Sher Postat Mai 16, 2005 Share Postat Mai 16, 2005 Va rog frumos sa ma ajutati in urmatoarea problema. Dupa ce am inlocuit bujiile motocicletei, motorul a mers mai bine, fara intreruperi, fara rateuri, doar o ezitare cand acceleram brusc din relanti. Dupa alti 600 km au aparut intreruperi cand merg constant in turatii joase, scoate fum cand accelerez pe loc(de la 7000 ture), rateuri in frana de motor si parca a crescut consumul... Care sa fie cauza? Cumva o desincronizare a carburatoarelor? Multumesc anticipat pt sfaturi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Mai 17, 2005 Share Postat Mai 17, 2005 ulei in cilindri zic eu (segmenti dusi, pistoane, cilindru zgariat, uzura, etc.) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moshulik Postat Mai 17, 2005 Share Postat Mai 17, 2005 Incearca totusi sa pui bujiile vechi la loc. E posibil ca bujiile noi pe care le-ai pus sa fie prea reci si din cauza asta sa nu se mai auto-curetze. La inceput au mers bine, ca erau noi, dar in timp s-au acumulat depuneri pe electrozi, din cauza ca nu se incinge suficient ceramica din jurul electrozilor ca sa ii curetze si in consecintza abia dupa 600 de km au inceput sa apara problemele. Deci - sfatul meu - pune bujiile pe care le avea inainte si fa proba. Nu umbla la carburatoare, ca din senin nu se deregleaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Mai 17, 2005 Autor Share Postat Mai 17, 2005 Cred ca am uitat sa precizez: scoate fum negru. Bujiile vechi nu mai aveau electrod deloc si erau NGK. Astea noi sunt DENSO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moshulik Postat Mai 17, 2005 Share Postat Mai 17, 2005 Nu conteaza atat firma (conteaza si asta din punct de vedere al respectarii parametrilor), cat conteaza specificatiile bujiei, caracteristica de disipare termica si temperatura de autocuratzire. Eu zic sa faci proba cu bujiile vechi (daca nu le-ai aruncat), eventual mai bati in electrodul de masa ca sa se apropie cat de cat de electrodul central. Oricum, daca gasesti bujiile noi urate, pline de mizerie si calamina, verdictul e clar - bujiile sunt prea reci, motorul nu isi strica segmentzii in asa hal in doar 600 de km. Oricum, fumul negru NU este fum de ulei, este fum de benzina in exces (bujia nu da scanteie, benzina se acumuleaza pe galeria de evacuare, iar cand prinde bujia cate o scanteie, gazele fierbintzi aprind si amestecul acumulat pe toba - amestec necomprimat care arde cu fum). Nu are sens sa cureti bujiile si sa le pui la loc, deoarece nu cred ca iti convine sa faci operatiunea asta la fiecare 500 de km. Bujiile trebuie sa se curete singure, asta e principiul si filozofia unei bujii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Mai 17, 2005 Share Postat Mai 17, 2005 mosulik are dreptate, ia bujii noi cu aceeasi cifra termica! ps daca fumul era albastrui era de la ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Mai 17, 2005 Autor Share Postat Mai 17, 2005 Multumesc! Dar ezitarea pe care am avut-o mereu cand acceleram brusc carui fapt sa se datoreze? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moshulik Postat Mai 17, 2005 Share Postat Mai 17, 2005 Ezitarea aia e oarecum normala la orice carburator si se datoreaza saracirii bruste a amestecului din cauza deschiderii clapetei de aer. Exista o inertzie a benzinei inainte de a fi trasa in canalul carburatorului. Eu zic ca nu e asa deranjanta, invatza sa controlezi din mana acceleratzia sa scoti motorul lent din 2-3 mii de ture, apoi sa maresti viteza de accelerare. Daca motorul merge rotund si bine in rest, e pacat sa strici echilibrarea carburatoarelor doar pentru atata lucru. Mai incearca si alta chestie - pune o benzina mai buna (de c.o. 100) si vezi cum se comporta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Mai 17, 2005 Share Postat Mai 17, 2005 daca este mica(ezitarea) este normala, daca nu tot din cauza bujiilor zic eu... cand accelerezi intra mai multa banzina in motor-bujiile se uda daca nu sunt bune si au scanteia mai proasta=putere redusa. cand cresc turatiile alternatorul scoate mai mult curent si implicit ai scanteia mai buna! mai este posibil sa ai un carburator infundat dar nu prea cred... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladimir_HD Postat Mai 17, 2005 Share Postat Mai 17, 2005 Salutare! Eu zic, ca rateurile pe revenire sunt din cauza carburatoarelor(amestec prea bogat in benzina), shi eu am avut probleme la gpz cand am schimbat bujiile shi s-au tminat dupa ce am resincronizat carburile... Fumul negru de care zici tu indica acelasi lucru... fumul de ulei este gri nu negru... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 19, 2005 Share Postat Mai 19, 2005 1 - scoti bujiile si te uiti la ele. daca sunt megre si cu depuneri pot fi 2 probleme: nu sunt bujii pt a ta (te-ai uitat in cartea tehnica sau pe net sa vezi exact ce bujii trebuie pt modelul tau din anul ala de fabricatie, nu? ) sau e filtrul de aer colmatat 2 - desfaci si cureti cu simt de raspundere filtrul de aer asa cum scrie in carte - cu solutie speciala sau cu aer comprimat. Sau pui unul nou (foarte posibil sa fie extrem de jegos de la praful din alexandria sau daca ai mers pe la tara) Un filtru colmatat da toate problemele tale (intarzieri in ture joase, plafonare la ture mari, mers innecat adica fum negru la greu, rateuri in esapament, etc.) Iar, ca ultima verificare - vezi in ce stare sunt fisele de la bujii, ca dac sunt vechi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
inspire Postat Mai 20, 2005 Share Postat Mai 20, 2005 Am avut si eu o motocicleta care incepuse sa se comporte ca a ta(consum, ezitare in accelerare, rateuri in frana de motor... etc)... problema: nu mai avea compresie.... sau o are foarte mica... In plus aproape sigur ai depusa calamina pe supape si nu se mai inchid complet... Ce iti recomand eu este sa mergi sa iti verifici compesia la fiecare piston... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.