gadjodilo17 Postat Decembrie 29, 2007 Share Postat Decembrie 29, 2007 In aceasta iarna mi`am propus sa fac o reconditionare la scuter..incepand cu vopsirea carenilor....acum ca tot este bucatele ce mi`ati recomanda sa schimb sa curatz...ca nu prea ma pricep....astept indrumarile voastre ...(momentan scuteru fuge doar 60-65 si are 100 in bord..este un malaguti f15 firefox ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Decembrie 29, 2007 Share Postat Decembrie 29, 2007 (editat) Cureti tot ce poti desface, TOT...cu vopsitul, stai la rand Si eu vrea sa-l fac pentru ca nu am ce face dar la sub 0 grade nu prea o sa iasa nimic. Cand o sa fie peste 15 grade afara (martie) atunci sa te apuci Bafta, sa-ti iasa cum vrei tu , sunt in acelasi stadiu Editat Decembrie 29, 2007 de Rolly Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Decembrie 29, 2007 Share Postat Decembrie 29, 2007 (editat) In aceasta iarna mi`am propus sa fac o reconditionare la scuter..incepand cu vopsirea carenilor....acum ca tot este bucatele ce mi`ati recomanda sa schimb sa curatz...ca nu prea ma pricep....astept indrumarile voastre ...(momentan scuteru fuge doar 60-65 si are 100 in bord..este un malaguti f15 firefox ) am facut si "eo" la scuteru celalalt eu am dat toate carenele jos , leam curatat bine-bine , lea-m spalat si apoi am dat cu glaspapir dinala ff fin, apoi cu diluant si in final Spray [mesaj completat : si al meu tot 60-65 se ducea , baiatu care la cumparat de la mine i-a schimbat setu ... cica avea un segment spart si unu lipit ... cum nu stiu ... schimba-i ca nu costa o avere 30 ron ] bafta poze : Editat Decembrie 29, 2007 de mihaiand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gadjodilo17 Postat Decembrie 29, 2007 Autor Share Postat Decembrie 29, 2007 am facut si "eo" la scuteru celalalt eu am dat toate carenele jos , leam curatat bine-bine , lea-m spalat si apoi am dat cu glaspapir dinala ff fin, apoi cu diluant si in final Spray [mesaj completat : si al meu tot 60-65 se ducea , baiatu care la cumparat de la mine i-a schimbat setu ... cica avea un segment spart si unu lipit ... cum nu stiu ... schimba-i ca nu costa o avere 30 ron ] bafta poze : hai ca`i schimb daca imi spui tu cum si de unde gasesc sa cumpar.. ma gandesc ca nu stiu sa`l mai fac la el.. --- Mesaj completat în 29 Dec 2007 21:30 ------------- Cureti tot ce poti desface, TOT...cu vopsitul, stai la rand Si eu vrea sa-l fac pentru ca nu am ce face dar la sub 0 grade nu prea o sa iasa nimic. Cand o sa fie peste 15 grade afara (martie) atunci sa te apuci Bafta, sa-ti iasa cum vrei tu , sunt in acelasi stadiu ma gandeam sa curat carburatoru da mi frica sa nu`l mai pot pune la loc.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Decembrie 29, 2007 Share Postat Decembrie 29, 2007 La fel si aici...tot asta o sa fac cand dau de scuter (care e ratacit la nasa-meu in depozit ) Acum intreb pe toata lumea : as vrea sa-mi schimb segmentii, pentru ca da, nu costa o avere, chiar daca nu-i am asa uzati pe-ai mei...intrebarea mea: pot sa iau dupa net? Stiu ca am pistonul de 40 mm, dar trebuie unii speciali care sa se potriveasca la fix (adica sa-i am in fata sa vad daca merg) sau pot sa dau comanda si dupa net cu dimensiunea stock? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Decembrie 30, 2007 Share Postat Decembrie 30, 2007 Sunt segmenti la magazinele de specialitate,easyparts,scooter-center...cu dimensiuni predefinite,40mm pentru 50 cmc,>47mm,47,7..etc..pentru 70 cmc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C.J. Postat Decembrie 30, 2007 Share Postat Decembrie 30, 2007 bhaai oamenilor nu lemai ziceti la incepatori sa schimbe segmentii ca daca nu si pun corect isi distrug tot pe acolo ca au si aia un anumit mod in care sa ii pui.....no offence da gilardinio nu stie nici sa desfaca carbu dar sa desfaca motoru sa schimbe segmentii mai bn dak tot vrea sa faca asta sa il duca la un mecanic.....si in prima faza ar putea sa curetefiltru de aer...desface cateva surubele si curata buretele ala(il spala bn si il lasa la uscat) ca daca i imbacsit de praf se explica de ce nu mere bn....la scuteru meu vechi aveam filtru aproape impietrit de mizerie...si miam facut altu tot din burete si io crescut viteza cu 10 km pe ora.