Niku Chopper Postat Februarie 27, 2008 Share Postat Februarie 27, 2008 am avut avut simsonul functional.. am schimbat chiulasa cu totul(supape originale),am pus piston de skoda si pt asta a trebuit sa pun garnituri mai groase...nu-mi mai ajngeau culbutorii pe supape asa k am scutat 2 mm din prezoane sa coboare rampa si imi frecau in arcuri akum k sa scap de toate astea am pus piston original de simson,garnituri de 1 mm k originale,prezoane originale nestrunjite dar tot nu-mi ajng culbutorii...doar daca ii cobor de tot si pun contrapiulita dedesupt va rog dati ceva idei pe care sa le mai incerc..nu reusesc sa-i dau de capat desi am incercat sa fac totul k original va multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Februarie 27, 2008 Share Postat Februarie 27, 2008 pai si daca e contrapiulita pe partea ailalta poti regla jocul la valoarea nominala? Daca da, nu vad de ce nu poti tine contrapiulitele pe partea ailalata, la Niprul MT10 aveam 2 contrapiulite asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Niku Chopper Postat Februarie 27, 2008 Autor Share Postat Februarie 27, 2008 (editat) pai si daca e contrapiulita pe partea ailalta poti regla jocul la valoarea nominala? Daca da, nu vad de ce nu poti tine contrapiulitele pe partea ailalata, la Niprul MT10 aveam 2 contrapiulite asa. daca tot am reusit sa bag piese originale in el...asi face si asta k la carte... nu cred k ar fii o treaba buna... sper k nu va trebui sa fac asta si sa aflu care e adevarata problema asta asi face in ultima instanta ms oricum de sfat Editat Februarie 27, 2008 de Niku Chopper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costingr Postat Februarie 27, 2008 Share Postat Februarie 27, 2008 As da un sfat de m-as pricepe..... Imi cer scuze,dar am sa cer un sfat,oricum stiti mai multe decat mine despre culbutori si ca atare,va rog: -motor de 250,yamaha majesty,an 1997,ce distanta trebuie sa fie la admisie si la evacuare,la culbutori? merci anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Niku Chopper Postat Februarie 27, 2008 Autor Share Postat Februarie 27, 2008 As da un sfat de m-as pricepe..... Imi cer scuze,dar am sa cer un sfat,oricum stiti mai multe decat mine despre culbutori si ca atare,va rog: -motor de 250,yamaha majesty,an 1997,ce distanta trebuie sa fie la admisie si la evacuare,la culbutori? merci anticipat! cred k era mai bine sa intrebi aici..../index.php?showforum=36 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Februarie 27, 2008 Share Postat Februarie 27, 2008 Esti sigur ca tijele tale nu sunt mai scurte?Se poate sa ai tije de Awo care sunt mai scurte ca la Sport.Stiu sigur ca e diferenta intre ele dar nu stiu exact cat.Daca vrei maine iti spun precis lungimea la amandoua.Se gaseste de cumparat bara de alumniu si poti face alte tije noi si ti-ai rezolva problema.Merge si cu contrapiulita dedesubt dar e mai incomod de reglat....succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costingr Postat Februarie 27, 2008 Share Postat Februarie 27, 2008 (editat) cred k era mai bine sa intrebi aici..../index.php?showforum=36 Merci mult pentru link. Punctual si la obiect.Sunt lamurit complet. Ma crezi (cuvant urat)? Decat sa te straduiesti sa cauti un link,ai fi putut spune,simplu:"cred din ce stiu eu ca e 0,xx cu 0,xx". Iti multumeam si atat. Editat Februarie 27, 2008 de costingr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Februarie 28, 2008 Share Postat Februarie 28, 2008 Pai frate de unde sa stim noi ce e in motorul ala de Yamaha Majesty an 1997? Intreaba si tu la subforumul service sa vada aia care umbla in plastice asiatice. Ce sfat vrei noi sa-ti dam? Pune 20 si 25 ca la Dacie sau 10-10 ca la Nipru... Tu nu ai auzit de carte de service? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
serjuro Postat Februarie 28, 2008 Share Postat Februarie 28, 2008 Tije mai lungi (praktiker, bara plina, nu teava) sau suruburi reglaj mai lungi(vezi sa le faci din material mai dur, nu fier ordinar............) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Niku Chopper Postat Februarie 28, 2008 Autor Share Postat Februarie 28, 2008 (editat) Tije mai lungi (praktiker, bara plina, nu teava) sau suruburi reglaj mai lungi(vezi sa le faci din material mai dur, nu fier ordinar............) imi mai zicea un prieten Mikulaish de pe forum k posibil sa am tije sau suruburi mai scurte insa nu inteleg dc am ramas cu distanta asta de cand am schimbata chiulasa... asta asi vrea sa aflu inainte sa mai fac ceva modificari...tijele mai mult k sigur k sunt originale,iar in privinta surburilor ramane de vazut...stie cineva cat e de lung un surub original?..k sa-l compar cu ale mele va multumesc pt sfaturi tuturor.... mai astept si alte idei si sper sa-i dau de capat Editat Februarie 28, 2008 de Niku Chopper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
