Sari la conținut

Concursul ,, Ghiceste Si Fii Fericit" (ca Nu E Piesa Ta)


serjuro
 Share

Postări Recomandate

Dragi motoristi, va invit sa ghiciti cum se numeste piesa din imagine ...........

 

Succes anticipat

 

 

 

PS cine se apropie de raspunsul corect, mai primeste poze in alte unghiuri.......

post-21841-1206601540_thumb.jpg

Editat de serjuro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82

;) parca ar fi o bucata de bloc motor , sau ceva care A FOST TAIAT DINTR-O PIESA MAI MARE! sau ... MAI BINE AI ZICE DACA ESTE PIESA DE MOTOCICLETA !(EVENTUAL DACA ESTE JAAPONEZA SAU COMUNISTA :bow: )

 

E GREU DE GHICIT , dar eu zic ca este o bucata de bloc motor sau ...something :bow:

 

ia sa vedem , cum e ? cald sau rece?

 

:bow:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82

:bow: mda... cum ai da-o , tot la RAHA.TUL DE NIPRU-DNEPR AJUNGI... :bow: BAAAAAH NU MAI CUMPARATI RAHAT.URI A'LA' UCRAINA ;) ... mi s-a parut cunoscut jeg.ul ala negru... ulei distrus de comportamentul de kacat al motorului de nipru...sa nu mai zic de chiulase... :bow: ...AMINTIRI EXTREM DE NEPLACUTE...

 

 

ce ai patit? ti-a crapat blocul motor? sau ce?...eu zic ca e un colt de bloc motor , eventual de la baia de ulei , sau de prin capacul pe care se sprijina vibrochenul si pompa de ulei ... NIPRU... :bow:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E un TACHET, heheheh, shit, s-a mancat cam 20mm .............cred ca fostul propretar a mers cu ulei prost sau fara ulei si a distrus cementarea de suprafata..........

De cand e la mine am tot vazut cresterea jocului la culbutor si nu stiam de ce, ma gandeam ca fiin set, chiuloase, tije noi, se mai lasa ceva................

Naspa ca a uzat si axul cu came, deci e bun de aruncat..................o sa incerc sa caut piese rusesti, nu ukrainiene............uite si poze

post-21841-1206608483_thumb.jpg

post-21841-1206608498_thumb.jpg

post-21841-1206608510_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:bow: Excelent!M-am prins din prima ca e tachet de nipru , dar nu stiam ca poate exista si varianta asta...ale mele, cele mai scurte , erau scurtate doar cu 0,5mm :bow:

...vezi in topicul meu cu pistoane de MT10/MT11 una din solutii...

 

--- Mesaj completat în 27 Mar 2008 12:47 -------------
...si ..... ;) pai tu , nu ai prea desfacut motorul ala! Are o multime de alte secrete interesante, trebuie doar sa indraznesti :bow:

 

--- Mesaj completat în 27 Mar 2008 12:49 -------------
...restul de tachet s-ar putea sa fie in pompa, in arbore si in alte locuri...pentru ca e clar ca a rezultat o 'faina foarte fina' de tachet..!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai da, desi stiam de la preteni de secretele interesante ala niprelor, nici in visele mele cele mai erotice nu ma gandeam la asa ceva.........

 

Culmea e ca tot regland jocul la culbutori , saraca mergea si tragea.....

 

PS fiind asa uzat(evac dreapta) si putin umflati(adm dreapta), nu i-am putut decat impinge inauntru dupa ce am scos axul cu came...

Cei de pe stanga sunt OK.

