daly_bike Postat Mai 12, 2005 Share Postat Mai 12, 2005 salutare!am avut ieri un accident ma deplasam dinspre salajan spre titan pana in policlinica titan este un scoar,de unde a iesit un logan fara sa se asigure. a ocupat prima bande de linga scoar cu botul masini si am incercat sa il evit.schimband banda de mers trecand pe danda de mijloc prin fata lui dupa care el si-a continuat deplasarea curmezis,vrand sa parcheze.am incercat sa-mi revin pe prima banda trecand prin spate dar sa oprit si pur si simplu nu am avut unde sa ma mai duc decat in partea din spate dupa care .plonjon ,tumbe ,salvare,politie si spital am fost morocos un umar dislocat nimic rupt si zgarieturi. intrebarea mea este cum fac sa=mi repar motorul cu saigurarea lui?am inteles ca are casco. si daca stiti un servis care se ocupa de asa ceva. motorul este distrus pe partea din fata si tot ce este plastic pe el aprilia 125 multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Mai 12, 2005 Share Postat Mai 12, 2005 Trebuie sa te duci intai cu motorul la un agent constatator de la compania respectiva de asigurari sa-ti faca constatarea pagubelor si pe urma ii ceri o lista cu unitatile service agreate care lucreaza cu plata prin virament si-ti alegi unul care iti convine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daly_bike Postat Mai 12, 2005 Autor Share Postat Mai 12, 2005 k,mersi. am inteles ca politia a facut o lista cu tot ce este distrus pe ea,dar este posibil sa mai fie si unele amanunte care lea scapat . sa vad samdata ce zice politia si pe unde ma trimite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elf_away Postat Mai 12, 2005 Share Postat Mai 12, 2005 ce an e aprilia ta ? poate te rezolv cu cate ceva .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daly_bike Postat Mai 13, 2005 Autor Share Postat Mai 13, 2005 ce an e aprilia ta ? poate te rezolv cu cate ceva .. este din 91 . la ce te referi cu ce ma poti ajuta ? merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
berzelius Postat Mai 13, 2005 Share Postat Mai 13, 2005 Deci: daca are casco, este casco-ul lui si tu nu poti face reparatie pe casco decit daca ai tu casco la moto. Poti face reparatie pe asigurarea lui de raspundere civila(daca are si daca ai luat o copie dupa politza), dar numai daca in procesul verbal de constatare este scris clar ca el este vinovat. Asta trebuie sa sti tu in primul rind. In rest multa bafta, ca ai nevoie in lupta cu asigurarile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Mai 16, 2005 Share Postat Mai 16, 2005 Aprilia RS 125 din 91, valoarea motocicletei dpdv al companiei de asigurari este 15% din valoarea de nou si ca daune nu iti acopera decat maxim 75% din valoarea asta calculata de ei, considerata dauna totala.Reparatia intr-un service specializat (indicat ar fi la United Motors, ei sunt reprezentanta oficiala si tot ei aduc si piese) cred ca te costa mult mai mult decat poti recupera de pe RCA , cu diferenta paltibila direct din buzunarul tau. Nu renteaza, calea de urmat aici e sa iti repari motocicleta cu piese second hand si sa iei de la asigurari banii pt dauna totala( cel mai probabil) pt reparatii in regie proprie , adica 75% din 15% din valoarea de nou. Numai ca banii astia ii vezi peste cateva luni , timp in care te iei cu jegosii astia de gat si te razboiesti saptamanal, iti vor cere diverse hartii, te vor amana sistematic doar-doar ti se face lehamite si nu-ti mai trebuie nici un ban....cam asta e realitatea cu tote firmele de asigurari din cate stiu, poate doar sa ai noroc ca ala sa fi avut RCA la ASIT , despre care am auzit de la mai multi ca e firma serioasa si isi onoreaza obligatiile. Ai grija la constatare sa iti scrie inspectorul ala absolut tot ce e belit, ii arati cu degetul fiecare zgaiba si insisti ca piesa nu se poate repara, ci doar inlocui. O carena sparta nu se "repara" (oricum ai lipi-o cedeaza de la vibratii), cadrul indoit nu se "indreapta"(nici un producator de moto nu recomanda asa ceva),tuburile furcii nu se indreapta, maneta rupta nu se sudeaza samd. E posibil sa fie nevoie de o reconstatare in service la demontare pt daune ascunse (fisura bloc motor de exemplu) ocazie cu care specilistii de la service ii explica inspectorului cum ca unele piese la moot nu se pot repara ca la masini si ca nu garanteaza nimeni un cadru "tras" sau sudat , geometria furcii nu poate fi refacuta indreptand un tub stramb samd. Deci, pasii : Hartie de la militie ca ala e vinovat si tu nu; Constatare la asigurari, deschidere dosar de dauna. Discutat cu cei de la reprezentanta pt optiuni de reconstatare,service, deviz piese si manopera, hartie catre asigurator in care sa scrie valoarea de nou cu toate taxele incluse. Ia legatura cu United Motors, sunt baieti de treaba si te pot ajuta O alta posibilitate e sa faci plangere penala impotriva soferului, iti scoti certificat de la IML , si in schimbul retragerii plangerii ii ceri sa-ti acopere diferenta pe care nu ti-o da asigurarea, costul echipamentului distrus, timp(=bani) si bani cheltuiti din cauza accidentului. Este un santaj in toata regula, dara daca a gresit - sa plateasca.Daca nu vrea si se ajunge la judecata, pregateste-te pt vreo 2 ani de procese Mai nasol e daca nu il sperie posibilitatea unui dosar penal pt vatamare de persoane sau are relatii sus-puse, caz in care nu prea ai ce face . