christensen Postat Aprilie 5, 2008 Share Postat Aprilie 5, 2008 Pe drum cand lam adus acasa (vreo 250km), la pornire am facut plinul dar dupa ochi nu stiu cat am in ea. eventual daca incerc cu o bota sa masor nivelul poate cineva sami estimeze cantitatea de benzina? nu am avut probleme cu motorul pe drum doar ca nu puteam schimba a 5 numai aproape de 80..90 la 70 motorul mergea inecat(nu imi merge turometru nu stiu la ce turatie eram), iar cu 50 nu puteam merge intra 4. a 2zi verific motorul..tot era cu benzina, am observat futunul crepat si lam schimbat, dar tot imi curgea benzina...azi am dat jos carburatorul si am observat ca ceva pica din ea.....era surubul de la tija ce inchide/deschide (benzina imi curgea pe la imbinarea cu filtrul de aer).lam insurubat si am sal incerc. intrebarea este trebuie sa mai reglez carburatorul?ii un 30N3 1 si cum sal reglez?, am gasit o descriere pe care o sal incerc(la relantin imi murea motorul...dar pote si de cantitatea mare de benzina) care dintre suruburi ii pt aer si care ii pt benzina? si la intrarea cablului de la sok cum il reglez?vad ca se poate infileta cat sa infiletez + daca mumi ajung problemele verific si filtru aer care este varza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
judas Postat Aprilie 5, 2008 Share Postat Aprilie 5, 2008 Pe drum cand lam adus acasa (vreo 250km), la pornire am facut plinul dar dupa ochi nu stiu cat am in ea. eventual daca incerc cu o bota sa masor nivelul poate cineva sami estimeze cantitatea de benzina? nu am avut probleme cu motorul pe drum doar ca nu puteam schimba a 5 numai aproape de 80..90 la 70 motorul mergea inecat(nu imi merge turometru nu stiu la ce turatie eram), iar cu 50 nu puteam merge intra 4. a 2zi verific motorul..tot era cu benzina, am observat futunul crepat si lam schimbat, dar tot imi curgea benzina...azi am dat jos carburatorul si am observat ca ceva pica din ea.....era surubul de la tija ce inchide/deschide (benzina imi curgea pe la imbinarea cu filtrul de aer).lam insurubat si am sal incerc. intrebarea este trebuie sa mai reglez carburatorul?ii un 30N3 1 si cum sal reglez?, am gasit o descriere pe care o sal incerc(la relantin imi murea motorul...dar pote si de cantitatea mare de benzina) care dintre suruburi ii pt aer si care ii pt benzina? si la intrarea cablului de la sok cum il reglez?vad ca se poate infileta cat sa infiletez + daca mumi ajung problemele verific si filtru aer care este varza Salut ! surubul din stanga este pt. relanti, iar cel din dreapta pt. aer, care trebuie sa fie deschis 1, 5 ture , iar cel de relanti se regleaza cu motorul incalzit.La rece , n-ai ce regla relantiul.Surubul de la soc,il reglezi atat incat sa-ti circule cat mai lejer maneta -soc si cablul sa nu fie prea solicitat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christensen Postat Aprilie 5, 2008 Autor Share Postat Aprilie 5, 2008 (editat) mersi nu mai curge pe la intrare in filtru dar se prelinge pe la garnitura(unde vine inbinat rezervorul de la carburator si carburatorul),nu cumva imi este prea mare nivelul de benzina?adica plutitorul prea sus vine si nu inchide corect?la ce distanta trebuie sa inchida/deschida plutitorul? saptamana viitoare am sa dau comanda pt piese. mai am un carburator ce lam primit cu motorul dar nu stiu in ce stare este ...proprietarul zicea cai bun dar nu prea am incredere..oricum as sal incerc. acestai celalalt carburator, este un 30N2-?(mai scrie ceva dar nu se vede clar) care dintre ele este mai bun? oricum ambele le vreau pune la punct, ca sa am si una de rezerva! Editat Aprilie 5, 2008 de christensen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Aprilie 5, 2008 Share Postat Aprilie 5, 2008 ...intai arunci filtrul de aer imbacsit cu praf si ulei , si pui altul nou daca vrei sa poti regla carburatia... Si apoi , probabil vei constata ca nu mai trebuie sa reglezi nimic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Aprilie 5, 2008 Share Postat Aprilie 5, 2008 CHIAR ASA : NU ESTE MAI BUN UN FILTRU DE AER CU ULEI? SAU UMED? CA MA ROADE RAU INTREBAREA ASTA! si as avea nevoie de unele pareri de la altii care au avut si folosit asa ceva! THANK YOUUUU ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Aprilie 5, 2008 Share Postat Aprilie 5, 2008 Sper ca unde am incercuit eu ai un jiclor care se poate desface cu surubelnita. De fapt,altfel cred ca nici nu ti-ar merge. Daca se prelinge pe unde spui tu, s-ar putea sa fie garnitura distrusa si sa nu etanseze bine.........Din cate vad eu in poza, nu arata prea bine.Arata ca si cum ar fi putrezita...... Ziceai ca vrei sa repari carburatoarele....Eu mi-am cumparat kit de reparatie pt al meu (mi se rupsese cuiul de dozaj),dar nu l-am pus...........De ce ? Intreaba pe forum O sa te ajute sa nu iti mai faci si tu nervi......