Sari la conținut

Probleme Ciudate Rs50


alex_miclean
 Share

Postări Recomandate

in timp ce mergeam la liceu dintr-o data mi s-a oprit aprilia rs-u, ca si cum s-ar ineca, de atunci nu a mai vrut porni nicicum :cheers:(. mentrionez ca era -5 grade afara.am verificat bujia si are scanteie.:huh:( ce sa aiba, va rog ajutatima.iar daca o imping, baraie cat timp e impinsa :huh:

Editat de alex_miclean
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da mai multe detalii: Bujia cand ai scos-o cum era? Era plina de benzina? Dupa ce ai incercat sa o pornesti din nou ai mai scos bujia sa vezi cum e? Ar putea fi mai multe probleme, dar daca dai mai multe detalii poate o sa te ajutam. Poti sa incerci sa scoti bujia, o arzi 2-3 min la aragaz pui un sfert/o jumatate de siringa de benzina in capul pistonului apoi introduci bujia(de preferat sa fie inca incinsa) si incerci. Ar trebui sa o ia :huh: ! :cheers:

Later Edit: De preferat schimba-l... nu cred ca o sa reziste banda izolanta in timp, si nu vrei sa te lase undeva sa n-ai ce-i face pt un furtun.

Editat de ady4
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e bine sa fie fisurat acel furtun...Ca daca nu ma insel pompa de benzina functioneaza ca si pompele de apa...in caz in care prinde aer nu mai merge si trebuie amortata...sau si de sa amorteaza automat, cat timp prinde aer nu poate functiona...

Schimba furtunul!!!Si fa cum a zis ady4.

Editat de don' juan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am sa tau umpic furtunul, pana langa fisura si am sa il pun de acolo, pentru ca fisura este chiar in capul furtunului.am schimbat si bujia , face scanteie, tot nimica :cheers: . cand am scos bujia originala era f umeda

este posibil ca problema sa vina de la contact? am spalat motocicleta cu jet acum cateva zile, si de atunci imi tot ingheta cheia in contact, si am scos de atunci cheia mai cu greu. este posibil sa aiba legatura?

Editat de alex_miclean
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu are legatura cu contactul atata timp cat instalatia electrica functioneaza!(adik face scanteie). Eu is sigur ca motorul e innecat calumea..curata bujia(scoate bujia si lasal asa fara bujie vreo 20 min sa se evapore benzina de acolo..impingel,dai la automat, Si dupaia ar trebuii sa porneasca!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in timp ce mergeam la liceu dintr-o data mi s-a oprit aprilia rs-u, ca si cum s-ar ineca, de atunci nu a mai vrut porni nicicum :huh:(. mentrionez ca era -5 grade afara.am verificat bujia si are scanteie.;)( ce sa aiba, va rog ajutatima.iar daca o imping, baraie cat timp e impinsa :ok:

bine ca nu erai cu vreo fata pe scuter sa te faci de ras :huh:

oricum e bine ca l-ai rezolvat,daca mai ai probleme....pac pac postezi aici si vedem ce facem :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu... :cheers: dar dak si bujia influieteaza performantele la motoarele in 2t atunci exista o diferenta. Eu am avut bujie stock si cand am mers la magazin sa imi cumpar alta sa o schimb caci cu asta am facut 8000 km, cel de la magazin mia zis iao pe asta ca e mai buna si e cu 2 lei mai scumpa doar. Si sincer e mai buna. Adic cu ea porneste mult mai usor scuteru, si merge mai frumos...si putin urca in ture mai repede! Deci ceva diferente exista...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu... :huh: dar dak si bujia influieteaza performantele la motoarele in 2t atunci exista o diferenta. Eu am avut bujie stock si cand am mers la magazin sa imi cumpar alta sa o schimb caci cu asta am facut 8000 km, cel de la magazin mia zis iao pe asta ca e mai buna si e cu 2 lei mai scumpa doar. Si sincer e mai buna. Adic cu ea porneste mult mai usor scuteru, si merge mai frumos...si putin urca in ture mai repede! Deci ceva diferente exista...