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gadjodilo17 Postat Decembrie 30, 2007 Autor Share Postat Decembrie 30, 2007 bhaai oamenilor nu lemai ziceti la incepatori sa schimbe segmentii ca daca nu si pun corect isi distrug tot pe acolo ca au si aia un anumit mod in care sa ii pui.....no offence da gilardinio nu stie nici sa desfaca carbu dar sa desfaca motoru sa schimbe segmentii mai bn dak tot vrea sa faca asta sa il duca la un mecanic.....si in prima faza ar putea sa curetefiltru de aer...desface cateva surubele si curata buretele ala(il spala bn si il lasa la uscat) ca daca i imbacsit de praf se explica de ce nu mere bn....la scuteru meu vechi aveam filtru aproape impietrit de mizerie...si miam facut altu tot din burete si io crescut viteza cu 10 km pe ora.... "gilardino" cred ca zici de mine... mi`ai dat idee f buna sa curat filtru makr atata stiu si eu unde ii ala si sa`l desfac.. : ms... as vrea sa`i schimb si uleiul dar nu stiu de care sa`i pun..si cum sa il scot pe celalalt..ma refer la uleiul de transmisie.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Decembrie 30, 2007 Share Postat Decembrie 30, 2007 gilardinio ... micorbistule ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dOctOr Postat Decembrie 30, 2007 Share Postat Decembrie 30, 2007 micorbistule ... fortza Steaua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Decembrie 30, 2007 Share Postat Decembrie 30, 2007 La fel si aici...tot asta o sa fac cand dau de scuter (care e ratacit la nasa-meu in depozit ) Acum intreb pe toata lumea : as vrea sa-mi schimb segmentii, pentru ca da, nu costa o avere, chiar daca nu-i am asa uzati pe-ai mei...intrebarea mea: pot sa iau dupa net? Stiu ca am pistonul de 40 mm, dar trebuie unii speciali care sa se potriveasca la fix (adica sa-i am in fata sa vad daca merg) sau pot sa dau comanda si dupa net cu dimensiunea stock? vezi ca mai conteaza si grosimea...segmentii de 40 de ex sunt de mai multe grosimi (1 , 1.5 , 2)asa ca inainte de a cumpara segmentii este bine sa ai toate datele... si sfatul meu ar fi daca nu ai segmentii uzati si ai compresie buna sa ai lasi asa,sa nu ai skimbi de dragul de ai skimba...daca desfaci motorul sa skimbi segmentii obligatoriu tre sa skimbi si garnitura de chiulasa.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crettz Postat Decembrie 30, 2007 Share Postat Decembrie 30, 2007 Aia poate sa o faca din coperta de bloc de desen. Am vazut cu ochii mei pe cineva facand asa ceva si chiar a fost foarte buna. Iar la o comparatie atenta are aproape aceeasi consistenta ca una speciala. Desi personal nu cred ca as adopta solutia asta decat intr'un caz disperat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Decembrie 30, 2007 Share Postat Decembrie 30, 2007 Aia poate sa o faca din coperta de bloc de desen. Am vazut cu ochii mei pe cineva facand asa ceva si chiar a fost foarte buna. Iar la o comparatie atenta are aproape aceeasi consistenta ca una speciala. Desi personal nu cred ca as adopta solutia asta decat intr'un caz disperat. nici eu nu as adopta asa ceva...acolo temperatura este foarte mare si garnitura aia se face de obicei dintr-o foita subtire de aluminiu sau ceva asemanator... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crettz Postat Decembrie 30, 2007 Share Postat Decembrie 30, 2007 Asa am zis si eu insa scuterul respectiv functioneaza cu asa ceva din vara si inca nu are probleme. Ma rog, trecem peste... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tttrix Postat Decembrie 30, 2007 Share Postat Decembrie 30, 2007 Aia poate sa o faca din coperta de bloc de desen. Am vazut cu ochii mei pe cineva facand asa ceva si chiar a fost foarte buna. Iar la o comparatie atenta are aproape aceeasi consistenta ca una speciala. Desi personal nu cred ca as adopta solutia asta decat intr'un caz disperat. asa scumpa o fi una ???sau nu prea gasesti? sa fiti nevoiti sa apelati la "picturi" cu blocuri de desen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crettz Postat Decembrie 30, 2007 Share Postat Decembrie 30, 2007 De gasit se pune problema sau de comoditatea de a comanda una. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gadjodilo17 Postat Decembrie 30, 2007 Autor Share Postat Decembrie 30, 2007 dupa ce chituiesc si apoi slefuiesc carenele trebe sa dau cu cv anume ca sa prinda vopseaua..? ca ma gandesc ca`s prafuite de la slefuit si nu cred ca prinde vopseaua.