alex_miclean Postat Februarie 18, 2008 Share Postat Februarie 18, 2008 (editat) in timp ce mergeam la liceu dintr-o data mi s-a oprit aprilia rs-u, ca si cum s-ar ineca, de atunci nu a mai vrut porni nicicum (. mentrionez ca era -5 grade afara.am verificat bujia si are scanteie.( ce sa aiba, va rog ajutatima.iar daca o imping, baraie cat timp e impinsa Editat Februarie 18, 2008 de alex_miclean Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Februarie 18, 2008 Share Postat Februarie 18, 2008 Daca scanteieste...probabil e innecata deabinelea...sau poate s-a stricat ceva la motor... Inainte de a porni in dimineata aia ai lasat-o macar 3 min sa se incalzeasca motorul inainte de a porni din loc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_miclean Postat Februarie 18, 2008 Autor Share Postat Februarie 18, 2008 am lasato vreo 5 minute inainte de a o tura, cam la 6000 ture schimb, mentionez ca a fost fisurat furtunul de sub rezervorul de benzina si l-am bandajat cu banda izolatoare, este vre-o problema, trage aer? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady4 Postat Februarie 18, 2008 Share Postat Februarie 18, 2008 (editat) Da mai multe detalii: Bujia cand ai scos-o cum era? Era plina de benzina? Dupa ce ai incercat sa o pornesti din nou ai mai scos bujia sa vezi cum e? Ar putea fi mai multe probleme, dar daca dai mai multe detalii poate o sa te ajutam. Poti sa incerci sa scoti bujia, o arzi 2-3 min la aragaz pui un sfert/o jumatate de siringa de benzina in capul pistonului apoi introduci bujia(de preferat sa fie inca incinsa) si incerci. Ar trebui sa o ia ! Later Edit: De preferat schimba-l... nu cred ca o sa reziste banda izolanta in timp, si nu vrei sa te lase undeva sa n-ai ce-i face pt un furtun. Editat Februarie 18, 2008 de ady4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Februarie 18, 2008 Share Postat Februarie 18, 2008 (editat) Nu e bine sa fie fisurat acel furtun...Ca daca nu ma insel pompa de benzina functioneaza ca si pompele de apa...in caz in care prinde aer nu mai merge si trebuie amortata...sau si de sa amorteaza automat, cat timp prinde aer nu poate functiona... Schimba furtunul!!!Si fa cum a zis ady4. Editat Februarie 18, 2008 de don' juan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_miclean Postat Februarie 18, 2008 Autor Share Postat Februarie 18, 2008 (editat) am sa tau umpic furtunul, pana langa fisura si am sa il pun de acolo, pentru ca fisura este chiar in capul furtunului.am schimbat si bujia , face scanteie, tot nimica . cand am scos bujia originala era f umeda este posibil ca problema sa vina de la contact? am spalat motocicleta cu jet acum cateva zile, si de atunci imi tot ingheta cheia in contact, si am scos de atunci cheia mai cu greu. este posibil sa aiba legatura? Editat Februarie 18, 2008 de alex_miclean Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Februarie 18, 2008 Share Postat Februarie 18, 2008 Nu are legatura cu contactul atata timp cat instalatia electrica functioneaza!(adik face scanteie). Eu is sigur ca motorul e innecat calumea..curata bujia(scoate bujia si lasal asa fara bujie vreo 20 min sa se evapore benzina de acolo..impingel,dai la automat, Si dupaia ar trebuii sa porneasca! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_miclean Postat Februarie 18, 2008 Autor Share Postat Februarie 18, 2008 am pornit-o am pus bujia la aragaz si am turnat un capac de benzina in capu pistonului! si am reusit! are ceva daca am pus bujie de pe un scuter de 4 T? pt ca cea originala ii veche de 7 ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut_ab Postat Februarie 18, 2008 Share Postat Februarie 18, 2008 7 ani ? =))))) ieu zic sa pui bujie de 2T pt ca daca nu ar influenta, nu ar fi inventat oamenii aia bujii pt 2 tipuri de motoare (chiar 3 daca socotim si dieselu) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Februarie 18, 2008 Share Postat Februarie 18, 2008 in timp ce mergeam la liceu dintr-o data mi s-a oprit aprilia rs-u, ca si cum s-ar ineca, de atunci nu a mai vrut porni nicicum (. mentrionez ca era -5 grade afara.am verificat bujia si are scanteie.