betzigash Postat Aprilie 4, 2008 Share Postat Aprilie 4, 2008 cand am schimbat statoru, am reusit performantza sa rup garnitura... in 2 locuri am pus-o la loc, parea sa nu curga, dar in timp s-a murdarit de ulei pe carena iar azi am vaz cateva picaturi pe asfalt.... am luat "pasta pt garnituri instantanee rosie rezistanta la temp inalte" am pus pe garnitura dar din cauza grabei si ploii ce a inceput ca de obicei knd ma apuc de o treaba in fatza blocului, am pus capacu' si-am pornit-o fara sa mai astept sa se usuce si curge mai tare.... de unde pot lua garnitura, sau se poate face home-made din ceva? astept rasp de la cineva care a mai facut garnitura si stie sigur ca a tzinut ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
guzz Postat Aprilie 4, 2008 Share Postat Aprilie 4, 2008 Merge foarte bine si din coperta de bloc desen , dar in loc sa folosesti gasket rosu mai bine iti iei 2+2 super black rtv{ gasesti in brico , cora , practiker etc. si majoritatea magazinelor auto } si aplici pe ambele suprafete ale garniturii . Bafta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Aprilie 4, 2008 Share Postat Aprilie 4, 2008 daca nu te descurci, rog pe prietenul meu care e mecanic sa-ti taie una dintr-un material special, am un capac de rezerva, si ti-o trimit. ma ai in lista de mess. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Aprilie 4, 2008 Share Postat Aprilie 4, 2008 In cel mai nefericit caz, faci ce am facut eu: comanda garnituri, 2.95 lire bucata (am luat garniturile de la ambele parti) si le schimb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Aprilie 5, 2008 Share Postat Aprilie 5, 2008 cel mai bine garn originala cauta pana gasesti. eu am garn orig la cbr si tot curge. dar nui mai facut nik k pur si simplu m-am saturat. am desfacut capacul ala de 20 ori in 4 luni: garn de carton, siliscon negru, rosu, fara silicon, carton de dosar, de caiet, mai gros , mai subtire. m-am saturat pur si simplu oricum curg max 100grame la 1 luna. mai naspa e ca de fiecare data inainte de plimbare tre sa verific joja ceea ce ma dispera. sa ne spui si noua dak rezolvi problema si cum ai rez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Aprilie 5, 2008 Share Postat Aprilie 5, 2008 exista o chestie la petrom, nu stiu cum ii zice, eu am vazut la amicul meu ca o foloseste, si nici una din motoare nu a mai scapat ulei. trebuie curatat calue si facut toata treaba cu rabdare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Aprilie 5, 2008 Share Postat Aprilie 5, 2008 cel mai bine garn originala cauta pana gasesti. eu am garn orig la cbr si tot curge. dar nui mai facut nik k pur si simplu m-am saturat. am desfacut capacul ala de 20 ori in 4 luni: garn de carton, siliscon negru, rosu, fara silicon, carton de dosar, de caiet, mai gros , mai subtire. m-am saturat pur si simplu oricum curg max 100grame la 1 luna. mai naspa e ca de fiecare data inainte de plimbare tre sa verific joja ceea ce ma dispera. sa ne spui si noua dak rezolvi problema si cum ai rez La tine curge aproape sigur din cauza fisurii bloc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Aprilie 5, 2008 Share Postat Aprilie 5, 2008 crdema k crapatura e cam la 2 cm sus de ''punctul mort inferior'' al capacului e umed numai jos in punctul ala. daca urc 1 cm spre crapatura nu e umed deloc ca s-ar prelinge doar. daca o sa am timp mai incolo o sa trag o fuga pana la tine poate rezolv si eu singura problema ramasa dupa acc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.