ZIDU' Postat Martie 28, 2005 Share Postat Martie 28, 2005 Treaba e urmatoarea: eu stiu sa il fac sa mearga - deci merge, dar merge ca un KUR. Imi trebuie un mester care sa ma ajute (in timp ce ii fur meseria )cu reglajele fine la carburator, ambreiaj si aprindere, ca pana le nimeresc eu dupa ureche vine iarna. Locatie - bucuresti, unde vrea mesterul Finalizarea operatiunii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hell biker Postat Martie 28, 2005 Share Postat Martie 28, 2005 Zidule cred ca in curan o sa-mi trebuiasca shi mie meshter la IJ56.Am deskis eu o tema kum k nu shtiu ce model de IJ am(tre' sa ma intzelegi pt. k sunt incepator).I-am timis un mail unui "profesor" de IJ-uri din Polonia(are tot IJ56) cu nishte poze mai in detaliu ku motoru'.Fii atent aici: *motorul,kadrul,shaua fatza shi rezervorul sunt originale de 56 printre primele versiuni de 56 *shaua spate e de M-72 *aripa spate e de URAL *karburatorul e de MZ-250 *filtrul de aer e de nush ce tip de JAWA (or something) Toate bune shi frumoase da' ku karburatorul kum o fi?O fi bine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hell biker Postat Martie 28, 2005 Share Postat Martie 28, 2005 SHIT! Am uitat sa dau OK la emoticons Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lt. Navarro Postat Martie 29, 2005 Share Postat Martie 29, 2005 (editat) SHIT! Am uitat sa dau OK la emoticons Ai in dreapta sus al postului tau un butonas foloseste-l si o sa poti sa dai "enable emoticons". cauta sub chenarul in care scrii mesajul . Dar asta se poate face in maxim o ora de cand ai pus mesajul... PS: scuze pt off-topic. Editat Martie 29, 2005 de Lt. Navarro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 17, 2005 Autor Share Postat Aprilie 17, 2005 Pai mai marius pune si tu niste preturi, macar estimative, sa vad daca imi permit serviciile tale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix_Harley Postat Aprilie 18, 2005 Share Postat Aprilie 18, 2005 (editat) Treaba e urmatoarea: eu stiu sa il fac sa mearga - deci merge, dar merge ca un KUR. Imi trebuie un mester care sa ma ajute (in timp ce ii fur meseria )cu reglajele fine la carburator, ambreiaj si aprindere, ca pana le nimeresc eu dupa ureche vine iarna. IJ-ul '56 este o motocicleta care nu are nevoie de reglaje asa fine...daca se poate spune asa...motocicleta este foarte simplu facuta...asta daca ai aprinderea si carburatorul ei original. Nu ai cine stie ce ce reglaje...iar ambreiajul se regleaza super simplu. Eu am facut doua IJ-uri '56 bucati, dupa care le-am remontat si au mers perfect. O sa iti trimit un PM si o sa iti explic mai bine. Numa' bine! Editat Aprilie 18, 2005 de Phoenix_Harley Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 19, 2005 Autor Share Postat Aprilie 19, 2005 am k63 si aprindere de minsk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix_Harley Postat Aprilie 21, 2005 Share Postat Aprilie 21, 2005 Este mai nasol atunci. Si eu am avut pe alt IJ un magnetou Ducatti (pe bune). Cu toate ca mergea binisor tot mai bine este cu dinam. Parerea mea! Numa' bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 21, 2005 Autor Share Postat Aprilie 21, 2005 de mers merge ok cu aprinderea asta, dar problema sunt reglajele fine. Nu am timp sa stau langa ea sa o invat la capitolul reglaje fine. De pus pe drum o pun cu ochii inchisi, dar pt restul trebuie sa ajung sa o simt, lucru imposibil in perioada asta si intre blocuri , de aia prefer sa apelez la un cunoscator si sa fur meseria . exemplu de probleme: cum se regleaza nivelul de benzina la k63? la cat? mie imi ramane turata in blana si imi da in nas la frana de motor (suspectez ca ramane fara benzina in camere) Cum se face la ambreiaj? La rece nu debraiaza corect, La cald patineaza - si de la 70 in sus daca dau gaz scapa ambreiajul (da, MERGE si mai tare). Ori am pus ulei nasol in cutie (t 90) ori nu am tensionat corect cablul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chrystyanyty Postat Iulie 9, 2005 Share Postat Iulie 9, 2005 am si io mare nevoie de cineva care sa-mi puna ij-ul pe "roate" am mers cu ea inainte sa o iau, cand am ajuns acasa cu ea nu a mai vrut in primul rand partea electrica de care am impresia e e facuta cu picioarele vreau si io sa ma dau cu ea prin spatele blocului...deocamdata... astept sugestii sau daca stiti pe cineva care se pricepe, nu carpaci, platesc, ca nu vreau pe datorie... multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iulie 9, 2005 Share Postat Iulie 9, 2005 Hai Zidule pe la Nael ca trec si eu si o facem sa mearga mai bine. Rezolvam cu ambreiajul ceva, carburatia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 9, 2005 Autor Share Postat Iulie 9, 2005 @ aleko am fost cu ea la nea Marin. Mare mester la ijuri.Sory ca nu am mai scris pe topicul asta. Nael