Jump to content

moto+

Membru
  • Content Count

    94
  • Joined

  • Last visited

About moto+

  • Rank
    Incepator

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    moto_plus

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Motocicleta
    Kawasaki ZZR1100
  • Numar Moto
    B-
  • Club
    Tomina
  1. Actualizez acest topic pentru ca am aceeasi problema la motorul meu Kawasaki ZZR1100 din 1995. Deocamdata asez arculeţul in locas, potrivesc butonul de pornire peste el, actionez demarorul si dupa ce porneste motorul iau butonul si arcul si le pun in buzunar. Am gasit ceva oferte AICI, dar nu pot sa astept o luna pana ajunge piesa din China. Daca are cineva de vanzare un loc de lumini sau doar butonul de pornire, sau chiar butonul de claxon (cred ca sunt identice sau cel putin iterschimbabile), sau blocul de lumini din stanga (pentru butonul de claxon), astept un raspuns aici, sau mai
  2. Poti sa dai exemple? Care este tensiunea maxima de incarcare daca electrolitul are temperatura de 0 grade, 20 grade si 40 grade Celsius, de exemplu? Si capacitatea bateriei depinde de temperatura. Mai mult, o anumita baterie cu un anumit nivel al concentratiei electrolitului este destinata exploatarii numai intr-o anumita zona climatica. Dar noi ne referim la zona noastra de clima temperata. REFORMULEZ intrebarea: Ce scrie fabricantul bateriei pe care ati cumparat-o despre tensiunea de incarcare in exploatare recomandata? Subliniez "in exploatare", pentru ca exista incarcare de intretine
  3. Am citit tot ce s-a scris de la ultima mea postare si sunt lucruri interesante. N-am avut timp sa mai fac testele care mi s-au recomandat, o sa revin dupa ce la fac. Alternatorul la ZZR 1100 este cu excitatie. Intrebare: pentru fiecare dintre cele trei tipuri de baterii: - conventionale cu acid (cu sau fara intretinere) - cu AGM - cu gel care este intervalul recomandat (admis) pentru valoarea tensiunii de incarcare in timpul exploatarii pe motocicleta? Eu am acum baterie AGM, cum am specificat anterior.
  4. Multumesc tare mult pentru paginile din manualul GPZ-ului tau, dar mai ales pentru inspirata insistenta de a-mi recomanda sa verific contactele. Initial am curatat doar conectorul cablului regulatorului (cel care leaga regulatorul de restul instalatiei electrice) si am masurat rezistenta electrica intre cele 3 borne ale regulatorului (demontat de pe alternator, desigur), conform instructiunilor din manualul de reparatii, dar imi dadea rezultate opuse (ohmi in loc de kohmi, si invers). Convins ca am regulatorul defect, am inceput sa caut altul. Dupa ce mi-am cumparat baterie noua (spre
  5. Nu cred ca se poate pune alt tip de releu, pentru ca nu este suficient loc, la mine releul se monteaza impreuna cu suportul periilor (carbunilor) peste puntea redresoare, ca in schema asta. Montat, releul arata asa: Intr-adevar, se pare ca in limbaj de electronist piesa (purcelusul) se numeste chiar regulator de tensiune (sper sa nu ma-nsel) si ca sub aspectul unui tranzistor de putere se afla de fapt un circuit integrat care are drept parametri, probabil, tensiunea reglata ( sa zicem 14,5 V) si amperajul maxim suportat (probabil 20 sau 30 A). Dar ca sa nu fie confuzie
  6. S-a dus releul regulator de tensiune si la veteranul meu Kawasaki ZZR1100 din 1995. Uneori ramane blocat pe incarcare si creste tensiunea de incarcare odata cu turatia, alteori functioneaza dar eronat, stabilizand tensiunea cand pe la 15 V, cand pe la 16 V. Codul OEM al releului este identic pentru mai multe marci: Kawasaki: 21066-1076; Suzuki : 32500-27A00; Yamaha: 36Y-81910-50; (Denso 026000-7050). Releul original arata ca in poza asta: Am observat ca tranzistorul (sau cum s-o numi) de putere se poate demonta (are doua picioruse lipite si este prins de radiator cu doua surub
  7. Pret 1000 lei incepand de azi, 17.06.2014 ora 12:57. Negociabil, astept oferte. Nu ofertezi, nu castigi! » Post actualizat in 22 Jun 2014 10:33 S-a vandut. Se pare ca a scapat de dezmembrare si va mai circula pe sosele. Topic inchis.