Teoretic as vrea s apun ceva arcuri mai moi la supape(auzisem ca cei de ural sunt moi moi).........pt ca neffind turat, sper sa nu danseze in scaune.......Dar de unde arcuri , asa , pe alese .......hehheheh.....poate sa scor arcurile mici complet? Hmmmm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stii cumva,se potrivesc arcurile de la Citroen?Si eu trebuie sa le schimb,ale mele sunt prea moi si din cat am inteles eu,cele de la Gaspar nu sunt tratate bine,nu sunt calite.Pe stanga le-am mai schimbat odata, si cand au fost noi erau tari dar s-au inmuiat foarte repede. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82

:bow: BAI LAS-O DREAQULUI CA P-ASTA N-AM MAI VAZUT-O PANA ACUM!!! ;) ...CUM MAH SA SE TOCEASCA TACHETUL PE AXA CU SCAME?! SINCER TI-O SPUN : DUPA CE AM LUAT NIPRUL L-AM FACUT BUCATI SI AM SCHIMBAT TOT CE AVEA CEA MAI MICA URMA DE UZURA...SI TACHETII ERAU DOAR "PISCATI" LA SUPRAFATA DE CONTACT CU AXA CU SCAME , DAR NU SA FIE "MANCATI JUMATE" :bow: ...INCREDIBIL! ASTA INTRA LA CATEGORIA : "NU STIAM CA ESTE POSIBIL" :bow:

 

sfatul meu: DESFA TOT MOTORUL SI SPALA LA EL CU BENZINA VREO SAPTAMANA ...ca sigur ai pilitura si in cele mai mici colturi ale motorului... de fapt eu zic ca este distrus motorul tau... poate doar blocul motor sa mai fie bun de ceva... DAR , daca ai pilitura de tachet in uleiul din motor... poti sa-l arunci... scuze de sinceritate :bow: ...

 

BAFTA! :bow:

 

--- Mesaj completat în 27 Mar 2008 14:15 -------------
cat despre piesele de la gaspar sau tunaru..ce sa mai zic?! :bow: DE AIA M-AM DAT PE JAWA!!! CA MACAR DACA MA "SUPAR" POT SA COMAND PIESE DE LA Masa' CEHIE, SI GATA! ALEA SIGUR NU SUNT CA PIESELE DE LA GASPAR! :bow: SI oricum... la cat merg eu cu motorul...(sau nu merg...) MA DECLAR FOARTE MULTUMIT DE PERFORMANTELE UNEI JAWE BINE REGLATE SI INTRETINUTE! :bow: ca am plimbat jawa unui amic pana la tara la el( ~35 km) si pot sa spun ca "M-A UNS" la sufletel! cand am ajuns in poarta chiar am reusit sa o mai si pun pe cricul central;ceea ce... sa ma iertati , da' nu prea merge cu rahat.ul de nipru... mi-am futut coloana cu nipru...de cand l-am luat am inceput sa transpir... :bow: DECI: JAWA , CA E CEA MAI INTERESANTA! :bow:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mdea, o sa spal cat pot de bine motorul si ma duc inainte..........

Ca sa nu imi stric coloana am montat un cric lateral .............cel central e doar pt opriri de urgenta si ,,depanari" pe marginea drumului, nopatea............HAHAHAH

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mdea, o sa spal cat pot de bine motorul si ma duc inainte..........

Ca sa nu imi stric coloana am montat un cric lateral .............cel central e doar pt opriri de urgenta si ,,depanari" pe marginea drumului, nopatea............HAHAHAH

 

situatia nu e chiar asa de grava cum zice dark-rider... dar nici pe roze nu esti.

nu am inteles eu prea bine ce ai patit la tachetul ala: s-a ros sau s-a rupt?

daca s-a rupt nu ai pilitura (prea multa :bow: )in motor. daca s-a ros e cu buba mare...

cumpara un engine flush( o sticla iti ajunge pentru 2 tratari la motoreta) si punei un ulei sintetic bun.

binenteles ca rezultatul curatarii unui motor cu produse de genul asta nu o sa se compare cu o spalatura temeinica cu benzinica dar... mai e o vorba de care chiar trebuie sa tii cont ca posesor de nipru: NU DESFACE CEVA CE MERGE.

