pinnutz_789 Postat Februarie 25, 2008 Share Postat Februarie 25, 2008 in carte la bujii scrie sa folosesc ori CR9EK ori CR10EK, care e diferenta dintre ele, si de care sa pun? Yamaha R6 - 2003 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius.bkr06 Postat Martie 1, 2008 Share Postat Martie 1, 2008 in carte la bujii scrie sa folosesc ori CR9EK ori CR10EK, care e diferenta dintre ele, si de care sa pun? Yamaha R6 - 2003 cr10ek sunt mai reci si merg mai bine in turatii mai mari cr9ek sunt mai calde si merg mai bine in ture mai joase eu am cr9ek si sunt ok tot (r6 2003) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 2, 2008 Share Postat Martie 2, 2008 cr10ek sunt mai reci si merg mai bine in turatii mai mari cr9ek sunt mai calde si merg mai bine in ture mai joase eu am cr9ek si sunt ok tot (r6 2003) Din cite stiu eu indicele termic se refera la timpul care o bujie ajunge la incandescenta, nu la regimul de turatie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius.bkr06 Postat Martie 2, 2008 Share Postat Martie 2, 2008 (editat) Din cite stiu eu indicele termic se refera la timpul care o bujie ajunge la incandescenta, nu la regimul de turatie! uita ce ai scris este o aberatie nare nici o legatura Editat Martie 2, 2008 de marius.bkr06 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 3, 2008 Share Postat Martie 3, 2008 uita ce ai scris este o aberatie nare nici o legatura Ai dreptate! Hai ca o sa ma pronunt altfel bujie cu nr 10 sau 12 maxim este o bujie rece ,adica izolatorul ei este capabil sa disipe mai multa caldura,fiind utilizata in motoare cu turatie ridicata care genereaza mai multa caldura la functionare.se foloseste o bujie rece deoarece daca acel electrod nu reuseste sa ramina la o temperatura "rece" si va ajunge la incandescenta,amestecul carburant se va aprinde de la el contra-timp!Despre bujii sunt foarte multe de spus dar asta se refera doar la indicele termic. Cred m-am exprimat mai corect de data asta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
psycho_vox Postat Martie 3, 2008 Share Postat Martie 3, 2008 Ai dreptate! Hai ca o sa ma pronunt altfel bujie cu nr 10 sau 12 maxim este o bujie rece ,adica izolatorul ei este capabil sa disipe mai multa caldura,fiind utilizata in motoare cu turatie ridicata care genereaza mai multa caldura la functionare.se foloseste o bujie rece deoarece daca acel electrod nu reuseste sa ramina la o temperatura "rece" si va ajunge la incandescenta,amestecul carburant se va aprinde de la el contra-timp!Despre bujii sunt foarte multe de spus dar asta se refera doar la indicele termic. Cred m-am exprimat mai corect de data asta! pe www.ngk.com e un ghid destul de bun despre bujii http://www.ngk.com/sparkplug411.asp Sunt explicate destul de bine propitatile unei bujii calde/reci, elctrod subtire/gros, materiale folosite, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.