Sari la conținut

caut un mester pt ij 56


ZIDU'
 Share

Postări Recomandate

Treaba e urmatoarea: eu stiu sa il fac sa mearga - deci merge, dar merge ca un KUR.

Imi trebuie un mester care sa ma ajute (in timp ce ii fur meseria :ok: )cu reglajele fine la carburator, ambreiaj si aprindere, ca pana le nimeresc eu dupa ureche vine iarna.

Locatie - bucuresti, unde vrea mesterul

Finalizarea operatiunii :banana: :grinbandit: :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zidule cred ca in curan o sa-mi trebuiasca shi mie meshter la IJ56.Am deskis eu o tema kum k nu shtiu ce model de IJ am(tre' sa ma intzelegi pt. k sunt incepator).I-am timis un mail unui "profesor" de IJ-uri din Polonia(are tot IJ56) cu nishte poze mai in detaliu ku motoru'.Fii atent aici:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

*motorul,kadrul,shaua fatza shi rezervorul sunt originale de 56 :banana: :banana: :banana: printre primele versiuni de 56

*shaua spate e de M-72 :blink:

*aripa spate e de URAL :angryfire:

*karburatorul e de MZ-250 :what:

*filtrul de aer e de nush ce tip de JAWA :yikes: (or something)

Toate bune shi frumoase da' ku karburatorul kum o fi?O fi bine?

:cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SHIT! :grinbandit: Am uitat sa dau OK la emoticons

Ai in dreapta sus al postului tau un butonas p_edit.gif foloseste-l si o sa poti sa dai "enable emoticons". cauta sub chenarul in care scrii mesajul :banana: .

Dar asta se poate face in maxim o ora de cand ai pus mesajul...

 

PS: scuze pt off-topic.

Editat de Lt. Navarro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
Treaba e urmatoarea: eu stiu sa il fac sa mearga - deci merge, dar merge ca un KUR.

Imi trebuie un mester care sa ma ajute (in timp ce ii fur meseria :D  )cu reglajele fine la carburator, ambreiaj si aprindere, ca pana le nimeresc eu dupa ureche vine iarna.

IJ-ul '56 este o motocicleta care nu are nevoie de reglaje asa fine...daca se poate spune asa...motocicleta este foarte simplu facuta...asta daca ai aprinderea si carburatorul ei original. Nu ai cine stie ce ce reglaje...iar ambreiajul se regleaza super simplu. Eu am facut doua IJ-uri '56 bucati, dupa care le-am remontat si au mers perfect.

O sa iti trimit un PM si o sa iti explic mai bine.

 

Numa' bine! :D

Editat de Phoenix_Harley
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de mers merge ok cu aprinderea asta, dar problema sunt reglajele fine. Nu am timp sa stau langa ea sa o invat la capitolul reglaje fine. De pus pe drum o pun cu ochii inchisi, dar pt restul trebuie sa ajung sa o simt, lucru imposibil in perioada asta si intre blocuri :lol: , de aia prefer sa apelez la un cunoscator si sa fur meseria :lol: .

exemplu de probleme:

cum se regleaza nivelul de benzina la k63? la cat? mie imi ramane turata in blana si imi da in nas la frana de motor (suspectez ca ramane fara benzina in camere)

Cum se face la ambreiaj? La rece nu debraiaza corect, La cald patineaza - si de la 70 in sus daca dau gaz scapa ambreiajul (da, MERGE :lol: :lol: :lol: si mai tare). Ori am pus ulei nasol in cutie (t 90) ori nu am tensionat corect cablul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

am si io mare nevoie de cineva care sa-mi puna ij-ul pe "roate"

am mers cu ea inainte sa o iau, cand am ajuns acasa cu ea nu a mai vrut

in primul rand partea electrica de care am impresia e e facuta cu picioarele

 

vreau si io sa ma dau cu ea prin spatele blocului...deocamdata...

astept sugestii sau daca stiti pe cineva care se pricepe, nu carpaci, platesc, ca nu vreau pe datorie...

 

multam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai Zidule pe la Nael ca trec si eu si o facem sa mearga mai bine.

Rezolvam cu ambreiajul ceva, carburatia...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ aleko am fost cu ea la nea Marin. Mare mester la ijuri.Sory ca nu am mai scris pe topicul asta.

