ddcristi Postat Mai 6, 2005 Share Postat Mai 6, 2005 Am shi io o problema... am tot cautat un manual de reparatzie pentru o Honda CBX 550, model de prin '82-'84, da' pana acuma n-am gasit nicaieri. Poate avetzi careva modelu' asta de motor shi shtitzi mai multe despre el decat mine. Pe mine ma intereseaza doar partea cu furca fatza.. Adica mai precis telescoapele de fatza. Unu' din ele o cam inceput sa-mi curga shi ar trebui sa ma pun sa-i skimb semeringurile shi uleiu'. Problema ii ca nu shtiu ce dimensiuni au semeringurile, deci nu shtiu ce sa caut. Pe langa asta, telescoapele mai au shi alte shuruburi shi reglaje (sau cel putzin asha arata kestiile alea de pe ele.. ca nishte reglaje) shi n-am nici cea mai vaga idee ce is shi la ce folosesc.. De-aia, daca shtie careva ceva despre ele, pls. help me.. DDC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Mai 6, 2005 Share Postat Mai 6, 2005 http://www.honda4fun.com/man_officina/man_officina.html ... poate te ajuta... si http://www.louis.de?topic=artnr_gr&artnr_g...180&typ_id=PC04 asta e simeringu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ddcristi Postat Mai 6, 2005 Autor Share Postat Mai 6, 2005 http://www.honda4fun.com/man_officina/man_officina.html... poate te ajuta... si http://www.louis.de?topic=artnr_gr&artnr_g...180&typ_id=PC04 asta e simeringu La adresa aia de manuale n-am gasit decat CB550, nu shi CBX550... in skimb ala din Louis se pare ca ii OK... Multzam mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chopper Postat Mai 11, 2005 Share Postat Mai 11, 2005 Prin 2000 am avut si eu un CBX550.Stiiu ca una dintre probleme era reglajul telescoapelor.Nicicum nu am reusit sa le pun la punct.Ba erau prea moi,de nu mai simteam motorul sub mine,ba erau prea tari si parca dadeam la pickhammer.Am aflat de pe ceva forum si cantitatile de ulei care se introduc in telescoape.Cred ca le mai am pe acasa scrise undeva,o sa ma uit,poate le aflu.Dar sa sti ca nu m-au ajutat nici alea mult. Surubelul ala cu 4 pozitii e reglajul principal al telescoapelor,"adincimea"la care ele se lasa cind frinezi.4 nivele.Sincer,oricite combinatii am incercat,tot degeaba. Oricum,eu o sa ma uit prin hirtiile vechi poate mai aflu datele in cauza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ddcristi Postat Mai 11, 2005 Autor Share Postat Mai 11, 2005 Prin 2000 am avut si eu un CBX550.Stiiu ca una dintre probleme era reglajul telescoapelor.Nicicum nu am reusit sa le pun la punct.Ba erau prea moi,de nu mai simteam motorul sub mine,ba erau prea tari si parca dadeam la pickhammer.Am aflat de pe ceva forum si cantitatile de ulei care se introduc in telescoape.Cred ca le mai am pe acasa scrise undeva,o sa ma uit,poate le aflu.Dar sa sti ca nu m-au ajutat nici alea mult. Surubelul ala cu 4 pozitii e reglajul principal al telescoapelor,"adincimea"la care ele se lasa cind frinezi.4 nivele.Sincer,oricite combinatii am incercat,tot degeaba. Oricum,eu o sa ma uit prin hirtiile vechi poate mai aflu datele in cauza. Multzam... daca gasehsti kestiile alea despre telescoapele de fatza de CBX550 ar fi super.. poate reushesc shi io sa le pun la punct.. ideea e ca tre' sa le skimb semeringurile shi sa uleiu'... shi daca aflu dimensiunile semeringurilor, poate gasesc o pereche pe aici, nu le mai comand din Louis... shi ma intereseaza shi cantitatea de ulei ce trebe bagata in ele ca sa shtiu sa nu bag prea mult sau prea putzin... Multzam.. shi sper sa gaseshti hartiile alea vechi.. DDC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chopper Postat Mai 11, 2005 Share Postat Mai 11, 2005 http://bakkers.gr.jp/~yasuda/CBX/bbs/bbse-7.html Ca sa vezi...am gasit message-board-ul unde am pus eu cu ani in urma intrebarea ce o pui tu acuma. Asa ca ia si intreaba si tu acelasi lucru aici. http://bakkers.gr.jp/~yasuda/CBX/bbs/bbse-i.html Din pacate raspunsul parca l-am primit pe mail,si nu il mai am.Oricum,o sa ma uit si acasa printre hirtii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Mai 11, 2005 Share Postat Mai 11, 2005 ... shi daca aflu dimensiunile semeringurilor, poate gasesc o pereche pe aici, nu le mai comand din Louis... Pai dimensiunile sunt chiar cele care apar pe site la Louis 35X48X11 dar cu cautatul in tara nu faci decat sa pierzi timpul. Inaltimea de 11 nu e standard la diametru asa mic. Am cautat pt ZZR'u meu si am gasit max 7 mm inaltime pe stoc in tara. O tanti draguta mi-a zis ca face comanda afara si daca am noroc in 2 saptamani vin. So... Pas... traiasca Louis si baietii care aduc de acolo! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ddcristi Postat Mai 11, 2005 Autor Share Postat Mai 11, 2005 Asa ca ia si intreaba si tu acelasi lucru aici. http://bakkers.gr.jp/~yasuda/CBX/bbs/bbse-i.html Tocmai am postat intrebarea... ashtept raspuns... multzam mult! Dau o bere cand ne vedem.. la Timisoara sau pe la alte intruniri... DDC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ddcristi Postat Mai 11, 2005 Autor Share Postat Mai 11, 2005 Pai dimensiunile sunt chiar cele care apar pe site la Louis 35X48X11 dar cu cautatul in tara nu faci decat sa pierzi timpul. Inaltimea de 11 nu e standard la diametru asa mic. Mdah... trebuia numa' sa citesc... Ce vaca is!! Am vazut pagina de la Louis da' nu gaseam nicaieri dimensiunile simeringurilor.. Pur shi simplu nu le-am observat Acuma, ca le am, o sa incerc totushi sa le gasesc pe aici.. daca nu, ramane totushi varianta cu Louis... Multzam, DDC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chopper Postat Mai 11, 2005 Share Postat Mai 11, 2005 Bulinu` are dreptate.Am incercat si eu sa aflu siemeringuri de telescoape dar nu au numai de 7 (inaltime),si sint de alea simple.Asteade telescoape,dupa cum probabil ai vazut au si o buza de protectie inspre exterior,deci sint incomparabil mai bune.Ia din Louis,ca e mai bine,si is si ieftine. Cit despre bere,se transforma in cafea... ,sa termin numai de modificat si rodat motorul ca vin eu incolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ddcristi Postat Mai 12, 2005 Autor Share Postat Mai 12, 2005 Bulinu` are dreptate.Am incercat si eu sa aflu siemeringuri de telescoape dar nu au numai de 7 (inaltime),si sint de alea simple.Asteade telescoape,dupa cum probabil ai vazut au si o buza de protectie inspre exterior,deci sint incomparabil mai bune.Ia din Louis,ca e mai bine,si is si ieftine. Cit despre bere,se transforma in cafea... ,sa termin numai de modificat si rodat motorul ca vin eu incolo. In Tm aveam candva un magazin de simeringuri, care avea cam tot ce vrei... pana acum nu am auzit pe nime' sa nu gaseasca ce-i trebe... acolo am de gand sa ma duc zilele astea, cand am vreme... daca acolo nu gasesc, clar comand din Louis... Iar cafeaua... fie shi cafea... tu bei cafea, io bere... sau poate tot cafea... om vedea cand ne intalnim... DDC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chopper Postat Mai 12, 2005 Share Postat Mai 12, 2005 Ok,asa sa fie.Tine-ma la curent cu faza cu cantitatea de ulei pt.suspensii.Daca nu iti raspunde japonezu`,adu-mi aminte,eventual pe yahoo messenger pina Duminica.Atunci plec eu acasa,ca acuma is la servici in virf de munte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ddcristi Postat Mai 17, 2005 Autor Share Postat Mai 17, 2005 Pana la urma am gasit simeringuri in Timisoara... shi in loc sa dau 10 EUR pe ele din Louis, le-am luat cu 75.000 lei pe amandoua... Deci se poate.. Kestia ii ca inca n-am primit nici un raspuns de la aia pe forumu' de CBX shi inca nu shtiu cat ulei va trebui sa bag in telescoape... Ash vrea ca sambata asta sa ma pun sa skimb simeringurile shi uleiu' pentru ca deja incep sa-mi faca urat telescoapele cand dau in gropi... Shi inca o kestie.. shtie careva ce tip de ulei se baga in telescoape?? DDC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mae Postat Mai 17, 2005 Share Postat Mai 17, 2005 Salut, te pot ajuta cu manualul. Tel 0722222411 Mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ddcristi Postat Mai 23, 2005 Autor Share Postat Mai 23, 2005 Salut Mihai, Inca odata multzumesc pentru manual... L-am listat shi il studiez la greu.. Problema este ca, deshi am gasit cum se demonteaza furca shi cum se monteaza la loc, n-am gasit ce tip de ulei se baga in telescoape... Shtii cumva ce tip tre' sa bag? Multzumesc, DDC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Mai 23, 2005 Share Postat Mai 23, 2005 vezi ca trebuie sa fie capitol separat cu specificatiile motocicletei. pe acolo pe undeva zice de lubrifianti si fluide. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chopper Postat Mai 23, 2005 Share Postat Mai 23, 2005 Parca mai tin minte raspunsul de la lista de discutii,zicea ca "ATF-Automatic Transmission Fluid" sau cam asa ceva,cred ca la ulei pt servodirectii sau transmisii hidraulice se referea.Parca face si Petrom asa ceva,da nu recomand numa in caz de necaz. Asta desigur,in caz ca nu gasesti ulei special pt. telescoape.La noi este un magazin de pese auto unde sint si ceva scutere;acolo este Valvoline(Fork Oil scrie pe el),vezi ca trebuie sa fie si pe la voi. Cantitatile de ulei nu le-am mai gasit,dar trebe sa le ai in manualul de la Mihai. off topic - Vii la Cluj pe Vineri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ddcristi Postat Mai 24, 2005 Autor Share Postat Mai 24, 2005 (editat) Salut, Pana la urma d-ala am pus.. ATF... Ieri, fortzat de imprejurari, a trebuit sa-mi demontez furca shi sa-mi schimb simeringurile si uleiul.. Sa va povestesc ce-am patzit: Ieri dimineatza, in drum spre munca, la un moment dat, imi taie unu' fatza... Normal ca am franat brusc, ca sa nu ma infig in ala... In momentu' in care am franat asha, telescopu' din stanga fatza, pur shi simplu mi-o "explodat"... adica sigurantza aia care itzi tzine simeringu' sa nu iasa din cauza presiunii, mi-o sarit de la loc, shi din cauza asta mi-o sarit shi simeringul si bineintzeles, odata cu el, aproape tot uleiu' din telescop shi tot gazul din ambele telescoape.. asha ca, brusc, am ramas fara suspensie pe fatza.... Pana la urma, cu chiu cu vai, am reushit sa ajung la lucru shi dup-aia, acasa... cand am ajuns acasa, mi-am demontat telescoapele shi le-am reparat.. adica am skimbat simeringurile, am montat totul la loc, am pus ulei shi am umflat telescoapele... munca de 5 ore... toate bune shi frumoase, da' cand am incercat sa testez frana de fatza, din nou, la o frana mai dura (noroc ca eram in fatza blocului), acelashi telescop, mi-a "explodat" din nou.. Deci acuma, is pedestrian.. Eu presupun ca nenorocirea asta s-o intamplat din 2 posibile motive: 1. sau nenorocita aia de sigurantza ii prea uzata ca sa mai tzina (deshi dupa ce am studiat-o o tzara, nu mi s-o parut ca ar avea probleme) 2. sau, lucru extrem de grav zic eu, canalul in care intra sigurantza aia, canal care se afla sapat in telescop, este uzat... in cazu' asta ce pot sa fac? exista vreo solutzie sa refac canalul ala? Oka.. deocamdata atata, ca am dat in depresie... daca shtitzi careva vreo solutzie, pls. help.. DDC PS.: @Chopper: din pacate, in situatzia data, n-am nici o shansa sa ajung la Cluj, deshi eram hotarat sa vin.. ( Editat Mai 24, 2005 de ddcristi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chopper Postat Mai 24, 2005 Share Postat Mai 24, 2005 Cumpara pe tata lu` Super Glue(ceva gen Loctite sau Bison ,da de ala "industrial"),degresezi bine-bine cu diluant sau benzina locasul siemeringului si lipesti siemeringul de corpul telescopului(desigur,dupa ce l-ai montat in locul lui).Nu iti mai sare ala de acolo nici sa bagi petarda inauntru.Inafara de asta,solutiile gen super-glue lipesc a draculuide bine cauciucul pe metal,mai ales daca metalul e poros(si desigur degresat bine de tot). Fa asa ca trebe sa tina.Poti chiar sa pui 2 rinduri de siemeringuri,din care sa fi luat putin(ca sa le aduci la grosime de 5 mm sa iti intre,si le lipesti pe amindoua).Chiar ar fi bine sa faci asta,pt. ca primul sa fie de protectie si al doilea de lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.