizite pe zi la spital si asta timp de trei luni...basca si cu permisul suspendat "pentru cercetari". Asa ca acum ma fatai prin oras si ma minunez ca n-am facut mai mult de doua plinuri intr-o luna ceea ce era de necrezut acu un an...deh. Pana una-alta am deja doua operatii facute si mi-am amanat o a treia pentru la iarna ca doar n-o sa stau sa ma uit la altii cum se dau pe doua roti, nu? :) Mi-am pregatit o iesire de trei-patru zile pe Transfagarasan si pe Transalpina asa ca-mi scot io parleala cumva, asa, ca baietii.

 

...Iar despre celalalt subiect, un mare Da. E frumos sa redai viata unei bijuterii atat de fine cum e R35...pur si simplu nu merita sa se piarda la groapa de gunoi. Motocicleta asta "astenica" de doar 350cc mi-a repus un mare zambet pe chip si m-a cucerit cu farmecul ei aparte de n-am cuvinte sa-ti explic. Ii voi oferi ce e mai bun pentru ca ma face sa ma simt mai viu ca oricand. Abia astept s-o vad paraind falnica pe drumurile noastre...

 

cafe-ul e la un ubermecanic iar Boniie e vie si mai frumoasa ca niciodata pentru c-am reparat-o imediat ce am putut strange in mana o cheie fixa. :) Cu Bonnie plec sa vagabondez prin tara.

 

Numai bine, Man si numai drumuri uscate si fara de taximetristi!

Bafta



By the way....mi-au venit si incaltarile

 

post-70651-0-80185700-1401823950_thumb.jpg

Editat de EssadBey
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noo..da ce faine îs!

 

Salut,

 

Ma plimb, ma plimb. Mai putin ca altadata cand faceam cel putin 100km/zi, dar asta pentru ca locuiam la 40km de Bucuresti si din start ardeam 80 numa' ca sa plec si sa ma-ntorc acasa. Dupa accident mi-am luat un apartament in oras pentru ca trebuia sa bifez doua vizite pe zi la spital si asta timp de trei luni...basca si cu permisul suspendat "pentru cercetari". Asa ca acum ma fatai prin oras si ma minunez ca n-am facut mai mult de doua plinuri intr-o luna ceea ce era de necrezut acu un an...deh. Pana una-alta am deja doua operatii facute si mi-am amanat o a treia pentru la iarna ca doar n-o sa stau sa ma uit la altii cum se dau pe doua roti, nu? :) Mi-am pregatit o iesire de trei-patru zile pe Transfagarasan si pe Transalpina asa ca-mi scot io parleala cumva, asa, ca baietii.

 

...Iar despre celalalt subiect, un mare Da. E frumos sa redai viata unei bijuterii atat de fine cum e R35...pur si simplu nu merita sa se piarda la groapa de gunoi. Motocicleta asta "astenica" de doar 350cc mi-a repus un mare zambet pe chip si m-a cucerit cu farmecul ei aparte de n-am cuvinte sa-ti explic. Ii voi oferi ce e mai bun pentru ca ma face sa ma simt mai viu ca oricand. Abia astept s-o vad paraind falnica pe drumurile noastre...

 

Numai bine, Man si numai drumuri uscate si fara de taximetristi!

Bafta



By the way....mi-au venit si incaltarile

 

attachicon.gifIMG_20140603_215521.jpg

Nooo..da ce faine îs!

 

 

Bine spus despre celalalat subiect :)

Multă baftă si sanatate...sper să ne vedem într-un viitor cat mai apropriat la unele din multele intruniri din anul asta! Poate chiar la M.A.N., ca tot e aproape de Transuri :)

Editat de mihai.i
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multă baftă si sanatate...sper să ne vedem într-un viitor cat mai apropriat la unele din multele intruniri din anul asta! Poate chiar la M.A.N., ca tot e aproape de Transuri :)

 

Multumesc de urari. La fel si tie. Mi-ar placea mult sa ma intalnesc cu Frati pe la intrunirile de gen. Am un prieten de peste hotare, fost organizator M.A.N. care mi-a pomenit de eventul asta (el venind in fiecare an) si cred ca anul asta o sa incerc si eu marea cu degetul. Sa dea Domnul... si Doamna mea, desigur. :)

 

Iti jur ca mi s-a ridicat parul de pe maini cand am vazut cauciucurile alea!

 

 

Iti jur ca mi s-a ridicat parul de pe maini cand am vazut cauciucurile alea!

 

:))))))) ... Asa e! Si mie, jur! Sunt 100/90 x 19, Dunlop wide whitewall pentru Harley. Pentru ca Doamna de Fier e pana la capat o Doamna, nu i se cuvenea sa defileze pe sosea cu "crocsi" militari asa ca am dat fuga la Harrods de unde i-am achizitionat o pereche de "Louboutin" cu tocuri de 19 si cioarapi cu jartiere albe pentru a o ajuta sa-si puna in evidenta supletea gambelor intr-un mod cat mai sexy, ce pana mea... Ea inca nu stie de surpriza pentru ca e la cosmetica unde face "proceduri" cu cala pentru indreptat si calibrat, masaj anticelulitic cu barosul pentru rectificare unghiuri, "impachetari" cu sprit-chit si altele, mani-pedi cu oja neagra si alte rahaturi d-astea, torturi medievale specifice pe care femeile pretind ca le suporta numai si numai pentru noi iar cand colo, in realitate, ele le fac pentru ai pacali pe altii altii cum ca vezi Doamne, asa ar arata dansele in chip natural

 

... apropos, ca tot spusei ceva de cosmetica, cred ca "ochiul" dansei nu este cel original...farul nu bate cu nimic din poze sau din carti si ma arde rau de tot. Ce ma-sa sa fac? Un far e criminal de scump iar achizitionarea dansului cu tot cu tahometru m-ar arunca din bugetul deja socotit si parasocotit. Hmm...cred ca-l las pe ala gata gasit pe dansa si mai deliberez o perioada ca sa vad daca-mi trec framantarile si daca nu si nu, atunci, asta e, il cumpar si p-ala si termin balciul.

 

Acu ma pregatesc sa plec la atelier unde ma asteapta un smotru de zile mari cu motorul.

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...