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Aprilie 6, 2008 Share Postat Aprilie 6, 2008 CHIAR ASA : NU ESTE MAI BUN UN FILTRU DE AER CU ULEI? SAU UMED? CA MA ROADE RAU INTREBAREA ASTA! si as avea nevoie de unele pareri de la altii care au avut si folosit asa ceva! THANK YOUUUU ! Am avut la un Citroen construit pt. Sahara filtru umed la motociclete n-am vazut decat in carti. La 2T orice filtru este umed ca amestecul vine impins si inspre filtru. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christensen Postat Aprilie 6, 2008 Autor Share Postat Aprilie 6, 2008 da @augustin87r acel jiclor mia fost desfiletat si se prelingea benzina pe la impinarea carburatorului cu filtrul aer. acuma nu mai imi face asa doar la garnitura se prelinge si ma dispera rau, mam gandit ca nivelul din rezervorul carburatorului nu este prea mare?motorul lam pus pe cricul central si teoretic ii drept. chiar maine ma duc in satu mare sa cumpar ceva piese printre care si garnituri(am inteles ca doar itreg setul de poate lua)...dar de ce nu tiai pus?nu sau potrivit? ps. la mine benzina nu ajungea pana la fitru ca are o inclinatie, filtrul imi este plin de mizerie.........nici la masina la care am schimbat filtrul de 4 ani nu arata filtrul asa!cine stie de cand nu a fost schimbat....sunt curios cat a consumat. --- Mesaj completat în 08 Apr 2008 19:40 ------------- Salut ! surubul din stanga este pt. relanti, iar cel din dreapta pt. aer, care trebuie sa fie deschis 1, 5 ture , iar cel de relanti se regleaza cu motorul incalzit.La rece , n-ai ce regla relantiul.Surubul de la soc,il reglezi atat incat sa-ti circule cat mai lejer maneta -soc si cablul sa nu fie prea solicitat. am schimbat garnitura, dar din pacate este prea subtire...si motorul mia mers prost si am incercat sa insurubez(surubul din dreapta ..cel mic) ca sa vad cat merge si sa il desfac 1,5ture dar nu mai vrea sa se miste! oare a ajuns la capat de filet?si a iesit?cum as putea sal scot? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Aprilie 16, 2008 Share Postat Aprilie 16, 2008 Salutari! pana la urma nu ne spune nimeni cum se regleaza nivelul carburatorului? Am si eu un 26N1-1 si nu stiu sa-i fac nivelul. Ba e prea mult, ba e insuficient. Ce inaltime trebuie sa aiba nivelul in rezervor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christensen Postat Aprilie 16, 2008 Autor Share Postat Aprilie 16, 2008 salut eu am reglat nivelul dupa carte. adica 27mm inchis(intorci carburatorul invers si plutitorul inchide supapa) NU INDOIESTI DE BRATELE PLUTITORULUI!! dai jos plutitorul, are o tija cel prinde(un fel de ax) iei un cui sil impingi afara.(eu am un fel de 'scula' ascutita cu maner), pui pe ceva drept si indrepti plutitorul(ambele!!!)absolut drept trebuie sa fie!dupa aceea cureti supapa(sa mearga foarte usor si sa nu 'aghete'.....am patito la mine agata un pic si eu nu iam dat cauza..lam pus sus si mergea, am facut o tura si curgea deja carbul,pana la urma am schimbat toata supapa ). dupa ce esti gata il montezi la loc si de piciorusul dintre plutitor(acela ce inchide/deschide supapa) reglezi mai in sus mai in jos, 27mm sa fie de la umarul acela unde vine garnitura(unde se imbina). Deschiderea este de 33mm si ti carbu cum este montat pe motor(cu plutitoarele in jos)masori tot de la plutitor pana la umarul carbului. Toate astea sa le faca din propria greutate si nu ajutat de tine(adica sa impingi plutitorul cu mana). reglajul acesta merge la 30N2 si 30N3 nu stiu la tine daca merge dar incearca. am pun niste pose..