  8. Ocazie rara! Vand JAWA 350 model 638, an 1990: - 14750km (reali 15450 km sau 21750 km, nu mai stiu exact, kilometrajul a stat blocat 700km sau 7000km); - unic proprietar, adusa personal din Chisinau in 1993, de noua; - o singura cazatura (rezervor usor infundat, o toba usor zgariata, maner acceleratie ciupit, suport plastic oglinda rupt si lipit); - toate piesele sunt originale - nu s-a schimbat nimic pe ea (doar suportul de protectie la cadere, ca n-a avut); - revopsita neprofesionist; - baterie descarcata (veche, terminata); - motor nepornit de vreun an, atunci e
  9. Vand JAWA 350 model 638, an 1990, 14750km (reali 15450 km sau 21750 km, nu mai stiu exact, kilometrajul a stat blocat 700km sau 7000km), unic proprietar, adusa personal din Chisinau in 1993, o singura cazatura (rezervor usor infundat, o toba usor zgariata, maner acceleratie ciupit, suport plastic oglinda rupt si lipit), piese originale - nu s-a schimbat nimic pe ea (doar suportul de protectie la cadere, ca n-a avut), revopsita neprofesionist, baterie descarcata (veche, terminata), motor nepornit de vreun an, atunci era in stare foarte buna de functionare (ar trebui si acum, dupa ce se reuseste
  10. Postarea ta a sintetizat complet topicul asta. Felicitari. Imi pare rau de accidentul tau, cu atat mai mult cu cat esti nevinovat si trebuie sa te lupti si cu politistul ala imbecil. Revenind la topic. Ceea ce urmeaza este pentru cei care nu vor sa reduca nici macar un pic viteza tot drumul lor pe autostrada, si au pretentia ca toti ceilalti sa se dea la o parte din timp din calea lor, astfel incat ei sa conduca nestingheriti, ca si cum ar fi singuri pe drum. Din pacate, unii nu inteleg ca asa ceva nu se poate si ca toti ceilalti au dreptul sa depaseasca vehicule, este adevarat, respectand
  11. Amandoi sunt vinovati ca au intrat in intersectii deja blocate cu vehicule. Dar vinovatia accidentului apartine autoturismului. Sa zicem ca motociclistul nu avea casca. Era vinovat Da! Dar de nepurtarea castii, nu de accident. Sunt lucruri diferite. Este foarte important sa inteleaga toti ca trebuie sa dam prioritate celor care au ramas in intersectie. Chiar daca noi avem verde, ei au avut inaintea noastra si din cauza asta au si acum prioritate. Ce se mai poate discuta este nerespectarea de catre motociclist a vitezei sub limita evitarii oricarui pericol, pentru ca era in "sch
  12. Mai incerc o singura data, si daca nu-mi iese nici acum, a treia oara, ma las pagubas: 1CP = forta x disstanta : timp = 735,4988 x 1 : 1 = 735,4988 W = 0,7354988 kW Rezulta ca: 1kW = 1 : 0,7354988 = 1,359622 CP = 1,36 CP
  13. cititi aici http://www.sbz.ro/modules.php?name=Forums&...opic&t=8530 ca sa vedeti ce tare e Mos Craciun. Pe mine m-a prins la intoarcere dinspre Urziceni, la Sindrilita, si n-am mai putut sa trec de firma Pioneer dinainte de Afumati, unde am oprit, dupa ce era sa ies de cateva ori de pe carosabil. Am incercat sa merg si mai tare, si mai incet, am si depasit niste masini (ca sa am vizibilitate si sa pot regla viteza dupa cum simteam eu ca e mai sigur), am deschis viziera la maxim ca nu mai vedeam nimic prin ea, dar mi-am dat seama ca de rafale nu poti scapa decat oprin
  14. 1. Daca ai avea deplasare de roti in urma vreunui accident, adica daca roata din spate s-a deplasat spre dreapta, atunci ea se va uza mai mult pe partea stanga. DAR, concomitent, ar trebui sa se uzeze mai mult si roata fata, pe partea opusa, dreapta. Daca este asa, ai cadrul stramb sau telescoapele fata montate inegal (unul mai sus decat celalalt, sau diferente intre arcurile fata sau amortizoarele fata). 2. Daca si roata din fata s-a uzat mai mult tot pe partea stanga, explicatia este ca te plimbi cam pe aceleasi trasee, vantul bate din aceeasi parte, sau, pur si simplu, uzura se datoreaz
  15. Asa e, scuze. Este o greseala frecventa: cand stii ca puterea in CP este mai mare cu 1,36 decat cea exprimata in kW, ai tendinta sa spui ca si 1CP este mai mare decat un kW. Corectez: Rezulta ca 1CP = 735,4988 Watt, Deci 1CP = 1 : 735,4988 = 0,001359622 Watt = 1,359622 Watt = (aprox.) = 1,36 kW Ce vroiam sa spun este ca 1CP = 1,36 kW, si nu 1,34, cum s-a scris anterior. Acceleratia gravitationala ISO (care cred ca este cea de la nivelul marii) este 9,80665, dar scade daca o masuram la altitudine mai mare.
×
×
  • Create New...