shucu Postat Februarie 22, 2008 Share Postat Februarie 22, 2008 daca schimb pinionul spate(cel stoc cu unul mai mare)se intimpla ceva?se mareste puterea si viteza dar se strica motorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buster Postat Februarie 23, 2008 Share Postat Februarie 23, 2008 daca pui mai mare, o sa creasca cuplul la roata. o sa ai demaraj mai bun dar scade viteza. Nu are nici o treaba motorul.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Februarie 23, 2008 Share Postat Februarie 23, 2008 daca pui mai mare, o sa creasca cuplul la roata. o sa ai demaraj mai bun dar scade viteza. Nu are nici o treaba motorul.. true true Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Februarie 23, 2008 Share Postat Februarie 23, 2008 pentru 600rr pui 2 dinti in plus pe spate si stai linistit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Februarie 27, 2008 Share Postat Februarie 27, 2008 pentru 600rr pui 2 dinti in plus pe spate si stai linistit ...pe asfalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shucu Postat Februarie 28, 2008 Autor Share Postat Februarie 28, 2008 daca schimb pinionul spate(cel stoc cu unul mai mare)se intimpla ceva?se mareste puterea si viteza dar se strica motorul? pai nu inteleg de ce ar scade viteza?cred k din contra ar creste pt ca pinionul e mai mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Martie 2, 2008 Share Postat Martie 2, 2008 ai grija ce vrei sa schimbi daca schimbi pinionu de atac<cel de la motor >cu unu mai mare scade demaraju creste viteza daca il schimbi pe cel de la roata tot cu unu mai mare atunci creste puterea la demaraj da scade viteza finala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Martie 2, 2008 Share Postat Martie 2, 2008 ai grija ce vrei sa schimbi daca schimbi pinionu de atac<cel de la motor >cu unu mai mare scade demaraju creste viteza daca il schimbi pe cel de la roata tot cu unu mai mare atunci creste puterea la demaraj da scade viteza finala Houli Âşit! Viteza finală?? Hai că sunt rău! No offense @Kelu 265... dar mă tot gândeam ce drec o fi aia viteză finală... sper că nu e aia - ultima, nu? Adică aia dinainte de ZBENG!! Bănuiesc că te refereai la viteza de top, de fapt SPER că te refereai la viteza de top! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Martie 4, 2008 Share Postat Martie 4, 2008 nici io nu styu la ce ma refeream<eram beat cand l-am scris> --- Mesaj completat în 04 Mar 2008 20:55 -------------nici io nu styu la ce ma refeream<eram beat cand l-am scris> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Martie 4, 2008 Share Postat Martie 4, 2008 Cand va jucati la transmisie la motoretele pe lant sunt cateva chestii care trebuie avute in vedere ca sa nu faceti nici voi nici motoretele nici portofelele buba. 1. Daca puneti in fata un pinion prea mic si/sau in spate o foaie prea mica... exista riscul ca lantul sa frece prea tare pe guma de protectie de peste bascula si sa o toceasca f rapid sau chiar sa va faca o sulita din bascula. situatia se inrautateste mai ales in cazul motoretelor care au montate kituri de ridicat coorul pt ca se modifica inclinatia basculei. Mai trebuie considerat ceva. Cu cat pinionul de atac este mai mic cu atat creste uzura lantului. Sub 14 dinti deja este exagerat si nesanatos, asta daca permite bascula at all. 2. La motoretele mai noi care au senzorul pt vitezometru la pinionul de atac... daca se schimba raportul vitezometrul o sa bata campii si mai mult decat oricum bate. Pinion mai mic pe fata... viteza indicata mai mare decat cea reala. Grija la garcea cu radarele cand modificati. Sau ai motoreta cu melc la roata fatza pt vitezometru si atunci ti se rupe oricat ai modifica. Old school. 3. De obicei motoretele nu permit abateri de mai mult de 2, maaaxim 3 dinti (egal ca in plus sau in minus) cu lanturile stock, mai ales daca acestea nu sunt muci (aka intinse si uzate cum le poarta multi in romanica). Daca planuiti abateri mai mari (sau chiar mai mici de doar 1-2 dinti)... aveti in vedere ca s-ar putea ca lantul sa devina ori prea scurt ori prea lung, dupa caz. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.