Sari la conținut

Clantzanit pe compresie


Postări Recomandate

Salut, lume...

 

Am si eu o problemuta (sper mica) cu parpareatza mea...

Mi se parea mie ca motorul face zgomot cam mare in mers,cam cum face drujba (desi ii acopeream toba). Asa ca am zis "ia sa invart eu motorul pe liber sa vad ce face". Invart eu de magnetou si vad ca pe momentul de compresie, cand pistonul este aproape de capat (cand e compresia mare), daca misc de magnetou stanga-dreapta, pistonul facand sus-jos, se aude un clanc (unul in sus si unul in jos). Cu cat misc mai brusc de magnetou, cu atat clanc-ul se aude mai tare.

Am schimbat de curand segmentii, un simering si rulmentii care tin ambielajul de carter, iar in ambielaj nu am joc decat stanga-dreapta, nu si sus-jos, cel putin din ce pot simti la mana.

De la ce mama ma-sii poate sa fie ? In toba nu am scapari, pistonul nu loveste in bujie, si parca nu as desface iar motorul :lol:

 

Multumesc anticipat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desfaci bujia bagi o surublenita in gaura invarti de motor in asa fel incat pistonul sa mearga in jos te opresti si inpingi de surubelnita in jos daca se duce in jos ai joc in ambielaj nu neaparat la capul mare al bielei poate sa fie si in piston la bolt. Cand impingi daca dai brusc o sa auzi acelasi calntanit cand faci st. dr. din volanta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult de tot de raspunsul prompt ! :lol:

M-am mai consultat cu cineva si mi-a zis ca s-ar putea sa mai fie si cilindrul foarte uzat, si atunci sa joace pistonul inauntru (fusta pistonului sa se loveasca de perete). Sunt un pic sceptic la chestia asta pentru ca segmentii noi aveau distanta foarte mica intre capete cand i-am probat. Dar mai stii ? Sunt destul de newcomer in ceea ce priveste motoarele in 2 timpi, si poate chiar asa o fi... Ideea e ca deja am bagat destui bani in ea si vreau sa schimb minimul necesar.

Cum imi dau seama daca chiar asa e ? Cat ar trebui sa aiba compresie ? Am un aparatzel d-asta de se infige in locul bujiei si o pot masura, dar variaza cu turatia compresia oricum... se poate masura invartind motorul cu o bormasina ? :lol:

 

Multzam mult !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...inca il mai caut prin vechiturile lu' taica-miu :lol:

Poate sa-mi spuna careva cum pot sa-mi dau seama daca cilindrul este "prea" uzat ca sa mai faca fatza pistonului ala si trebuie alezat ?

Daca trebuie alezat, imi dati si mie ceva sfaturi cum si pe unde as putea sa fac asta si mai ales de pe unde as putea produce un piston mai mare ? Eventual segmentzi...

Din nefericire e primul meu moped (ca motocicleta nu pot sa-i zic) si chiar nu stiu cat ar trebui sa "traga". Avand in vedere ca are 58 de kg motoreta si cu mine inca 76... motorul e de 60cmc (alezaj de 42)... face maxim 45 la ora (din cauza transmisiei, ca motorul se tureaza), cam cat de tare ar trebui sa ma tzin de ghidon ? :lol:

Mi-a mai bagat cineva un "cui" ca avea un Piaggio Grillo care daca il trageai de gaz se ridica singur p-o roata. Si mi-au confirmat 2 persoane asta... Cu toba si set "stock" !! Si mai prindea si 50 !!!

 

Ceva pareri ? Multzam !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...