 

--- Mesaj completat în 27 Mar 2008 16:13 -------------
off, stupid me ;) am recitit topicul si am vazut ca s-a ros si ca s-a distrus si axa cu came

nu pot decat sa-ti urez spor la treaba si nervi de fier... :bow:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...spala bine motorul( cu benzina si apoi cu chestie de aia cu apa sub presiune, wap parca ii zice) , jos baia, si capacul de la distributie, si desfa separatorul centrifugal!

Altceva nu ai ce face ! Ce a intrat in arbore , acolo ramane!

Poti sa te uiti cu mare atentie la pompa de ulei , pentru ca tot ce s-a 'topit' din tachet , a trecut prin pompa...de mai multe ori!

Separatorul centrifugal isi face bine treaba , mai bine decat un filtru de hartie si se poata sa fi scapat usor..

Si oricum trebuie sa schimbi arborele de de distributie...

...vezi jocuri radiale la cei patru rulmenti ...

A, si daca tot il faci bucati , monteaza-ti un magnet pe busonul de golire de la baie, faca mult, si la schimburi poti sa-ti dai seama de crocodilii dinauntru...

 

<small>--- Mesaj completat în 28 Mar 2008 00:46 -------------</small><br/>Arcurile trebuie sa fie tari!Nu fa prostii!Masele din lantul cinematic sant mari si daca ai arcurile moi poti afla ce insemna supape indoite!(ai simson! Compara arcurile de simson care are supape mai mici decat niprogena, cu cele de nipru!)

Nu le incorda pe cele care si-au pierdut elasticitatea cu tot felul de adaosuri ca nu se drege...

Altele noi.

Cele de nipru , via gaspar sant ok dar prost infasurate , si capetele nu sant facute corect, trebuie 'reprelucrate' dar tot strambe raman... :ok:

Am vazut de Ural, sant corect facute si mai tari dect cele de nipru....

Din cauza materialului si a temperaturii ajung sa cedeze in asemena hal ca sant mai slabe decat cele de Dacia , care in mod normal pot fi actionate usor cu degetul mare!

Constant cedeaza cele de pe evacuare....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82

:D aici DROBULE TE CONTRAZIC: arborele poaate fi desfacut cu un imbus si curatzat BINE cu benzina :huh: ,DAR, daca a trecut pilitura de filtrul centrifugal ...nu mai are arbore si cuzineti... cu toaate ca ar fi trebuit sa aiba ceva simptome/batai daca CHIAR a ajuns pilitura la arbore...

 

oricum ai pune problema... este trist rau momentul... si chiar de si-ar permite sa schimbe tot ce e prin motor, la ce piese are gaspar ... ca de altundeva nu cred sa mai aiba de unde cumparaa...de tot rah.atul... cica fabrica DNEPR a fost demontata si facuta bucatzele in 2004... NU MAI EXISTA MARCA DNEPR de motociclete :ok: pe cand JAWA :lol: :D E TARE PE FELIE!

 

pune alt motor de nipru ...ia-l cu totul ca altfel ajungi mai scump... si asta-i invatatura de minte :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti,

 

Am desfacut distributia, in filtrul centrifugal curatat asta vara era pasta, intr-adevar dar setul motor fiind nou, pasta e si de acolo.

Am gasit in baia de ulei bucati mari de tachet, deci cumva s-a spart , nu s-a polizat toata diferenta aia..........(lucky me).

Joc la cuzineti nu pare sa aiba mai mare decat asta vara.................

Schimb axa cu came pt ca desi motorul mergea ok si marimea camelor e doar cu cateva zecimi mai mica din frecare, stratul de cementare al camelor e dus (cele de pe dreapta)...........

Rulmentii axei cu came si ambielaj nu par sa aiba joc.

 

O sa spal cat pot mai bine motorachele si o sa pun magneti (din hard disk) in capacul baii de ulei........

 

PS piesele sunt comandate si pe miercuri le am , cred...............

