sonyxplod2006 Postat Martie 24, 2008 Share Postat Martie 24, 2008 salut am o aprilia rs de 125,an '97 si mi s-a ars cdi-ul.nu am mai gasit la fel si mi-a cumparat un prieten de afara un alt cdi numai ca nu e ca ala vechi ca au zis ca nu se mai fabrica...problema e ca asta are tot 6 fire dar culori diferite si nu stiu cum sa le leg.codul cdi-ului e: SH532B-12 aprilia part 8112941.pe net scrie ca e de aprilia pegasso 650!eu ce sa cred?e bun si pt aprilia mea de 125?stie cineva fiecare fir unde vine?sunt 3galbene intr-o mufa,rosu cu linie alba si verde intr-alta si 1 maro singur...sau o schita ceva de unde mi-as putea da seama ca nu am cum sa le masor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 25, 2008 Share Postat Martie 25, 2008 salut am o aprilia rs de 125,an '97 si mi s-a ars cdi-ul.nu am mai gasit la fel si mi-a cumparat un prieten de afara un alt cdi numai ca nu e ca ala vechi ca au zis ca nu se mai fabrica...problema e ca asta are tot 6 fire dar culori diferite si nu stiu cum sa le leg.codul cdi-ului e: SH532B-12 aprilia part 8112941.pe net scrie ca e de aprilia pegasso 650!eu ce sa cred?e bun si pt aprilia mea de 125?stie cineva fiecare fir unde vine?sunt 3galbene intr-o mufa,rosu cu linie alba si verde intr-alta si 1 maro singur...sau o schita ceva de unde mi-as putea da seama ca nu am cum sa le masor... Cauta manualul de aprilia pegaso, cauta manualul tau si incearca sa adaptezi aprinderea de pegaso pentru rs-ul tau, conditia e ca ambele sa aiba acelasi numar de cilindri si ca numarul de senzori sa fie egali la ambele ... te uiti la aprinderea ta si vezi ce fire vin de la senzor, te uiti la cea de pegaso si vezi unde intra firele de la senzor, apoi cauti si celelante fire ... eu am incercat treaba asta si merg si acum cu un CDI de kawasaki GPz 550 din 86 pusa pe un motor de kawasaki zephyr de 550, la mine problema s-a pus altfel, ca cea de zephir avea numa un senzor iar cea de gpz avea 2 dar i-am putut pune cei 2 senzori de gpz pe motorul de zephyr, mine diferentele intre motoare is foarte mici ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sonyxplod2006 Postat Martie 25, 2008 Autor Share Postat Martie 25, 2008 Cauta manualul de aprilia pegaso, cauta manualul tau si incearca sa adaptezi aprinderea de pegaso pentru rs-ul tau, conditia e ca ambele sa aiba acelasi numar de cilindri si ca numarul de senzori sa fie egali la ambele ... te uiti la aprinderea ta si vezi ce fire vin de la senzor, te uiti la cea de pegaso si vezi unde intra firele de la senzor, apoi cauti si celelante fire ... eu am incercat treaba asta si merg si acum cu un CDI de kawasaki GPz 550 din 86 pusa pe un motor de kawasaki zephyr de 550, la mine problema s-a pus altfel, ca cea de zephir avea numa un senzor iar cea de gpz avea 2 dar i-am putut pune cei 2 senzori de gpz pe motorul de zephyr, mine diferentele intre motoare is foarte mici ... mersi mult!o sa incerc sa caut manualele si sa vad ce iese...am un singur cilindru.cdi-ul asta are vreo legatura cu caii putere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Martie 25, 2008 Share Postat Martie 25, 2008 Din cate am gasit eu pe net si dupa descrierea firelor SH532B-12 nu este cdi , este releu regulator si nu are nici o treaba cu cdi-ul. Daca tu ai nevoie de cdi trebuie sa cauti unul exact de la motorul tau, eventual de la un model mai vechi sau mai nou pe care sa-l adaptezi un pic. Daca