Sari la conținut

Cdi Aprilia 125


Postări Recomandate

salut am o aprilia rs de 125,an '97 si mi s-a ars cdi-ul.nu am mai gasit la fel si mi-a cumparat un prieten de afara un alt cdi numai ca nu e ca ala vechi ca au zis ca nu se mai fabrica...problema e ca asta are tot 6 fire dar culori diferite si nu stiu cum sa le leg.codul cdi-ului e: SH532B-12 aprilia part 8112941.pe net scrie ca e de aprilia pegasso 650!eu ce sa cred?e bun si pt aprilia mea de 125?stie cineva fiecare fir unde vine?sunt 3galbene intr-o mufa,rosu cu linie alba si verde intr-alta si 1 maro singur...sau o schita ceva de unde mi-as putea da seama ca nu am cum sa le masor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut am o aprilia rs de 125,an '97 si mi s-a ars cdi-ul.nu am mai gasit la fel si mi-a cumparat un prieten de afara un alt cdi numai ca nu e ca ala vechi ca au zis ca nu se mai fabrica...problema e ca asta are tot 6 fire dar culori diferite si nu stiu cum sa le leg.codul cdi-ului e: SH532B-12 aprilia part 8112941.pe net scrie ca e de aprilia pegasso 650!eu ce sa cred?e bun si pt aprilia mea de 125?stie cineva fiecare fir unde vine?sunt 3galbene intr-o mufa,rosu cu linie alba si verde intr-alta si 1 maro singur...sau o schita ceva de unde mi-as putea da seama ca nu am cum sa le masor...

Cauta manualul de aprilia pegaso, cauta manualul tau si incearca sa adaptezi aprinderea de pegaso pentru rs-ul tau, conditia e ca ambele sa aiba acelasi numar de cilindri si ca numarul de senzori sa fie egali la ambele ... te uiti la aprinderea ta si vezi ce fire vin de la senzor, te uiti la cea de pegaso si vezi unde intra firele de la senzor, apoi cauti si celelante fire ... eu am incercat treaba asta si merg si acum cu un CDI de kawasaki GPz 550 din 86 pusa pe un motor de kawasaki zephyr de 550, la mine problema s-a pus altfel, ca cea de zephir avea numa un senzor iar cea de gpz avea 2 dar i-am putut pune cei 2 senzori de gpz pe motorul de zephyr, mine diferentele intre motoare is foarte mici ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauta manualul de aprilia pegaso, cauta manualul tau si incearca sa adaptezi aprinderea de pegaso pentru rs-ul tau, conditia e ca ambele sa aiba acelasi numar de cilindri si ca numarul de senzori sa fie egali la ambele ... te uiti la aprinderea ta si vezi ce fire vin de la senzor, te uiti la cea de pegaso si vezi unde intra firele de la senzor, apoi cauti si celelante fire ... eu am incercat treaba asta si merg si acum cu un CDI de kawasaki GPz 550 din 86 pusa pe un motor de kawasaki zephyr de 550, la mine problema s-a pus altfel, ca cea de zephir avea numa un senzor iar cea de gpz avea 2 dar i-am putut pune cei 2 senzori de gpz pe motorul de zephyr, mine diferentele intre motoare is foarte mici ...

 

 

mersi mult!o sa incerc sa caut manualele si sa vad ce iese...am un singur cilindru.cdi-ul asta are vreo legatura cu caii putere?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate am gasit eu pe net si dupa descrierea firelor SH532B-12 nu este cdi , este releu regulator si nu are nici o treaba cu cdi-ul.

Daca tu ai nevoie de cdi trebuie sa cauti unul exact de la motorul tau, eventual de la un model mai vechi sau mai nou pe care sa-l adaptezi un pic. Daca pui de la un alt tip de motor ( chiar daca are tot 1 cil si e in 2 timpi) ori nu o sa-ti mearga deloc ori va merge prost.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate am gasit eu pe net si dupa descrierea firelor SH532B-12 nu este cdi , este releu regulator si nu are nici o treaba cu cdi-ul.

Daca tu ai nevoie de cdi trebuie sa cauti unul exact de la motorul tau, eventual de la un model mai vechi sau mai nou pe care sa-l adaptezi un pic. Daca pui de la un alt tip de motor ( chiar daca are tot 1 cil si e in 2 timpi) ori nu o sa-ti mearga deloc ori va merge prost.

 

 

da ai dreptate,asa scrie si pe punga piesei "regolatore di tensione".m-am uitat pe manualul de reparatie la aprilia pegaso650

si scrie ca cele 3 fire galbene merg la alternator insa al meu (aprilia rs125)cred ca are magnetou deci...

pe piesa mea originala scria: APRILIA RACING 8124121 CONTEK ELEKTRONIC Gmbh MET 49,3-509-S-000122 MADE IN AUSTRIA avea tot 6 fire:rosu,alb,verde,portocaliu si 2 negre...

ce pot sa fac?pot sa o fac sa mearga bine pe asta sau imi iau adio...

 

--- Mesaj completat în 25 Mar 2008 19:20 -------------

Din cate am gasit eu pe net si dupa descrierea firelor SH532B-12 nu este cdi , este releu regulator si nu are nici o treaba cu cdi-ul.

Daca tu ai nevoie de cdi trebuie sa cauti unul exact de la motorul tau, eventual de la un model mai vechi sau mai nou pe care sa-l adaptezi un pic. Daca pui de la un alt tip de motor ( chiar daca are tot 1 cil si e in 2 timpi) ori nu o sa-ti mearga deloc ori va merge prost.

 

 

da ai dreptate,asa scrie si pe punga piesei "regolatore di tensione".m-am uitat pe manualul de reparatie la aprilia pegaso650

si scrie ca cele 3 fire galbene merg la alternator insa al meu (aprilia rs125)cred ca are magnetou deci...

pe piesa mea originala scria: APRILIA RACING 8124121 CONTEK ELEKTRONIC Gmbh MET 49,3-509-S-000122 MADE IN AUSTRIA avea tot 6 fire:rosu,alb,verde,portocaliu si 2 negre...

ce pot sa fac?pot sa o fac sa mearga bine pe asta sau imi iau adio...

 

--- Mesaj completat în 25 Mar 2008 19:24 -------------

Din cate am gasit eu pe net si dupa descrierea firelor SH532B-12 nu este cdi , este releu regulator si nu are nici o treaba cu cdi-ul.

Daca tu ai nevoie de cdi trebuie sa cauti unul exact de la motorul tau, eventual de la un model mai vechi sau mai nou pe care sa-l adaptezi un pic. Daca pui de la un alt tip de motor ( chiar daca are tot 1 cil si e in 2 timpi) ori nu o sa-ti mearga deloc ori va merge prost.

 

 

da ai dreptate,asa scrie si pe punga piesei "regolatore di tensione".m-am uitat pe manualul de reparatie la aprilia pegaso650

si scrie ca cele 3 fire galbene merg la alternator insa al meu (aprilia rs125)cred ca are magnetou deci...

pe piesa mea originala scria: APRILIA RACING 8124121 CONTEK ELEKTRONIC Gmbh MET 49,3-509-S-000122 MADE IN AUSTRIA avea tot 6 fire:rosu,alb,verde,portocaliu si 2 negre...

ce pot sa fac?pot sa o fac sa mearga bine pe asta sau imi iau adio...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Releul regulator nu-l poti folosi pe post de cdi sub nici o forma, trebuie neaparat sa-ti iei cdi de rs125 si nu de altceva(nu e neaparat sa fie cdi original de rs125, poate fi unul produs si de alta firma cu conditia sa fie pt rs125 )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...