crettz Postat Decembrie 22, 2007 Share Postat Decembrie 22, 2007 Gogule tie, voua defapt va trebuie ungere mare nu ardere (cifra octanica mare) ca aveti motoarele in 2t, la 4t este alta mancare de peste. Pai ce ma ramai tu cu pistonu in mana...lasa`l pe cretz ca la primavara plange pe la United Motors de set. Bey costy imi spui ceva ce nu stiam? Eu vorbeam aici de combinatia intre o ungere buna cu o benzina buna(de calitate). Daca am sa fac 15.000km si va merge si atunci cum o face in momentul de fata, eu ma declar cel mai fericit si multumit posesor de SR. Poate sa imi "ceara" segmenti ca nu ma supar...in niciun caz set. Spun eu ca la cum l'am intretinut eu si primul posesor mai are destula viata de aici in colo, da ce sa stiti voi neam de raisari! Hai pwp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Decembrie 22, 2007 Share Postat Decembrie 22, 2007 (editat) iti dau dreptate cretzz > il cunosc pe tibi .. si iti spun si eu ca a avut mare.. grija de scuterul asta.. Si zic ca nu o sa planga pe la united de set. Salutari Editat Decembrie 22, 2007 de gileRik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Decembrie 22, 2007 Share Postat Decembrie 22, 2007 (editat) Baieti , ziceti-mi si mie cum imi dau seama ce tip de ulei am in scuter? as vrea sa ii pun Full Sintetic , ca sa nu am probleme ... mai tarziu are o anumita culoare , consistenta , textura? Editat Decembrie 22, 2007 de mihaiand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdanut Postat Decembrie 22, 2007 Share Postat Decembrie 22, 2007 Baieti , ziceti-mi si mie cum imi dau seama ce tip de ulei am in scuter? as vrea sa ii pun Full Sintetic , ca sa nu am probleme ... mai tarziu are o anumita culoare , consistenta , textura? Ala sintetic cel aveam io avea culoarea albastra iar deasta najpa cei cu 70 de mi litrul ii rosu Poate are si alte culori sinteticu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dOctOr Postat Decembrie 22, 2007 Share Postat Decembrie 22, 2007 Ala sintetic cel aveam io avea culoarea albastra iar deasta najpa cei cu 70 de mi litrul ii rosu Poate are si alte culori sinteticu danutule,tu esti bagabont tata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Decembrie 22, 2007 Share Postat Decembrie 22, 2007 Eu alimentez de la rompetrol. Cu EFIX 95' ( Parca asa se cheama ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminake Postat Decembrie 22, 2007 Share Postat Decembrie 22, 2007 (editat) efix si ulei de folarea soarelui deja folosit de la mcdonalds zici ca-i turbo Editat Decembrie 22, 2007 de cosminake Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sica_sibiu Postat Decembrie 23, 2007 Share Postat Decembrie 23, 2007 mie cu e-fixul nu-mi trage de la relanti , recomand petromV Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dOctOr Postat Decembrie 23, 2007 Share Postat Decembrie 23, 2007 efix si ulei de folarea soarelui deja folosit de la mcdonalds zici ca-i turbo mai baga si niste fanta fuge 160-170 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sica_sibiu Postat Decembrie 23, 2007 Share Postat Decembrie 23, 2007 mai baga si niste fanta fuge 160-170 bai glumetule Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dOctOr Postat Decembrie 23, 2007 Share Postat Decembrie 23, 2007 bai glumetule sica...ce mai face maru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Decembrie 23, 2007 Share Postat Decembrie 23, 2007 Voi folositi numai benzina veche....95...98...de anu asta nu aveti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Decembrie 24, 2007 Share Postat Decembrie 24, 2007 si eu bag efix 95 de la rompetrol da la mine dupa ce se incalzeste motoru nu mai sta la relanti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzefeeR Postat Decembrie 24, 2007 Share Postat Decembrie 24, 2007 (editat) omv carrera 95.yo asta bag ...bft! Editat Decembrie 24, 2007 de t.H.u.G. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Decembrie 26, 2007 Share Postat Decembrie 26, 2007 e cu V doctore deci ala de drujba la 70 mii cum zice danut e rosu. Ala sintetic pe care il folosesc eu (Bixxol-ul) e verde spre maro. Simti clar la miros care cum e, miroase mult mai rafinat ala sintetic. Dar de ce trebuie sa vezi ce ulei ai in el? Astepti sa se termine si apoi bagi altul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdanut Postat Decembrie 26, 2007 Share Postat Decembrie 26, 2007 Astepti sa se termine si apoi bagi altul. Pai dak astepti pana se termina tot uleiul din rezervor sar putea sa ramai si cu pistonul in mana Mie de exemplu cand ii dau blana se aprinde becu ca si cum nas mai avea ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Decembrie 26, 2007 Share Postat Decembrie 26, 2007 becu ti se aprinde pentru ca atunci cand ii dai blana zvacneste si plutitorul de la ulei. adicatelea scuteru pleaca in fata, uleiul ramane un pic in spate din inertie si scade nivelul. atunci ti se aprinde tie becul,. cand o sa iti stea aprins tot timpul, te duci frumos si iti iei un litru de ulei si il torni in rezervorul de ulei, nu in ala de benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Decembrie 26, 2007 Share Postat Decembrie 26, 2007 ... se termina tot uleiul din rezervor sar putea sa ramai si cu pistonul in mana am ramas eu odata ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Decembrie 27, 2007 Share Postat Decembrie 27, 2007 Poate sa fie cel mai cacacios ulei, folosit doar 1data nu se intampla nimic. Becul licaie cand dai in gropi sau da, la plecare. Cand incepe sa licaie te duci frumos si cumperi ulei. Cand se aprinde complet, sa tot ma ai un sfert de rezervor (cel putin la mine) te mai tine 500 km Atunci ar fi bine sa bagi, dar nu se intampla nimic daca mai stai 10-15-100 km cu becul aprins. Nu e bine sa ramai fara, faci muci motorul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdanut Postat Decembrie 27, 2007 Share Postat Decembrie 27, 2007 becu ti se aprinde pentru ca atunci cand ii dai blana zvacneste si plutitorul de la ulei. adicatelea scuteru pleaca in fata, uleiul ramane un pic in spate din inertie si scade nivelul. atunci ti se aprinde tie becul,. cand o sa iti stea aprins tot timpul, te duci frumos si iti iei un litru de ulei si il torni in rezervorul de ulei, nu in ala de benzina. Lol....Numi spune ca doara nus incepator Poi atunci cand ii dai blana de se ridica plutitorul ala atunci nu trage la fel de bine ulei cum trage atunci cand ii plin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paipoc Postat Decembrie 28, 2007 Share Postat Decembrie 28, 2007 da in general ai un aptipild mic acolo care iti scrie ce benzina e recomandata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crettz Postat Decembrie 28, 2007 Share Postat Decembrie 28, 2007 Da! Min. 95 hai ca mi'a placut faza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C.J. Postat Decembrie 28, 2007 Share Postat Decembrie 28, 2007 la me la benzina zice cu cifra mai mare de 95si sa folosesc uleiuri esso semi si full sintetic...pakat ca ulei esso nu gasesc in nici un oras care i mai aproape de 100 de km de unde stau asa ca iau castrol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Decembrie 29, 2007 Share Postat Decembrie 29, 2007 C.J. aia se numeste reclama...firma de uleiuri/benzine plateste firma de scutere sa recomande produsele lor...asta nu inseamna ca sunt cele mai bune. La mine cere benzina agip si ulei IP(care sa mor daca gasesc ). Totusi bag de unde apuc benzina (buna sa fie) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Decembrie 30, 2007 Share Postat Decembrie 30, 2007 C.J. aia se numeste reclama...firma de uleiuri/benzine plateste firma de scutere sa recomande produsele lor...asta nu inseamna ca sunt cele mai bune. La mine cere benzina agip si ulei IP(care sa mor daca gasesc ). Totusi bag de unde apuc benzina (buna sa fie) te duci in BUcuresti sau la mama lor,in Italia,si incarci cu benzina de la Agip... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.