Sari la conținut

Diferente modele KTM


Postări Recomandate

splitted topic

 

Axule eu pun la bataie moto din avatar.

Tel: 0722 386 670 :D

Si eu sunt interesat de un astfel de schimb (timp de o tura, o plimbare foarte scurta, cat de putin, sa vad cum e pe ea) cu un cross-enduro.

Eu am ZZR1100 si ma bate gandul sa cumpar un enduro, sa schimb clasa. Dar nu stiu ce mi s-ar potrivi. Trecerea spre enduro o privesc ca pe o evolutie!!!

 

Astept un accept de schimb.

 

Cat despre sfaturi, daca se oboseste cineva sa mi le dea (si-i multumesc anticipat), vreau sa stiu, din clasa motoarelor KTM (care ma atrag mai mult datorita existentei service-urilor si a pieselor de schimb), care-s diferentele dintre motocicletele "cross", fata de cele "enduro", fata de "adventure", fata de "street".

Nu ma refer la extreme, din punct de vedere al puterii motoarelor. De exemplu, ce diferenta este intre KTM 525 Racing (clasa motocross) fata de 525EXC Racing (clasa enduro) si fata de 625 SXC (clasa "adventure", n-am gasit pentru comparatie ceva de 500cmc) si fata de 640DUKE / 640 LC4 Supermoto (ambele din clasa "street", iarasi, n-am gasit pentru comparatie ceva de 500cmc).

 

Am vazut ca difera prin cateva kg in plus sau minus, capacitatea rezervorului diferita, profilul anvelopelor diferit, cursa suspensiilor, probabil rapoartele cutiei de viteze. Mi se par prea apropiate intre ele din punct de vedere al diferentelor. Eu am un catalog cu 26 de tipuri de KTM-uri, modelele din 2003, toate aproape identice in poze, dar marci diferite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Cele de cross nu se pot inmatricula pentru ca nu au far, stop, semnale, caxon, etc.

 

Cele de enduro se pot inmatricula (au toate cele necesare), deci poti merge cu ele pe strada pana la padure :D

 

Clasa "adventure" - derivata din LC4 - are aceeasi platforma tehnica, dar are in plus cateva modificari pentru touring: rezervor mai mare, bord mai dotat, carena de la far mai mare, etc.

 

DUKE (clasa "street") e un "super moto", adica suspensii si platforma tehnica "enduro", dar cauciucuri de strada.

 

Parerea mea: de la ZZR poti trece la LC8 - tot touring, dar poti intra fara probleme pe drumuri de tzara, forestiere si nu numai,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc administratorilor pentru transformarea postului meu intr-un topic nou. Ar fi trebuit sa-mi treaca mie prin minte asta, dar ce vreti, sunt inca "cercetas".

 

Smokey, mersi de sfat.

 

Azi am mers pe un LC4. Surprinzator, am oprit motorul de fix 3 ori pana am reusit sa pornesc de pe loc, deoarece nu avea putere sa plece la relanti. Eu credeam ca e puternic rau si, de teama sa nu-l ridic pe-o roata, n-am accelerat. Dupa cateva sute de metri, mi-am dat seama ca se taraste ca fosta mea JAWA350. E primul meu contact cu lumea enduro. Sper ca m-am inselat, dar fata de ZZR mi s-a parut un tantar, o musculita. Totusi, n-am avut curaj sa-l ridic pe o roata.

 

Sunt inca in faza de studiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este foarte ciudat ce spui tu cu opritul motorului la plecare. Eu am o Aprilia Pegaso so 650 si pot sa zic ca pleaca de pe loc fara sa accelerez . Monocilindricele au ambielajul destul de greu si le ajuta la plecarea de pe loc. De cand o am am oprit motorul la plecare doar cand din greseala plecam in rampa cu a doua de pe loc.

Comparatia cu Jawa nu are sens pt ca LC 4 prinde suta in circa 5 secunde (ZZR tau probabil in 3 sec.) ,iar o Jawa am intrecut-o cu un scuter Gilera Runner 180 (care prindea suta in 16 sec.)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca la capitolul demaraj lc4 ar fi trebuit sa te lase masca in comparatie cu zzr dar treaba asta depinde si de pilot...

mai calareste-l un pic pana te prinzi de schema si dupaia sa vezi ce stie motoreta

mai multi amici mi-au spus ca motoarele de cross-enduro sunt cel mai dificil de condus dintre toate. eu am mers destul de putin pe motoare din alta categorie dar destul cat sa imi dau seama ca au avut dreptate.

sper sa iti placa categoria asta... e fff mult diferita de celelalte... dar pana nu iesi in teren si treci cu o surprinzatoare usurinta prin locuri pe care alta data le-ai fi considerat inaccesibile n-ai sa simti adevarata placere si senzatie oferita de un enduro.

succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

KTM-ul daca era nou-nout, era foarte limitat in putere. Vine din fabrica cu capace peste admisie, evacuare, limitare la acceleratie, cui gros in carburator. Toate astea ca sa nu il buleshti in timpul rodajului (3-5 ore de functionare). Asa limitat are vreo 15 cai.

 

Altfel, un LC4 are vreo 50-60 de cai, la 150 de kile. Baga destul de bine. Probabil ca nu erai obisnuit cu ambreiaju'.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e asa cum zici, DragosKTM, sa stii ca si eu dreptate: motorul in cauza era nou-nout, avea 400km!!!

 

Jawa mea avea 26CP, iar tu zici ca asta ar putea avea numai 15CP. Simteam eu ca ceva nu e-n regula. Pai, la Ciolpani am stat la standuri cand isi porneau aia motoarele si, cand accelerau pe loc, scurt, imi zburau sapca din cap de la cativa metri si-mi bubuiau urechile de la zgomotul tobei. Pe asta pe care am mers cred ca puteam s-o opresc si daca astupam toba cu mana. :D

 

Extraordinar! Mi-a mai venit inima la loc! Credeam ca e o musculitza de motor.

O sa i-l mai cer amicului dupa cei 1000km parca, de rodaj si servisare garantie.

 

Oricum, incerc sa mai merg si cu alte modele, in masura in care pot, ca sa vad cat mai multe diferente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...