Sari la conținut

Luat Pulsul Asfaltului - 27.03.2008


uzunu
 Share

Postări Recomandate

Impreuna cu un prieten, vroiam sa dam o tura pe langa Giurgiu. Pentru ca tot eram in drum, am zis sa trecem si pe la magazinul caruia Ralucone ii face reclama (ala din Voluntari, vis-a-vis de benzinarie :ok: )si sa o luam inapoi spre centura. Nu cred sa fi mers mai mult de un kilometru si apare o trecere de pietoni. Tenere-ul lui Dan in fata, opreste frumos, eu tocmai ce iesisem dintr-o depasire de unghi mort si am inceput sa franez destul de tare, de la ~40 la ora. Cred ca se blocheaza fata si sunt aruncat instantaneu din sa. In timpul asta glisez ca un hipopotam pe gheata, feet first, iar trotineta mai aluneca vreo 10 metri pe pietrisul de pe marginea drumului si se opreste chiar langa trecere. Cand vede, Dan o pune pe a lui pe cric, ii taie motorul motoretei mele si vine la mine. Eu, care imi faceam inventarul. Toate membrele la locul lor. Perfect.

 

Geaca sfasiata in cot, genunchera stanga putin slefuita, putin si gheata. M-a uimit putin cum a rezistat geaca de 3 milioane pe care mi-am luat-o anul trecut.

Mobra? Ghidon strambat, scarite putin zgariate, oglinda sparta. Semnalizatorul stanga spate oricum il rupsesem intr-o cazatura prin noroi.

 

Concluzie? Nu imi pot explica modul in care s-a blocat fata decat prin cele cateva pete de ulei care erau pe banda. Cred ca acum am invatat sa merg si mai defensiv cand vine vorba de oras.

 

Asfalt uscat sau noroi mult, depinde de voi ce preferati :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Posibilitati:

- Anvelope vechi, poate prea cramponate pt strada

- Presiunea necorespunzatoare

- frana neaerisita (risc sa tina foarte sus cand nu trebuie, alteori prea jos)

- urcat pe frana fata fara nici un pic de spate, mobra inclinata

 

Abia apoi ia in calcul conditiile de drum :huh:

 

Sanatate :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

thomas, voi verifica check-listul tau. oricum vroiam sa schimb gumele, dar, nu numai ca voi aerisi franele, voi inlocui tot lichidul. sincer, as exclude eroarea mea ca fiind cauza a tavalelii pentru ca, desi nu am decat 1300km facuti in ultimele doua-trei saptamani, nu am schimbat absolut nimic din secventa de franare pe care o aplic de fiecare data si cu care am franat alteori mai strans decat in cazul asta.

 

cat pentru fanul interului, topicul l-am pus pentru ca cineva, cum a fost thomas, sa ma poata ajuta sa dau de cauza problemei, nu pentru a-ti citi o poveste de culcare. daca ma dadeau la proteve ar fi fost mai interesant pt tine?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lasa, bine ca ai scapat cu atat. dar la magazin ai mai ajuns? :crack: :ok:

 

p.s. smile, tu ai luat pulsul asfaltului, eu am nimerit o Dacie :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- frana neaerisita (risc sa tina foarte sus cand nu trebuie, alteori prea jos)

Cel mai util comentariu, intr-adevar e riscant cu franele neverificate, uzate, sau lichidul neschimbat la timp, pentru ca isi pierde proprietatile pe parcursul folosirii. Se poate intampla ca frana sa nu prinda decat in ultima faza a cursei, iar atunci sa inghete roata - sunt patit.

E bine ca ai detectat acum ca exista o problema la motocicleta, si ai suferit incidente minime fata de gravitatea problemei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

×
×
  • Creează nouă...