Sari la conținut

Ce Suzuki E?


Postări Recomandate

sall 22ror!duminica m-a batut gandu sa dau o fuga in targ!si am gst o motocicleta suzuki de 125cc!!!e din 1995!numai k nu stiu ce model este!am cautat si pe net si nu am gst nimic despre acest motor!am sa atasez niste poze poate io stiu stie careva ceva!poate are cineva modelu asta stie cam ce probleme poate avea care sunt atuurile si slabiciunile lui!carenele sunt date jos pt k omu mia sp k a czt cu ea!si trb revopsite!app pretu e de 1000 de euro neg!se merita asa cv?:-??

post-17686-1203338424_thumb.jpg

post-17686-1203338460_thumb.jpg

post-17686-1203338505_thumb.jpg

post-17686-1203338538_thumb.jpg

Editat de Tomek
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmmm kiar nush ce sa zic!inca nu mam hotarat daca e so iau sau nu!k mie teama de kestia cu cadru de la kazatura!mastile au fost rupte si lea lipit cu un fel de silicon!deocamdata ma documentez si apoi ma hotarasc!sa nu am parte de vreo surpriza!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Este Suzuki RG 125 F Gamma.

Ceva detalii tehnice si niste poze.

Sper sa-ti fie de folos, pentru mai multe detali http://www.rg125.de/

1992—1996 RG125 Gamma specifications (Japan)

Overall length: 2 005 mm (78.9 in.)

Overall width: 770 mm (30.3 in)

Overall height: 1 090 mm (42.9 in)

Wheelbase: 1 355 mm (53.3 in.)

Seat height: 760 mm (29.9 in.)

Ground clearance: 140 mm (5.5 in)

Dry weight: 123 kg (271 lbs)

Engine type: Liquid-cooled single cylinder 2-stroke

Intake system: Crankcase reed valve

Piston displacement: 124 cc

Bore x stroke: 56,0 x 50,6 mm (2.205 x 1.992 in.)

Compression ratio: 7,4 :1

Maximum power output: 22 hp (16,5 kW)/ 10.000 rpm

Maximum torque: 17,4 Nm (1,7 kg-m)/ 9.000 rpm

Carburettor:

Starter system: Electric starter

Ignition type: CDI

Lubrication system: Suzuki CCI

Clutch: Wet multi-plate type

Transmission: 6-speed constant mesh

Gearshift pattern: 1-down, 5-up

1st gear ratio: 2.636

2nd gear ratio: 1.857

3rd gear ratio: 1.333

4th gear ratio: 1.095

5th gear ratio: 0.916

6th gear ratio: 0.833

Final drive: Chain, O-ring sealed

Caster: 25° 30'

Trail: 97 mm

Front brake: Single hydraulic disk

Rear brake: Single hydraulic disk

Front tyre: 110/80-17 52S

Rear tyre: 120/80-17 61S

Fuel tank Capacity incl. reserve: 14 liter

post-20885-1203341564_thumb.jpg

post-20885-1203341638_thumb.jpg

post-20885-1203341675_thumb.jpg

post-20885-1203341718_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rg150

 

aetc ul de pe coada vine de la Automatic Exhaust Timing Control.

a fost adaptat pe VJ21 RGV250, VJ22 RGV250, RG150

 

acum .. sunt si aici mai multe modele : unu cu bascula dreapta si unu cu ea crubata. cauta si tu pe net mai multe detalii

daca nu ma insel, cele carenate au avut bascula arcuita si cele necarenate nu ..

cand ai facut poza la motor, trebuia sa te duci mai aproape poate avea o serie ceva..

 

spor la cautari

 

 

--- Mesaj completat în 18 Feb 2008 15:43 -------------
CoSSmiN am postat in acelasi timp

vezi o treaba : diferenta intre bascula motorului postat de tine si bascula din pozele reale

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ciudat, rg125 cat si rg150 au bascula arcuita, tind sa cred ca este un rg50 pentu ca are bascula ca cea de din pozele lui Tomek, dar cadrul nu mai este acelasi...Moto din prima poza are cadrul diferit...

Esti sigur ca anul de fabricatie este `95?Dupa cum a zpus si gaxel vad ca cele necarenate au bascula dreapta, eu am gasit un model necarenat dar anul de fabricatie `92, am impresia ca doar atunci s-au facut...RG125U Wolf 1992.Oare motocicleta gasita de tine a fost carenata?

post-20885-1203343324_thumb.jpg

post-20885-1203343521_thumb.jpg

post-20885-1203345998_thumb.jpg

Editat de CoSSmiN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmmm ok mersi cossmin pt detaliile despre ea!momentan ma las la mana mea si astept sa iasa yzf-r125!:X:X:X!am mai vb cu cineva si mia zis k din cauza vechimiii are multe ,,bube"...:cheers:!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai dreptate!!!si oricum mam interesat si kiar daca as fii luat-o fulll casco din parti k din c mi sa spus ce e mai vechi de 10 ani nu se mai face!in orice caz akum numai conteaza!raman tot gandu la yzf!:X

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu iti recomand sa te bagi la un model rar si vechi( nu stiu de ce dar am impresia ca e model facut pentru Asia),piese gasesti foarte greu si la varsta asta are nevoie orice ar fi,daca iti permiti ia-ti mai bine yzf-ul :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuze pt k am pus acelasi post de mai multe ori!probleme cu netu!ma disperaX(X(X(X!daca poate cineva sa stearga posturile care se repeta e invitat s-o faca!inca odaata scuze pt adaugare de aceleasi posturi!

Editat de Tomek
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

u vb serios?:-?sau bati p**a de noi:-?e postat si pe net anuntu?daca da baga si u linku aici:D desi mi se par cam ireal lucru asta k cnva sa vanda akum un r125!

Daca citeai cu atentie sectiunea asta , puteai sa vezi cine vinde deja R125 ...si daca mergeai la scoala , poate scriai si tu ca sa intelegem toti nu doar generatia emo pastilata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...