serjuro Postat Februarie 28, 2008 Share Postat Februarie 28, 2008 Foarte ciudat.......... Singurele cauze (putin probabile) : uzura exagerata ax cu came in perioada ,,skoda" si/sau cote gresite la rampa culbutori si prezoane (chiar dak tu le crezi originale). PS : o ultima incercare....hehehehe: oare nu ai uitat cumva sa pui garnituri de cupru sub prezoanele de la rampa? Ele la mine au cam 1,5 -2 mm .............exact cat ai pierdut tu.......... Numai de bine........ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Februarie 28, 2008 Share Postat Februarie 28, 2008 Esti sigur ca tijele tale nu sunt mai scurte?Se poate sa ai tije de Awo care sunt mai scurte ca la Sport.Stiu sigur ca e diferenta intre ele dar nu stiu exact cat.Daca vrei maine iti spun precis lungimea la amandoua.Se gaseste de cumparat bara de alumniu si poti face alte tije noi si ti-ai rezolva problema.Merge si cu contrapiulita dedesubt dar e mai incomod de reglat....succes Bara nu-i OK se indoaie mult mai usor ca teava. La mine in dreapta ( admisia) trebe o tija mai lunga cu 2 mm nu stiu de ce. Salut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Februarie 28, 2008 Share Postat Februarie 28, 2008 am avut avut simsonul functional.. am schimbat chiulasa cu totul(supape originale),am pus piston de skoda si pt asta a trebuit sa pun garnituri mai groase...nu-mi mai ajngeau culbutorii pe supape asa k am scutat 2 mm din prezoane sa coboare rampa si imi frecau in arcuri akum k sa scap de toate astea am pus piston original de simson,garnituri de 1 mm k originale,prezoane originale nestrunjite dar tot nu-mi ajng culbutorii...doar daca ii cobor de tot si pun contrapiulita dedesupt va rog dati ceva idei pe care sa le mai incerc..nu reusesc sa-i dau de capat desi am incercat sa fac totul k original va multumesc anticipat Salut.deasupra.cilindrului trebuie o garnitura de cel mult 1 mm (original era de cinci zecimi) iar sub cilindru nu trebuie sa pui mai mult de cinci zecimi.Atata timp cat tacheti ti-s originali(nu-s mai lungi)si tijele sunt de 183-184 mm inseamna ca ceva e in plus sau nu e original cum sustii.Ori prezoanele ori saibele de cupru de pe ele(care inchid uleiul)sunt mai inalte Daca ne-ai spune dimensiunile pieselor enumerate am fi mai exacti .Cu respect,A drian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Niku Chopper Postat Februarie 28, 2008 Autor Share Postat Februarie 28, 2008 am si tije de awo si sunt mai scurte k astea...si form capetelor din otel e total diferita saibele din cupru le-am pus dar daca nu le puneam (din contra se reducea distanta nu se marea:D) va multumesc tuturor pt sfaturi...cam akolo ajung sa cred k sunt mai scurte surburile...pt k inainte sa imi apara problema asta aveam o chiulasa cu supape de masina si arcuri la fel(deci poate erau cozile supapelor mai lungi decat cele originale si au trebuit mdificate suruburile)akum punand tot origianal sa ramana distanta o sa masor surburile...si va rog sa-mi dati o dimensiune a celor originale de simson va multumesc inca odata si ma bucur k lumea sare asa repede in ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Martie 1, 2008 Share Postat Martie 1, 2008 am si tije de awo si sunt mai scurte k astea...si form capetelor din otel e total diferita saibele din cupru le-am pus dar daca nu le puneam (din contra se reducea distanta nu se marea:D) va multumesc tuturor pt sfaturi...cam akolo ajung sa cred k sunt mai scurte surburile...pt k inainte sa imi apara problema asta aveam o chiulasa cu supape de masina si arcuri la fel(deci poate erau cozile supapelor mai lungi decat cele originale si au trebuit mdificate suruburile)akum punand tot origianal sa ramana distanta o sa masor surburile...si va rog sa-mi dati o dimensiune a celor originale de simson va multumesc inca odata si ma bucur k lumea sare asa repede in ajutor Salut.Lungimea unui tirant de solidarizare la sport e de 146 mm.Distanta dintre saiba de cupru din chiulasa si marginea inferioara a rampei e de 64 mm(masurata pe tirant)Saiba de cupru are 1,5-2 mm inaltime.Simsonul e un motor foarte bun....imposibil sa nu-ti iasa.Cu respect,Adrian. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.