SEBYK Postat Martie 22, 2008 Share Postat Martie 22, 2008 Am o Kawasaki ZZR 400 din '98 si am observat ieri k de la unul din carburatoare a inceput sa picure benzina. Pana acuma nu mi-a mai facut asa ceva.... Stie cineva de la ce poate sa fie, sau dak e normal sa mai faca asa ceva?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotĂśrizer Postat Martie 22, 2008 Share Postat Martie 22, 2008 probabil este plutitorul defect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Martie 23, 2008 Share Postat Martie 23, 2008 cuiul pantou nu mai etansaza...am patit-o la un carburator mikuni, la un suzuki dr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SEBYK Postat Martie 24, 2008 Autor Share Postat Martie 24, 2008 Aha...ms mult... da...nu sunt expert la mecanica..ma pricep cat de cat...unde il gasesc in carburator???ca sa nu caut o zi intreaza??trebuie dat jos carburatorul sau se poate fara?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 25, 2008 Share Postat Martie 25, 2008 trebuie date jos carburatoarele si desgacut cel cu pricina ... toata problema e de aici desfaci cele 4 suruburi, apoi scoti tija de la plutitor ca sa ii poti curata cuiul ce iti inchide benzina cand aceasta ajunge la nivel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotĂśrizer Postat Martie 25, 2008 Share Postat Martie 25, 2008 eu am avut plutitorul gaurit si aveam benzina in una din cavitati, este un caz mai rar dar este un caz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SEBYK Postat Martie 25, 2008 Autor Share Postat Martie 25, 2008 Aha...ok... Nu pare complicat. M-am uitat si eu aseara pe un manual de reparatii si am vazut cam ce ar fi de facut. Mai am ceva intrebari totusi.. : 1. ce sanse am sa dereglez carburatoarele?sa nu mai fie sincronizate? 2. pe unde gasesc cui sau plutitor in cazul in care unul din ele este defect?? Multumesc inca o data celor care au postat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 27, 2008 Share Postat Martie 27, 2008 Aha...ok... Nu pare complicat. M-am uitat si eu aseara pe un manual de reparatii si am vazut cam ce ar fi de facut. Mai am ceva intrebari totusi.. : 1. ce sanse am sa dereglez carburatoarele?sa nu mai fie sincronizate? 2. pe unde gasesc cui sau plutitor in cazul in care unul din ele este defect?? Multumesc inca o data celor care au postat nu ai ce deregla daca umbli unde ti-am aratat eu ... in rest la alte suruburi nu ai ce cauta ... umbla numai la alea 4 de la "paharul" carburatorului si la plutitor si supapa ce inchide ... daca umbli numai unde ai treaba si nu iti bagi nasul aiurea nu ai ce sa strici/dereglezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SEBYK Postat Martie 27, 2008 Autor Share Postat Martie 27, 2008 OK..nu am prostul obicei sa imi bag nasul unde nu ma pricep..dar ca o masura suplimentara...am intrebat inainte ca sa ma asigur. Ms de ajutor. Raman dator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.