Sari la conținut

Cunoscatoi,ajutati-ma!


shucu
 Share

Postări Recomandate

daca pui mai mare, o sa creasca cuplul la roata. o sa ai demaraj mai bun dar scade viteza. Nu are nici o treaba motorul..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai grija ce vrei sa schimbi

daca schimbi pinionu de atac<cel de la motor >cu unu mai mare scade demaraju creste viteza

daca il schimbi pe cel de la roata tot cu unu mai mare atunci creste puterea la demaraj da scade viteza finala

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai grija ce vrei sa schimbi

daca schimbi pinionu de atac<cel de la motor >cu unu mai mare scade demaraju creste viteza

daca il schimbi pe cel de la roata tot cu unu mai mare atunci creste puterea la demaraj da scade viteza finala

Houli Âşit! Viteza finală?? :wave:

Hai că sunt rău! No offense @Kelu 265... dar mă tot gândeam ce drec o fi aia viteză finală... sper că nu e aia - ultima, nu? Adică aia dinainte de ZBENG!! Bănuiesc că te refereai la viteza de top, de fapt SPER că te refereai la viteza de top! :crack:

:burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nici io nu styu la ce ma refeream<eram beat cand l-am scris>

 

--- Mesaj completat în 04 Mar 2008 20:55 -------------
nici io nu styu la ce ma refeream<eram beat cand l-am scris> :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand va jucati la transmisie la motoretele pe lant sunt cateva chestii care trebuie avute in vedere ca sa nu faceti nici voi nici motoretele nici portofelele buba. :wave:

 

1. Daca puneti in fata un pinion prea mic si/sau in spate o foaie prea mica... exista riscul ca lantul sa frece prea tare pe guma de protectie de peste bascula si sa o toceasca f rapid sau chiar sa va faca o sulita din bascula. :D situatia se inrautateste mai ales in cazul motoretelor care au montate kituri de ridicat coorul pt ca se modifica inclinatia basculei. Mai trebuie considerat ceva. Cu cat pinionul de atac este mai mic cu atat creste uzura lantului. Sub 14 dinti deja este exagerat si nesanatos, asta daca permite bascula at all.

 

2. La motoretele mai noi care au senzorul pt vitezometru la pinionul de atac... daca se schimba raportul vitezometrul o sa bata campii si mai mult decat oricum bate. Pinion mai mic pe fata... viteza indicata mai mare decat cea reala. Grija la garcea cu radarele cand modificati. Sau ai motoreta cu melc la roata fatza pt vitezometru si atunci ti se rupe oricat ai modifica. Old school. :cheers:

 

3. De obicei motoretele nu permit abateri de mai mult de 2, maaaxim 3 dinti (egal ca in plus sau in minus) cu lanturile stock, mai ales daca acestea nu sunt muci (aka intinse si uzate cum le poarta multi in romanica). :cheers: Daca planuiti abateri mai mari (sau chiar mai mici de doar 1-2 dinti)... aveti in vedere ca s-ar putea ca lantul sa devina ori prea scurt ori prea lung, dupa caz.

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...