Sari la conținut

Ajutor Dupa 10 Min Nu Mai Da Scanteie


ceamir
 Share

Postări Recomandate

tot la sistemul de aprindere este buba

cand aveam jawa aveam o bobina care facea aceeasi chestie, dupa un timp de functionare se incalzea cred si nu mai dadea scanteie, dupa ce am schimbat-o mergea bine.

tre sa verifici inclusiv partea de generare e curentului posibil statorul sa faca un scurt dar numai cand se incalzeste motorul. e mai greu dar sper sa-l dibuiesti, incearca prin excludere, cand nu mai da scanteie mergi de-a lungul crcuitului si verifica masurand unde este buba.

spor la treaba!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am schimbat si bobina.Este adevarat ca era una de la o yamaha care zacea pe la mecanicul meu prin curte de ceva timp.Acum noi am banui ca este buna desi motorul nu functioneaza de ceva timp.Nu mai stiu ce sa cred pentru ca am o schema electrica de la honda dar fara baterie (asa era modelul unul fata baterie )si am masurat tot ce se putea masura si am gasit aceleasi valori si cand dadea scanteie si cand nu dadea.NU stiu ce sa mai fac!Poate stiti voi vreun electrician sa-mi da-ti un nr.de telefon!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica fişa, contactele fisei intre bobina si bujie. Imi suna a crestere de rezistenta odata cu caldura => intrerupere circuit.

Verifica de asemenea firele care vin la bobina de inductie, precum si toate celelalte fire care tin de aprindere (stare papuci, stare fire in general, sa nu fie vreunul copt si in interior sa fie intrerupt). Ia'o in ordinea in care ti'am spus si sa ne spui ce a avut daca ii dai de cap.

Bafta!

 

PS: bobina si CDI le'am eliminat fiindca zici ca desi le'ai schimbat pe ambele se comporta fix la fel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tu zici k da cind si cind scinteie?

"generatorul" de curent are muuulte bobine...asa-i?

e...una e oleaca mai mare,aia e bobina care iti alimenteaza cdi-ul.

 

aia sa o schimbi si mere.

 

aceeasi treaba am patzit tot la o honda,am rebobinat-o si mergea dar se limita la o anumita turatie,am cumparat bobina noua si gata.

 

daca o masori o sa vezi k are cam putini ohmi adica se apropie de minimul plajei de rezistenta pe care ti-l da in cartea de reparatzii.

 

intelegi?...k io ma kinui de ma trec apele sa "esplic".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Timp de 10 min motorul merge super(trage,se tureaza,nu intrerupe)

Dupa e problema, nu mai are pic de scinteie.

Din alternator i-mi pleaca 4 fire.Am masurat eu ceva dar nu stiu daca valorile sant bune pentru ca nu am gasit un manual bun,am unul pentru alt model(fara baterie si altele)

Acum o sa verific si toate firele care tin de aprndere sa vad daca nu e vreunul cop

Daca poate cineva sa ma ajute cu un manual pentru honda XL 250 R CHIAR VA ROG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Timp de 10 min motorul merge super(trage,se tureaza,nu intrerupe)

Dupa e problema, nu mai are pic de scinteie.

Din alternator i-mi pleaca 4 fire.Am masurat eu ceva dar nu stiu daca valorile sant bune pentru ca nu am gasit un manual bun,am unul pentru alt model(fara baterie si altele)

Acum o sa verific si toate firele care tin de aprndere sa vad daca nu e vreunul cop

Daca poate cineva sa ma ajute cu un manual pentru honda XL 250 R CHIAR VA ROG

daca din alternator iti ies 4 fire uitate pe partea cealalta a motorului ,dreapta, si vezi k mai ies inca 2 fire .cum te uiti la filtru de ulei in parte dreapta a lui ..partea dreapta fatza a mot...alea vin de la senzor si duc in cdi...poate s-o fi suparat ala si nu-i mai place la caldura...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as explica mai general: la tine, dupa incalzire, se produce un "blocaj", blocaj care sigur este electric. Ca natura defectiunii are la baza un scurt, un functionare defectuoasa a unei cmponente sau, spre exemplu, umezirea din diverse motive a unei componente electrice, care tot la cele 2 variante amintite duce, are mai putina importanta.

Uite ceva din sfera auto, cu care eu m-am confruntat: un electromagnet care la rece functiona perfect, iar dupa ce se incalzea dadea rateuri. Masurat era perfect, insa in functionare, avea sincope. Foarte greu de gasit momentul sincopei.

La tine as merge pe un blocaj electric, cauzat de o racire necorespunzatoare.... desfa carene, daca ai, si lasa liber componentele de acolo, ia un aparat de masura si da drumul la motor...masoara permanent ceea ce au spus colegii de mai sus si cauta intreruperea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea e ca este ceva pe aprindere, intre CDI-bobina inductie-bujie. Cel mai probabil vreun contact imperfect intrun papuc oxidat care, cand se incalzeste, intrerupe circuitul prin cresterea rezistentei electrice care e proportionala cu temperatura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau poate are presiunea cam slaba in pneul fata. Si mai e de luat in calcul si lichidul de frana, de cand nu a mai fost schimbat? ;)

Lasand gluma la o parte, omul a depistat ca dupa 10 minute nu mai da scanteie. It's a fact. Acuma, de ce nu mai da scanteie, e de studiat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va rog sa ma ajutati!Am o handa de 250 xl si care 10 min merge de rupe,dupa nu mai da pic de scanteie.Dupa ce se raceste (circa 10 min.)se repeta.Daca ma poate ajuta cineva cu un sfat e bine venit.

 

Schimba Tipul de Bujie...Vezi pe

 

/index.php?...9949&st=520

 

tocmai... au sosit niste vesti bune din america ;) :bow: :bow: e o lista cu tipuri de bujii... in topic...

 

asa ca...

 

Cele bune...

Editat de CaptainBusa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am masurat si tensiunea care i-mi vine pe cele doua fire care merg la CDI si am aceleasi valori si cand am scanteie si cand nu.Nu cred sa se intrerupa la cald.

 

Pai si iesirea???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am masurat si tensiunea care i-mi vine pe cele doua fire care merg la CDI si am aceleasi valori si cand am scanteie si cand nu.Nu cred sa se intrerupa la cald.

o sa te invirtzi in fire si masuratori si tot n-o s-o rezolvi...

tot pe la bobinele alea cred k o sa ajungi...

spor! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am masurat si bobinele din alternator,dar nu am un manual de reparartii pentru modelul asta si nu stiu cati ohmi trebuie sa am.Asa ca astept sa-mi dea un coleg de pe forum schema electrica si masuratorile.Sper sa-i dau de cap ca m-am saturat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am masurat si bobinele din alternator,dar nu am un manual de reparartii pentru modelul asta si nu stiu cati ohmi trebuie sa am.Asa ca astept sa-mi dea un coleg de pe forum schema electrica si masuratorile.Sper sa-i dau de cap ca m-am saturat.

 

Du-te la un service autorizat ca-i mai bine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...