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crettz Postat Decembrie 30, 2007 Share Postat Decembrie 30, 2007 Din cunostintele mele vagi despre procesul de vopsire ar trebui sa stergi toata suprafata cu diluant, apoi un strat de grund ca vopseaua sa adere mai bine. Dupa care treci la straturile de vopsea si lac, depinde de preferinte. Insa poate altcineva de pe'aici care a si facut asa ceva te poate ajuta cu mai multe sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C.J. Postat Decembrie 30, 2007 Share Postat Decembrie 30, 2007 yo am vopsit un scuter(a lui fratemeo) si dupa ce am chituit si slefuit carcasele(ca erau crapate unele) am curatat cu diluant suprafata si dupa am agatat carcasele cu niste sarme si am vopsit cu sprayul....dar ai grija cand vopsesti sa o faci cu miscari stanga-dreapta si sus-jos. ai grija sa nu se adune in un loc multa vopsea ca atunci o sa curga si va iesi groaznic.acum sfatul care se da mereu cand lucrezi cu spray-uri e sa stai in o incapere bine ventilata si aerisita. sfatul meu din proprie experienta e sa mai astepti cu vopsitul pentru ca e prea frig si nu cred ca ai u loc sa faci temeratura de cam 20 de grade si cv peste. mai bine lasi vopsitu pana prin mai...parerea mea. u faci ce vrei. Respect si An nou FeRiCiT!! cu drumuri bune rezervoare pline si fete pe locu din spate ; Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gadjodilo17 Postat Decembrie 30, 2007 Autor Share Postat Decembrie 30, 2007 yo am vopsit un scuter(a lui fratemeo) si dupa ce am chituit si slefuit carcasele(ca erau crapate unele) am curatat cu diluant suprafata si dupa am agatat carcasele cu niste sarme si am vopsit cu sprayul....dar ai grija cand vopsesti sa o faci cu miscari stanga-dreapta si sus-jos. ai grija sa nu se adune in un loc multa vopsea ca atunci o sa curga si va iesi groaznic.acum sfatul care se da mereu cand lucrezi cu spray-uri e sa stai in o incapere bine ventilata si aerisita. sfatul meu din proprie experienta e sa mai astepti cu vopsitul pentru ca e prea frig si nu cred ca ai u loc sa faci temeratura de cam 20 de grade si cv peste. mai bine lasi vopsitu pana prin mai...parerea mea. u faci ce vrei. Respect si An nou FeRiCiT!! cu drumuri bune rezervoare pline si fete pe locu din spate ; da ce sa fac..acuma ca m`am pus sa`l disfac..nu mai pot sa astept pana in mai...dc trepe temp makr de 20 grade? nu se usuca.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crettz Postat Decembrie 30, 2007 Share Postat Decembrie 30, 2007 Daca vrei sa obtii ceva deosebit eu te'as sfatui sa renunti la ideea cu spray'ul. De uscat, se va usca odata si'odata insa banuiesc ca mai conteaza si CUM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Decembrie 30, 2007 Share Postat Decembrie 30, 2007 Deci grundul e pentru rugina nu sa traga vopseaua...ai plastic deci nu-ti trebuie. Ultima smirgheluire (cea mai fina) o faci cu hartia uda, apoi dai cu diluant si apoi vopsesti Asta e cel mai mare cosmar al meu...cursul. Se face super najpa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crettz Postat Decembrie 30, 2007 Share Postat Decembrie 30, 2007 Oops my bad...Dar nu se fac toate cu hartia uda? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tttrix Postat Decembrie 30, 2007 Share Postat Decembrie 30, 2007 dupa ce chituiesc si apoi slefuiesc carenele trebe sa dau cu cv anume ca sa prinda vopseaua..? ca ma gandesc ca`s prafuite de la slefuit si nu cred ca prinde vopseaua.. am facut si eu asat cu un neamt la un scooter de a lui. am curatat suprafata adica spalat apoi am smirgeluito cu smirgel fin de 800 daca nu ma insel cu jet continu de apa si sa pipai tot timpul sa fie foarte fina suprafata.api leam lasat la uscat.apoi leam sters cu diluant si leam mai verificat o sat dar fara sa lasi urme de maini (grasime ) pe ele.leam uscat apoi leam dat cu un stradt de spit kit(nu stiu daca am scris corect) apoi iar leam slefuit cu jet continu.leam dat iar cu diluant si uscat.apoi leam vopsit cu spray.important era parca sa dai de mai departe un pic si intru singur sens.adiac stanga dreapta sau sus jos.dupa uscare a venit un strat de lac.uite si poza sa vezi ce a iesit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Decembrie 31, 2007 Share Postat Decembrie 31, 2007 ultima slefuire iese cel mai bine cu o perie de pasla sau puf rotativa prinsa intro bormasina...iese suprafata cea mai fina asa si mai are si luciu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.