Bujia influenteaza orice motor cu aprindere prin scanteie! Cu cat e scanteia mai puternica, cu atat aprindere e mai buna. Nu exista nicio diferenta pentru ca nu se diferentiaza. Exista bujii care dau scanteie si bujii incandescente(pt diesel). Nu exista special pentru 2T sau 4T, e acelasi tip, difera doar marimea, distanta intre elecrozi, temperatura de autocuratare si mai era ceva parca...

 

 

Bafta! :cheers:

Editat de VladuL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

7 ani ? =))))) ieu zic sa pui bujie de 2T pt ca daca nu ar influenta, nu ar fi inventat oamenii aia bujii pt 2 tipuri de motoare (chiar 3 daca socotim si dieselu)

 

 

vladut? :cheers: sper ca te refereai la bujia incandescenta dupa diesel nu? :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Diferenta intre o bujie de 2T si una de 4T va fi in valoarea termica. Daca la 4 t valoarea asta e mai scazuta (motor mai rece), la 4 T ar trebui sa fie mai mare (motor mai incins). Nu scrie pe ambalaj care pentru ce e, si sunt si motoare in 4T cu bujii mai calde, insa e important ca motorul sa functioneze cu tipul exact de bujie destinat lui (altfel se ancrazeaza repede).

:huh: :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci clar............. :cheers: am cumparat bujia originala ngk r br9es . acuma sper sa nu mai am probleme cu motorisca :huh: . am cumparat o alarma numai imi cam prin urechile prind instalare , daca ma puteti ajuta ar fi super

Editat de alex_miclean
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

siiiii................o problema de ultima ora :huh:( nush cum da ma pune dracu si am umblat la semnalele spate, le-am vrut schimba si acuma nu mai merg, ori merg invers, ori nu palpaie, ori cand semnalizez stanga in fata se aprinde si dreapta dar nu asa puternic :huh:( . daca nu pun nimica in spate merg cele din fata, dar nu palpaie cum ar trebuie, daca le pun pe alea din spate is varza! ma poate ajuta cineva? cat de urgent

 

--- Mesaj completat în 19 Feb 2008 20:43 -------------

sa imi zici si mie ce alarma ti-ai luat si daca e eficienta,ca trebuie sa imi cumpar si eu :cheers:

 

alarma este una phoenix, cu pronire motor

pun o poza mai jos sa vezi despre ce este vorba

pret : 90 ron

post-17311-1203446437_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Diferenta intre o bujie de 2T si una de 4T va fi in valoarea termica. Daca la 4 t valoarea asta e mai scazuta (motor mai rece), la 4 T ar trebui sa fie mai mare (motor mai incins). Nu scrie pe ambalaj care pentru ce e, si sunt si motoare in 4T cu bujii mai calde, insa e important ca motorul sa functioneze cu tipul exact de bujie destinat lui (altfel se ancrazeaza repede).

 

eistein ... nush daca dif e asa semnificativa ... pe cum se zice ... dar ... daca va uitati la ''fan piaggioo '' acolo am postat o poza cu bijia mea .... e bujie de dacie ... (iar din cate stiu eu dacile au motor in 4 T:) ) deci ... scuterele agreaza bn bujiile chiar si pt masini ... bn cei drept ca modelu meu are cv ani buni de cand a fost fabricat si s epoate sa fie mai tolerant ... dar motoru merge mult maii bn cu bujia de dacie decat inainte ... trage mult mai bn is mai tare ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai se opreste in mers, numa odata moare si vreo 5 min pana se raceste umpic nu mai porneste, dupa aia isi da drumu si cand se incalzeste iara se opreste in mers , cand ii rece motoru dimineata,nu are nimica, benzina ii da, scanteie ii da.eu cred ca ii bobina de inductie daca ii da scanteie si tot........sau sa fie ceva pe rezervor?ceva impuritati, furtunul de la benzina imi este umpic fisurat si am bandajat umpic, i posibil sa prinda aer?ast rasp urnget

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...