AK_Raptor Postat Februarie 28, 2008 Share Postat Februarie 28, 2008 De aia mi-e mie sila sa ma duc pana la Augsburg. .si vorbesc de masina. . . Imbecilul de Ceasca care a facut un cartier cu N blocuri pe ambele parti ale strazii, chiar inainte de autostrada. .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ddmkro Postat Martie 5, 2008 Share Postat Martie 5, 2008 @flooriin - respect ptr cum gandesti acum (viteza e o tampenie in Bucuresti). In alta ordine de idei, confirm ca era sa mi-o fur si eu datorita vitezei, tot in Bucuresti. Era sa pic cu GSR-ul ("high side") datorita voblajului, pe tronsonul Unirii catre Alba Iulia. 3 benzi, banda intai libera - fusese un autobuz pe ea. Trec pe banda intai si dau gaz ca un cimpanzeu (cuvant urat)- aproximez la 125-130 km/h. Brusc imi sare in fata un "dulap" - o masina de teren voluminoasa, gen Ford Bronco. Franez...imi fuge spatele spre dreapta...eliberez ca prin vis frana spate ( foarte proasta decizie)...intru in voblaj puternic ( o forta incontrolabila,un fel de zvacniri serpuite ma arunca stanga-dreapta, stanga dreapta..., din ce in ce mai repede, mai puternic )in timp ce ma indrept catre jeep...tipul din jeep probabil vede faza si se retrage inapoi.Am noroc ca voblajul scade in amplitudine de la sine ...si imi revin. Pare ca a durat minute intregi.Sunt ametit si nu imi vine sa cred.Am scapat. AM AVUT NOROC. ATAT. Am ajuns in situatia de mai sus datorita atat prostiei mele(1,2), cat si unor decizii ulterioare gresite din partea mea (3,4): 1.Nu am luat in calcul circumstantele :2 benzi ocupate si a 3-a libera -> foarte probabil ca o parte din cei de pe banda a 2-a sa treaca pe banda libera. 2.In situatia de la 1., a fost o mare prostie sa accelerez pe banda temporar libera, in loc sa merg cu precautia dictata de posibilitatea de a-mi sari o masina in fata 3.Am blocat spatele - in mod normal ma stradui sa folosesc spatele decat la viteze foarte mici, iata ca lipsa de experienta isi spune cuvantul. 4.Am eliberat frana spate in timp ce incepusem sa derapez. Ar fi trebuit sa nu o eliberez si sa continui derapajul - cel mult ajungeam la un "low side" Concluzii: 1.Eu mi-am invatat lectia, sper din tot sufletul ca voi sa nu faceti ca mine 2.Cred ca merita din plin un ABS si un amortizor de ghidon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.