( ce sa aiba, va rog ajutatima.iar daca o imping, baraie cat timp e impinsa bine ca nu erai cu vreo fata pe scuter sa te faci de ras oricum e bine ca l-ai rezolvat,daca mai ai probleme....pac pac postezi aici si vedem ce facem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Februarie 18, 2008 Share Postat Februarie 18, 2008 Oh pune bujie in 2t...clar ca cea in 4 nu e recomandata, si nici nu cred ca merge bine cu ea. Vezi in cartea tehnica ce bujie iti recomanda si pune de aia!!!Sau cauta o alternativa mai buna! Intraba pe cei care detin rs50... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladuL Postat Februarie 18, 2008 Share Postat Februarie 18, 2008 Care e diferenta intre o bujie de 2T si una de 4T ? Ca tot va aud Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Februarie 18, 2008 Share Postat Februarie 18, 2008 Nu stiu... dar dak si bujia influieteaza performantele la motoarele in 2t atunci exista o diferenta. Eu am avut bujie stock si cand am mers la magazin sa imi cumpar alta sa o schimb caci cu asta am facut 8000 km, cel de la magazin mia zis iao pe asta ca e mai buna si e cu 2 lei mai scumpa doar. Si sincer e mai buna. Adic cu ea porneste mult mai usor scuteru, si merge mai frumos...si putin urca in ture mai repede! Deci ceva diferente exista... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladuL Postat Februarie 18, 2008 Share Postat Februarie 18, 2008 (editat) Nu stiu... dar dak si bujia influieteaza performantele la motoarele in 2t atunci exista o diferenta. Eu am avut bujie stock si cand am mers la magazin sa imi cumpar alta sa o schimb caci cu asta am facut 8000 km, cel de la magazin mia zis iao pe asta ca e mai buna si e cu 2 lei mai scumpa doar. Si sincer e mai buna. Adic cu ea porneste mult mai usor scuteru, si merge mai frumos...si putin urca in ture mai repede! Deci ceva diferente exista... Bujia influenteaza orice motor cu aprindere prin scanteie! Cu cat e scanteia mai puternica, cu atat aprindere e mai buna. Nu exista nicio diferenta pentru ca nu se diferentiaza. Exista bujii care dau scanteie si bujii incandescente(pt diesel). Nu exista special pentru 2T sau 4T, e acelasi tip, difera doar marimea, distanta intre elecrozi, temperatura de autocuratare si mai era ceva parca... Bafta! Editat Februarie 18, 2008 de VladuL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Februarie 18, 2008 Share Postat Februarie 18, 2008 7 ani ? =))))) ieu zic sa pui bujie de 2T pt ca daca nu ar influenta, nu ar fi inventat oamenii aia bujii pt 2 tipuri de motoare (chiar 3 daca socotim si dieselu) vladut? sper ca te refereai la bujia incandescenta dupa diesel nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Februarie 19, 2008 Share Postat Februarie 19, 2008 Diferenta intre o bujie de 2T si una de 4T va fi in valoarea termica. Daca la 4 t valoarea asta e mai scazuta (motor mai rece), la 4 T ar trebui sa fie mai mare (motor mai incins). Nu scrie pe ambalaj care pentru ce e, si sunt si motoare in 4T cu bujii mai calde, insa e important ca motorul sa functioneze cu tipul exact de bujie destinat lui (altfel se ancrazeaza repede). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_miclean Postat Februarie 19, 2008 Autor Share Postat Februarie 19, 2008 (editat) deci clar............. am cumparat bujia originala ngk r br9es . acuma sper sa nu mai am probleme cu motorisca . am cumparat o alarma numai imi cam prin urechile prind instalare , daca ma puteti ajuta ar fi super Editat Februarie 19, 2008 de alex_miclean Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Februarie 19, 2008 Share Postat Februarie 19, 2008 sa imi zici si mie ce alarma ti-ai luat si daca e eficienta,ca trebuie sa imi cumpar si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_miclean Postat Februarie 19, 2008 Autor Share Postat Februarie 19, 2008 siiiii................o problema de ultima ora ( nush cum da ma pune dracu si am umblat la semnalele spate, le-am vrut schimba si acuma nu mai merg, ori merg invers, ori nu palpaie, ori cand semnalizez stanga in fata se aprinde si dreapta dar nu asa puternic ( . daca nu pun nimica in spate merg cele din fata, dar nu palpaie cum ar trebuie, daca le pun pe alea din spate is varza! ma poate ajuta cineva? cat de urgent --- Mesaj completat în 19 Feb 2008 20:43 ------------- sa imi zici si mie ce alarma ti-ai luat si daca e eficienta,ca trebuie sa imi cumpar si eu alarma este una phoenix, cu pronire motor pun o poza mai jos sa vezi despre ce este vorba pret : 90 ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GeorGEBlaCKRidER Postat Februarie 19, 2008 Share Postat Februarie 19, 2008 Diferenta intre o bujie de 2T si una de 4T va fi in valoarea termica. Daca la 4 t valoarea asta e mai scazuta (motor mai rece), la 4 T ar trebui sa fie mai mare (motor mai incins). Nu scrie pe ambalaj care pentru ce e, si sunt si motoare in 4T cu bujii mai calde, insa e important ca motorul sa functioneze cu tipul exact de bujie destinat lui (altfel se ancrazeaza repede). eistein ... nush daca dif e asa semnificativa ... pe cum se zice ... dar ... daca va uitati la ''fan piaggioo '' acolo am postat o poza cu bijia mea .... e bujie de dacie ... (iar din cate stiu eu dacile au motor in 4 T:) ) deci ... scuterele agreaza bn bujiile chiar si pt masini ... bn cei drept ca modelu meu are cv ani buni de cand a fost fabricat si s epoate sa fie mai tolerant ... dar motoru merge mult maii bn cu bujia de dacie decat inainte ... trage mult mai bn is mai tare ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_miclean Postat Februarie 24, 2008 Autor Share Postat Februarie 24, 2008 stie cineva pe unde se scoate uleiul de transmisie la rs50, ca sa il inlocuiesc eu am vazut joja unde se pune uleiul de transmisie dar nu stiu unde este surubul ala care se desurubeaza sa curga uleiul vechi! ma poate ajuta cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_miclean Postat Februarie 25, 2008 Autor Share Postat Februarie 25, 2008 iara probleme ! nu ma pot bucura de motocicleta asta niciun pic. cand se incalzeste motoru se opreste, chiar de schimb bujia , tot se opreste ce sa fie? bobona de inductie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_miclean Postat Februarie 25, 2008 Autor Share Postat Februarie 25, 2008 iara probleme ! nu ma pot bucura de motocicleta asta niciun pic. cand se incalzeste motoru se opreste, chiar de schimb bujia , tot se opreste ce sa fie? bobina de inductie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady4 Postat Februarie 25, 2008 Share Postat Februarie 25, 2008 Pai explica si tu mai detaliat... mai porneste apoi, cum se opreste, in mers, la relantiu? Ce te face sa crezi k e bobina... dupa ce se opreste ai incercat sa scoti bujia sa vezi daca da scanteie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_miclean Postat Februarie 25, 2008 Autor Share Postat Februarie 25, 2008 pai se opreste in mers, numa odata moare si vreo 5 min pana se raceste umpic nu mai porneste, dupa aia isi da drumu si cand se incalzeste iara se opreste in mers , cand ii rece motoru dimineata,nu are nimica, benzina ii da, scanteie ii da.eu cred ca ii bobina de inductie daca ii da scanteie si tot........sau sa fie ceva pe rezervor?ceva impuritati, furtunul de la benzina imi este umpic fisurat si am bandajat umpic, i posibil sa prinda aer?ast rasp urnget Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.