bogdan_harea Postat Decembrie 10, 2010 Autor Share Postat Decembrie 10, 2010 (editat) Ideea cu actionarea electrica a parbrizului a venit dupa ce am facut primele parbrize. La inceput din diverse motive parbrizele aveau o zona undeva la mijloc unde imaginea era deformata si la mersul in oras sau pe forestier creau o senzatie de nesiguranta cand treceam pe langa masini sau ocoleam un bolovan, si de aici dorinta de a cobora parbrizul pt a privi direct si nu prin el. De un an am perfectionat termoformarea si matrita si ultimile serii de parbrize au iesit fara defecte optice si prin ele se vede perfect pana in fata rotii. Acum nu mai am nevoie sa cobor parbrizul si asta este motivul pt care am tras pe dreapta proiectul. Singura motivatie pt care as continua, ar fi ventilatia pe timp de vara, dar deocamdata nu ma deranjaza exagerat. Oricum motorul din poza are doua reductoare melc/roata melcata succesive, deci o turatie finala foarte mica si un cuplu final mare si pe deasupra si autoblocat din constructie. Deci cam tot ce trebuie. Editat Decembrie 10, 2010 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
virgil Postat Decembrie 12, 2010 Share Postat Decembrie 12, 2010 Ma bag si eu in discutie ,sunt de acord cu ideea ta ,mai putin cu culisantele alea metalice si lungi.Nu ma gandesc la lucruri urate, insa consider ca orice modificare trebuie facuta avand in vedere toate situatiile care pot aparea in trafic.Aveam cu ani in urma un coleg care si-a facut niste modificari la coloana de directie a unui trabant si a folosit niste suruburi cu mult mai lungi decat trebuia.Din pacate acelea i-au sfasiat toracele, cand a avut un accident ce i-a provocat si decesul.Mi se pare mai simplu reglajul manual ,cu doua suruburi mici pe lateral,sugerat de cineva mai devreme.Eu am improvizat un parbriz mai inalt la motorul meu si m-am bucurat de el pana in ziua in care era sa intru cu botul in el si sa-mi fac o gura pana la urechi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 12, 2010 Autor Share Postat Decembrie 12, 2010 Ma bag si eu in discutie ,sunt de acord cu ideea ta ,mai putin cu culisantele alea metalice si lungi.Nu ma gandesc la lucruri urate, insa consider ca orice modificare trebuie facuta avand in vedere toate situatiile care pot aparea in trafic.Aveam cu ani in urma un coleg care si-a facut niste modificari la coloana de directie a unui trabant si a folosit niste suruburi cu mult mai lungi decat trebuia.Din pacate acelea i-au sfasiat toracele, cand a avut un accident ce i-a provocat si decesul.Mi se pare mai simplu reglajul manual ,cu doua suruburi mici pe lateral,sugerat de cineva mai devreme.Eu am improvizat un parbriz mai inalt la motorul meu si m-am bucurat de el pana in ziua in care era sa intru cu botul in el si sa-mi fac o gura pana la urechi. Te asigur ca atunci cand ma antrenez intr-un proiect o fac cat se poate de serios. Nu ma grabesc, ma documentez, fac si probez serios. Fiind vorba despre ceva pe care-l folosesc chiar eu, siguranta inainte de toate. Nu am dat chix pana acum cu nimic sau daca am gresit cu ceva am aruncat la gunoi indiferent cata munca sau timp a presupus. Parbrize actionate electric la moto mai sunt, nu multe, dar totusi nu este o idee imposibila sau complet nebuneasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALINPAPA2000 Postat Decembrie 12, 2010 Share Postat Decembrie 12, 2010 Ma bag si eu in discutie ,sunt de acord cu ideea ta ,mai putin cu culisantele alea metalice si lungi.Nu ma gandesc la lucruri urate, insa consider ca orice modificare trebuie facuta avand in vedere toate situatiile care pot aparea in trafic.Aveam cu ani in urma un coleg care si-a facut niste modificari la coloana de directie a unui trabant si a folosit niste suruburi cu mult mai lungi decat trebuia.Din pacate acelea i-au sfasiat toracele, cand a avut un accident ce i-a provocat si decesul.Mi se pare mai simplu reglajul manual ,cu doua suruburi mici pe lateral,sugerat de cineva mai devreme.Eu am improvizat un parbriz mai inalt la motorul meu si m-am bucurat de el pana in ziua in care era sa intru cu botul in el si sa-mi fac o gura pana la urechi. UP ! Nu ar rau sa tii putin cont si de securitatea personala. Daca tot marsezi pe idee, iti sugerez un motoras de pick-up, de magnetofon, imprimanta, copiator si se impune o vizita pe la sevice-urile de specialitate. Inclusiv pe forum era de vanzare un suport de numar retractabil cu motoras electric. Spor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 14, 2010 Autor Share Postat Decembrie 14, 2010 Motorasul a ajuns la mine. Maine ma duc la un electronist sa-mi faca legaturile si apoi probe. Multumiri John 17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.