loza Postat Decembrie 18, 2007 Share Postat Decembrie 18, 2007 Salut la toata lumea,am incercat sa aflu cite ceva despre arcurile(mici+mari)de la scutere dar...nu am gasit..asa ca...ma intereseaza semnificatia culorilor de la arcuri ..eventual configuratiile pe care le aveti voi...in special cei cu dna uri...bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Decembrie 18, 2007 Share Postat Decembrie 18, 2007 Galben = racing Asta iti garantez. Apoi (nu sunt sigur) e rosu si albastru, alb...astea sunt mai pentru "comfort". Eu am galben peste tot. Codul culorilor se refera la toate arcurile (ambreiaj, suspensie, tot ce contine arc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dmt_ctl Postat Decembrie 18, 2007 Share Postat Decembrie 18, 2007 si se simte vre`o diferenta daca le schimbi pe toate? Galben = racing Asta iti garantez. Apoi (nu sunt sigur) e rosu si albastru, alb...astea sunt mai pentru "comfort". Eu am galben peste tot. Codul culorilor se refera la toate arcurile (ambreiaj, suspensie, tot ce contine arc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Decembrie 18, 2007 Share Postat Decembrie 18, 2007 Sincer...nu stiu...dar pot sa presupun ca nu. Mai ales ca e 50 cmc viteze mici totul e vrajeala Arcuri rancing inseamna rigide, alea de comfort sunt mai moi, cel putin la suspensie...stiti si voi de ce (cred). La ambreiaj sunt tot asa mai rigide alea mici ca sa decupleze la turatii mai mari, iar ala mare n-am idee cum trebuie sa fie Schimba-le doar daca sunt uzate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dmt_ctl Postat Decembrie 18, 2007 Share Postat Decembrie 18, 2007 pey al meu e de 125...poate s`o simti diferenta...ai idee cat e un set de arculete?cu tot cu ala mai mare? Sincer...nu stiu...dar pot sa presupun ca nu. Mai ales ca e 50 cmc viteze mici totul e vrajeala Arcuri rancing inseamna rigide, alea de comfort sunt mai moi, cel putin la suspensie...stiti si voi de ce (cred). La ambreiaj sunt tot asa mai rigide alea mici ca sa decupleze la turatii mai mari, iar ala mare n-am idee cum trebuie sa fie Schimba-le doar daca sunt uzate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Decembrie 18, 2007 Share Postat Decembrie 18, 2007 Sincer nu stiu...nu e foarte mult (pana in 15 euro cu totul) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VioS Postat Decembrie 18, 2007 Share Postat Decembrie 18, 2007 Se simte si la cele de 50 cm .... au demarar mai bun ... sau pleaca in ture mai joase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Decembrie 19, 2007 Share Postat Decembrie 19, 2007 Ce 50 cm? Sunt mai rigide -> elibereaza ambreiajul mai tarziu(cu ajutorul fortei centrifuge stiti voi) -> turezi mai mult scuterul fara sa plece dupa loc -> pleaca mai turat -> pleaca cu demaraj mai mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
loza Postat Decembrie 19, 2007 Autor Share Postat Decembrie 19, 2007 eu acum am...albastre cele mici....alb, cel mare(asa a venit variatorul)....dar parca cupleaza destul de tirziu...daca nu ma insel pe la 4-5mii de ture....vroiam sa cupleze mai repede...totusi.... bafta la toata lumea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Snake Postat Decembrie 19, 2007 Share Postat Decembrie 19, 2007 eu acum am...albastre cele mici....alb, cel mare(asa a venit variatorul)....dar parca cupleaza destul de tirziu...daca nu ma insel pe la 4-5mii de ture....vroiam sa cupleze mai repede...totusi.... bafta la toata lumea... de ce vrei sa cupleze mai repede ? AMBREIAJUL TREBUIE SA CUPLEZE LA TURATIA UNDE MOTORU' ARE CUPLU MAXIM. asta-i tot ce conteaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdanut Postat Decembrie 19, 2007 Share Postat Decembrie 19, 2007 (editat) de ce vrei sa cupleze mai repede ? AMBREIAJUL TREBUIE SA CUPLEZE LA TURATIA UNDE MOTORU' ARE CUPLU MAXIM. asta-i tot ce conteaza. Da cand cupleaza la turatie mare nu se duc si mai repede ferodourile de pe ambreiaj?fata de cand cupleaza normal ...Oricum la mine cupleaza la turatie mare nu mica Editat Decembrie 19, 2007 de mdanut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
loza Postat Decembrie 20, 2007 Autor Share Postat Decembrie 20, 2007 am inteles care i treaba....dar ...oare nu conteaza ...daca arcul mare este alb de exemplu(nu stiu daca e moale ..tare..)si cele mici albastre sau rosii..(moale ..tare.)...cam care ar fi configuratia ideala...tare cel mare..moi cele mici...invers...toate la fel... multumesc pentru raspunsuri....astept sugestii...configuratii de ale voastre...si poate stie totusi cineva semnificatia culorilor...la toate ..am inteles, galben -racing bafta la toata lumea si...sa vina primavara odata, ca nu mi place pe jos.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Decembrie 20, 2007 Share Postat Decembrie 20, 2007 Pe tine nu te intereseaza cum sunt arcurile, ci doar ce fel vrei. Nu trebuie sa sti, setul galben se potriveste intre el(cele mici cu cel mare), cel albastru tot asa, etc. Iti iei un set de aceeasi culoare si ai rezolvat problema. E treaba lor sa-ti mareasca performantele nu a ta, daca intelegi ce zic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
