Jump to content

fast_arrow

Super Membru
  • Content Count

    2,770
  • Joined

  • Last visited

About fast_arrow

  • Rank
    Expert

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Satul cu ministrii
  • Carnet moto din
    B - 1993 ; A - 2006
  • Motocicleta
    Honda CB 500
  • Club
    Lupul singuratic

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Mobra 50 - 1980 Honda cb500-2006

Recent Profile Visitors

2,022 profile views
  1. Motorul si-a gasit noul stapan. Cu tristete-n suflet ne-am despartit. Ii voi pastra o frumoasa amintire...
  2. Imi cer scuze, am uitat. Motorul se afla in Bucuresti, Berceni, sector 4.
  3. Initial am uitat sa pun si pretul dar am editat. Negocierea incepe de la 890 de euro. Mai am de oferit doua capace laterale in stare buna, un set nou original schimb ansamblu pompa frana, un stator si un releu incarcare - second hand, ambele nu am mai apucat sa le schim eu, sper sa fie in stare buna si de folos. Am de oferit de asemenea cumparatorului un set LUCAS saboti frana spate sigilat, desi actualii sunt inca ok. Lantul nu a fost intins inca dupa schimb. Am facut mereu schimb ulei cutie cu ulei Motul. Am si un suport scarita sudat dar e de incredere si poate fi folosit in caz de nevoie
  4. + Un motor fiabil, manevrabil, iarta multe greseli + Inmatriculat, actele sunt ok + fisa fiscala + Avantaj - Carena full, iti ofera protectie la viteze mari in afara orasului + Top case + Nu este limitata, V max atinsa 190 km, consum 4,8 - 5 l + Cat a fost in posesia mea (12 sezoane), a avut reviziile facute la timp si s-au inlocuit consumabilele recent + Pretul Negociabil - 890 euro + Km reali - Nu i-am mai facut ITP anul asta, nu am iesit cu ea din cauza ca - Nu imi incarca bateria la relanti, in turatii mici. Am inteles ca nu e mare problema
  5. Era sa patesc o chestie asemanatoare pe soseaua spre Giurgiu, acum cativa ani in urma. Unul pe la vreo 60 de ani, brunetel la figura, cu o dacie alba, mi-a intors brusc in fata, peste linie continua, fara semnal, de pe banda 1. Eu veneam din urma pe banda 2. Noroc ca aveam viteza apropiata de a lui, frana, am mers mai departe claxonandu-l lung, dar omul vocifera tot el...M-as fi intors sa-i explic unde a gresit, dar mi-am dat seama ca nu am cu cine...Dementi! Intre viata si moarte e o distanta foarte mica...Daca tot vroia sa intoarca acolo. putea sa o faca de pe banda 2, punand cu ceva timp i
  6. Sper ca nu deranjez...Am incercat un telefon la Bagdasar, sa aflam daca omul a fost sau este internat acolo si starea lui...dar nu am primit nici o confirmare sau vreo informatie. Au motivat prin faptul ca: azi e un alt schimb de serviciu, eu nu sunt de la Politie sau din familie si nu am nici macar numele persoanei, deci...Sa speram ca omul e bine si daca doreste intr-o zi sa ne spuna cate ceva... Acum, continuati ...ma retrag, las consacratele si nelipsitele vedete de serviciu sa-si faca numarul...
  7. Vedeti, de aia imi e scarba sa mai intru pe aici, s-a si gasit unul... sa ma faca comunist etc. sa arunce cu zoaie...Pot sa va spun ca din informatiile mele motorul este tot acolo, la intrarea in pasaj dinspre Nitu Vasile si are un bilet pus pe el. Ducati rosu, B-78 DUC. In alta ordine de idei, cainele pe numele lui Bobita e chiar cel despre care spuneam... si din spusele unei doamne, cica ar fi mort. Baiatul, probabil ca are probleme din moment ce nu a putut trimite pe cineva sa ridice motorul. Ai de ma musca de c-r fara motiv, nu le doresc sa aibe soarta cainelui...le doresc multe proteine
