Jump to content

fast_arrow

Super Membru
  • Content Count

    2,765
  • Joined

  • Last visited

About fast_arrow

  • Rank
    Expert

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Satul cu ministrii
  • Carnet moto din
    B - 1993 ; A - 2006
  • Motocicleta
    Honda CB 500
  • Club
    Lupul singuratic

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Mobra 50 - 1980 Honda cb500-2006

Recent Profile Visitors

1,693 profile views
  1. Sper ca nu deranjez...Am incercat un telefon la Bagdasar, sa aflam daca omul a fost sau este internat acolo si starea lui...dar nu am primit nici o confirmare sau vreo informatie. Au motivat prin faptul ca: azi e un alt schimb de serviciu, eu nu sunt de la Politie sau din familie si nu am nici macar numele persoanei, deci...Sa speram ca omul e bine si daca doreste intr-o zi sa ne spuna cate ceva... Acum, continuati ...ma retrag, las consacratele si nelipsitele vedete de serviciu sa-si faca numarul...
  2. Vedeti, de aia imi e scarba sa mai intru pe aici, s-a si gasit unul... sa ma faca comunist etc. sa arunce cu zoaie...Pot sa va spun ca din informatiile mele motorul este tot acolo, la intrarea in pasaj dinspre Nitu Vasile si are un bilet pus pe el. Ducati rosu, B-78 DUC. In alta ordine de idei, cainele pe numele lui Bobita e chiar cel despre care spuneam... si din spusele unei doamne, cica ar fi mort. Baiatul, probabil ca are probleme din moment ce nu a putut trimite pe cineva sa ridice motorul. Ai de ma musca de c-r fara motiv, nu le doresc sa aibe soarta cainelui...le doresc multe proteine in frigider si maoi ales sanatate la neuroni si sinapse...! Da, cineva trebuie sa plateasca, autoritatile care nu si-au facut datoria, sa il dea cuiva spre adoptie si sa-l ia de pe strazi! Exista legi sau nu in privinta animalelor, fie si domestice!? Multi oameni mor si vor muri din cauza miseirupismului...treci tu autoritate ani de zile pe langa caine il vezi dar nu poti sa dai un telefon celor ce se ocupa de acel caine, e greu. In schimb daca o batrana in acel loc vinde o legatura de patrunjel iei masuri urgent. Cetatenii din zona inclusiv eu, au acelasi merit! Dar eu nu pot sa le fac pe toate...poate ma ajuta in viitor criticii...competenti de altfel si priceputi la toate.
  3. Sotia mi-a spus, ea nu stie ce motor este. Nu am intrebat de culoare, dar cu siguranta acela este. Doar atat a tinut sa imi spuna, impresionata, banuind ca acel caine a pus jos motociclistul. Restul, poate mai aflam...Daca l-ar fi dus la spital, cred ca cel mai aproape ar fi fost Bagdasar. Daca cineva are legatura cu acest spital sau are,,o relatie acolo'' ar putea afla mai multe si poate sa ne spuna si noua...Banuiesc ca la acea ora soseaua e inca libera, omul ata probabil spre munca, cainele o fi tasnit sa treaca strada ( ala de il stiu eu, de o fi ala... nu cred ca s-ar fi repezit spre roti, de gras ce era) si asta a fost. curios ce o fi patit motociclistul, o fi ok?
  4. Azi am aflat ca a fost un accident in zona Big Berceni, undeva in fata constructiei verzi de langa cimitir, constructie in care se vand haine. Din cate am inteles : dimineata in jur de ora 06,00 - 06,30 o motocicleta era cazuta ceva mai departe de un caine mort. Politie la locul accidentului, motociclistul nu era acolo, probabil ranit a fost dus la spital. Persoana in cauza atat a retinut. Daca mai stie cineva ceva de acest caz... poate aflam amanunte. Cainele e posibil sa fie unul mare si gras ce isi facea veacul prin acea zona, de regula. Daca o fi cel la care ma gandesc, era un caine bland care dormea la usa unui magazin alimentar din spate de la acea constructie cu haine. Ma intreb daca motociclistul sau familia se pot indrepta pe cale juridica impotriva primariei de sector sau a cuiva...politia locala, etc. daca e vorba de acel caine ce statea de multi ani acolo pe strazi, cunoscut fiind acest lucru. Pana la urma, a fost doar chestie de timp sa produca un accident. Cine e vinovat in acest caz (in afara de motociclist, caci vor spune unii ca avea viteza...) Poate avea, dar daca acel caine nu era pe strada atunci...acolo, s-ar fi intamplat acest accident?
  5. E cunoscut omul...e starea lui naturala...Kosh nu te obosi cu el, pierzi amperii degeaba.
  6. Da, avea obligatia sa nu o faca...fiind linie continua! Dar daca tot o facea... (ca nu era usor sa mearga pana la Mamadracu...ce dracu il costa pe contravenient sa procedeze macar in parte corect ? Ce il costa daca isi anunta din timp intentia fata de ceilalti participanti la trafic. De ce trebuie ca Gibonul sa ia vieti cu el in acel viraj sau depasire...lACOMIA SI PROSTIA SUNT FRATI BUNI. Dragii de medici, dragii de politisti, dragii de instructori auto care ,,inlesnesc promovarea examenului'' si fac legatura intre cursant si politist...( au fost cazuri) culeg ce au semanat...si noi restul... cu ei impreuna. M-ar bucura ca cei raniti in accidente, morti, sa fie cu precadere rude cu astia de au pus botul la bani...dealungul timpului sau chiar ei insisi, pentru ca macar acum sa inteleaga urmarea faptelor lor si consecintele...!
