razvan_cagiva125 Postat Ianuarie 20, 2008 Share Postat Ianuarie 20, 2008 in primul rand de ce mi sau dus segmentii nu a facut nici o figura mai devreme pornea la fel de repede la apasarea butonului tragea la fel de bine deo data aveam vreo 60 si am lasato pe liber mergeam asa usor si de o data sa oprit ,cand am bagato in a 2 a sa blocat motoru si gata sau dus:((::D(ajutatima si pe mine ca nu vreau sa o fac din nou si sa patesc iar si voi va dati cu parerea pls ca sunt disperat ca vine primavara va multumesc din suflet salutare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ITS Postat Ianuarie 20, 2008 Share Postat Ianuarie 20, 2008 in primul rand de ce mi sau dus segmentii nu a facut nici o figura mai devreme pornea la fel de repede la apasarea butonului tragea la fel de bine deo data aveam vreo 60 si am lasato pe liber mergeam asa usor si de o data sa oprit ,cand am bagato in a 2 a sa blocat motoru si gata sau dus:((::D(ajutatima si pe mine ca nu vreau sa o fac din nou si sa patesc iar si voi va dati cu parerea pls ca sunt disperat ca vine primavara va multumesc din suflet salutare 1. de unde stii ca s-au dus segmentii? Poate s-a blocat un rulment la ambielaj. 2. daca intradevar s-au dus segmentii pot fii doua motive : sau erau uzati si trebuia facuta o segmentare(componentele motorului in 2t se uzeaza repede; sau ai mers fara ulei (de amestec) sau s-a defectat pompa de ulei. 3. daca s-au blocat rulmentii de la ambielaj inseamna la fel ca ori erau expirati ori lipsa de ulei(de amestec). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan_cagiva125 Postat Ianuarie 20, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 20, 2008 poi am descfacut motoru si rezultatu segmenti ruptii si pistonuu putin zgariat asta nui pb bag altele,dar e vb ca aveam si ulei si apa ,daca sa oprit pompa de ulei cum o verific? --- Mesaj completat în 20 Jan 2008 19:55 ------------- poi am descfacut motoru si rezultatu segmenti ruptii si pistonuu putin zgariat asta nui pb bag altele,dar e vb ca aveam si ulei si apa ,daca sa oprit pompa de ulei cum o verific? dar mai am o pb am o cagiva freccia si are electronic valve si eu cu cateva zile am ramas fara baterie si am mers de fraier asa cu ea poate sa fie si asta o pb?si moto nu mai tragea asa ca inainte fara curent eu va spun ce sa int sa aveti mai multe ideei eu nu am idee de cea dar ma gandit cum a mai zis un baiat ca e posibil ca electronic valvelle alea de la o anumita turatie mai mare sa mai adauge niste ulei pot sa spun ca se simtea cand intrau de pe la 6000-7000 parca erea turbo va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
46WRX Postat Ianuarie 20, 2008 Share Postat Ianuarie 20, 2008 (editat) Ce spui tu nu se numeste electronic valve, ci POWER VALVE care se gaseste pe majoritatea motoarelor in 2timpi de 125cc. Chestia aia e o lamela care sta pe evacuare si se deschide pe la 7000 de ture si largeste evacuarea. E simpla treaba cuplu in ture mici si putere in ture mari bafta la reparatii Editat Ianuarie 20, 2008 de 69WRX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan_cagiva125 Postat Ianuarie 20, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 20, 2008 ce spui tu nu se numesc electronic valve ci POWER VALVE care se gasesc pe majoritatea motoarelor in 2timpi de 125cc. chestia aia e o lamela care sta pe evacuare si se deschide pe la 7000 de ture si largeste evacuarea. E simpla traba cuplu in ture mici si putere in ture mari bafta la reparatii..a si segmentii nu te aunnta dinainte daca se duc a ok ms mult nu stiam deaia am zis asa ms inca o data deci curentu nu are treaba sau?>>>>>decat POWER VALVELE si totusi cum propez pompa de ulei?daca ma ajuta cineva sper sa nu va streseze intrebarile astea(::D(:multumesc mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chisa Postat Februarie 19, 2008 Share Postat Februarie 19, 2008 (editat) 1. de unde stii ca s-au dus segmentii? Poate s-a blocat un rulment la ambielaj. 2. daca intradevar s-au dus segmentii pot fii doua motive : sau erau uzati si trebuia facuta o segmentare(componentele motorului in 2t se uzeaza repede; sau ai mers fara ulei (de amestec) sau s-a defectat pompa de ulei. 3. daca s-au blocat rulmentii de la ambielaj inseamna la fel ca ori erau expirati ori lipsa de ulei(de amestec). intr-adevar, si cei buni mai gresesc Editat Februarie 19, 2008 de Chisa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.