sergiu_andy Postat Februarie 12, 2008 Share Postat Februarie 12, 2008 salutare toturor .. am si eu o problema .. la un suzuki gsx din 2000... deci .. pun benzina in rezervor .. il las careva ore si imi curge toata in baia de ulei .. initial am crezut ca a crapat un segment .. dar mie imi pierde benzina cu motorul oprit .. nu pornit .. oare nu inchide un carburator ? si totusi am pompa electronica care ia benzina din rezervor ... presupun ca scapa si aia .. altfel nu.mi pot explica ce ar putea avea .. astept un raspuns de la voi .. va Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelijus Postat Februarie 12, 2008 Share Postat Februarie 12, 2008 ai probleme cu garniturile de la robinetul de la rezervor. se gasesc la louis si sunt usor de montat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sergiu_andy Postat Februarie 12, 2008 Autor Share Postat Februarie 12, 2008 ai probleme cu garniturile de la robinetul de la rezervor. se gasesc la louis si sunt usor de montat. deci nu are cum sa fie nimic crapat in cazul asta ? nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buster Postat Februarie 12, 2008 Share Postat Februarie 12, 2008 nu. si eu am patit-o la fel de la garnitura robinetului si de la carburatoare. Am schimbat garnitura dar daca o lasam deschisa, tot se intampla acest lucru, asa ca am cumparat kit-uri de reparatie pentru carburatoare si de atunci totul e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sergiu_andy Postat Februarie 12, 2008 Autor Share Postat Februarie 12, 2008 nu. si eu am patit-o la fel de la garnitura robinetului si de la carburatoare. Am schimbat garnitura dar daca o lasam deschisa, tot se intampla acest lucru, asa ca am cumparat kit-uri de reparatie pentru carburatoare si de atunci totul e ok. dar totusi are pompa electrica .. e normal sa curga benzina ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sergiu_andy Postat Februarie 12, 2008 Autor Share Postat Februarie 12, 2008 (editat) va multumesc toturor pentru ajutor .. am scapat usor daca e doar garnitara aia .. va multumesc Editat Februarie 12, 2008 de sergiu_andy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Februarie 12, 2008 Share Postat Februarie 12, 2008 va multumesc toturor pentru ajutor .. am scapat usor daca e doar garnitara aia .. va multumesc Foarte posibil sa fie sparta diafragma vacuum (situata sub pompa benzina -daca e vorba de gsxr 600 din 2000) si iti curge benzina prin furtunul vacuum in galeria admisie) In acest caz se inlocuieste valva vacuum -nu e foarte ieftina de altfel Nu ineaca frecvent cil 1? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Februarie 12, 2008 Share Postat Februarie 12, 2008 Nu e nici robinetul, nici vreo diafragma de vacuum (care de altfel n-are treaba direct cu benzina). Pur si simplu ai un cui pontou blocat, probabil de la vreo mizerie, si benzina curge pentru ca nivelul din rezervor e mai sus decit nivelul din carburator. Acum....nu stiu daca e pe injectie sau carburator (cum spui tu).... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Februarie 12, 2008 Share Postat Februarie 12, 2008 (editat) Nu e nici robinetul, nici vreo diafragma de vacuum (care de altfel n-are treaba direct cu benzina). Pur si simplu ai un cui pontou blocat, probabil de la vreo mizerie, si benzina curge pentru ca nivelul din rezervor e mai sus decit nivelul din carburator. Acum....nu stiu daca e pe injectie sau carburator (cum spui tu).... Confunzi diafragmele sertarelor carburatoarelor CV cu alte diafragme cu total alte functii : Vezi ca nu esti informat nici despre ce motocicleta e vorba si nu cunosti sistemul ei de alimentare. la gixxer 600 '00 carburatoarele sunt alimentate prin pompa de benzina (cu motoras ) iar dupa pompa exista o valva actionata de vacuum. Daca ar fi cuie poantou nu ar deversa cu motorul oprit ele nefiind alimentate . tocmai acea valva cu diafragma blocheaza accesul benzinei spre carb. Daca diafragma nu e etansa benzina poate ajunge dintr-o parte a diafragmei in cealalta prin furtunul vacuum in galeria de admisie Un test relevant ar fi: Se decupleaza furtunul vacuum si furtunul alimentare dintre valva si carb. Cu rezervorul plin si cu motorul oprit nu ar fi voie sa curga benzina prin nici unul din furtune. daca unul dintre ele curge => valva defecta Editat Februarie 12, 2008 de AlexM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sergiu_andy Postat Februarie 12, 2008 Autor Share Postat Februarie 12, 2008 (editat) Confunzi diafragmele sertarelor carburatoarelor CV cu alte diafragme cu total alte functii : Vezi ca nu esti informat nici despre ce motocicleta e vorba si nu cunosti sistemul ei de alimentare. la gixxer 600 '00 carburatoarele sunt alimentate prin pompa de benzina (cu motoras ) iar dupa pompa exista o valva actionata de vacuum. Daca ar fi cuie poantou nu ar deversa cu motorul oprit ele nefiind alimentate . tocmai acea valva cu diafragma blocheaza accesul benzinei spre carb. Daca diafragma nu e etansa benzina poate ajunge dintr-o parte a diafragmei in cealalta prin furtunul vacuum in galeria de admisie Un test relevant ar fi: Se decupleaza furtunul vacuum si furtunul alimentare dintre valva si carb. Cu rezervorul plin si cu motorul oprit nu ar fi voie sa curga benzina prin nici unul din furtune. daca unul dintre ele curge => valva defecta pai .. am cumparat bujii .. iar cilindrul 1 il ineaca .. cel putin mie asa mi sa parul .. toate bujiile erau arse iar prima era putin umeda (cu ulei cred) .. si unde pot sa gasesc o valva ca aia .... oare nu mai am nici o sansa sa o repar pe aia .. Editat Februarie 12, 2008 de sergiu_andy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Februarie 13, 2008 Share Postat Februarie 13, 2008 Confunzi diafragmele sertarelor carburatoarelor CV cu alte diafragme cu total alte functii : Vezi ca nu esti informat nici despre ce motocicleta e vorba si nu cunosti sistemul ei de alimentare. la gixxer 600 '00 carburatoarele sunt alimentate prin pompa de benzina (cu motoras ) iar dupa pompa exista o valva actionata de vacuum. Daca ar fi cuie poantou nu ar deversa cu motorul oprit ele nefiind alimentate . tocmai acea valva cu diafragma blocheaza accesul benzinei spre carb. Daca diafragma nu e etansa benzina poate ajunge dintr-o parte a diafragmei in cealalta prin furtunul vacuum in galeria de admisie Un test relevant ar fi: Se decupleaza furtunul vacuum si furtunul alimentare dintre valva si carb. Cu rezervorul plin si cu motorul oprit nu ar fi voie sa curga benzina prin nici unul din furtune. daca unul dintre ele curge => valva defecta God posting man ! (Mai ales la inceput) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sergiu_andy Postat Februarie 13, 2008 Autor Share Postat Februarie 13, 2008 God posting man ! (Mai ales la inceput) deci pana la urma ce ar avea ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Februarie 13, 2008 Share Postat Februarie 13, 2008 Pai nu te-au lamurit adevaratii meseriasi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.