Vizitator DARK-RIDER-82 Postat August 13, 2008 Share Postat August 13, 2008 (editat) "fesu" , se refera la un ulei mai ieftin dar tot cu indicativul corespunzator! de obicei 20W50 sau 15W50! normal ca nu o sa pui in motor pentru rodaj ulei MOTUL... ceva mai , ieftineaua si mai slab din punct de vedere calitativ! si Mobil merge! uite aici cam ce i-ar trebui unui URAL , strict ca exemplu http://www.ew2.lubesinfo.com/frameset.asp?...23&langid=1 bine... cauti si tu la "motorcycles" apoi la Ural si mai apoi la URAL SOLO! si iti zice tot ce cred ei ca ar fi "bunicel" "bun" si "cel mai bun" pentru tipul asta de motor! Dupa cum vezi ultima cifra este mai "intotdeauna "50 , asta ca sa reziste la temperaturile mari ce pot aparea pe timpul verii caniculare de pe la noi... sau in general temperaturilor exterioare peste 30 de grade! sper sa nu se supere "fesul" ca ti-am recomandat/explicat eu treaba asta! Editat August 13, 2008 de DARK-RIDER-82 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat August 13, 2008 Autor Share Postat August 13, 2008 am iesit cu tiganca in seara asta la plimbare! constatari! pina nu s-a incalzit motorul(sunt 28 grade in termometru si e ora 23:36)nu am recunoscut-o! se simte cum trage cu pistoanele astea bombate, simti vena ori vana cum se zice pe la noi , e altfel e mai bine, nu sariti nu am dus-o peste 50km/h in a treia as zice un pic subturata, ia placut mai mult la 55 nu mai mult. fum alb a dat pe afara , am oprit sa constat cit de tare, nu e caz de ingrijorare. dupa ce s-a incalzit da s-a incalzit de toti draci ca am dat din greasala cu tibia in cilindru si m-am ars, pantaloni suflecati behaiam si eu de cald,sigur s-a incalzit ca l-am tinut in scurt afara cald, racirea e cum e! oricum scurta a fost tura da promite, poate ma aude ca i se urca la cap! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 nu o tine subturata, nu ai presiune le ulei buna. nu o tine nici supraturata, las-o doar sa guste din cand in cand turele mai mari cu acceleratii bruste si frane de motor lungi. da, spuneam de ulei ieftin pe care sa il schimbi des in rodaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 am iesit cu tiganca in seara asta la plimbare!constatari! pina nu s-a incalzit motorul(sunt 28 grade in termometru si e ora 23:36)nu am recunoscut-o! se simte cum trage cu pistoanele astea bombate, simti vena ori vana cum se zice pe la noi , e altfel e mai bine, nu sariti nu am dus-o peste 50km/h in a treia as zice un pic subturata, ia placut mai mult la 55 nu mai mult. fum alb a dat pe afara , am oprit sa constat cit de tare, nu e caz de ingrijorare. dupa ce s-a incalzit da s-a incalzit de toti draci ca am dat din greasala cu tibia in cilindru si m-am ars, pantaloni suflecati behaiam si eu de cald,sigur s-a incalzit ca l-am tinut in scurt afara cald, racirea e cum e! oricum scurta a fost tura da promite, poate ma aude ca i se urca la cap! pana nu te arzi n-ai facut nimic incerca sa-i dai si ture si relanti si schimbat des din viteze! joaca-te cu schimbatorul! asa se rodeaza si cutia de viteze! eu cand am demontat cutia de viteze , sa vada ochiul meu ce e prin ea...