loza Postat Decembrie 21, 2007 Autor Share Postat Decembrie 21, 2007 Pe tine nu te intereseaza cum sunt arcurile, ci doar ce fel vrei...... Nu trebuie sa sti.... E treaba lor sa-ti mareasca performantele nu a ta..... Iti iei un set de aceeasi culoare si ai rezolvat problema......oare!!???....explica...daca poti... -daca stiu fiecare arc(culoare) ce "functie'are ..pot alege EU...cum sa le pun ca sa dea randament maxim..daca intelegi ce zic... mersi oricum.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Decembrie 21, 2007 Share Postat Decembrie 21, 2007 Asta vroiam si eu sa zic In primul rand e set, deci sunt facute in asa fel incat sa dea un randament maxim. In al doilea rand sunt pe culori, ca si notele de la scoala. Daca galben e racing, galben e cel mai bun. Daca intelegi, alea mici pot fii rigide, ala mare sa fie moale, dar cea mai mare performanta iti da pe galben. Nu galben e rigid, albastru e moale, alb e intre, etc. Intelegi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Decembrie 21, 2007 Share Postat Decembrie 21, 2007 (editat) Bine ca ati explicat aici ca nici eu nu stiam cum e cu culorile,acum stiu ca trebuie sa le iau pe toate galbene, multumim PS:am facut "cucufonie" Editat Decembrie 21, 2007 de brick23 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
loza Postat Decembrie 22, 2007 Autor Share Postat Decembrie 22, 2007 "dar cea mai mare performanta iti da pe galben"......nu cred...gindeste te daca pe un motor am totul stock..degeaba pui galben peste tot...ca pui..degeaba...parerea mea...asa ca.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robi Postat Decembrie 22, 2007 Share Postat Decembrie 22, 2007 "dar cea mai mare performanta iti da pe galben"......nu cred...gindeste te daca pe un motor am totul stock..degeaba pui galben peste tot...ca pui..degeaba...parerea mea...asa ca.. io te sfatuiesc sa pui galben daca ai si set de 70...io am galbene acum si nu imi place deloc cum merge...o sa le schimb cu unele albastre --- Mesaj completat în 22 Dec 2007 12:36 ------------- io te sfatuiesc sa pui galben daca ai si set de 70...io am galbene acum si nu imi place deloc cum merge...o sa le schimb cu unele albastre aa si sa nu pui arc mare rigid pe motor stock ca nu o sa mai traga cum trebe..de`abia se misca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Decembrie 22, 2007 Share Postat Decembrie 22, 2007 Eu am totul galben pe scuter, e SR50 Racing, e stock asa, si nu cred ca aprilia punea galbene la misto...deci cele mai bune performante se obtin pe galben. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
loza Postat Ianuarie 13, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 13, 2008 Mai astept comentarii,propuneri,idei..etc....bafta la toata lumea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
koyotina Postat Ianuarie 18, 2008 Share Postat Ianuarie 18, 2008 mda.... experti peste experti oameni, arcul mare nu are ici o legatura ku performantele ambreajului!!! sunt dou lukruri total diferite!!! acele micutse ( kum a mai spus cineva mai sus ) sunt pentru a modifica momentul in kare ambreaju se cupleaza. dar asta nu inseamna k daca le pui pe cele racing o sa mearga mai bine sau o sa accelereze mai repede. de exemplu: un motor stock care are turatii maxime la 8-9000, ar trebui kuplat pe la 3500-4200rpm si unul racing kare se ridica peste 15000rpm, trebuie kuplat la 6500-7000rpm. inchipuitsiva ca punetsi arcuri race pe un motor stock! ce obtinem? motorul accelereaza aproape la maxim si apoi abia porneste in asha mod iti omori si ambreajul si motorul si kureaua. si nici nu primesti randamentul maxim. inainte de a face oricare skimbare in scooter ganditi-va ca totul tre sa fie compatibil si nu CEL MAI BUN!!! just think about it Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
loza Postat Ianuarie 18, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 18, 2008 "La set de 70cc montezi. Carburator de 19-21mm arc fulie ambreiaj culoare mov role variator de 3.5-3.8gr arcuri ambreiaj negre pt ambreiajul de serie rosii pt ambreiaj MHR Malossi" Iata un raspuns de la un profesionist,poate va ajuta,mentionez ca este pentru un DNA... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
koyotina Postat Ianuarie 18, 2008 Share Postat Ianuarie 18, 2008 Iata un raspuns de la un profesionist,poate va ajuta,mentionez ca este pentru un DNA... modestul pamintului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
loza Postat Ianuarie 18, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 18, 2008 modestul pamintului daca nu sti semnificatia ghilimelelor...imi pare rau pt tine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redeye Postat Ianuarie 18, 2008 Share Postat Ianuarie 18, 2008 daca nu sti semnificatia ghilimelelor...imi pare rau pt tine... hai k nu ti-a zis nimic...incearca si el sa mai adune posturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.