  8. Sotia mi-a spus, ea nu stie ce motor este. Nu am intrebat de culoare, dar cu siguranta acela este. Doar atat a tinut sa imi spuna, impresionata, banuind ca acel caine a pus jos motociclistul. Restul, poate mai aflam...Daca l-ar fi dus la spital, cred ca cel mai aproape ar fi fost Bagdasar. Daca cineva are legatura cu acest spital sau are,,o relatie acolo'' ar putea afla mai multe si poate sa ne spuna si noua...Banuiesc ca la acea ora soseaua e inca libera, omul ata probabil spre munca, cainele o fi tasnit sa treaca strada ( ala de il stiu eu, de o fi ala... nu cred ca s-ar fi repezit spre rot
  9. Azi am aflat ca a fost un accident in zona Big Berceni, undeva in fata constructiei verzi de langa cimitir, constructie in care se vand haine. Din cate am inteles : dimineata in jur de ora 06,00 - 06,30 o motocicleta era cazuta ceva mai departe de un caine mort. Politie la locul accidentului, motociclistul nu era acolo, probabil ranit a fost dus la spital. Persoana in cauza atat a retinut. Daca mai stie cineva ceva de acest caz... poate aflam amanunte. Cainele e posibil sa fie unul mare si gras ce isi facea veacul prin acea zona, de regula. Daca o fi cel la care ma gandesc, era un caine bland
  10. E cunoscut omul...e starea lui naturala...Kosh nu te obosi cu el, pierzi amperii degeaba.
  11. Da, avea obligatia sa nu o faca...fiind linie continua! Dar daca tot o facea... (ca nu era usor sa mearga pana la Mamadracu...ce dracu il costa pe contravenient sa procedeze macar in parte corect ? Ce il costa daca isi anunta din timp intentia fata de ceilalti participanti la trafic. De ce trebuie ca Gibonul sa ia vieti cu el in acel viraj sau depasire...lACOMIA SI PROSTIA SUNT FRATI BUNI. Dragii de medici, dragii de politisti, dragii de instructori auto care ,,inlesnesc promovarea examenului'' si fac legatura intre cursant si politist...( au fost cazuri) culeg ce au semanat...si noi restul...
  12. Daca localnicul vroia sa intre intr-o curte, avea obligatia legala sa dea semnal (in localitate) cu 50 m inainte de a incepe manevra, iar in afara cu cel putin 100m. Daca a mai pus si o frana brusc, nu patinata... se explica accidentul ( probabil ca nu venea nimic din contrasens si soferul a zis :acum e momentul!) Ar fi fost poate suficient ca motociclistii sa poata evita, asta daca ar fi fost distanta si viteza care sa le dea timp, omul sa fi avut semnal pus corect si franarea corect efectuata. Vedeti, cauzele sunt multiple. Observ cum tot mai multi conducatori auto, in afara localitatilor da
  13. Noapte (lumini care te orbesc, vizibilitate redusa) Viteza posibil mai mare decat a celorlalti participanti in trafic (franare pe distante mai mari, nu poti fi usor apreciat corect, ca timp si distanta parcursa..) Grup (cel putin doua secunde distanta fata de cel din fata sau mai mult cand viteza de deplasare creste) Grup strans (tendinta de a nu mai judeca traficul independent..si a reactiona functie de trafic..esti tentat sa fii unitar cu grupul, sa tii formatia, cumva mergi pe mana celorlalti...din fata) Oboseala Nu stim inca ce experienta aveau, de unde veneau, cati km parcursi si in cat t
  14. Institutiile statului nu prea comunica intre ele. E greu. Mie imi spun mereu sa fac eu adresa catre una sau alta...Politia catre administratia strazilor, administratia catre politie, Adp-ul catre...politia comunitara s.a.m.d. Ei nu pot comunica intre ei, au greturi!? Stau cate unii si freaca pisica la cate un dispecerat si pe ce bani...Au o lehamite in ei grozava. Trebuie sa alerge cetateanul de la una la alta clasic, cu ea cu sesizarea in mana. Eu i-as obliga prin lege sa inregistreze si sa dea cazul mai departe celor competenti odata intrati in posesia anumitor informatii, daca mai ales ti
×
×
  • Create New...