Abaddon Postat Decembrie 29, 2007 Share Postat Decembrie 29, 2007 salutare la toata lumea....am si eu o problema.de cand a venit frigul pe langa ca imi porneste mai greu motorul,dupa ce il las sa se incalzeasca "putin" cu socul tras,dupa ce il las la relanti,adica cu socul lasat imi moare motorul....chiar daca l-am lasat destul de mult si e incalzit bine.....sa imi fac griji sau e ceva normal? multumesc anticipat pentru raspunsurile pertinente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Decembrie 29, 2007 Share Postat Decembrie 29, 2007 moare daca bagi socul la loc? dar daca tii un pic accelerat? sa nu fie relantiul prea mic. daca nu, or fi carbelitoarele jegoase... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Abaddon Postat Decembrie 29, 2007 Autor Share Postat Decembrie 29, 2007 moare daca bagi socul la loc? dar daca tii un pic accelerat? sa nu fie relantiul prea mic. daca nu, or fi carbelitoarele jegoase... da.....deci cum bag socul la loc imi moare motorul,am marit putin relantiul dar tot face probleme.m-am gandit si eu ca s-ar putea ca,carburatoarele sa fie infundate cum a stat neumblat motorul. oricum sunt ceva solutii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Decembrie 29, 2007 Share Postat Decembrie 29, 2007 E foarte posibil sa se fi infundat jicloarele relanti.La XV535 se scot jicloarele fara a demonta carburatoarele de pe motocicleta.S-ar putea sa fie nevoie de garnituri noi daca cele vechi se distrug la demontare Pt ocolirea unor astfel de situatii e bine sa drenezi carburatoarele peste iarna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Abaddon Postat Decembrie 29, 2007 Autor Share Postat Decembrie 29, 2007 E foarte posibil sa se fi infundat jicloarele relanti.La XV535 se scot jicloarele fara a demonta carburatoarele de pe motocicleta.S-ar putea sa fie nevoie de garnituri noi daca cele vechi se distrug la demontare Pt ocolirea unor astfel de situatii e bine sa drenezi carburatoarele peste iarna problema e ca nu ma pricep la mecanica deloc.cum se dreneaza carburatoarele? nici nu stiu care sunt jicloarele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Decembrie 29, 2007 Share Postat Decembrie 29, 2007 in cazul asta poti ori sa incerci sa cauti un manual pe acest forum (cred ca este daca nu ma insel) ori sa apelezi la cineva priceput la mecanica . mai ramane de verificat daca ai benzina (daca nu esti sigur pune intrerupatorul pe pozitia "res' si vezi daca pompa de benzina porneste iar apoi se opreste din carait dupa ce pui contactul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Decembrie 29, 2007 Share Postat Decembrie 29, 2007 1 e frig si nu incalzesti indestul motorul....2 daca dupa ce ai facut o tura in forja tot nu sta la relanti...verifica bujia, jiglioarele, filtru aer, incarcarea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticu_terorist Postat Ianuarie 2, 2008 Share Postat Ianuarie 2, 2008 in primul rand este foarte dificil sa demontezi carburile de pe motor.am mai intalnit problema ta la o alta viraga.(o am in curte acum). pe frig mergi cu shockul tras la jumate si nu ai nici o problema(nu o sa consume mai mult).daca vrei neaparat sa remediezi problema, demonteaza carburatoarele si ridica acul de dozaj la 3(are cateva crestaturi pe ac) si apoi jiglorul principal la 3 ture jumate. va merge bine iarna dar la vara o sa te intrebi de ce da cu fum.succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Ianuarie 2, 2008 Share Postat Ianuarie 2, 2008 (editat) in primul rand este foarte dificil sa demontezi carburile de pe motor.am mai intalnit problema ta la o alta viraga.(o am in curte acum). pe frig mergi cu shockul tras la jumate si nu ai nici o problema(nu o sa consume mai mult).daca vrei neaparat sa remediezi problema, demonteaza carburatoarele si ridica acul de dozaj la 3(are cateva crestaturi pe ac) si apoi jiglorul principal la 3 ture jumate. va merge bine iarna dar la vara o sa te intrebi de ce da cu fum.succes. Imi place de tine piticule ca ai raspunsuri pt toti insa .....eu unul nu m-as duce la tine la service Auzi...jiclor principal la 3 ture jumate....adica desurubezi jiclorul principal...asta e o PERLA RARA la virago 535 ai acces la carburatoare pentru intretinere si reglaje pe ambele parti (pe dreapta diafragmele si suruburile amestec iar pe stanga camerele nivel plutitoarele jicloarele etc) fara a le demonta de pe cadru. Doar daca trebuie separate sau inlocuite clapetele sau mecanismul acestora se demonteaza din cadru si atunci e mai dificil cu galeriile dintre carb si airbox (cadru in acest caz) Editat Ianuarie 2, 2008 de AlexM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticu_terorist Postat Ianuarie 3, 2008 Share Postat Ianuarie 3, 2008 nu esti atent alex. eu am spus ca numai in conditiile in care demontezi carburatoarele de pe motor.nu are nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Ianuarie 3, 2008 Share Postat Ianuarie 3, 2008 nu esti atent alex. eu am spus ca numai in conditiile in care demontezi carburatoarele de pe motor.nu are nimic. In concluzie: Ori nu esti in stare sa te exprimi in limba romana ori esti pe dinafara in ceea ce priveste mecanica moto. ...Ori ....ambele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.