Nael are o instalatie electrica noua noutza facuta de mine, lucru care m-a ajutat sa imi iau o roata de 18+foaie spate+capacele de la foaie+saboti

Imi pare rau ca trebuie sa mi-o modific, dar vreau sa ma plimb si daca o las cu roti pe 19 nu am cauciucuri bune pt ea. Probabil va avea partesi de o furca din aia pe gaz, cu frana disc pe fata. Nu de alta dar imi rup gatul de la voblaje.

Convinge-l sa isi ia un far de motor in care sa ii bahg instalatia ca el are doar 3 proiectoare pe fata si nu am avut unde sa ii protejez conexiunile din fata. Acum sunt in aer facute in banda.

 

@chrystyanyty daca ai instalatie pe 6V te sfatuiesc sa renunti la ea si sa bagi o aprindere de minsk. E singura solutie viabila. Am martori. Dovada ijul meu, al lui hellbiker si al lui metalghost. Care au scapat de platina si baterie.

Cu bec de far de supernova (halogen de 40/45, se gaseste la magazinele cu piese de origine dacia ) nu se vede diferenta fata de o planeta pe baterie decat daca o lasi la ralanty.

La electrica pot sa te ajut eu. In perioada in care lucram la a mea mi-am promis sa nu fac bani din comuniste, ca stiu cum e sa te arda de o tura si sa nu ai cu ce, deci in general lucrez pe bere (ca gratis poarta ghinion) sau in cazul unor probleme mari cel mult pe banii care ii bag in fierul meu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu este ceva extraordinar furca pe gaz si frana pe disc.

Frana pe disc odata refacuta si pusa o pompa calumea isi face treaba.

Amortizoarele pe gaz sunt belea cat timp sunt bune simeringurile. Daca incep sa curga gata. NU gasesti simering la cotele alea... Bine ca tin in timp simeringurile originale.

Altfel am mers si pe Planeta clasica si pe Planeta Deluxe (cum am eu) si pot sa spun ca nu e mare diferenta. Planeta clasica a lui Harciogu se comporta mai bine offroad decat a mea. Si franarea e mai buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu este ceva extraordinar furca pe gaz si frana pe disc.

Frana pe disc odata refacuta si pusa o pompa calumea isi face treaba.

Amortizoarele pe gaz sunt belea cat timp sunt bune simeringurile. Daca incep sa curga gata. NU gasesti simering la cotele alea... Bine ca tin in timp simeringurile originale.

Altfel am mers si pe Planeta clasica si pe Planeta Deluxe (cum am eu) si pot sa spun ca nu e mare diferenta. Planeta clasica a  lui Harciogu se comporta mai bine offroad decat a mea. Si franarea e mai buna.

199813[/snapback]

Adica tu vrei sa spui ca planeta cu frana pe tambur are frana mai buna decat aia cu frana pe disc? ca daca e asa atunci nu ar mai avea rost sa trec pe din aia cu disc, mai ales ca la asta pe tambur gasesc piese + ca imi plaace si offroad

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu zic, cu alta pompa, cu lichid DOT3, instalatia curata, fara aer si cu placute noi

frana pe disc tine foarte bine, probabil ca tine mult mai bine ca aia clasica.

A mea are lichid vechi, o fi jegoasa instalatia ca nu tine.

Dar oricum nu se justifica sa ii dai lui Tunaru 300Euro sa iti aduca furca noua.

Si second hand s-ar putea sa ai surprize cu simeringurile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ohoooooooooo stai linistit ca nu as da 300 E pe o furca nici sa ma bati. Nici macar 100 nu as da. Lasa ca vad eu ce fac. La acelasi pret ce ai alege? Clasica sau pe aer?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ohoooooooooo stai linistit ca nu as da 300 E pe o furca nici sa ma bati. Nici macar 100 nu as da. Lasa ca vad eu ce fac. La acelasi pret ce ai alege? Clasica sau pe aer?

200069[/snapback]

 

telscoapele cu etrier au nevoie si de jug si flansa superioara+ in caz de DOAMNE fereste daca ai pocnito stai pe bara alege clasica ca e mai ieftina si o poti repara sau inlocui mai rapid ,cit priveste mecanica ai de unde alege e simplu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

telscoapele cu etrier au nevoie si de jug si flansa superioara+ in caz de DOAMNE fereste daca ai pocnito stai pe bara alege clasica ca e mai ieftina si o poti repara sau inlocui mai rapid ,cit priveste mecanica ai de unde alege e simplu

200269[/snapback]

inclin si eu din ce in ce mai mult spre a reface furca pe care o am acum, adica sa ii pun macar semeringuri+bucsi de teflon sus, sa iau un tambur pentru fatza, pt noua roata pe 18, si sa o las asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...