  7. Daca localnicul vroia sa intre intr-o curte, avea obligatia legala sa dea semnal (in localitate) cu 50 m inainte de a incepe manevra, iar in afara cu cel putin 100m. Daca a mai pus si o frana brusc, nu patinata... se explica accidentul ( probabil ca nu venea nimic din contrasens si soferul a zis :acum e momentul!) Ar fi fost poate suficient ca motociclistii sa poata evita, asta daca ar fi fost distanta si viteza care sa le dea timp, omul sa fi avut semnal pus corect si franarea corect efectuata. Vedeti, cauzele sunt multiple. Observ cum tot mai multi conducatori auto, in afara localitatilor dau semnal cu o secunda, doua, inainte de a depasi pe cel din fata lor sau schimba benzile...Asta e o treaba foarte nasoala, care va face multe victime in viitor...va indoi multe table...Uneori, pana si cei mai buni, cat de atenti ar fi, pot fi surprinsi..pot avea o scapare....Mi s-a intamplat si mie, voua nu!? Diferenta fata de multe alte cazuri... e ca am avut si un pic de noroc! Sunt cativa baietii pe aici cu mult timp liber declarat dar experienta ioc...fac astia niste analize....dar nu or sa pateasca niciodata nimic, poate doar le va slabi vederea, de la monitor...sau se vor trezi intr-o buna zi cu ditamai hemoroizii de la statul prelugit pe scaun...Ce se mai stie de baietii care au cazut, care mai e statusul lor sunt ok? Poate or intra si ei sa ne spuna ce a fost acolo...sa putem trage concluziile juste.
  8. Noapte (lumini care te orbesc, vizibilitate redusa) Viteza posibil mai mare decat a celorlalti participanti in trafic (franare pe distante mai mari, nu poti fi usor apreciat corect, ca timp si distanta parcursa..) Grup (cel putin doua secunde distanta fata de cel din fata sau mai mult cand viteza de deplasare creste) Grup strans (tendinta de a nu mai judeca traficul independent..si a reactiona functie de trafic..esti tentat sa fii unitar cu grupul, sa tii formatia, cumva mergi pe mana celorlalti...din fata) Oboseala Nu stim inca ce experienta aveau, de unde veneau, cati km parcursi si in cat timp, dar uneori e nevoie de pauze chiar mai dese. In grup e dificil sa iei pauza atunci cand doresti, astfel pot sa apara greseli pe fond de oboseala) Nu stim deocamdata ce s-a intamplat exact, dar cele de mai sus pot contribui la un astfel de accident. Totusi inclin sa cred ca masina acea a avut si ea rolul ei, hotarator in producerea acestui accident.
  9. Institutiile statului nu prea comunica intre ele. E greu. Mie imi spun mereu sa fac eu adresa catre una sau alta...Politia catre administratia strazilor, administratia catre politie, Adp-ul catre...politia comunitara s.a.m.d. Ei nu pot comunica intre ei, au greturi!? Stau cate unii si freaca pisica la cate un dispecerat si pe ce bani...Au o lehamite in ei grozava. Trebuie sa alerge cetateanul de la una la alta clasic, cu ea cu sesizarea in mana. Eu i-as obliga prin lege sa inregistreze si sa dea cazul mai departe celor competenti odata intrati in posesia anumitor informatii, daca mai ales tine de siguranta publica, daca sunt sanse ca cineva sa se accidenteze. Daca nu au facut-o, sa raspunda penal in caz de accident cel vinovat de nepasare si miseirupism.
  10. Intotdeauna cand se intampla un accident ma intreb: e vreunul din baietasii si fetitele de se luau in gura cu mine si culmea le stiau ei pe toate...? Uneori curiozitatea mi se satisface, alteori nu. Cat de cat mi-as putea da seama cu cine am avut de a face...daca stapaneau motorul si practic nu numai teoretic. Ca sa rastorni o masina iti trebuie ceva viteza, dar si sa o prinzi intr-o anume pozitie...si sa lovesti exact acolo unde trebuie. Chestie de vectori, aici nu am talent! Probabil ca in urma masuratorilor se poate stabili cam ce si cum... In acest caz din pacate a reusit, desi nu e de lauda.
  11. Din cate am vazut, acolo pare mai mereu inchis. Poate ma insel...
  12. Au fost cazuri cand am mers cu motociclisti zica-se mai experimentati decat mine...in spatele lor. Oamenii mergeau pe banda a doua pe autostrada, lipiti de linia dintre banda 1 si 2. Gresit, caci au incercat unii cu masina sa treaca printre ei si parpetul ce desparte sensurile de mers. Am avut ocazii cand au vrut sa ma depaseasca si pe mine pe acolo sau cand au vrut sa ma depaseasca intrand cu mine pe banda 1 prin dreapta mea, eu fiind pozitionat langa axul drumului asteptand sa prind o ocazie la depasire. Atentie in asemenea ocazii si ochii constant in oglinzi. O buna pozitionare orice s-ar zice este pe mijlocul benzii tale, avand totusi libertatea sa te misti pe banda cand e cazul... functie de necesitati...dar mereu sa stii ce ai si in spate...
  13. Dumnezeu sa il odihneasca! Problema e ca acest baiat si-a facut-o un pic cu mana lui...A depasit coloana pe partea stanga a coloanei. Corect, usurel, safe, era prin mijloc, printre benzi sau prin stanga, cu atentie la usile deschise...Niciodata, dar NICIODATA prin dreapta, mai ales cu viteza mare tocmai din acest motiv... ca soferii se pot razgandi, plictisi, iesi din sir si intoarce masinile. Poti sa fii in unghiul mort sau hat departe... venind laser. Vina e comuna, dar in acest caz doar unul plateste cu viata!
×
×
  • Create New...