(n-am mai facut-o eu la loc ), am spart pinionul de la a-3-a... nu ma intreba cum... spun doar ca m-am enervat si am luat ciocanul ... ma rodea curiozitatea RAU... dupa ce m-am consultat live cu gaspar ce si cum p* la mea facem , ca de alta cutie de viteze n-aveam "cash"... si pinioane tunate de a-3a nu prea erau...doar de-a 4-a... , am ajuns la concluzia ca trebe sa il las pe gaspar sa-mi caute peneoane de a-3a... si a gasit omu'... intr-un final ... cand parca avea mai multe fire albe in cap... dar cand am inceput sa merg cu motorul...si cutia respectiva de viteze... am constatat ca , "le cam caraie" intre a2-a si a-3a... rezolvarea? mers incetisor si schimbat intr-o veselie a-2a, a-3a si tot asa... cred ca i-a priit si motorului treaba asta... pana la primul bourn out dupa care n-a mai fost la fel motorul... SERIOS... nici nu mi-a venit sa cred cat de mult a contat acel bournout... eu zic sa-i faci rodajul noaptea pe un drum pe care-l cunosti TU , mas-oyama , cat mai bine! sa nu omori pe vreunul... noaptea chiar sunt 28 de grade ! atat am observat eu azi-noapte cand eram intins ca un broscoi, si respiram ca "pe patul de moarte"am ajuns la concluzia ca ADOR IARNA! mai bine inghetz decat sa transpir ca vi.ta... cu pistoanele bombate ai alta compresie> mai mare! Ai grija , ca il calezi! Ciao! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat August 15, 2008 Autor Share Postat August 15, 2008 pana nu te arzi n-ai facut nimic incerca sa-i dai si ture si relanti si schimbat des din viteze! joaca-te cu schimbatorul! asa se rodeaza si cutia de viteze! eu cand am demontat cutia de viteze , sa vada ochiul meu ce e prin ea...(n-am mai facut-o eu la loc ), am spart pinionul de la a-3-a... nu ma intreba cum... spun doar ca m-am enervat si am luat ciocanul ... ma rodea curiozitatea RAU... dupa ce m-am consultat live cu gaspar ce si cum p* la mea facem , ca de alta cutie de viteze n-aveam "cash"... si pinioane tunate de a-3a nu prea erau...doar de-a 4-a... , am ajuns la concluzia ca trebe sa il las pe gaspar sa-mi caute peneoane de a-3a... si a gasit omu'... intr-un final ... cand parca avea mai multe fire albe in cap... dar cand am inceput sa merg cu motorul...si cutia respectiva de viteze... am constatat ca , "le cam caraie" intre a2-a si a-3a... rezolvarea? mers incetisor si schimbat intr-o veselie a-2a, a-3a si tot asa... cred ca i-a priit si motorului treaba asta... pana la primul bourn out dupa care n-a mai fost la fel motorul... SERIOS... nici nu mi-a venit sa cred cat de mult a contat acel bournout... eu zic sa-i faci rodajul noaptea pe un drum pe care-l cunosti TU , mas-oyama , cat mai bine! sa nu omori pe vreunul... noaptea chiar sunt 28 de grade ! atat am observat eu azi-noapte cand eram intins ca un broscoi, si respiram ca "pe patul de moarte"am ajuns la concluzia ca ADOR IARNA! mai bine inghetz decat sa transpir ca vi.ta... cu pistoanele bombate ai alta compresie> mai mare! Ai grija , ca il calezi! Ciao! neparat tre sa schimb ghidul supapei!fum alb slabut pe partea cu vina in afara de faptul ca as pute-a lua chiulosa si s-o duc la un service sau la astea care frezeaza supape, hornuieli..etc, poate sa-mi spuna cineva cum as putea s-o scot eu s-o inlocuiesc sa nu mai umblu? sau imi tre neaparat o presa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 Salut. Foarte simplu. Pe "fiarele" tale, pe banii tai, poti sa strici si tu personal, nu trebuie sa mergi la altii. Ai PM. Asfalt uscat numai sub roti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat August 15, 2008 Autor Share Postat August 15, 2008 Salut. Foarte simplu. Pe "fiarele" tale, pe banii tai, poti sa strici si tu personal, nu trebuie sa mergi la altii. Ai PM. Asfalt uscat numai sub roti. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat August 16, 2008 Share Postat August 16, 2008 (editat) neparat tre sa schimb ghidul supapei...................................................... sau imi tre neaparat o presa? Ca treaba sa fie facuta "cumsecade", sigur terebe inlocuit acel ghid, eu n-as fii incheiat motorul cu chiulase ne verificate, a-s fi inlocuit preventiv toate ghidurile, cu pasuiri de supape etc. Consum de ulei la un motor reconditionat nou, este normal, o sa-si revina v-a papa din ce in ce mai putin. Verifica nivelul, completeaza si vezi cat ai pus si la cati km, apoi mai vbim ............... Pe "fiarele" tale, pe banii tai, poti sa strici si tu personal, nu trebuie sa mergi la altii......................... ...raspuns inteligent! ..unica modalitate de a invata ceva, si a face o treaba buna! Editat August 16, 2008 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat August 16, 2008 Autor Share Postat August 16, 2008 Ca treaba sa fie facuta "cumsecade", sigur terebe inlocuit acel ghid, eu n-as fii incheiat motorul cu chiulase ne verificate, a-s fi inlocuit preventiv toate ghidurile, cu pasuiri de supape etc. Consum de ulei la un motor reconditionat nou, este normal, o sa-si revina v-a papa din ce in ce mai putin. Verifica nivelul, completeaza si vezi cat ai pus si la cati km, apoi mai vbim ...raspuns inteligent! ..unica modalitate de a invata ceva, si a face o treaba buna! am vrut sai fac rodajul neaparat ca o asteapta drum lung, da-l drac de ulei ca se pune altul se completeaza, abia luni sau marti vin ghidurile de supapa chiar si supapele(care le voi schimba daca va fi cazul) pina atunci eu apropae i-am facut rodajul, de desfacut se desface relativ repede, ca dora nui prima oara.... nici ultima! ma ghindeam sa-l fac la strung daca are Soni baci strungarul fonta sau otel mai calit sau sti drac din ce matereial e! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat August 16, 2008 Share Postat August 16, 2008 am vrut sai fac rodajul neaparat ca o asteapta drum lung, ............................................................... In acest caz, fa drumul lung de care zici , nu mai pierde timpul, apoi la intoarcere repari in liniste si chiulasele. Ai grija in schimb la nivelul de ulei pe tot parcursul! Din experienta, la sfatul lui aleko, nivelul uleiului e mai bun daca i-l laci fara joja filetata, astfel vei avea nivelul mai mare cu cca 15 mm si este mai bine asa. Sigur nu vei avea probleme din aceasta cauza. Drum bun si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat August 20, 2008 Autor Share Postat August 20, 2008 In acest caz, fa drumul lung de care zici , nu mai pierde timpul, apoi la intoarcere repari in liniste si chiulasele. Ai grija in schimb la nivelul de ulei pe tot parcursul! Din experienta, la sfatul lui aleko, nivelul uleiului e mai bun daca i-l laci fara joja filetata, astfel vei avea nivelul mai mare cu cca 15 mm si este mai bine asa. Sigur nu vei avea probleme din aceasta cauza. Drum bun si asfalt uscat! Bujiile sunt maroni catre capat, cu o laterna pe gaura bujiei seara fara lumina sa vad mai bine am cercetat inauntr-ul, nimic pete de ueli pe psitoane oglinda cilindrului insa mai are mult pina se va face oglinda oglinda! sunt la km 150 din rodaj! uleiul schimbat! voi verifica periodic nivleu, la urmatroi 300km il voi schimab asta probabil pe traseu(in tura) Dark! azi nu m-am abtinu si am bagat mina in gaz ca am avut unde, ajunsai undeva la 80 si mi s-a parut ca e cam subturata ( roata de 18" 130-80) tre neaparat sa ma abtin numa ca ma clansoaneaza conservari!asta e n-am ce face! sa fie intr-un ceas bun! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat August 21, 2008 Share Postat August 21, 2008 (editat) Bujiile sunt maroni catre capat........................sa fie intr-un ceas bun! Ce inseamna catre capat? ..si in rest cum sunt? "Oglinda" cilindrului? ..peste 1000 km, o sa apara ceva! Evita in perioada asta porniri dese, traseuri scurte, in general functionarea motorului rece! Mersul cu 80 nu-ti afecteaza motorul, chiar timp indelungat(eu recomand o astfel de conducere). Insa demarajul in forta, mersul in sarcina mare sunt rgimuri care produc multa caldura, dilatari, uzuri , ungere deficitara etc. Incerca drumuri mai lungi(sute de km), eventual seara sau dimineata, fara rampe, vei avea un consum mai mic si un rodaj mai bun. Nu alerga prea tare, dar nici prea incet nu-i bine, 70-80 e suficent si nu inerca sa vezi ce poate inca, este prea devreme! Urmareste tot timpul uleiul! Editat August 21, 2008 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat August 23, 2008 Share Postat August 23, 2008 (editat) Bujiile sunt maroni catre capat, cu o laterna pe gaura bujiei seara fara lumina sa vad mai bine am cercetat inauntr-ul, nimic pete de ueli pe psitoane oglinda cilindrului insa mai are mult pina se va face oglinda oglinda!sunt la km 150 din rodaj! uleiul schimbat! voi verifica periodic nivleu, la urmatroi 300km il voi schimab asta probabil pe traseu(in tura) Dark! azi nu m-am abtinu si am bagat mina in gaz ca am avut unde, ajunsai undeva la 80 si mi s-a parut ca e cam subturata ( roata de 18" 130-80) tre neaparat sa ma abtin numa ca ma clansoaneaza conservari!asta e n-am ce face! sa fie intr-un ceas bun! Ia te uita se pare ca nipru poate un 100 km/h la drum intins(sa zicem... bucuresti-Suceava ) ma bucur ca iti merge OK motorul! daca nu-l fugaresti te va tine mult si bine! bine... te mai uiti si pe la intretinere! da-i in byp a masii de conservari , sedentari , si jego*i cu masinile lor! cineva ar trebui sa le atraga atentia la viteza LEGALA , ca asa ... "ma supar" si eu si merg cu 240 km/h ... da' tot nu-i corect... nu degeaba se zice ca viteza omoara... se cam moare pe rupte in Romania din cauza vitezomaniei... (aici recunosc , si mie imi place hipnotizanta viteza de 140km/h , da asa , constant... cam pe bucata dintre Bacau si Adjud ) auzi mas_oyama, da' voi n-aveti si sosele mai putin circulate p-acolo? ceva , un drum prin comune mai izolate pe nipru viteza il omoara... dar s-ar putea sa nu fie asa de grava problema asta! doar ai raport de 1,19 in a-4a ! Ciao! P.S. : e posibil sa mai ai ceva urme de honuiala si dupa 1000 km! depinde cum faci rodajul! Editat August 23, 2008 de DARK-RIDER-82 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat August 24, 2008 Autor Share Postat August 24, 2008 Ia te uita se pare ca nipru poate un 100 km/h la drum intins(sa zicem... bucuresti-Suceava ) ma bucur ca iti merge OK motorul! daca nu-l fugaresti te va tine mult si bine! bine... te mai uiti si pe la intretinere! da-i in byp a masii de conservari , sedentari , si jego*i cu masinile lor! cineva ar trebui sa le atraga atentia la viteza LEGALA , ca asa ... "ma supar" si eu si merg cu 240 km/h ... da' tot nu-i corect... nu degeaba se zice ca viteza omoara... se cam moare pe rupte in Romania din cauza vitezomaniei... (aici recunosc , si mie imi place hipnotizanta viteza de 140km/h , da asa , constant... cam pe bucata dintre Bacau si Adjud )auzi mas_oyama, da' voi n-aveti si sosele mai putin circulate p-acolo? ceva , un drum prin comune mai izolate pe nipru viteza il omoara... dar s-ar putea sa nu fie asa de grava problema asta! doar ai raport de 1,19 in a-4a ! Ciao! P.S. : e posibil sa mai ai ceva urme de honuiala si dupa 1000 km! depinde cum faci rodajul! n-am mai parte de sosea buna! oras e oras limita legala, inspre Cluj e aglomerat ca dracu plus camere peste camer fixe(unde ar fi bun drumul) spre Arad la fel Satu Mare e rau drumul, soseau de centura ar fi o varianta (partea reasfaltata), am fost ieri in vizita la fratemeu(17km de Oradea)am prins o portiune de vre-o 3 km in linie, cum spune-am la 80 km/h ii place de minune, nu fortez mai mult pentru moment. verific dupa fiecare tura starea bujiilor, hornuiala cilindrului, potential ulei in capul pistoanelor, sau pe la supapa..... nenorocitul de ghid nu-mi da pace..