hell biker Postat Mai 21, 2005 Autor Share Postat Mai 21, 2005 Fratilor mai am o intrebare, da sa-mi promiteti ca nu radeti:DE CE, CAND si CUM folosesc DECOMPRESORUL? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Mai 22, 2005 Share Postat Mai 22, 2005 ala e degeaba acolo! cand pornesti motoru' ca sa dai mai usor la pedala si cand il opresti (de ex. cand ai autoaprindere nu se mai opreste din contact asa ca ii deschizi decompresoru' si moare) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Mai 22, 2005 Share Postat Mai 22, 2005 si e bun cand n-ai claxon. De asemenea impresionezi damele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix_Harley Postat Mai 23, 2005 Share Postat Mai 23, 2005 Fratilor mai am o intrebare, da sa-mi promiteti ca nu radeti:DE CE, CAND si CUM folosesc DECOMPRESORUL? Decompresorul a fost pus acolo cu un scop foarte precis. Are mai multe intrebuintari: 1. Atunci cand pornesti motorul. Deoarece IJ-urile monocilindrice au o compresie forte bune este destul de greu sa dai la pedala. Dupa cum stie toata lumea pentru ca un motor in 2T sa porneasca are nevoie de benzina in carter, asa dupa ce se deschide benzina si se apasa pe plutitor pana da un pic peste pahar se dau cateva pedale fara contact. Pentru ca aceasta operatiune sa se desfasoare destul de repede si sa nu il oboseasca pe motociclist se foloseste decompresorul. 2. Atunci cand opresti motorul. Se foloseste decompresorul pentru a reduce presiunea asupra ambielajului, astfel prelungindu-i viata. In cartea tehnica scrie (cel putin asa scrie la '56) ca atunci cand vrei sa opresti motorul ti decompresorul tras pana se opreste motorul, apoi scoti contactul. Eu fac aceasta operatiune exact invers pentru a consuma mai putin bateria...scot contactul, apoi trag decompresorul . 3. Alte utilizari. Cum spuneau si antevorbitorii mei, atunci cand faci autoaprindere sau iti trage aer fals si incepe sa se tureze rau si observi ca scoti contactul si fisa de la bujie si nu se intampla nimic, cei care au alte modele de motociclete incep sa isi faca griji...la IJ-urile monocilindrice mai ai un as in maneca... DECOMPRESORUL...nici nu mai este nevoie sa scoti fisa de la bujie...tragi decompresorul si se potoleste. De asemenea se foloseste atunci cand pornesti motocicleta impinsa. Cam in acelasi moment in care dai drumul ambreiajului tragi decompresorul. Nu o sa se mai infraneze roata si motocicleta va porni foarte repede si foarte usor... Cum spunea si @Aleko poate fi folosit pe post de claxon ... dar nu foarte des pentru ca la turatie mare s-ar putea sa ramaii fara el(@Aleko) si daca nu ai o bujie la tine ai rupt-o in fericire. Daca il folosesti pe post de claxon poti sa ii enervezi pe cei din jur ...eu am vrut sa il bat pe un pustan, vara trecuta la Timisoara, care a dat ca tampitu cred ca o ora ture de camping de fiecare data cu alta gagica in spate si care tragea decompresorul odata la doua secunde. Gagiul sigur nu avea carnet si mai mult ca sigur nu era motocicleta lui...oricum era o coaje...bine ca m-au luat ceilalti la bere si m-am linistit. Numa' bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kombat Postat Mai 23, 2005 Share Postat Mai 23, 2005 sfat; treci pe 12 v sa nu afli cum mergi 500km fara lumini :buji sinterom numai daca nai incotro brisk sau ac delco avansul nu mai mare 2 mm vei primi oricum o pedala in talpa obisnuiestete; amestecul 30 sau o sticla skndik 200 ml la apr 7 l benzina fara pb .poti modifica rapoartele in cutia de viteze sau mai simplu foai pinion.sa nu te crezi pe 'buza' trateazal cu respect in viraje nu le aborda prea tare ivan merge unde vrea el nu tu : sal stapinesti sanatos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix_Harley Postat Mai 23, 2005 Share Postat Mai 23, 2005 Daca motocicleta este reglata bine nu ai probleme cu luminile nici daca ai instalatia pe 6V. Garantat!...cu toate ca si eu sunt de parere ca o instalatie pe 12V este mai buna. Numa' bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix_Harley Postat Mai 23, 2005 Share Postat Mai 23, 2005 sa nu te crezi pe 'buza' trateazal cu respect in viraje nu le aborda prea tare ivan merge unde vrea el nu tu Bai frate...fara suparare, dar daca spui un astfel de lucru inseamna ca habar nu ai...mai ales daca spui lucrul asta despre un IJ '56, iar daca merge pe unde vrea ea ori nu stii sa conduci ori ai probleme grave la motocicleta. Festivalul este una din cele mai stabile motociclete pe care le-am vazut. Aceasta motocicleta se comporta excelent in curbe, uneori chiar raman uimait cat de mult ma pot inclina cu ea. De asemenea daca am plecat cu ea de pe loc si am pus picioarele pe scaritza o intorc la 180 de grade fara sa mai las piciorul jos...in halul asta