(de sub garnitura se masoara). eroarea poate fi de +/- 1mm.dar se poate regla la precizie cu ajutorul uni subler. Mai problematic imi este reglatul carbului adica amestecul perfect..ma rog aproape perfect, maine am de facut un drum de 160km si dupa aceea am sa verific bujia in ce stare este... acuma dupa ce am reglat carbul cam slab baga benzina in relantin la rece(trebuie sa trag de gaz ca sa porneasca)cand este cald merge(precis nu stiu cat de bine deoarece nu am cu ce compara fiind primul meu motor). daca cineva imi poate spune turatia cu motorul rece si turatia cu motorul cald...la cat sta. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Aprilie 16, 2008 Share Postat Aprilie 16, 2008 salut eu am reglat nivelul dupa carte. adica 27mm inchis(intorci carburatorul invers si plutitorul inchide supapa) NU INDOIESTI DE BRATELE PLUTITORULUI!! dai jos plutitorul, are o tija cel prinde(un fel de ax) iei un cui sil impingi afara.(eu am un fel de 'scula' ascutita cu maner), pui pe ceva drept si indrepti plutitorul(ambele!!!)absolut drept trebuie sa fie!dupa aceea cureti supapa(sa mearga foarte usor si sa nu 'aghete'.....am patito la mine agata un pic si eu nu iam dat cauza..lam pus sus si mergea, am facut o tura si curgea deja carbul,pana la urma am schimbat toata supapa ). dupa ce esti gata il montezi la loc si de piciorusul dintre plutitor(acela ce inchide/deschide supapa) reglezi mai in sus mai in jos, 27mm sa fie de la umarul acela unde vine garnitura(unde se imbina). Deschiderea este de 33mm si ti carbu cum este montat pe motor(cu plutitoarele in jos)masori tot de la plutitor pana la umarul carbului. Toate astea sa le faca din propria greutate si nu ajutat de tine(adica sa impingi plutitorul cu mana). reglajul acesta merge la 30N2 si 30N3 nu stiu la tine daca merge dar incearca. am pun niste pose..(de sub garnitura se masoara). eroarea poate fi de +/- 1mm.dar se poate regla la precizie cu ajutorul uni subler. Mai problematic imi este reglatul carbului adica amestecul perfect..ma rog aproape perfect, maine am de facut un drum de 160km si dupa aceea am sa verific bujia in ce stare este... acuma dupa ce am reglat carbul cam slab baga benzina in relantin la rece(trebuie sa trag de gaz ca sa porneasca)cand este cald merge(precis nu stiu cat de bine deoarece nu am cu ce compara fiind primul meu motor). daca cineva imi poate spune turatia cu motorul rece si turatia cu motorul cald...la cat sta. Multumesc turatia de ralanti se regleaza doar cu motorul cald si cu farul pornit[asta daca circuli mai mult cu el pornit,ceea ce acum ar fi czul avand in vedere dispozitiile legale].la ralanti ar trebui sa aiba 1100-1200 ture. din surubul care regleaza pozitia suberului[pistonasul]faci turatia atat de mare cat sa nu moara motorul.apoi din surubul de amestec orizontal dai atatea ture cat turatia sa fie maxima[va creste cu cateva sute de ture cel mult]apoi desurubezi surubul de reglare a pozitiei pistonasului ca sa reduci turatia.dupa aceea revii la surubul de amestec si incerci sa mai desurubezi un sfert-o jumatate de tura observand daca turatia mai creste.daca da o reduci din nou de primul surub.daca turatia scade si motorul se balbaie si da sa moara insurubezi la loc,eventual un sfert de tura mai mult.acum ralantiul ar trebui sa fie la 1100-1200 ture si mersul motorului rotund si fara rateuri in esapament.verifici reglajul corect si accelerand in gol rpid din ralanti.daca turatia urca rapid atunci totul e in regula.daca motorul se poticneste atunci amestecul este prea sarac si mai trebuie sa umbli un pic la surubul de amestec. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christensen Postat Aprilie 16, 2008 Autor Share Postat Aprilie 16, 2008 @kyvacka mersi mult, ma si duc sal reglez, sper ca maine sa nu am probleme pe drum. ps. am uitat sa adaug de unde reglezi deschiderea plutitorului: are in mijloc, in spatele supapei unde este prins plutitorul un fel de tampon care nu lasa sa coboare plutitorul!din acela reglezi. --- Mesaj completat în 16 Apr 2008 18:55 -------------nu am reusit atat de jos sa aduc turatia sub 1500(intre cele 2 liniute) murea motorul(am incalzit in relantin ca daca ma plimbam mai mult se racea). acuma sta in jurul liniutei al 2lea(intre 1000si2000rpm). de turat se tureaza din prima!raspunde promt la turatie!poate din cauza avansului nu pot cobora asa de mult.am reglat cum am putut dar fara ceas comparator tot apare vreo eroare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Aprilie 16, 2008 Share Postat Aprilie 16, 2008 @kyvacka mersi mult, ma si duc sal reglez, sper ca maine sa nu am probleme pe drum. ps. am uitat sa adaug de unde reglezi deschiderea plutitorului: are in mijloc, in spatele supapei unde este prins plutitorul un fel de tampon care nu lasa sa coboare plutitorul!din acela reglezi. <small>--- Mesaj completat în 16 Apr 2008 18:55 -------------</small><br/>nu am reusit atat de jos sa aduc turatia sub 1500(intre cele 2 liniute) murea motorul(am incalzit in relantin ca daca ma plimbam mai mult se racea). acuma sta in jurul liniutei al 2lea(intre 1000si2000rpm). de turat se tureaza din prima!raspunde promt la turatie!poate din cauza avansului nu pot cobora asa de mult.am reglat cum am putut dar fara ceas comparator tot apare vreo eroare. gresit!tocmai ca motorul[orice fel de motor ]se incalzeste mult mai repede in mers.dar daca tu esti multumit de ralantiul pe cre il ai acuma tot e bine.si da,avansul are importanta la reglarea ralantiului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Aprilie 16, 2008 Share Postat Aprilie 16, 2008 Multumesc frumos pentru informatii. Exact distantele alea imi trebuiau si modalitatea de reglare a relantiului. M-am uitat in manualul ES-ului 175/2(de pe care este carburatorul)si nu intelegeam mai nimic. Dupa ce am citit aici, am gasit si in manualul ETZ-ului alte poze concludente. Am vazut ca nivelul trebuie sa fie cu 14 mm sub buza rezervorului, cu plutitorul scufundat o treime. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christensen Postat Aprilie 20, 2008 Autor Share Postat Aprilie 20, 2008 gresit!tocmai ca motorul[orice fel de motor ]se incalzeste mult mai repede in mers.dar daca tu esti multumit de ralantiul pe cre il ai acuma tot e bine.si da,avansul are importanta la reglarea ralantiului. daca mergeam cu el se racea!era cam frig pe afara iar eu nu aveam echipamentul pe mine doar casa.....si dupa un timp nu mai am avut rabdare. acuma am mai reglat la aprindere imi merge mai bine dar o problema a aparut dupa ce turez ea ramane turata....scade usor turatia...acuma nu stiu ce sa fie, la cablul de aceleratie mam gandit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Aprilie 22, 2008 Share Postat Aprilie 22, 2008 daca mergeam cu el se racea!era cam frig pe afara iar eu nu aveam echipamentul pe mine doar casa.....si dupa un timp nu mai am avut rabdare.acuma am mai reglat la aprindere imi merge mai bine dar o problema a aparut dupa ce turez ea ramane turata....scade usor turatia...acuma nu stiu ce sa fie, la cablul de aceleratie mam gandit. sa nu fie nivelul prea mare in carburator.si asta poate sa fie un motiv.sau surubul de amestec prea mult desfacut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christensen Postat Aprilie 22, 2008 Autor Share Postat Aprilie 22, 2008 (editat) nivelul nu cred ca este prea mare(lam reglat ca la carte)de altfel daca ar fi prea mare ar iesi afara surplusul,,, despre surubul de amestec.....poate sa fie problema, nu stiu cat de bine ii reglat(deja am uitat cate ture am dat in afara).luni ma duc la un drum mai lung si am oras de facut atuncea se va incalzi bine motorul si am sa incerc sal reglez. Editat Aprilie 22, 2008 de christensen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lazar_viorels Postat Noiembrie 1, 2008 Share Postat Noiembrie 1, 2008 verifica zgrbaciul sa nu ai ceva probleme la el,ca eu am patito,e o componenta care nu ii dai importanta,dar zgarbaciul are un rol important la buna functionare a motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Noiembrie 2, 2008 Share Postat Noiembrie 2, 2008 verifica zgrbaciul sa nu ai ceva probleme la el,ca eu am patito...... ..sau tucumbarul indoit, aftaragaciu inversat etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Noiembrie 2, 2008 Share Postat Noiembrie 2, 2008 ..sau tucumbarul indoit, aftaragaciu inversat etc. Vorbiti limbi straine nu tare cunosc( trebuie un dictionardar nu stiu de care de mecanica? de regionalisme, neologisme jargon) Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Noiembrie 2, 2008 Share Postat Noiembrie 2, 2008 Vorbiti limbi straine nu tare cunosc( trebuie un dictionardar nu stiu de care de mecanica? de regionalisme, neologisme jargon)Numai bine ..asa-i mrcea, cine stie, cunoaste! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.