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 (editat) n-am mai parte de sosea buna! oras e oras limita legala, inspre Cluj e aglomerat ca dracu plus camere peste camer fixe(unde ar fi bun drumul) spre Arad la fel Satu Mare e rau drumul, soseau de centura ar fi o varianta (partea reasfaltata), am fost ieri in vizita la fratemeu(17km de Oradea)am prins o portiune de vre-o 3 km in linie, cum spune-am la 80 km/h ii place de minune, nu fortez mai mult pentru moment.verific dupa fiecare tura starea bujiilor, hornuiala cilindrului, potential ulei in capul pistoanelor, sau pe la supapa..... nenorocitul de ghid nu-mi da pace..... Salutare mas-oyama! pai e bun si asa... o bucata de 20 km si te invarti pe acolo dai vreo 5 ture dus-intors pe zi , si ai facut 200 km pe zi ! in 5 zile ai terminat rodajul pe cand "cica" vroiam sa-i fac "rodajul" eu mergeam spre Braila, si era OK ... nu era asa de aglomerat , iar drumul prost (cu cateva gropitze) nu e o problema la Dnepr... mortzii masii de Dnepr ...pentru asta e facut> drumuri proaste si nu prea mare viteza si , vezi ca daca ai kilometraj normal de Dnepr , o sa-ti arate mai mult chiar si daca ai doar grup conic de 9 cu 35... daca ai umblat si la treapta a-4a eu zic ca ai cel putin 95km/h REALI(cand pe kilometraj sunt 80km/h) ... daca ar fi sa ne luam dupa kilometrajul original de Dnepr... incearca sa iei pe cineva cu masina care sa mearga in spate la o distanta de 5-10 metri si sa mentina distanta asta ,si sa-ti spuna exact cam ce viteza ai! eu asa am facut... si a reiesit ca la "blana" cu motor turat la maxim , aveam 140-150 km/h eu am zis ca era stricat kilometrajul individului... da' n-avea cum ca era Nissan X-trail si cu kilometrii putini la bord...totusi , masina japoneza , CUM sa nu-i arate viteza reala?! si pe atunci in cutia de viteze nu umblasem ...aveam de gand da' mi-a trecut orice chef... Ciao! Editat August 24, 2008 de DARK-RIDER-82 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat August 24, 2008 Autor Share Postat August 24, 2008 Salutare mas-oyama! pai e bun si asa... o bucata de 20 km si te invarti pe acolo dai vreo 5 ture dus-intors pe zi , si ai facut 200 km pe zi ! in 5 zile ai terminat rodajul pe cand "cica" vroiam sa-i fac "rodajul" eu mergeam spre Braila, si era OK ... nu era asa de aglomerat , iar drumul prost (cu cateva gropitze) nu e o problema la Dnepr... mortzii masii de Dnepr ...pentru asta e facut> drumuri proaste si nu prea mare viteza si , vezi ca daca ai kilometraj normal de Dnepr , o sa-ti arate mai mult chiar si daca ai doar grup conic de 9 cu 35... daca ai umblat si la treapta a-4a eu zic ca ai cel putin 95km/h REALI(cand pe kilometraj sunt 80km/h) ... daca ar fi sa ne luam dupa kilometrajul original de Dnepr... incearca sa iei pe cineva cu masina care sa mearga in spate la o distanta de 5-10 metri si sa mentina distanta asta ,si sa-ti spuna exact cam ce viteza ai! eu asa am facut... si a reiesit ca la "blana" cu motor turat la maxim , aveam 140-150 km/h eu am zis ca era stricat kilometrajul individului... da' n-avea cum ca era Nissan X-trail si cu kilometrii putini la bord...totusi , masina japoneza , CUM sa nu-i arate viteza reala?! si