Gnraloo Postat Septembrie 25, 2014 Share Postat Septembrie 25, 2014 (editat) Spray-ul de frane (cam oricare ar fi el) e bun la orice necesita curatare: frane, lant, filtru de ulei (exterior), carburator etc. Nu prea are cum sa-ti lipseasca daca te ocupi de mobra. Pt lant cel mai ieftin e sa cureti cu motorina, plus ca are si un usor efect lubrifiant comparativ cu benzina. Editat Septembrie 25, 2014 de Gnraloo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the Pig Postat Septembrie 25, 2014 Share Postat Septembrie 25, 2014 Ti-am spus, de la reprezentanta Motul, e pe harta pe care am pus-o mai sus. a da. corect. multumesc. cred ca le fac si eu o vizita. » Post actualizat in 25 Sep 2014 10:56 eu pana acum am curatat lantul bine cu motorina, apoi l-am spalat cu apa si putin detergent de vase...uscat bine si uns cu spray de lant. franele nu le-am curatat niciodata. ma gandesc ca le-ar prinde bine. o sa cumpar ce mi s-a spus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Septembrie 25, 2014 Share Postat Septembrie 25, 2014 (editat) Sari peste partea cu apa si detergentul de vase la lant Tu trebuie sa il cureti de mizeria abraziva (amestec de ulei si praf, sare, noroi) care poate intra sub garnituri ca apoi lubrifiantul (ulei, spray, care o fi ala...) sa patrunda acolo si sa mentina pelicula ca o bariera impotriva mizeriei. Detergentul de vase e ultima chestie care trebuie sa ajunga sub garnituri. Si ajunge, pt ca in etapa precedenta tocmai "ai deschis porii". Spala-l cu motorina, benzina sau spray de curatat lant/frane, sterge-l cu o carpa curata si uscata, apoi unge-l si gata. Editat Septembrie 25, 2014 de Gnraloo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Septembrie 25, 2014 Share Postat Septembrie 25, 2014 Sari peste partea cu apa si detergentul de vase la lant Tu trebuie sa il cureti de mizeria abraziva (amestec de ulei si praf, sare, noroi) care poate intra sub garnituri ca apoi lubrifiantul (ulei, spray, care o fi ala...) sa patrunda acolo si sa mentina pelicula ca o bariera impotriva mizeriei. Detergentul de vase e ultima chestie care trebuie sa ajunga sub garnituri. Si ajunge, pt ca in etapa precedenta tocmai "ai deschis porii". Spala-l cu motorina, benzina sau spray de curatat lant/frane, sterge-l cu o carpa curata si uscata, apoi unge-l si gata. functinarea O-ringurilor este o enigma... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Septembrie 25, 2014 Share Postat Septembrie 25, 2014 Sa nu cumva sa se umple lantul de acnee de la atatia pori deschisi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Septembrie 25, 2014 Share Postat Septembrie 25, 2014 (editat) functinarea O-ringurilor este o enigma... Pt unii s-ar putea sa fie o enigma, dar nici sa dai cu detergent de vase bazandu-te pe etanseitatea perfecta a o-ringurilor. Chiar nu vad rostul. Uleiul le mentine in buna stare atata timp cat e curat si nu incarcat cu particule abrazive de pe drum. De cate ori s-a mai discutat... Editat Septembrie 25, 2014 de Gnraloo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.