kyvacka Postat Ianuarie 10, 2008 Share Postat Ianuarie 10, 2008 stim cu totii ca de cand a inceput istoria motocicletei au inceput si cursele de motociclete.daca in zilele noastre totul se face superprofesional si organizat in urma cu cateva decenii bune totul era mult mai romantic.de aceea m-am gandit sa initiez acest topic in care cine dispune de informatii si poze despre pilotii de altadata si minunatele lor masini "zburatoare'' sa posteze ptr. restul maselor. dand dovada de o totala lipsa de obiectivitate as putea spune ca unele din motocicletele Jawa si CZ se numara printre cele mai frumoase chiar daca nu cele mai rapide masini pe doua roti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 10, 2008 Share Postat Ianuarie 10, 2008 BMW 500 Kompressor - 1937 recordul modial de viteza pe pamant: 283 km/h adica jet r6, nimic nou sub soare poze aici sau pe net Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sangre Postat Ianuarie 10, 2008 Share Postat Ianuarie 10, 2008 (editat) Cati dintre voi cunosc asta????... Moto Guzzi 500cc V8 motocicleta de curse fabricata, daca nu ma insel, in 1955 de catre Guiliano Carcano...considearata de multa lume la vremea aia o minune a tehnicii... Viteza maxima atinsa pe un circuit in Franta de 299.2 km/h...avea 75 de cai la 12.500 rpm...si cantarea....135 de km niste poze.... pareri? Editat Ianuarie 10, 2008 de sangre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sconx Postat Mai 22, 2008 Share Postat Mai 22, 2008 LAVERDA v 6 de 1000. Pe mine ma impresioneaza modelul...Merita bagat ochiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Mai 22, 2008 Share Postat Mai 22, 2008 BMW 500 Kompressor - 1937 recordul modial de viteza pe pamant: 283 km/h adica jet r6, nimic nou sub soare poze aici sau pe net eu nu as pune problema astfel....acea motocicleta era un prototip, probabil ca fiabilitate=o cursa, si cred ca trebuia sa fi cel putin monarh sa ti-o permiti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sconx Postat Mai 23, 2008 Share Postat Mai 23, 2008 (editat) o alta chestie interesanta dar de care unii habar n-au (including me).SANGLAS 500 producator spaniol, actualmente nu mai exista.... Editat Mai 23, 2008 de sconx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
littleme Postat Mai 23, 2008 Share Postat Mai 23, 2008 Moto GuzzI V8 era ceva wow la vremea aia , a castigat cateva curse .. si apoi a disparut in ceata nu a mai vb nimeni de ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sangre Postat Mai 23, 2008 Share Postat Mai 23, 2008 Moto GuzzI V8 era ceva wow la vremea aia , a castigat cateva curse .. si apoi a disparut in ceata nu a mai vb nimeni de ea din cate stiu eu aparusera unele probleme financiare....iar la motor singura chestie care era mai dificila era reglarea carburatoarelor...erau 8 carburatoare totusi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christensen Postat Mai 24, 2008 Share Postat Mai 24, 2008 nu era fiabil motorul de aceea nu sa mai continuat!am vazut un documentar pe discovery, nui mai stiu numele dar daca il mai prind am sal inregistrez.....era un clasament cu motociclete(unele dintre ele foarte rare). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
littleme Postat Mai 25, 2008 Share Postat Mai 25, 2008 tot pe discovery am vazut si eu : top 10 best motorcycle :ceva de genu asta ...pe vremea aia 300 km/h cred k era prea mult , pana se oprea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sconx Postat Mai 25, 2008 Share Postat Mai 25, 2008 (editat) O alta marca interesanta uitata.Foarte remarcata in anii '50 mai ales pe cross si dirt.Cine credea ca mult inaintea Husabergului si contemporan Husqvarnei, a existat acest suedez MONARK. Au chiar si una de curse.Ultima poza e unul de 400 / 4 timpi. Dar cele doua din mijloc sunt de 750, cam impresionant pt un cross de la inceputul anilor 60... Editat Mai 25, 2008 de sconx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.