pe atunci in cutia de viteze nu umblasem ...aveam de gand da' mi-a trecut orice chef... Ciao! asai si a mea! cind pe kilometraj am 60 sigur merg cu 80 "dau cu ochi pe km-traj vad 80"(din primele ture cu mobra) simteam vintu cum ma bate de tare, la linia despartitoare dintre benzi fugea intr-una de sub mine ....., si eu pe km ave-am 80, nu se poate ! in sinea mea pina am luat pe un tovaras cu o japoneza si am mers paralel o bucata de drum dupa care am oprit si din constatari a reisit ca imi arata cu 20 km mai putin decit real am schimbat si melcul care intra in cutie si se leaga cablul , cablu de asemenea chiar si km-trajul si tot asa asta e! m-am obisnuit! pentru unu care nu stie si se duce cu ea si se ia dupa km-traj sigur se va alege cu carnetul suspendat la o adica 5 ture pe zi mas plictisi a dracu de rau plus cai drumul rau!treptat voi baga km in ea e mai bine pentru ea! Hai noroc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 (editat) pai de ce ai schimbat toate alea?! kilometrajul de Dnepr e calibrat pentru roata de 19" rapoartele din cutie care sunt din fabrica, si grup conic de 8 cu 37... sigur iti va indica corect , cu toate alea de mai sus! dar din momentul in care ai schimbat grupul conic... s-au cam adaugat 10 km/h in plus la ce iti arata sarmanul kilometraj... dupa ce ai schimbat si raportul la a-4a... mergi cu suta si zici ca n-are cum spor la rodaj ! eu mergeam mai mult noaptea cu motorul ca era mai racoare afara , si oricum n-aveam cum in timpul zilei ca pe vremea aia mai si munceam interesant ca din ceea ce spui tu , cu raportul asta la a-4a se simte bine la aproximativ 100 km/h CU roata de 18" pe spate... oare cu aia de 19" cum o mai merge?! CIAO! Editat August 24, 2008 de DARK-RIDER-82 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 am fost ieri in vizita la fratemeu(17km de Oradea)am prins o portiune de vre-o 3 km in linie, cum spune-am la 80 km/h ii place de minune, nu fortez mai mult pentru moment. 80 mergi cu Niprul de placere si cu 8-37 si cu 9-35 bag de seama ca si cu raport mai lung? Sa vedem dupa rodaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat August 25, 2008 Autor Share Postat August 25, 2008 pai de ce ai schimbat toate alea?! kilometrajul de Dnepr e calibrat pentru roata de 19" rapoartele din cutie care sunt din fabrica, si grup conic de 8 cu 37... sigur iti va indica corect , cu toate alea de mai sus! dar din momentul in care ai schimbat grupul conic... s-au cam adaugat 10 km/h in plus la ce iti arata sarmanul kilometraj... dupa ce ai schimbat si raportul la a-4a... mergi cu suta si zici ca n-are cum spor la rodaj ! eu mergeam mai mult noaptea cu motorul ca era mai racoare afara , si oricum n-aveam cum in timpul zilei ca pe vremea aia mai si munceam interesant ca din ceea ce spui tu , cu raportul asta la a-4a se simte bine la aproximativ 100 km/h CU roata de 18" pe spate... oare cu aia de 19" cum o mai merge?! CIAO! prietene asa mergea km-trajul cu roata de 19" cind am mers paralel cu japoneza, la fel am incercat cu roata de 17" cu o alta japoneza, ave-am 75pe km-traj si el imi arata 93 da era turat de toti draci si raport normal la trepata a 4-a, el a dat gaz dus a fost catre 150 iar eu simte-am ca tin cu bocanci capul chiuloasei sa nu zboare azi dimineata am plecat cu ea la scirbiciu erau 15 grade un pic de vint dupa ploia de ieri seara, doamne ce placere! of of!!! merge mai tare cu roata de 19" astai sigur da pina faci trecerea din 3 in 4 simti ca-ti moare motorul asa se balbaie, mult tre tras de gaz sa poti face trecerea, chiar si cu roata de 18" insa nu ma deranjeaza asa tare. sincer! asa frumos toarce la putin peste 80, pentru moment nu-mi doresc mai mult, o fi si 100 sunt sigur. poate si peste, da nu merita sa ma dastrabalez, am gasit ceea ce cautam! 