Sari la conținut

Vibratiile Parbrizului La Viteza


Postări Recomandate

da' de ce zici "vibratiile parbrizului"? la mine parbrizu stoc nu vibra, statea foarte tzeapan strans in cele 6 suruburi, problema era zgomotul curentului de aer care "se aduna" eronat in spatele parbrizului si produce ceeea ce se cheama pe advrider "noise buffering". Fenomenu' asta asociat cu o casca proasta sau cu una in genul Arai XD (cum poarta lumea buna in enduro-touring :crack: ) devine obositor la drum lung si singurul remediu cred ca ramane doua dopuri bune de urechi, sau um mp3 player cu casti intrauriculare.

 

Nici eu nu mi-am taiat/gaurit inca prabrizu stoc da' am tras concluzia de pe advrider ca cel mai bun modding pentru eliminarea zgomotului este instalarea in parbriz a "jgheaburilor" alea de le spun aia "NACA duct", problema e ca le-am vazut de cumparat numa' in US. Se pot construi din fibra de carbon parca am vazut/ salvat pe undeva un .pdf cu exact dimensiunile tiparului, daca vrei il caut si il pun la mail.

 

Eu pana una alta am luat parbrizul de touring de la ktm pentru LC8 care, cel putzin in cazul meu, remediaza in mare masura problema, adica zgomotul la viteze mari nu dispare de tot da' e suportabil fara dopuri in urechi. Un alt + al parbrizului de touring e faptul ca e facut din lexan, material care rezista mai bine la zgrieturi. Ma gandesc sa schimb casca care o port acu cu una mai buna, probabil Multitec'ul de la Shoei (sunt fan casti flip-up!) si daca zgomotul o sa mai scada nici nu o sa mai incerc sa modific parbizul stoc.

 

post-6136-1205392801_thumb.jpg

Editat de niroL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am incercat si eu parbrizul alien de la ei numai ca este prea inalt si deformeaza imaginea.

 

NACA duct as vrea sa incerc si eu pt ca oamenii ziceau ca rezolva problema dar m-am lovit tot de faptul ca nu se gasesec decat in USA.

 

eu am un airoh S4.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am incercat si eu parbrizul alien de la ei numai ca este prea inalt si deformeaza imaginea.

 

 

da, deformeaza imaginea, treb'e sa te obisnuiesti cu el daca vrei sa ai liniste :crack: , mai greu e in offroad da' si acolo te mai ridici in scari, eu totusi reusesc sa vad peste el cand stau in sea la o distanta suficienta cat sa am sigurantza ca nu calc cu rotzile la intamplare, de asta m-am hotarat sa-l folosesc o perioada, cel putin pentru drumuri cu km multzi pe asfalt.

 

am gasit schema la Naca Duct, dimensiunile sunt in inci, poate se uita cineva care stie sa prelucreze fibra de carbon, ar avea deja doi clientzi :blbl:

naca_duct.pdf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am gasit schema la Naca Duct, dimensiunile sunt in inci, poate se uita cineva care stie sa prelucreze fibra de carbon, ar avea deja doi clientzi :D

 

:crack: :blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca fenomenul se intampla mai mult persoanelor inalte !

Eu am 1.70m si ma simt destul de bine in spatele parbrizului de LC8 Adv. Ce e drept, am motocicleta de 4 zile, dar in timpul asta am bagat 500km si m-am simtit destul de ,,protejat" la 150-160km/h !

 

Deci ... avantajul de a fi pitic -> te ascunzi mai bine dupa parbriz ...

.......... dezavantajul de a fi pitic -> picioare scurte ! :D

 

Oricum, am inceput sa ma obisnuiesc cu echilibristica ! :blbl: Astept o sa cu gel si o sa fie mai bine !

 

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...