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daly_bike Postat Mai 17, 2005 Autor Share Postat Mai 17, 2005 (editat) Aprilia RS 125 din 91, valoarea motocicletei dpdv al companiei de asigurari este 15% din valoarea de nou si ca daune nu iti acopera decat maxim 75% din valoarea asta calculata de ei, considerata dauna totala.Reparatia intr-un service specializat (indicat ar fi la United Motors, ei sunt reprezentanta oficiala si tot ei aduc si piese) cred ca te costa mult mai mult decat poti recupera de pe RCA , cu diferenta paltibila direct din buzunarul tau. Nu renteaza, calea de urmat aici e sa iti repari motocicleta cu piese second hand si sa iei de la asigurari banii pt dauna totala( cel mai probabil) pt reparatii in regie proprie , adica 75% din 15% din valoarea de nou. Numai ca banii astia ii vezi peste cateva luni , timp in care te iei cu jegosii astia de gat si te razboiesti saptamanal, iti vor cere diverse hartii, te vor amana sistematic doar-doar ti se face lehamite si nu-ti mai trebuie nici un ban....cam asta e realitatea cu tote firmele de asigurari din cate stiu, poate doar sa ai noroc ca ala sa fi avut RCA la ASIT , despre care am auzit de la mai multi ca e firma serioasa si isi onoreaza obligatiile. Ai grija la constatare sa iti scrie inspectorul ala absolut tot ce e belit, ii arati cu degetul fiecare zgaiba si insisti ca piesa nu se poate repara, ci doar inlocui. O carena sparta nu se "repara" (oricum ai lipi-o cedeaza de la vibratii), cadrul indoit nu se "indreapta"(nici un producator de moto nu recomanda asa ceva),tuburile furcii nu se indreapta, maneta rupta nu se sudeaza samd. E posibil sa fie nevoie de o reconstatare in service la demontare pt daune ascunse (fisura bloc motor de exemplu) ocazie cu care specilistii de la service ii explica inspectorului cum ca unele piese la moot nu se pot repara ca la masini si ca nu garanteaza nimeni un cadru "tras" sau sudat , geometria furcii nu poate fi refacuta indreptand un tub stramb samd. Deci, pasii : Hartie de la militie ca ala e vinovat si tu nu; Constatare la asigurari, deschidere dosar de dauna. Discutat cu cei de la reprezentanta pt optiuni de reconstatare,service, deviz piese si manopera, hartie catre asigurator in care sa scrie valoarea de nou cu toate taxele incluse. Ia legatura cu United Motors, sunt baieti de treaba si te pot ajuta O alta posibilitate e sa faci plangere penala impotriva soferului, iti scoti certificat de la IML , si in schimbul retragerii plangerii ii ceri sa-ti acopere diferenta pe care nu ti-o da asigurarea, costul echipamentului distrus, timp(=bani) si bani cheltuiti din cauza accidentului. Este un santaj in toata regula, dara daca a gresit - sa plateasca.Daca nu vrea si se ajunge la judecata, pregateste-te pt vreo 2 ani de procese Mai nasol e daca nu il sperie posibilitatea unui dosar penal pt vatamare de persoane sau are relatii sus-puse, caz in care nu prea ai ce face . multumesc mult ! am fost la United Motors .baieti sant de treaba,me-a explicat cum sta treaba,dar piese pentru AF1 nu se mai gasesc , varianta mai noua de rs 125 este de 5131 de euroi. sa vad daca-mi accepta sa merg pe varianta noua ca piese inca nu stiu, maine merg sa vad ce-mi zice inspectorul de la s.c asiban. omu este speriat si are impresia ca la bagat mai mult decat a gresit tot ce vreau este sa-mi acopar cumva pagubele printrun mod cat mai usor posibil. Editat Mai 17, 2005 de daly_bike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kool Postat Mai 29, 2005 Share Postat Mai 29, 2005 multumesc mult ! am fost la United Motors .baieti sant de treaba,me-a explicat cum sta treaba,dar piese pentru AF1 nu se mai gasesc , varianta mai noua de rs 125 este de 5131 de euroi. sa vad daca-mi accepta sa merg pe varianta noua ca piese inca nu stiu, maine merg sa vad ce-mi zice inspectorul de la s.c asiban. omu este speriat si are impresia ca la bagat mai mult decat a gresit tot ce vreau este sa-mi acopar cumva pagubele printrun mod cat mai usor posibil. de regula la asigurari nu accepta imbunatatirea autovehiculului accidentat prin reparatia de dupa accident.cea mai buna solutie este dupa cum a mai precizat cineva recuperarea sumei ca fiind dauna totala si sa incerci sa o faci cu piese sh pe urma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.