80 mergi cu Niprul de placere si cu 8-37 si cu 9-35 bag de seama ca si cu raport mai lung?Sa vedem dupa rodaj. e vorba de grup? aici nu am umbalt stiu doar cai de fuga si nu de atas grupul, defapt asa apare si in talon "solo" cu citi dinti e ? n-am idee! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 m-am prins, probabil eram mahmur. Pai de la Oradea pana la Brasov (7Scari) cu 80 la ora faci un rodaj de numa numa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 care 80 km/h? aia care-i arata kilometrajul sau aia REALI? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat August 25, 2008 Autor Share Postat August 25, 2008 care 80 km/h? aia care-i arata kilometrajul sau aia REALI? reali! m-am prins, probabil eram mahmur. Pai de la Oradea pana la Brasov (7Scari) cu 80 la ora faci un rodaj de numa numa Ce e la Brasov? o fi vorba de intrunirea nepristilor? ma mai framinta ceva! radiatorul de ulei pe nipru! cit e de avantajos? eu vad ce face diminetile reci la tiganca mea, cu radiator ar face minuni chiar si in plina vara, zic eu! ce fel de radiator ar fi potrivit? din citeva discuti avute ar fi doua modalitati: l plecarea din locul sondei in radiator, din radiator inapoi in baie ori direct in locul jojei. a doua varianta ar fi : o pompa mica elctrica sa suga ulei direct din baie, trece prin radiator iesirea din radiator inapoi tot in baie nu dau nume! la a doua varianta mie frica ca daca pompa trage tot uleiul prin radiator sa nu ramina suficient ulei in sistemul de ungere interior, sau vorbesc prosti! la prima varianta pe capatul returului pentru e mentine presiunea uleiul s epoate monta o duza de 0.4( de aragaz) in cazul asta nu se pierde din preisune. astea sunt chesti spuse de altcineva nu mi-a debitat mie capu pian acolo. va ascult cu drag! am gasit un radiator de pe ceva japan micut 28cm cu 4cm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 ...trebuie doar o baie de ulei marita si de aluminiu,,,,,DanyOldmoto am venit din Cluj pe 37 de grade(in aer!) , cu atas, fara probleme(in viteza lui in care ii placea , adica cam 70-75, cu grup de solo...cu stat la stopuri si la poduri desfacute ...si nu a avut nici o tendintza de calare...) Chestia cu radiatorul de ulei si pompe e prea acomplicata si in consecintza mai putin fiabila....parerea mea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat August 26, 2008 Autor Share Postat August 26, 2008 ...trebuie doar o baie de ulei marita si de aluminiu,,,,,DanyOldmotoam venit din Cluj pe 37 de grade(in aer!) , cu atas, fara probleme(in viteza lui in care ii placea , adica cam 70-75, cu grup de solo...cu stat la stopuri si la poduri desfacute ...si nu a avut nici o tendintza de calare...) Chestia cu radiatorul de ulei si pompe e prea acomplicata si in consecintza mai putin fiabila....parerea mea... ureazami noroc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 ureazami noroc! Chiar simti nevoie de racire suplimentara? Vrei complicatii? Eu am venit sambata de la breaza, am plecat pe la ora 13,30, era canicula in special intre campina si ploiesti, simtem ca frige soseaua, iar aerul era abea respirabil. Cu toate astea, motorul a mers super 100-120, relaxat a-s zice, putea si mai mult dar n-am simtit nevoia, la viteze mai mari apare disconfort in conducere. Nu am nici o modificare la cutie, am grup de solo si totul este ok! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.