este de stabila! Crede-ma stiu ce spun! Nu se poate spune insa acelasi lucru despre fratii lui mai tineri, mai ales Jupiter 4, care este una din cele mai instabile motociclete cu care am mers. Scuza-ma ca am spus aceste lucruri, nu am vrut sa te jignesc, dar nu am putut ramane nepasator citind acest lucru despre IJ-ul '56...poate daca era alta motocicleta ma abtineam...dar IJ-ul '56 il cunosc prea bine. Numa' bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kombat Postat Mai 24, 2005 Share Postat Mai 24, 2005 harly frate am si un j.4 dar preferatul meu e rommel un56 .la 80 km nu mai este asa stabil pe directie am trecut chir pe roti de 18 am schimbat anvolopa spate 130/18/90 o pot inclina pina dau cu toba da limita est de max 60 km h calaresc moto de 18 ani si nu mam suparat deloc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Mai 25, 2005 Share Postat Mai 25, 2005 eu nu inteleg de ce ziceti voi ca e mai stabil 56 decat jup.4 de ex... cadrul este la fel, amortizoarele la fel... doar daca functioneaza defectuos amortizoarele sau este cadrul stramb sau rotile care calca pe trase diferite, altfel nu pot sa-mi explic! p.s. am multe ij-uri si stiu ce spun! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Mai 25, 2005 Share Postat Mai 25, 2005 Amortizoarele nu-s la fel la J4 ca la 56 dar in general inclin sa-ti dau dreptate ,motocicletele seamana foarte mult la ciclistica si nu cred sa fie diferente mari intre ele din acest punct de vedere desi nu m-am dat cu nici un jupiter pana acum. Poate o fi chestia ca 56 are roti de 19 dar nu cred sa conteze prea mult pe asfalt(pe drumuri nasoale se cunoaste diferenta) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hell biker Postat Mai 26, 2005 Autor Share Postat Mai 26, 2005 Fratilor mi-am inmatriculat intr-un sfarsit AGREGATU' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hell biker Postat Mai 26, 2005 Autor Share Postat Mai 26, 2005 Decompresorul a fost pus acolo cu un scop foarte precis. Are mai multe intrebuintari:1. Atunci cand pornesti motorul. Deoarece IJ-urile monocilindrice au o compresie forte bune este destul de greu sa dai la pedala. Dupa cum stie toata lumea pentru ca un motor in 2T sa porneasca are nevoie de benzina in carter, asa dupa ce se deschide benzina si se apasa pe plutitor pana da un pic peste pahar se dau cateva pedale fara contact. Pentru ca aceasta operatiune sa se desfasoare destul de repede si sa nu il oboseasca pe motociclist se foloseste decompresorul. 2. Atunci cand opresti motorul. Se foloseste decompresorul pentru a reduce presiunea asupra ambielajului, astfel prelungindu-i viata. In cartea tehnica scrie (cel putin asa scrie la '56) ca atunci cand vrei sa opresti motorul ti decompresorul tras pana se opreste motorul, apoi scoti contactul. Eu fac aceasta operatiune exact invers pentru a consuma mai putin bateria...scot contactul, apoi trag decompresorul . 3. Alte utilizari. Cum spuneau si antevorbitorii mei, atunci cand faci autoaprindere sau iti trage aer fals si incepe sa se tureze rau si observi ca scoti contactul si fisa de la bujie si nu se intampla nimic, cei care au alte modele de motociclete incep sa isi faca griji...la IJ-urile monocilindrice mai ai un as in maneca... DECOMPRESORUL...nici nu mai este nevoie sa scoti fisa de la bujie...tragi decompresorul si se potoleste. De asemenea se foloseste atunci cand pornesti motocicleta impinsa. Cam in acelasi moment in care dai drumul ambreiajului tragi decompresorul. Nu o sa se mai infraneze roata si motocicleta va porni foarte repede si foarte usor... Cum spunea si @Aleko poate fi folosit pe post de claxon ... dar nu foarte des pentru ca la turatie mare s-ar putea sa ramaii fara el(@Aleko) si daca nu ai o bujie la tine ai rupt-o in fericire. Daca il folosesti pe post de claxon poti sa ii enervezi pe cei din jur ...eu am vrut sa il bat pe un pustan, vara trecuta la Timisoara, care a dat ca tampitu cred ca o ora ture de camping de fiecare data cu alta gagica in spate si care tragea decompresorul odata la doua secunde. Gagiul sigur nu avea carnet si mai mult ca sigur nu era motocicleta lui...oricum era o coaje...bine ca m-au luat ceilalti la bere si m-am linistit. Numa' bine! Phoenix presupun ca ai cartea tehnica de IJ 56.Cum pot sa intru si eu in posesia unei copii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hell biker Postat Mai 26, 2005 Autor Share Postat Mai 26, 2005 Tocmai am mai gasit un 56 neinmatriculabil la 100 de iepuroi.Sa-l cumpar pentru piese sau nu?Eu parca l-as lua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Mai 26, 2005 Share Postat Mai 26, 2005 daca are si motorul bunicel, si ai unde sa-l tii... ia-l. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.