 

PS2 sa vina odata piesele ca sunt turbat de vremea faina de afara..........

 

PS3 eu incepusem drumurile prin februarie(sa fie frig), pt rodaj.................dar ...............HAHHAHAH

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82

:huh: esti de belea... VEZI CA ATUNCI CAND VORBESTI DE PIESE DIN INTERIORUL UNUI MOTOR , NU VB CU ZECIMI... DE OBICEI ALA E UN MOTOR DE LA FIER VECHI... COTELE NU TREBUIE SA DIFERE MAI MULT DE CATEVA SUTIMI( DE OBICEI 4 :ok: , SAU... FARA NUMAR,ZECIMI :D )... TE ROG INTERESEAZA-TE :crack:

 

 

BAFTA! :D

 

P.S. DNEPR ARE VIBROCHEN+CUZINETI, NU AMBIELAJ... AMBIELAJ AU URAL-URILE, SI MOTOARELE IN 2 TIMPI :-)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dark rider, ca sa nu incepem iara cu discutile despre teoria chibritului, iti multumesc mult pentru atentionari si pt sfaturi.

Data viitoare inainte sa postez o sa consult Dex ul, manualele motocicletei si angajez o echipa de sustinere ................

 

PS te rog macar in discutiile cu mine sa te limitezi la chestii care imi sunt de ajutor, nu sa iei la rand repertoriul de smiley si interjectii.

 

S-ar putea chiar sa vrei sa ajuti lumea de aici dar nu uita ,, TONUL FACE MUZICA ''

 

Numai de bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dark rider, ca sa nu incepem iara cu discutile despre teoria chibritului, iti multumesc mult pentru atentionari si pt sfaturi.

Data viitoare inainte sa postez o sa consult Dex ul, manualele motocicletei si angajez o echipa de sustinere ................

 

PS te rog macar in discutiile cu mine sa te limitezi la chestii care imi sunt de ajutor, nu sa iei la rand repertoriul de smiley si interjectii.

 

S-ar putea chiar sa vrei sa ajuti lumea de aici dar nu uita ,, TONUL FACE MUZICA ''

 

Numai de bine

 

 

cu siguranta vrea sa te ajute dar... are el un stil aparte :ok:

nu te-ai obisnuit inca?... la un moment dat noi ii simteam lipsa pe forum si cum scria unu asemanator il suspectam pe dark de dubla personalitate :crack:

ma rog.

 

din ce spui tu acolo se pare ca ai scapat usor (oarecum) spor la treaba si sa ne vedem cu bine... poate ajungi de 1 mai la mare :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, se pare ca nu e asa grav, cel putin aparent.

Am desfacut si pompa de ulei si nu era ulei cu pilitura sau pasta de tacheti inauntru, se pare ca fltrul centrifugal CHIAR isi face treaba..........

Sper sa vina piesele cat de repede, sa apuc sa montez tot motorul si sa apuc sa fac ceva rodaj, inainte sa vina vara...............

 

PS Legat de Dark, l-am urmarit si am vazut ca stie ce vorbeste, tot respectul dar in perioada asta sunt super shukarit si nu am rabdare de stat drepti in fata profesorilor.

Chiar nu am nevoie de mustruluieli............

Va tin la curent

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...stie ce spune dar nu a reusit sa-si puna pe roate Niprul....

..sa vedem cand ii cedeaza proaspata pasiune pentru Jawa...

 

 

 

Sant curios ce ai gasit in separatorul centrifugal! :huh:

...si desi nu are legatura cu topicul , imi permit sa fac un help in legatura cu un K68 Y pentru Ural/Nipru, second dar in stare buna (nu conteaza de pe ce parte stangasau drepta sau eventual doar corpul in stare buna, de la cineva care a renuntat la ele pentru japoneze...)Ma chinui cu nipru unui mos ungur de 67 de ani care isi cara sculele de dulgerie cu atasul zilnic :crack: (abordarea a fost in legatura cu o mica problema la aprindere :D , si s-a dovedit a fi carburatie , aprindere, distributie, set belit , qiuloase varza , cutie de viteze prastie :ok: ...)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In separator era ceva pasta fina, in jur de 1-1,5mm grosime strat, oricum asta vara inainte sa pun setul nou il curatasem...........