pui de la un alt tip de motor ( chiar daca are tot 1 cil si e in 2 timpi) ori nu o sa-ti mearga deloc ori va merge prost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sonyxplod2006 Postat Martie 25, 2008 Autor Share Postat Martie 25, 2008 Din cate am gasit eu pe net si dupa descrierea firelor SH532B-12 nu este cdi , este releu regulator si nu are nici o treaba cu cdi-ul. Daca tu ai nevoie de cdi trebuie sa cauti unul exact de la motorul tau, eventual de la un model mai vechi sau mai nou pe care sa-l adaptezi un pic. Daca pui de la un alt tip de motor ( chiar daca are tot 1 cil si e in 2 timpi) ori nu o sa-ti mearga deloc ori va merge prost. da ai dreptate,asa scrie si pe punga piesei "regolatore di tensione".m-am uitat pe manualul de reparatie la aprilia pegaso650 si scrie ca cele 3 fire galbene merg la alternator insa al meu (aprilia rs125)cred ca are magnetou deci... pe piesa mea originala scria: APRILIA RACING 8124121 CONTEK ELEKTRONIC Gmbh MET 49,3-509-S-000122 MADE IN AUSTRIA avea tot 6 fire:rosu,alb,verde,portocaliu si 2 negre... ce pot sa fac?pot sa o fac sa mearga bine pe asta sau imi iau adio... --- Mesaj completat în 25 Mar 2008 19:20 ------------- Din cate am gasit eu pe net si dupa descrierea firelor SH532B-12 nu este cdi , este releu regulator si nu are nici o treaba cu cdi-ul. Daca tu ai nevoie de cdi trebuie sa cauti unul exact de la motorul tau, eventual de la un model mai vechi sau mai nou pe care sa-l adaptezi un pic. Daca pui de la un alt tip de motor ( chiar daca are tot 1 cil si e in 2 timpi) ori nu o sa-ti mearga deloc ori va merge prost. da ai dreptate,asa scrie si pe punga piesei "regolatore di tensione".m-am uitat pe manualul de reparatie la aprilia pegaso650 si scrie ca cele 3 fire galbene merg la alternator insa al meu (aprilia rs125)cred ca are magnetou deci... pe piesa mea originala scria: APRILIA RACING 8124121 CONTEK ELEKTRONIC Gmbh MET 49,3-509-S-000122 MADE IN AUSTRIA avea tot 6 fire:rosu,alb,verde,portocaliu si 2 negre... ce pot sa fac?pot sa o fac sa mearga bine pe asta sau imi iau adio... --- Mesaj completat în 25 Mar 2008 19:24 ------------- Din cate am gasit eu pe net si dupa descrierea firelor SH532B-12 nu este cdi , este releu regulator si nu are nici o treaba cu cdi-ul. Daca tu ai nevoie de cdi trebuie sa cauti unul exact de la motorul tau, eventual de la un model mai vechi sau mai nou pe care sa-l adaptezi un pic. Daca pui de la un alt tip de motor ( chiar daca are tot 1 cil si e in 2 timpi) ori nu o sa-ti mearga deloc ori va merge prost. da ai dreptate,asa scrie si pe punga piesei "regolatore di tensione".m-am uitat pe manualul de reparatie la aprilia pegaso650 si scrie ca cele 3 fire galbene merg la alternator insa al meu (aprilia rs125)cred ca are magnetou deci... pe piesa mea originala scria: APRILIA RACING 8124121 CONTEK ELEKTRONIC Gmbh MET 49,3-509-S-000122 MADE IN AUSTRIA avea tot 6 fire:rosu,alb,verde,portocaliu si 2 negre... ce pot sa fac?pot sa o fac sa mearga bine pe asta sau imi iau adio... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Martie 25, 2008 Share Postat Martie 25, 2008 Releul regulator nu-l poti folosi pe post de cdi sub nici o forma, trebuie neaparat sa-ti iei cdi de rs125 si nu de altceva(nu e neaparat sa fie cdi original de rs125, poate fi unul produs si de alta firma cu conditia sa fie pt rs125 ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.