Sari la conținut

Intrerupe si scoate fum


Postări Recomandate

Va rog frumos sa ma ajutati in urmatoarea problema.

Dupa ce am inlocuit bujiile motocicletei, motorul a mers mai bine, fara intreruperi, fara rateuri, doar o ezitare cand acceleram brusc din relanti.

Dupa alti 600 km au aparut intreruperi cand merg constant in turatii joase, scoate fum cand accelerez pe loc(de la 7000 ture), rateuri in frana de motor si parca a crescut consumul...

Care sa fie cauza? Cumva o desincronizare a carburatoarelor?

 

 

Multumesc anticipat pt sfaturi! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca totusi sa pui bujiile vechi la loc.

E posibil ca bujiile noi pe care le-ai pus sa fie prea reci si din cauza asta sa nu se mai auto-curetze. La inceput au mers bine, ca erau noi, dar in timp s-au acumulat depuneri pe electrozi, din cauza ca nu se incinge suficient ceramica din jurul electrozilor ca sa ii curetze si in consecintza abia dupa 600 de km au inceput sa apara problemele. Deci - sfatul meu - pune bujiile pe care le avea inainte si fa proba.

 

Nu umbla la carburatoare, ca din senin nu se deregleaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca am uitat sa precizez: scoate fum negru.

Bujiile vechi nu mai aveau electrod deloc si erau NGK. Astea noi sunt DENSO

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu conteaza atat firma (conteaza si asta din punct de vedere al respectarii parametrilor), cat conteaza specificatiile bujiei, caracteristica de disipare termica si temperatura de autocuratzire. Eu zic sa faci proba cu bujiile vechi (daca nu le-ai aruncat), eventual mai bati in electrodul de masa ca sa se apropie cat de cat de electrodul central. Oricum, daca gasesti bujiile noi urate, pline de mizerie si calamina, verdictul e clar - bujiile sunt prea reci, motorul nu isi strica segmentzii in asa hal in doar 600 de km. Oricum, fumul negru NU este fum de ulei, este fum de benzina in exces (bujia nu da scanteie, benzina se acumuleaza pe galeria de evacuare, iar cand prinde bujia cate o scanteie, gazele fierbintzi aprind si amestecul acumulat pe toba - amestec necomprimat care arde cu fum). Nu are sens sa cureti bujiile si sa le pui la loc, deoarece nu cred ca iti convine sa faci operatiunea asta la fiecare 500 de km. Bujiile trebuie sa se curete singure, asta e principiul si filozofia unei bujii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

mosulik are dreptate, ia bujii noi cu aceeasi cifra termica!

ps daca fumul era albastrui era de la ulei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ezitarea aia e oarecum normala la orice carburator si se datoreaza saracirii bruste a amestecului din cauza deschiderii clapetei de aer. Exista o inertzie a benzinei inainte de a fi trasa in canalul carburatorului. Eu zic ca nu e asa deranjanta, invatza sa controlezi din mana acceleratzia sa scoti motorul lent din 2-3 mii de ture, apoi sa maresti viteza de accelerare. Daca motorul merge rotund si bine in rest, e pacat sa strici echilibrarea carburatoarelor doar pentru atata lucru. Mai incearca si alta chestie - pune o benzina mai buna (de c.o. 100) si vezi cum se comporta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

daca este mica(ezitarea) este normala, daca nu tot din cauza bujiilor zic eu... cand accelerezi intra mai multa banzina in motor-bujiile se uda daca nu sunt bune si au scanteia mai proasta=putere redusa. cand cresc turatiile alternatorul scoate mai mult curent si implicit ai scanteia mai buna!

 

mai este posibil sa ai un carburator infundat dar nu prea cred...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Eu zic, ca rateurile pe revenire sunt din cauza carburatoarelor(amestec prea bogat in benzina), shi eu am avut probleme la gpz cand am schimbat bujiile shi s-au tminat dupa ce am resincronizat carburile...

Fumul negru de care zici tu indica acelasi lucru... fumul de ulei este gri nu negru...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 - scoti bujiile si te uiti la ele. daca sunt megre si cu depuneri pot fi 2 probleme: nu sunt bujii pt a ta (te-ai uitat in cartea tehnica sau pe net sa vezi exact ce bujii trebuie pt modelul tau din anul ala de fabricatie, nu? :laugh: )

sau e filtrul de aer colmatat

2 - desfaci si cureti cu simt de raspundere filtrul de aer asa cum scrie in carte - cu solutie speciala sau cu aer comprimat. Sau pui unul nou (foarte posibil sa fie extrem de jegos de la praful din alexandria sau daca ai mers pe la tara)

Un filtru colmatat da toate problemele tale (intarzieri in ture joase, plafonare la ture mari, mers innecat adica fum negru la greu, rateuri in esapament, etc.)

Iar, ca ultima verificare - vezi in ce stare sunt fisele de la bujii, ca dac sunt vechi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut si eu o motocicleta care incepuse sa se comporte ca a ta(consum, ezitare in accelerare, rateuri in frana de motor... etc)... problema: nu mai avea compresie.... sau o are foarte mica... In plus aproape sigur ai depusa calamina pe supape si nu se mai inchid complet...

Ce iti recomand eu este sa mergi sa iti verifici compesia la fiecare piston...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...