are o instalatie electrica noua noutza facuta de mine, lucru care m-a ajutat sa imi iau o roata de 18+foaie spate+capacele de la foaie+saboti Imi pare rau ca trebuie sa mi-o modific, dar vreau sa ma plimb si daca o las cu roti pe 19 nu am cauciucuri bune pt ea. Probabil va avea partesi de o furca din aia pe gaz, cu frana disc pe fata. Nu de alta dar imi rup gatul de la voblaje. Convinge-l sa isi ia un far de motor in care sa ii bahg instalatia ca el are doar 3 proiectoare pe fata si nu am avut unde sa ii protejez conexiunile din fata. Acum sunt in aer facute in banda. @chrystyanyty daca ai instalatie pe 6V te sfatuiesc sa renunti la ea si sa bagi o aprindere de minsk. E singura solutie viabila. Am martori. Dovada ijul meu, al lui hellbiker si al lui metalghost. Care au scapat de platina si baterie. Cu bec de far de supernova (halogen de 40/45, se gaseste la magazinele cu piese de origine dacia ) nu se vede diferenta fata de o planeta pe baterie decat daca o lasi la ralanty. La electrica pot sa te ajut eu. In perioada in care lucram la a mea mi-am promis sa nu fac bani din comuniste, ca stiu cum e sa te arda de o tura si sa nu ai cu ce, deci in general lucrez pe bere (ca gratis poarta ghinion) sau in cazul unor probleme mari cel mult pe banii care ii bag in fierul meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chrystyanyty Postat Iulie 10, 2005 Share Postat Iulie 10, 2005 multam zidule mi se pare corect cand esti dispus da-mi un semn si stabilim ceva multam mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iulie 10, 2005 Share Postat Iulie 10, 2005 Nu este ceva extraordinar furca pe gaz si frana pe disc. Frana pe disc odata refacuta si pusa o pompa calumea isi face treaba. Amortizoarele pe gaz sunt belea cat timp sunt bune simeringurile. Daca incep sa curga gata. NU gasesti simering la cotele alea... Bine ca tin in timp simeringurile originale. Altfel am mers si pe Planeta clasica si pe Planeta Deluxe (cum am eu) si pot sa spun ca nu e mare diferenta. Planeta clasica a lui Harciogu se comporta mai bine offroad decat a mea. Si franarea e mai buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 10, 2005 Autor Share Postat Iulie 10, 2005 Nu este ceva extraordinar furca pe gaz si frana pe disc.Frana pe disc odata refacuta si pusa o pompa calumea isi face treaba. Amortizoarele pe gaz sunt belea cat timp sunt bune simeringurile. Daca incep sa curga gata. NU gasesti simering la cotele alea... Bine ca tin in timp simeringurile originale. Altfel am mers si pe Planeta clasica si pe Planeta Deluxe (cum am eu) si pot sa spun ca nu e mare diferenta. Planeta clasica a lui Harciogu se comporta mai bine offroad decat a mea. Si franarea e mai buna. 199813[/snapback] Adica tu vrei sa spui ca planeta cu frana pe tambur are frana mai buna decat aia cu frana pe disc? ca daca e asa atunci nu ar mai avea rost sa trec pe din aia cu disc, mai ales ca la asta pe tambur gasesc piese + ca imi plaace si offroad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iulie 10, 2005 Share Postat Iulie 10, 2005 nu zic, cu alta pompa, cu lichid DOT3, instalatia curata, fara aer si cu placute noi frana pe disc tine foarte bine, probabil ca tine mult mai bine ca aia clasica. A mea are lichid vechi, o fi jegoasa instalatia ca nu tine. Dar oricum nu se justifica sa ii dai lui Tunaru 300Euro sa iti aduca furca noua. Si second hand s-ar putea sa ai surprize cu simeringurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 10, 2005 Autor Share Postat Iulie 10, 2005 Ohoooooooooo stai linistit ca nu as da 300 E pe o furca nici sa ma bati. Nici macar 100 nu as da. Lasa ca vad eu ce fac. La acelasi pret ce ai alege? Clasica sau pe aer? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kombat Postat Iulie 11, 2005 Share Postat Iulie 11, 2005 Ohoooooooooo stai linistit ca nu as da 300 E pe o furca nici sa ma bati. Nici macar 100 nu as da. Lasa ca vad eu ce fac. La acelasi pret ce ai alege? Clasica sau pe aer? 200069[/snapback] telscoapele cu etrier au nevoie si de jug si flansa superioara+ in caz de DOAMNE fereste daca ai pocnito stai pe bara alege clasica ca e mai ieftina si o poti repara sau inlocui mai rapid ,cit priveste mecanica ai de unde alege e simplu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 11, 2005 Autor Share Postat Iulie 11, 2005 telscoapele cu etrier au nevoie si de jug si flansa superioara+ in caz de DOAMNE fereste daca ai pocnito stai pe bara alege clasica ca e mai ieftina si o poti repara sau inlocui mai rapid ,cit priveste mecanica ai de unde alege e simplu 200269[/snapback] inclin si eu din ce in ce mai mult spre a reface furca pe care o am acum, adica sa ii pun macar semeringuri+bucsi de teflon sus, sa iau un tambur pentru fatza, pt noua roata pe 18, si sa o las asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.