Pasta si bucati e metal am gasit in capacul baii e ulei............acolo o sa pun niste magneti ..............

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In separator era ceva pasta fina, in jur de 1-1,5mm grosime strat, oricum asta vara inainte sa pun setul nou il curatasem...........

Pasta si bucati e metal am gasit in capacul baii e ulei............acolo o sa pun niste magneti ..............

...in busonul de golire , si , si la cutie, si la grup...recomand cu caldura... :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82

cu siguranta vrea sa te ajute dar... are el un stil aparte biggrinbandit.gif

nu te-ai obisnuit inca?... la un moment dat noi ii simteam lipsa pe forum si cum scria unu asemanator il suspectam pe dark de dubla personalitate roflol.gif

ma rog.

 

din ce spui tu acolo se pare ca ai scapat usor (oarecum) spor la treaba si sa ne vedem cu bine... poate ajungi de 1 mai la mare beer.gif

 

daaa , sa-i citez pe aia de la "parazitii"? am dubla personalitate si mi-o dezvolt pe a treia :lol: (sunt "curv.a" rau de tot :D ) imi plac la nebunie smiliesii !

 

as vrea chiar sa vin sa te ajut la reparatul niprului , ca la al meu am renuntat , DAR sa stii ca nu fac mistou de tine , si CHIAR STIU cum e sa nu mai ai ce porni din cauza unor piese de r.ahat... de fapt eu am" incasat-o " mai urat decat tine... si inca de muuulte ori... ODATA s-a rupt garnitura de la baia de ulei(de la GASPAR ..era dintr-un soi de cauciuc, si dupa ce am strans USOR capacul al baia de ulei DEJA PICURA PE LANGA SURUBURI... :crack: ... SI , uite asa, "m-a mancat" in cour sa ma duc pana la FOCSANI la niste ex-colegi si colege de liceu :ok: , si totul a fost frumos doar ca lasam ulei la semafor :D ...n-am vazut decat odata... si s-o scurtez: la 7 km de ramnic s-a infranat brusc si subit... am zis sa dau a-3-a, dar mi-am dat seama imediat ca s-a intamplat ceva FOARTE "WRONG" :huh: ... s-a lipit primul cuzinet pe arbore... a trebuit sa desfac tot motorul si sa refac arborele ... sa nu mai zic ca am impins-o singur pana acasa (7 KM...), si cand mai aveam 100 de metri sa ajung acasa si sa o bag inauntru a inceput ploaia torentiala... DE CA.CAT EXPERIENTZA! alta data s-a dus incarcarea , si am venit cu 40 km/h de la IANCA , alta data mi-a sarit sigurantza de la crucea cardanica (pana aia je.goasa)...iar am impins-o pana acasa de la 3 km de ramnic de asta-data :lol: ... cu nipranul unui amic am cazut pe gheatza de m-am dus tarash pe partea stanga cel putin 10 metri... aveam vreo 40km/h...(deh.. IARNA..iar n-aveam stare si... : PLIMBAREEE...) DE CURAND M-AM LINISTIT CU MOTOARELE! mi-am "tras" o jawa veche si am sa o reconditionez cat de bine pot si cat imi permit... D-le DROBU(mircea :) ) , acu 2-3 ani eram mai tanar , mai incepator cu motoarele , MAI PROST, dar jawa nu o las , ca este muuult mai simpla si nici nu mai am timp de plimbari asa cum am avut in perioada aia de dupa fuckultate :D DAR TE TIN LA CURENT CU CEEA CE VOI FACE CU DANSA (KYVACKA type-354)

 

bafta si ma scuzati de off-topic!

 

:lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...