virilu Postat Ianuarie 4, 2008 Share Postat Ianuarie 4, 2008 e posibil sa faca asa din cauza frigului de afaara? bujiile sunt pe iridium..abia le-am schimbat vara asta..am dat 1 mil pe bucata..are 4 buji.. da in nass cand o turez usor.....se aude un bufnit..ca si cum nar sa scanteie..care sa fie cauza? am lasato sa se incalzeasca bine de tot motorul.. tot face asa.. cine stie..plsss.help Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristicbr Postat Ianuarie 4, 2008 Share Postat Ianuarie 4, 2008 benzina de proasta calitate ,condens in cilindri rezultat al pornirilor scurte pe perioada iernii. altceva nu vad ce ar putea fi mai ales ca bujiile-s cu iridium si noute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Ianuarie 4, 2008 Share Postat Ianuarie 4, 2008 Are toba originala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Ianuarie 5, 2008 Share Postat Ianuarie 5, 2008 Daca merge motorul rotund la relanti, nu cred ca-s duse bujiile, cred ca ai alta problema. Oricum, incearca-le si pe ele cand poti (se scoate fiecare bujie, se tine infipta in fisa si, cu un patent, o tii cu partea de fier cu filet atinsa de motor, sa faca masa, si ii dai scurt la butonul de pornire: ar trebui sa vezi scanteia din capat). Eu cred ca trebuie sa verifici alte chestii: daca se incalzeste si in continuare da in bot, ca si cum ar fi rece, ori filtrul de aer care nu mai lasa destul aer sa intre (ma gandesc la apa intrata la el si inghetata), ori lichidul nu mai circula si prin carburatoare, sa incalzeasca benzina care intra in pistoane (vezi, dupa ce s-a incalzit motorul, daca pui mana pe furtunasele de apa ce intra in carburatoare, daca sunt calde sau reci), ori, cel mai probabil, un amarat de furtun de benzina crapat din cauza vechimii si care trage jumate benzina jumate aer, sau pur si simplu gatuit. Deci, cel mai bine, te gandesti ce ai facut inainte de a incepe motorul sa faca figuri (spalat cu apa si dat cu furtun cu presiune si pe la tubul de intrare a aerului in filtru, sau desfacut si reasamblat ceva pe la carburator sau pe la rezervor, cu sanse sa gatui la montare vreun furtun. Daca nu ai facut nimic din chestiile astea, verifica toate furtunele de benzina, uita-te daca au inceput sa aiba mici crapaturi din cauza vechimii, si pe cele crapate schimba-le. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
virilu Postat Ianuarie 5, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 5, 2008 Singurul lucru care l-am facut am spalato la spalatorie..si cred ca jetul ala..nu ia facut tocmai bine.cu toate ca lam rugat pe tipul ala..sa dea de la distanta pe ea. Benzina s-ar putea sa fie de vina..am sa verific si ce miai zis u @asds, nu eu...ca daca verific eu..e de rau=))..o sa rog pe cva care se pricepe...) insa...daca stau bine sa ma gandesc si benzina nu cred ca a fost de cea mai buna calitate.... o sa schimb sursa...insa acum pe zapezile astea...mai am de asteptat.bujiile o sa le verific oricum. Multumesc pentru Ajutor!! multumesc mult!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Ianuarie 6, 2008 Share Postat Ianuarie 6, 2008 Eu nu am spus nimic de calitatea benzinei, ci de crapaturile posibile in furtunele de benzina. Cel mai bine te duci la un mag de piese auto, iei 1/2m de furtun de benzina si, cand desfaci, schimbi furtunele cu unele noi. Ai ori un singur furtun de la rezervor la carburatoare (cam 20-30 cm) ori 2, de la rezervor la filtrul de benzina, si de acolo la carburatoare. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristicbr Postat Ianuarie 6, 2008 Share Postat Ianuarie 6, 2008 hai sa fim seriosi totusi..daca era sa fie crapat/spart un furtun de benzina cu siguranta ca isi dadea omu seama si nu mai posta aiurea aici. sa facea pata jos ,mirosea nare cum sa nu ti dai seama cand ai furtun de benzina spart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Ianuarie 6, 2008 Share Postat Ianuarie 6, 2008 hai sa fim seriosi totusi..daca era sa fie crapat/spart un furtun de benzina cu siguranta ca isi dadea omu seama si nu mai posta aiurea aici. sa facea pata jos ,mirosea nare cum sa nu ti dai seama cand ai furtun de benzina spart Ai avut vreodata vreun furtun de benzina crapat? Vorbesti din experienta? Eu unul vorbesc din propria experienta, pe masini, intr-adevar, dar tot aia e. Carburatorul isi trage singur benzina de pe furtun, si, daca furtunul e imbatranit si a facut deja ceva fisuri la suprafata, daca fisura ajunge pana in interior, nu curge benzina in afara, ci trage, pe langa benzina, si aer pe furtun. Plus ca e cea mai simpla operatie pe care o poate face omul, in afara de aceea de a lasa motorul intr-un garaj incalzit cateva zile, asta in cazul in care i s-a udat filtrul de aer si a inghetat. Si nu uita ca am spus "cel mai probabil", i-am dat si alte sfaturi referitoare la ce sa mai verifice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.