Sari la conținut

Nu mai am lumini la Voshod


RockBike
 Share

Postări Recomandate

Nu stiu din ce cauza nu mai am nici un fel de lumina la Voshod(far, stop, semnale),

motorul porneste bine, dar nu am curent pentru becuri.

Cine s-a mai intlnit cu acest fenomen sa imi zica si mie care este cauza, ce sa verific ca sa stiu ce sa ii fac sau sa ii cumpar si daca stie cineva care sunt valorile curentului care ar trebui sa imi iasa din magnetou(generator) pe fiecare fir sa vad poate am o bobina busita si nu mai lucreaza cum trebuie.

Exista un electrician in Bucuresti care s-ar baga sa ma ajute si pe mine cu identificarea defectului. daca da sa imi lase un nr de telefon pe PM, fac cinste sau ne intelegem noi cumva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pana acum nu am lucrat la voshod, dar cu cartea in fatza si cu aparatul de masura cred ca pot sa te ajut eu. Mi-am facut singur instalatia electrica la ij (transplant de la minsk, care seamana cu voshodul la electrica)

Verifica intai mufele alea de la caramea, sa nu fie vre-un papuc sarit. Daca nu iti merge - vezi pm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

voshodul are circuite separate pt pornire/lumini, adica fire diferite prinse in stator. verifica mai intai conexiunile la stator, apoi mergi pe fire pana la stabilizator (in cutia din dreapta).

 

oricum, sunt multe cauze posibile. daca nu ai manualul, zi si ti-l trimit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

voshodul are circuite separate pt pornire/lumini, adica fire diferite prinse in stator. verifica mai intai conexiunile la stator, apoi mergi pe fire pana la stabilizator (in cutia din dreapta).

 

oricum, sunt multe cauze posibile. daca nu ai manualul, zi si ti-l trimit.

Am vazut asta in manualul pe care mi l-ai trimis tu (multumesc pentru el ) dar nu stiu ce valoare are curentul pe borna O (cum e trecuta in manual) de pe stator sa vad daca nu cumva am un scurt circuit chiar in stator

Editat de RockBike
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai pt scurt verifica cu un ohm-metru, la "rece". sau daca tii neaparat, cu un voltmetru, la "cald". nu-ti tb valoarea curentului. daca nu-ti merg luminile, nu e din cauza ca scoate 5A in loc de 10. firele sunt multe, lungi si destul de expuse. eu zic ca e o intrerupere pe undeva, ca sa nu mai vorbim de comutator, care ar putea fi si el stricat.

 

eu zic sa incepi de la munca de jos, verificand fiecare fir, cu un ohm-metru.

spor la lucru

:laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hi,

 

eu am avut o problema asemanatoare...

m-am gandit la toate, numai la masa nu...

am si cumparat cutiuta neagra, si tot n-am rezolvat nimic...

 

pana la urma am gasit problema... aveam un surub slabit din trepidatii din care cauza nu mi-a facut masa...

 

problema s-a rezolvat cu o singura surubelnita!!! si eu am platit aproape

1.000.000. ptr. o piesa pe care acum o pastrez pentru zile mai grele....

 

 

mult noroc si bafta...

 

 

:laugh:

 

:laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am patit si eu acelasi lucru cu aprinderea de minsk

problema era din lipiturile facute intre bobinele de pe stator, una a cedat si nu mai aveam lumini. Am refacut toate lipiturile cu pistolul de lipit si si-a revenit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai omule vezi ca bobina aia nu sa ars din pura intamplare undeva ceva fir face scurt cu masa , verifica mai intai firele sa nu fie in scurt , in special sub sa ,saua preseaza firele pe aripa si se roade izolatia de la o vreme si face scurt , eu la a mea am patito , dar mi-am dat siama repede de problema cu un aparat de masura si nu o apucat sa se arda bobina de pe stator

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai omule vezi ca bobina aia nu sa ars din pura intamplare undeva ceva fir face scurt cu masa , verifica mai intai firele sa nu fie in scurt , in special sub sa ,saua preseaza firele pe aripa si se roade izolatia de la o vreme si face scurt , eu la a mea am patito , dar mi-am dat siama repede de problema cu un aparat de masura si nu o apucat sa se arda bobina de pe stator

Multumesc pentru sfat, dar verdictul (bobina arsa - una din cele doua bobine care imi dau curent pentru lumini din stator imi face scurt sau e arsa adica imi fura curentul) a fost dat dupa ce am masurat bobinel daca le las inseriate pe amandoua nu mai vad nici o lumina, am rupt legatura dintre ele si acum am lumina catdecat 40% din puterea normala.

 

Caut pe cineva care se pricepe la bobinat generator de voshod, care stie cate infasurari sunt si ce diametru are sarma de pe bobinele care dau curent pentru lumini si cum sunt legate bobinele intre ele, pentru ca la mine in stator mi se pare ca s-a mai umblat am vazut niste lipituri ciudate prn el

CINE IMI POATE RECOMANDA UN ATELIER DE REBOBINAT GENERATOR(MAGNETOU) VOSHOD IN BUCURESTI.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...