Angi Postat Februarie 12, 2008 Share Postat Februarie 12, 2008 ..de atunci am bagat doar premium in rezervor si ulei mineral in motor P-asta cu uleiul eu o stiam invers. M-ai facut curios. Te rog explica-mi de ce crezi ca uleiul mineral e cel mai bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Februarie 12, 2008 Share Postat Februarie 12, 2008 Pot sa zic eu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Februarie 12, 2008 Share Postat Februarie 12, 2008 Pot sa zic eu? Mai intrebi? Baga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Februarie 12, 2008 Share Postat Februarie 12, 2008 (editat) Motoarele vechi au tolerante mai mari, proiectate special pentru uleiurile minerale mai vascoase. Uleiurile sintetice moderne sunt in general foarte subtiri, foarte bune pentru motoarele de ultima generatie, dar folosite la motoarele mai vechi, ele nu lubrifiaza suficient. Eu am folosit ulei sintetic la un motor vechi si am avut surpriza sa observ ca in baie dupa cateva sute de kilometri mai ramasese doar jumatate din cantitatea initiala, restul a fost "aruncat" pe teava. Sunt si uleiuri sintetice cu acelasi indice de vascozitate ca cele minerale, dar mai conteaza si elementele chimice in afara de asta. Ideea e ca motoarele mai vechi, au fost proiectate pentru uleiurile minerale. Deasemnea, se mai gaseste si benzina eco premium, cu substituenti ai plumbului, tocmai pentru ca (cel putin teoretic) motoarele mai vechi, sunt sensibile la benzinele fara plumb moderne. Editat Februarie 12, 2008 de vis-a-vis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Februarie 12, 2008 Share Postat Februarie 12, 2008 Motoarele vechi au tolerante mai mari, proiectate special pentru uleiurile minerale mai vascoase. Uleiurile sintetice moderne sunt in general foarte subtiri, foarte bune pentru motoarele de ultima generatie, dar folosite la motoarele mai vechi, ele nu lubrifiaza suficient. Eu am folosit ulei sintetic la un motor vechi si am avut surpriza sa observ ca in baie dupa cateva sute de kilometri mai ramasese doar jumatate din cantitatea initiala, restul a fost "aruncat" pe teava. Sunt si uleiuri sintetice cu acelasi indice de vascozitate ca cele minerale, dar mai conteaza si elementele chimice in afara de asta. Ideea e ca motoarele mai vechi, au fost proiectate pentru uleiurile minerale. Deasemnea, se mai gaseste si benzina eco premium, cu substituenti ai plumbului, tocmai pentru ca (cel putin teoretic) motoarele mai vechi, sunt sensibile la benzinele fara plumb moderne. si un lucru f important..uleiurile sintetice mai vechi ca si conceptie distrugeau discurile de frictiune ale ambreiajelor,care sunt organice..pur si simplu le ataca si le macina..uleiurile moderne sintetice au acum in compozitie substante care previn corodarea discurilor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karpatenwolf Postat Februarie 16, 2008 Share Postat Februarie 16, 2008 Am XR 250 de 4 ani si folosesc doar Motul mineral 20W50 +Metabond Gold. Astfel sunt asigurat si cand raman cu motocicleta intr-o pozitie mai verticala si mai stau cu motorul pornit sa-mi trag sufletul ,wheeli ,etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.