kLaw Postat Februarie 12, 2008 Share Postat Februarie 12, 2008 am o cagiva mito 125 (2 timpi) ... si am mers 300 m fara ulei de amestec si nu a mai pornit..ziua urmatoare a pornit, dar cand am turat-o mai tare a dat un rateu pe toba si s-a oprit...acum invarte, dar nu porneste.tot ce obtin sunt rateurile care le da pe toba.benzina primeste.ce poate avea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 12, 2008 Share Postat Februarie 12, 2008 am o cagiva mito 125 (2 timpi) ... si am mers 300 m fara ulei de amestec si nu a mai pornit..ziua urmatoare a pornit, dar cand am turat-o mai tare a dat un rateu pe toba si s-a oprit...acum invarte, dar nu porneste.tot ce obtin sunt rateurile care le da pe toba.benzina primeste.ce poate avea? vezi sa nu ai segmentii sparti verifica compresia ... cum ai putut sa mergi cu ea asa mah ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaxel Postat Februarie 12, 2008 Share Postat Februarie 12, 2008 nu cred sa fie de la faptul ca ai mers fara ulei de amestec si atata vreme cat invarte motorul "merge". daca da rateuri cel mai probabil e o problema cu aprinderea, asa ca verifica bujia si vezi sa dea scanteie. de cele mai mult eori bujia e vinovata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristicbr Postat Februarie 12, 2008 Share Postat Februarie 12, 2008 300m fara ulei e problema minora. ce mai ziceti de 20 km cu prelandez capodopera unui necunoscator( prelandezul era foarte vechi si-si pierduse din proprietati(miros, etc) fiind confundat cu uleiul .noroc ca era minsk de a desfacut repede motorul bucati sal curete de zabalosenia formata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kLaw Postat Februarie 12, 2008 Autor Share Postat Februarie 12, 2008 compresie nu prea are...mi s-a mai spus ca e de la segmenti..dar nu prea am de unde sa cumpar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaxel Postat Februarie 13, 2008 Share Postat Februarie 13, 2008 compresie are sau nu are.. nu exista nu prea. adica pui manometru si vezi daca are compresia in parametrii dati de cartea tehnica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raul750 Postat Februarie 16, 2008 Share Postat Februarie 16, 2008 nu cred sa fie de la faptul ca ai mers fara ulei de amestec si atata vreme cat invarte motorul "merge". daca da rateuri cel mai probabil e o problema cu aprinderea, asa ca verifica bujia si vezi sa dea scanteie. de cele mai mult eori bujia e vinovata. Motorul se invarte oricum........s-au dus segmentii............ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arte Postat Februarie 16, 2008 Share Postat Februarie 16, 2008 compresia cica o mai poti verifica fara manometru la tzaranescul mod urmator: scoti bujia, pui degetzelu dop acolo, impingi cat poti de tare, dai la buton sa iti invarte electromotorul si daca ai bateria in regula ar trebui sa sufle pe langa deget. nu se compara cu sensibilitatea manometrului. tu cum ai ajuns la concluzia de "nu prea"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kLaw Postat Februarie 17, 2008 Autor Share Postat Februarie 17, 2008 asa am si facut.am folosit "tzaranescul mod "si nu mai are compresie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Februarie 17, 2008 Share Postat Februarie 17, 2008 Jos cilindrul!. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.